Szerző Téma: Carry bug  (Megtekintve 677 alkalommal)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Carry bug
« Dátum: 2016. Március 16. - 17:57:47 »
0 Show voters
Sziasztok!
Olyan problémába ütköztem, hogy próbáltam egy szerelő-rendszert írni.
Van a carry része. Próbáltam azt hogy amikor attacholom, hogy ne kelljen külön sok-sok carry funckió így hívom meg:
carryStart(player, objectid)
Az objectid, hogy mit tegyen a kezébe.
Megoldottam, minden tökéletes de ha ketten egyszerre levesszük például két külön autóról a kereket akkor két carryObject element kéne a szerveroldalon, de ehelyett kapom azt az eredményt hogy ha egyikünk leteszi vissza a kocsira a kereket akkor én már csak letenni fogom tudni, de nem destroyElement-ezik, azaz ottmarad a kezemben a leszerelt kerék.
Ez minden alkatrésznél így van, ajtó, ablak , lökösök.. stb..
mindennél.. :(

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal