Relax
LS-t sem szereti mindenki. Sõt, egyik várost sem. Van aki ezt favorizálja, van aki azt. Olyan helyet nem lehet találni, ami minden létezõ SA:MP játékosnak megfelel
San Andreas? :whistle:
(jk)
Az inflációról: a probléma az, hogy nem forog a pénz. Na most a pénznek attól lesz értéke (a legegyszerûbb verzióban), hogy a kormánynak tartalékai (általában arany) vannak. Tehát a dollárral gyakorlatilag azért tudsz fizetni, mert mögötte valós érték van. Ha több pénzt nyomnak, akkor az adott tartalék többfelé oszlik el, tehát adott egységre (pl 1) kevesebb érték jut. Magyarul infláció van.
A másik, és az elõzõbõl következõ lehetõség az, ha forog a pénz, de ezt elég bonyorult kivitelezni RP szerveren. Ugyebár van a tõke, amibõl vállalkozások lesznek, a vállalkozások a befektetett pénzbõl a jószágokat a boltokba juttatják, a boltokban a jószágokat eladják a háztartásoknak, a háztartások pedig munkaerõt biztosítanak. Ez a \"veszteséges körforgás\". A nyereséges az, hogy a vállalkozások a nyereséget a tõkébe \"vissz*rakják\", amit a boltok nyereségébõl szereznek, amit a háztartások pénzzel fizetnek, amit a tõkébõl kapnak, mint munkabér. Így a pénz mennyisége állandó lesz.
Ez pedig több okból nem lehetséges: nem versenyeznek az üzletek/emberek, és nincs megfelelõ kínálat. Plusz a scriptbeli korlát. Ezt kombinálva azzal, hogy sok pénzt adunk az embereknek egyenlõ az infláció biztos receptjével.
A legjobb ötlet még mindig az, hogy az embereknek nem adunk sok elkölthetõ pénzt, akkor nem lesz infláció. Ez a legalapabb módszer amivel meg lehet fékezni egy idõre.