Szerző Téma: Egyedi paintjob modolt autóra.  (Megtekintve 4279 alkalommal)

Egyedi paintjob modolt autóra.
« Dátum: 2015. november 06. - 20:58:23 »
0 Show voters
Sziasztok!
Az a problémám lenne, hogy ha egy modolt autóra akarok tölteni - shaderrel - paintjobot, a paintjob nem jelenik meg.
Alap, modolatlan autóra tudok PJ-t rakni. Működik is, tökéletes, csak a modolt autókra nem sikerül betölteni a dolgot.
LUA kód:
 
local myShader, tec, theTexture;
addEventHandler( \'onClientResourceStart\', resourceRoot,
    function( )
        -- Version check
        if getVersion ().sortable < \'1.1.0\' then
            outputChatBox( \'Resource is not compatible with this client.\' );
            return
        end
        myShader, tec = dxCreateShader ( \'shader.fx\', 0, 0, true, \'vehicle\' );
        if not myShader then
            outputChatBox( \'Shader hiba. Please use debugscript 3\' )
        else
            outputChatBox( \'Using technique [\' . . tec. . \']\' );
        end
       
        theTexture = dxCreateTexture( \'textures/elegy.png\' );
        dxSetShaderValue( myShader, \'PaintjobTexture\', theTexture );
        engineApplyShaderToWorldTexture( myShader, \'elegy1body256\');
    end
);

 
Előre is köszönöm a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 06. - 21:51:39 írta Reptile »

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Egyedi paintjob modolt autóra.
« Válasz #1 Dátum: 2015. november 07. - 09:05:57 »
0 Show voters
Community-n találsz egy olyat hogy \"shader_tex_names\", azzal tudod megnézni a modolt jármű textúráját. Általában @hite vagy body vagy remap néven szokott lenni. Viszont ahhoz hogy ne kelljen egyesével kiírnod minden textúra nevet a kocsihoz, használj csillagokat a textúra nevében. Tehát, amelyik textúra nevében megtalálja a \"remap\"-ot például, azt lecseréli. Pl: engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \"*remap*\")
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 07. - 09:08:07 írta Xenius »

Egyedi paintjob modolt autóra.
« Válasz #2 Dátum: 2015. november 07. - 13:00:56 »
0 Show voters
Rendben van, megpróbálom. Köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. november 07. - 13:36:45 )

Nos, ahogyan Xenius írta, megtaláltam a moddolt elegy textúráját, mely neve: remapelegybody. Viszont, ha én ezt kicserélem, akkor nem a paintjobra cseréli ki, hanem az autó textúrájára. Hogyan tudnám azt megoldani, hogy a PJ csak akkor kerüljön rá, ha én rárakom, és alapból ne legyen rajta semmi?
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 07. - 13:36:45 írta Reptile »

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Egyedi paintjob modolt autóra.
« Válasz #3 Dátum: 2015. november 08. - 19:52:44 »
0 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal