Szerző Téma: Fegyver textúrázás  (Megtekintve 1201 alkalommal)

Fegyver textúrázás
« Dátum: 2015. december 29. - 15:09:31 »
0 Show voters
:) Hali, elkezdtem egy fegyver textúrázás rendszert. Elakadtam ,mert valamiért nem tölti be a txd jét :(
 
local shaderPJ = dxCreateShader ( \"texture.fx\" )
function WeaponPJ( )
    local WeaponPJTex = dxCreateTexture ( \"paintjobs/m4a1-s_silence.png\")
    dxSetShaderValue ( shaderPJ, \"gTexture\", WeaponPJTex )
    engineApplyShaderToWorldTexture ( shaderPJ, \"M4\" )   -- Esetleg M4 helyére mit írjak ?
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, WeaponPJ)   
engineReplaceModel ( engineLoadDFF ( \"alap_m4.dff\", 356 ), 356 )

 
Milehet a baj ?
Esetleg kijavitaná valaki aki csinált hasonlót ?

Fegyver textúrázás
« Válasz #1 Dátum: 2015. december 29. - 18:00:12 »
0 Show voters
Szia!
Te nem a txd-t akarod betölteni, hanem shaderrel akarsz egy képet húzni az M4-re.
Ezzel próbáld meg: EngineLoadTXD
TXD Workshoppal tudsz editelgetni txd fájlokat.
Remélem segítettem ;D
-Robika1

Fegyver textúrázás
« Válasz #2 Dátum: 2015. december 30. - 00:04:41 »
0 Show voters
engineApplyShaderToWorldTexture ( shaderPJ, \"M4\" )  -- Esetleg M4 helyére mit írjak ?

 
A \"\" közé írd a textúra nevét amire szeretnéd tölteni a skint. :)

Fegyver textúrázás
« Válasz #3 Dátum: 2015. december 30. - 16:01:13 »
0 Show voters
Ez így nem fog menni, mivel az m4 nem egy object, vagyis az csak nem úgy kezeli az MTA így lekérni sem lehet, picit trükközni kell vele, hogy meglehessen oldani.

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Fegyver textúrázás
« Válasz #4 Dátum: 2016. január 01. - 15:04:57 »
0 Show voters
dxCreateShader (\"texture.fx\", 0, 0, false, \"ped\")

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal