Szerző Téma: Gui Kordinata kezelese  (Megtekintve 829 alkalommal)

Gui Kordinata kezelese
« Dátum: 2015. Április 03. - 23:52:06 »
0 Show voters
Sziasztok mar egy ideje scriptelek az erdekelne engemet hogy lehetne az megoldani hogy egy gomb x,y kordinatara keruljon es ott is maradjon az - az ha valtoztattom a felbontast akkor ugyan ott legyen ne valtozon a pozicioja .Mert problagattam azzal hogy elosztom egy szammal de ugysem megy szoval itt a kod amit elkellene helyezni a megadott kordinatara A felbontas (1366*720):
 

screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
windowWidth, windowHeight = 510, 720
left = (screenWidth/2) - (windowWidth/2)
top = (screenHeight/2) - (windowHeight/2)
image = guiCreateStaticImage(left, top, 510, 720, \"login.png\", false)
    nick = guiCreateEdit(93,149, 346, 43, \"\", false, image)
    pw = guiCreateEdit(93,247, 346, 43, \"\", false, image)
    register = guiCreateButton(170,333, 184, 73.33, \"Reg\", false, image)
    login = guiCreateButton(170,442, 184, 73.33, \"Log\", false, image)image)
   

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Gui Kordinata kezelese
« Válasz #1 Dátum: 2015. Április 04. - 05:40:32 »
0 Show voters
Ha középre akarod rakni akkor így:
 

local screenX, screenY = guiGetScreenSize()
local bgWidth, bgHeight = 500, 500 --tesztháttér mérete
local bgX, bgY = screenX / 2 - bgWidth / 2, screenY / 2 - bHeight - 2

 
Ha pedig nem középre, akkor a szélétől számolj, azaz 0-tól,  vagy ha a másik oldalról, akkor screenX-ből vonj lefelé.

Gui Kordinata kezelese
« Válasz #2 Dátum: 2015. Április 04. - 09:07:31 »
0 Show voters
Hali. Rakd at relativeba az ertekeidet, wikin guiGetScreenSize funkcio aljan le van irva. Ha guieditort hasznalsz csak siman relativeba rakod es meg van oldva.

Gui Kordinata kezelese
« Válasz #3 Dátum: 2015. Április 04. - 09:39:37 »
0 Show voters
De nem a képpel van a baj hanem a Gombokkal , Editbox-al azt nem rakaj jó helyre .Azt számítsam át relativba ?
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 04. - 09:43:55 írta tomaker »

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Gui Kordinata kezelese
« Válasz #4 Dátum: 2015. Április 04. - 10:47:02 »
0 Show voters
Hali,
Igen relatívbe kell számítani a legegyszerűbb az lenne, hogy a left és a top változókat írod be az editbox koordinátáihoz és azokhoz hozzáadsz valamennyit (ezt ki kell kísérletezni). A left és a top már relatív az ablak méret pedig ugyanaz marad.

Gui Kordinata kezelese
« Válasz #5 Dátum: 2015. Április 04. - 11:06:48 »
0 Show voters
A Guieditornak mi az értelme ??? .Mert én eddig mindig saját magam szerint csináltam a Gui felületet miben segít a Gui Editro ? Amúgy akkor most A Left + 100 Top + 50 így kisérletezzek míg nem lesz jó ? Hjaaaj de sok munka lesz :D Köszi a válaszokat

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Április 04. - 11:24:08[/time]

Úgysem jó ... :(

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Április 04. - 11:25:16


    nick = guiCreateEdit(left-346,top+128, 346, 40, \"\", false, image)
    pw = guiCreateEdit(left+93,top+247, 346, 43, \"\", false, image)
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 04. - 11:25:16 írta tomaker »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal