Szerző Téma: Team in Fortress  (Megtekintve 3336 alkalommal)

Team in Fortress
« Dátum: 2011. november 29. - 19:20:11 »
0 Show voters
A szervert BÉTÁRA megnyitottam PÁR alap pályával.
Ezen az IP címen elérhetitek: [samp]87.229.103.144:8009[/samp] (87.229.103.144:8009)
Moderátor I es rangra lehet jelentkezni itt a témában.
A jelentkezéshez a következõkre felelj:
 
  • Neved amit fogsz használni:

  • Korod:

  • Mennyire vagy ingerlékeny (10es skálán):

  • Helyesírásod:

  • Felfogóképességed (10es skálán):

  • Admin tapasztalatok:


Elkészült játékmódok:
Robbanótöltet-verseny: Piros és Kék versenyzik abban, hogy ki tud több pontot felrobbantani. 5 célpontot kell megsemmisíteni idõhatár nélkül.
Robbanótöltet: Piros védi a bázisát KÉK pedig be kell juttatnia a robbanótöltetes furgonját. 2 darab furgont kell bejuttatni a bázis két pontjára. Pirosnak 20 percig kell védenie a bázisát. Ha sikerül neki védenie 20 percig akkor õ nyert.
DD-Meccs: Magas, szûk éles kanyaros pályán Zöld és Piros harcol jármûvekkel. Amikor leesik egy csapattag az ellenfél kap egy pontot. Amelyik csapat kevesebbszer esik le mint a másik 30 perc alatt az nyer.
Régi leírás:


Ma belevágtam egy olyan szerver készítésében ahol 5 fajta küldetést kell teljesíteni más más helyeken a Team Fortress mintájára.
A játékmód fõleg TDM lesz persze a küldetések sem törpülnének el.
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
A következõ küldetéstípusok lesznek:
 
  • Robbanótöltet-verseny (TF2 mintájára Robbanó anyaggal teli jármûvet kell eljuttatni egy bizonyos helyre)

  • Csapat aprítás (Nem éledsz újra. Amelyik csapat utoljára marad az nyer.)

  • Team in Loop (Autókkal kell versenyezni egy pályán. Csakis egy nyerhet)

  • DD (Autó lelökõ verseny! Az nyer aki utoljára fent marad a pályán!)

  • Protect the Briefcase (Az ellenfél információit [aktatáska] kell ellopnod közben a sajátodat megvédened!)


Amiket tervezek megvalósítani scriptileg (ezek lennének a hangulatfestõ dolgok):
 
  • Statisztika. Heti legjobb játékos plusz pontokat fegyvereket kap.

  • Egyedi textdrawokkal összeboronált karakterválasztó, ahol plusz információk lennének egy egy csoportról.

  • Osztály rendszer.

  • Pontok alapján vásárolható extrák például: Robbanószerek, plusz lõszer, élettöltés

  • Halott játékos elejt lõszert amibe ha belemész akkor újratöltõdik a fegyvered


4 osztályt terveztem megvalósítani:
 
  • Szállító(Õ betud ülni tankokba helikopterekbe. Alap felszerelése: SMG, DEAGLE)

  • Katona (Nehéz felszereléssel felszerelt. Alap felszerelése: Csak Rakétavetõ)

  • Felderítõ (Õ tudna beszállni a robbantós autóba és az aktatáskát is csak õ tudná elfoglalni! Alap felszerelés: Pisztoly)

  • Pyro (Gyújtogató a legjobb szó rá. Lángszóró molotov koktél alap felszerelés)


A két csapat akik harcolni fognak:
Zorró

Öregségét

Legalizáljuk

Dániábana

 A zöld mellett még a:


Pipiket

Iránból

Rakodjuk

Oroszországba

Sóvonaton

Közvetlen

Érzékeket

Készítõk.
A csapat nevek rövidítésén még gondolkodom mivel nem jut eszembe ötletes név. Ez tudom még bugyuta.
A csapat aki a Játékmódon fog \"dolgozni\":
\"width=150http://naczivadasz.com/sites/default/files/pictures/picture-2465_807055776.jpg[/img]
Gentleman - Szerver mûködéséért felelõs. Mottója: \"Elemzések segítségével kell sûríteni a világszínvonalú konvergenciákat.\" és \"Legfontosabb feladatom kiterjeszteni a stratégiáknak megfelelõ csapatot.\"
\"csoves.jpg\"
Foghúzó Kálmán - Szerver technikai felelõse, amit õ nem tud meghegeszteni azt más sem tudja. Alap kompozíciója a világról: \"Én asztatsz szondom, hogy hozzatok még két sört.\"
\"width=150\"ted_williams_281x211.jpg?height=211\"
[/img]
Ted Williams - Ötletgazda és túrbóanáldózerfelújító. Legutóbbi javaslata: \"Kreatív módon kell arányosítani a XXI. századi színvonalú marketing-szemléletet.\"
\"worker.jpg\"
Ching és Wong - Mapperek. Szlogenük: \"Még ma szükséges termékesíteni az átlátható eredményjavító hatást.\"
\"width=150\"giles-and-hobo-king-2.jpg?w=300&h=247\"
[/img]
Pókcsavarozó Bence és Paradicsom Pál - Gentleman öltönyeit készítik elõ a megjelenések elõtt. Szlogenjük \"Az öltöny olyan mint a habarás, hót kula az egész és szétmegy ha ráülök.\"
\"width=150http://img3.indafoto.hu/4/1/118761_fe2471587634f03c45689e0c5e9b0811/10697783_f30874a30b8b66f0c37752dc62ae2f5e_s.jpg[/img]
Kürtös Karesz - Szerveren található Kürtbõl származó bugok kijavítása. \"Kreatív módon kell aggregálni a forradalmian új beszállító-menedzsmentet.\"
\"negylabu-csoves.jpeg\"
Rambo Árpád - Csalók és értelmi fogyatékosok eltávolítása a szerverrõl. Folyamatosan ezt tartja maga elõtt: \"Kiemelt fontosságú feladat betanítani a költséghatékony kezdeményezéseket.\"
\"width=150http://4.bp.blogspot.com/-Qods0a8Vu_g/Te6mgKMQ1wI/AAAAAAAACPY/dHPuaX0CXLA/s1600/Zladko+%2528ZLAD%2529+Vladciks+-+Elektronik+Supersonik+%25282006%2529+%255Bpicture+2%255D.jpg[/img]
Kukorica Irén - Játékosok problémáival foglalkozó munkatársunk. Véleménye: \"Nem halaszthatjuk el a felszabadított ügyfélbarát mérföldköveket.\"
Kérdéseidet vagy ötleteidet a témában felteheted.
Ötleteket és kritikákat várok amennyiben valaki ezt értelmesen megfogalmazza.
Amit elfelejtettem kifejteni, hogy 80 sloton fog futni.
Tehát maximálisan 40-40 arány lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 04. - 15:28:46 írta Gentleman »

Team in Fortress
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 29. - 21:24:37 »
0 Show voters
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
[/quote]
Sehogy. Képzeld el hogy regisztrál rengeteg játékos,mindegyiknek van egy azonosító fájlja,és tegyük fel hogy sokan regisztrálnak. Ahogy nõ a fájlok száma és minnél több adat tárolódik el bennük, annál instabilabb lesz a rendszer. Képzeld el hogy az esetlegesen több száz fájlt végigolvasni (Megnyit-Olvas-Bezár) és kielemezni mennyi ideig tartana a SA:MP-nek. Lehet hogy az elején mûködne a dolog, de hosszú távra ne tervezz.
A logikus megoldást a MySql jelentené.
Amúgy az ötlet jó  :)

Team in Fortress
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 30. - 14:40:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: ChuckNorris date=1322598277\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
Sehogy. Képzeld el hogy regisztrál rengeteg játékos,mindegyiknek van egy azonosító fájlja,és tegyük fel hogy sokan regisztrálnak. Ahogy nõ a fájlok száma és minnél több adat tárolódik el bennük, annál instabilabb lesz a rendszer. Képzeld el hogy az esetlegesen több száz fájlt végigolvasni (Megnyit-Olvas-Bezár) és kielemezni mennyi ideig tartana a SA:MP-nek. Lehet hogy az elején mûködne a dolog, de hosszú távra ne tervezz.
A logikus megoldást a MySql jelentené.
Amúgy az ötlet jó  :)
 
[/quote]
Én arra gondoltam, hogy nem ciklus futna végig hanem mikor a játékos disconnectelne akkor frissülne a lista tehát akik a héten nem is voltak fent azoknak nem futna végig.
UI:
A személyek akik kint vannak az én nevemen kívül mind Chatbotok lesznek.
Az Anti-Cheat Rambo Árpád lesz a többiek tippeket fognak adni a játékosoknak.

Team in Fortress
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 30. - 15:08:28 »
0 Show voters
Katonának oldd meg a rocket jumpot... Anélkül nem ér sokat.
A felderítõ nélkülözhetetlen, a szállító meg overpowered.

Team in Fortress
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 30. - 15:21:53 »
0 Show voters
Idézetet írta: James_Raynor date=1322662108\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Katonának oldd meg a rocket jumpot... Anélkül nem ér sokat.
A felderítõ nélkülözhetetlen, a szállító meg overpowered.
 
Szállító nem owerpowered mert 50Hp + 25 armour az nem sok :D Minden osztálynak más élete lesz :D Illetve ilyen csatahelikopterek tankok nem lesznek csak páncélautó (FBI TRUCK) ami tényleg páncélozott lesz scriptileg :D
Rocket Jumpon is gondolkozok hogyan lehetne de sajnos sok a hibalehetõség benne :(
A szerver jelenleg zárolva fut a következõ IP címen: 91.82.84.98:8009
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 30. - 15:52:01 írta Gentleman »

Nem elérhető ChrisJ

  • 1022
  • Nindzsa
    • Profil megtekintése
Team in Fortress
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 30. - 17:12:15 »
0 Show voters
Annyira vártam már egy ilyen Mini-Games szerû szervert, HAJRÁÁ :D :D

Team in Fortress
« Válasz #6 Dátum: 2011. december 01. - 12:44:03 »
0 Show voters
Fejlemény: Jelenpillanatban az alap játéktípuson dolgozom ami a robbanótöltet GM. Ebben egy robbanóanyaggal megrakott autót kell eljuttatni az ellenfél bázisára. Összesen 4 darab robbanótöltet autója lesz a kék csapatnak. A küldetésre rendelkezésre álló idõ 15 perc lesz.
edit
Butaságot írtam bocsánat. Vagyis a sima Robbanótöltet küldetést írtam le. A robbanótöltet versenyben egy célba kell eljuttatni a robbanótöltetet. Amelyik csapat hamarabb eléri a 10
robbantást az nyer.
Robbanótöltet verseny: 67%ban kész
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 01. - 15:49:36 írta Gentleman »

Team in Fortress
« Válasz #7 Dátum: 2011. december 01. - 16:31:28 »
0 Show voters
fasza. kíváncsi leszek rá . Am sok sikert!

Team in Fortress
« Válasz #8 Dátum: 2011. december 01. - 17:42:30 »
0 Show voters
Hosszú szenvedés után elkészült a TEAM FORTRESS logója SAMP ba!
\"iSooG.jpg\"
\"CgRBn.jpg\"

Nem elérhető Pyenix

  • 693
    • Profil megtekintése
Team in Fortress
« Válasz #9 Dátum: 2011. december 01. - 19:01:12 »
0 Show voters
Látom, sokáig tartott berakni a konvertálóba egy képet. Amúgy várom én is, már ha lesz sikere :D

Team in Fortress
« Válasz #10 Dátum: 2011. december 01. - 19:10:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: Pyenix date=1322762472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látom, sokáig tartott berakni a konvertálóba egy képet. Amúgy várom én is, már ha lesz sikere :D
 
A probléma az volt hogy a kép pixelrátája mindig túl magas volt bárhogyan csökkentgettem. Majd egyszer csak natúr elfogadta amin meglepõdtem de hát örülök, hogy mûködik.
Robbanótöltet verseny-játékmód állása: 80%.
Hiányzó elemek:
  • Betöltéskor TF zene

  • Regisztráció

  • Célpont kijelölése CPvel és a hozzá tartozó robbanásanimáció

  • Kick, Ban, Warn, Nextmap parancs hiánya

  • Pár apróság még


Az alapmóddal nagyon jól haladok utána már csak a pozíciókat kell cserélgetni ami nem nagy cucc :D

Team in Fortress
« Válasz #11 Dátum: 2011. december 01. - 19:32:55 »
0 Show voters
Idézetet írta: Gentleman date=1322660428\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
Sehogy. Képzeld el hogy regisztrál rengeteg játékos,mindegyiknek van egy azonosító fájlja,és tegyük fel hogy sokan regisztrálnak. Ahogy nõ a fájlok száma és minnél több adat tárolódik el bennük, annál instabilabb lesz a rendszer. Képzeld el hogy az esetlegesen több száz fájlt végigolvasni (Megnyit-Olvas-Bezár) és kielemezni mennyi ideig tartana a SA:MP-nek. Lehet hogy az elején mûködne a dolog, de hosszú távra ne tervezz.
A logikus megoldást a MySql jelentené.
Amúgy az ötlet jó  :)
 
[/quote]
Én arra gondoltam, hogy nem ciklus futna végig hanem mikor a játékos disconnectelne akkor frissülne a lista tehát akik a héten nem is voltak fent azoknak nem futna végig.
UI:
A személyek akik kint vannak az én nevemen kívül mind Chatbotok lesznek.
Az Anti-Cheat Rambo Árpád lesz a többiek tippeket fognak adni a játékosoknak.
 
[/quote]
Az a baj,hogy amikor magát a listát legenerálod, mindenképpen végig kell fuss a fájlokon hogy megnézd kié a legnagyobb, akkor is ha disconectnél frissíted az végig kell fusson azon a tömérdek mennyiségû adaton az összehasonltás kedvéért.

Team in Fortress
« Válasz #12 Dátum: 2011. december 01. - 19:39:38 »
+1 Show voters
Mikor elkezdtem csinálni belebolondultam az elágazásokba és inkább hagytam a fenébe  :@
Most az lesz, hogy egy fájlba fogom menteni a KÉK PIROS és ZÖLD pontjait és minden pályagyõzelemnél frissülne ez így tehát nem játékosverseny hanem csapatverseny lenne.
Az ilyen kis küldetés modokkal az a jó, hogy egyszerû scriptelni õket (többnyire) :DDDDD
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 01. - 19:45:24 írta Gentleman »

Team in Fortress
« Válasz #13 Dátum: 2011. december 01. - 20:08:12 »
0 Show voters
fasza lesz. kb mikorra várható ?

Team in Fortress
« Válasz #14 Dátum: 2011. december 01. - 20:18:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: travisbarker date=1322766492\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
f***a lesz. kb mikorra várható ?
 
Nyitást akkor terveztem mikor legalább 3 játékmód és egyenként hozzájuk tartozva 5 darab pálya fog tartozni. Tehát 15 küldetés amint elkészül. A hosszabb folyamat az elsõ 3 elkészítése utána már nagyon könnyen hozzáadhatóak új küldetések.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal