Szerző Téma: Hogy kell beteni a MTA szervere scripteket?  (Megtekintve 1247 alkalommal)

Hogy kell beteni a MTA szervere scripteket?
« Dátum: 2013. Július 03. - 16:16:48 »
0 Show voters
Sziasztok,az lenne a kérdéem hogy kell beteni MTA szerverre scriptet,mappot? Gamemodot tudok beteni,ugy hallom ugy kell scriptet beteni hogy a rescouba csinálok egy [szkriptek] mappár és oda behuzom winzipbe  a scriptet és utána megnyitom  a mta ba a server.con -t és legalulra oda írom a script nevét.De akkor ha ugy akarom hogy script+gamemode akkor az hogy mûködik?Mert a gamemodet isigy kell beteni,de azt a gamemode mamppába kell,és ugyanoda kell irni szóval legyetek már olyan szívesek,leirni vagy adni róla egy tutorial videót nagyon megköszönémé.!!!  ;) ;) ;) ;) ;)

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Hogy kell beteni a MTA szervere scripteket?
« Válasz #1 Dátum: 2013. Július 03. - 21:25:38 »
0 Show voters
MTA San Andreas 1.3 -> server -> mods -> deathmatch -> resources -> tetszõlegesmappa -> fájlok (lua,meta,és egyebek)
Nos, elsõnek is amikor megírod a szkriptet akkor egy tetszõleges új mappába berakod a fájlokat, tehát a valami.lua és a meta.xml fájlt.
Ha például van kép akkor azt is vagy az új mappádban egy külön mappába.
Lássunk egy példát, ami kirak egy képet a képernyõre.
Az alábbi kódot írd a valami.lua fájlba:
 

function showClientImage()
   guiCreateStaticImage( 200, 480, 412, 112, \"logo.png\", false )
end
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement( getThisResource() ), showClientImage )

 
Magyarázat:
 
  • function showClientImage - Ez meghívja a showClientImage funkciót
  • guiCreateStaticImage - Ez létrehozza a képet
  • 200 - X pozíció
  • 480 - Y pozíció
  • 412 - Kép szélessége
  • 112 - Kép magassága
  • logo.png - Kép neve

 

Az alábbi kódot pedig a meta.xml fájlba:
 

<meta>
<info name=\"Információs szöveg\" author=\"Készítõ neve\" version=\"1.1\" type=\"misc\" />
<script src=\"valami.lua\" type=\"client\" />
<file src=\"logo.png\" />
</meta>
 
VIGYÁZAT!!!
A(z) <script src=\"valami.lua\" type=\"client\" />
Nem mindig client!
Jelen esetben client oldali script, de van server oldali is, akkor pedig type=\"server\"
Ha ez a két fájl meg van akkor a logo.png-t egy tetszõleges logót rakj be oda ahova a lua és a meta fájlt.
További szükséges dolog.
Menny ide:
MTA San Andreas 1.3 -> server -> mods -> deathmatch
és nyisd meg a mtaserver.conf fájlt.
Menny le a resourcekhez, és írd be ezt:
<resource src=\"ide a mappa neve amibe beraktada  fájlokat\" startup=\"1\" protected=\"0\"/>

Hogy kell beteni a MTA szervere scripteket?
« Válasz #2 Dátum: 2013. Július 03. - 22:55:52 »
0 Show voters
Én ugy gondoltam hogy levan töltve nekem egy script,de bevan rakva egy gamemode ,de átirom és helyete a script nevét irom oda akkor a gamemode elveszlik ugye pl : igy
<resource src=\"slender\" startup=\"1\" protected=\"0\"/>[/quote] és ha ezt átirnám  pl: így
<resource src=\"DJscript\" startup=\"1\" protected=\"0\"/>[/quote] akkor elveszledne ?
Mert én most engemet ösze zavarítot ez a gamemode+script dolog...
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 03. - 22:57:44 írta Roland_Freeman »

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Hogy kell beteni a MTA szervere scripteket?
« Válasz #3 Dátum: 2013. Július 04. - 14:02:29 »
0 Show voters

<resource src=\"slender\" startup=\"1\" protected=\"0\"/>
<resource src=\"DJscript\" startup=\"1\" protected=\"0\"/>

 
Minden resourcét egymás alá kell rakni.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal