GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerver bemutatása => Archívum => A témát indította: Gentleman - 2011. november 29. - 19:20:11

Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. november 29. - 19:20:11
A szervert BÉTÁRA megnyitottam PÁR alap pályával.
Ezen az IP címen elérhetitek: [samp]87.229.103.144:8009[/samp] (87.229.103.144:8009)
Moderátor I es rangra lehet jelentkezni itt a témában.
A jelentkezéshez a következõkre felelj:
 

Elkészült játékmódok:
Robbanótöltet-verseny: Piros és Kék versenyzik abban, hogy ki tud több pontot felrobbantani. 5 célpontot kell megsemmisíteni idõhatár nélkül.
Robbanótöltet: Piros védi a bázisát KÉK pedig be kell juttatnia a robbanótöltetes furgonját. 2 darab furgont kell bejuttatni a bázis két pontjára. Pirosnak 20 percig kell védenie a bázisát. Ha sikerül neki védenie 20 percig akkor õ nyert.
DD-Meccs: Magas, szûk éles kanyaros pályán Zöld és Piros harcol jármûvekkel. Amikor leesik egy csapattag az ellenfél kap egy pontot. Amelyik csapat kevesebbszer esik le mint a másik 30 perc alatt az nyer.
Régi leírás:


Ma belevágtam egy olyan szerver készítésében ahol 5 fajta küldetést kell teljesíteni más más helyeken a Team Fortress mintájára.
A játékmód fõleg TDM lesz persze a küldetések sem törpülnének el.
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
A következõ küldetéstípusok lesznek:
 

Amiket tervezek megvalósítani scriptileg (ezek lennének a hangulatfestõ dolgok):
 

4 osztályt terveztem megvalósítani:
 

A két csapat akik harcolni fognak:
Zorró

Öregségét

Legalizáljuk

Dániábana

 A zöld mellett még a:


Pipiket

Iránból

Rakodjuk

Oroszországba

Sóvonaton

Közvetlen

Érzékeket

Készítõk.
A csapat nevek rövidítésén még gondolkodom mivel nem jut eszembe ötletes név. Ez tudom még bugyuta.
A csapat aki a Játékmódon fog \"dolgozni\":
\"width=150http://naczivadasz.com/sites/default/files/pictures/picture-2465_807055776.jpg[/img]
Gentleman - Szerver mûködéséért felelõs. Mottója: \"Elemzések segítségével kell sûríteni a világszínvonalú konvergenciákat.\" és \"Legfontosabb feladatom kiterjeszteni a stratégiáknak megfelelõ csapatot.\"
\"csoves.jpg\"
Foghúzó Kálmán - Szerver technikai felelõse, amit õ nem tud meghegeszteni azt más sem tudja. Alap kompozíciója a világról: \"Én asztatsz szondom, hogy hozzatok még két sört.\"
\"width=150\"ted_williams_281x211.jpg?height=211\"
[/img]
Ted Williams - Ötletgazda és túrbóanáldózerfelújító. Legutóbbi javaslata: \"Kreatív módon kell arányosítani a XXI. századi színvonalú marketing-szemléletet.\"
\"worker.jpg\"
Ching és Wong - Mapperek. Szlogenük: \"Még ma szükséges termékesíteni az átlátható eredményjavító hatást.\"
\"width=150\"giles-and-hobo-king-2.jpg?w=300&h=247\"
[/img]
Pókcsavarozó Bence és Paradicsom Pál - Gentleman öltönyeit készítik elõ a megjelenések elõtt. Szlogenjük \"Az öltöny olyan mint a habarás, hót kula az egész és szétmegy ha ráülök.\"
\"width=150http://img3.indafoto.hu/4/1/118761_fe2471587634f03c45689e0c5e9b0811/10697783_f30874a30b8b66f0c37752dc62ae2f5e_s.jpg[/img]
Kürtös Karesz - Szerveren található Kürtbõl származó bugok kijavítása. \"Kreatív módon kell aggregálni a forradalmian új beszállító-menedzsmentet.\"
\"negylabu-csoves.jpeg\"
Rambo Árpád - Csalók és értelmi fogyatékosok eltávolítása a szerverrõl. Folyamatosan ezt tartja maga elõtt: \"Kiemelt fontosságú feladat betanítani a költséghatékony kezdeményezéseket.\"
\"width=150http://4.bp.blogspot.com/-Qods0a8Vu_g/Te6mgKMQ1wI/AAAAAAAACPY/dHPuaX0CXLA/s1600/Zladko+%2528ZLAD%2529+Vladciks+-+Elektronik+Supersonik+%25282006%2529+%255Bpicture+2%255D.jpg[/img]
Kukorica Irén - Játékosok problémáival foglalkozó munkatársunk. Véleménye: \"Nem halaszthatjuk el a felszabadított ügyfélbarát mérföldköveket.\"
Kérdéseidet vagy ötleteidet a témában felteheted.
Ötleteket és kritikákat várok amennyiben valaki ezt értelmesen megfogalmazza.
Amit elfelejtettem kifejteni, hogy 80 sloton fog futni.
Tehát maximálisan 40-40 arány lesz.
Cím: Team in Fortress
Írta: ChuckNorris - 2011. november 29. - 21:24:37
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
[/quote]
Sehogy. Képzeld el hogy regisztrál rengeteg játékos,mindegyiknek van egy azonosító fájlja,és tegyük fel hogy sokan regisztrálnak. Ahogy nõ a fájlok száma és minnél több adat tárolódik el bennük, annál instabilabb lesz a rendszer. Képzeld el hogy az esetlegesen több száz fájlt végigolvasni (Megnyit-Olvas-Bezár) és kielemezni mennyi ideig tartana a SA:MP-nek. Lehet hogy az elején mûködne a dolog, de hosszú távra ne tervezz.
A logikus megoldást a MySql jelentené.
Amúgy az ötlet jó  :)
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. november 30. - 14:40:28
Idézetet írta: ChuckNorris date=1322598277\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
Sehogy. Képzeld el hogy regisztrál rengeteg játékos,mindegyiknek van egy azonosító fájlja,és tegyük fel hogy sokan regisztrálnak. Ahogy nõ a fájlok száma és minnél több adat tárolódik el bennük, annál instabilabb lesz a rendszer. Képzeld el hogy az esetlegesen több száz fájlt végigolvasni (Megnyit-Olvas-Bezár) és kielemezni mennyi ideig tartana a SA:MP-nek. Lehet hogy az elején mûködne a dolog, de hosszú távra ne tervezz.
A logikus megoldást a MySql jelentené.
Amúgy az ötlet jó  :)
 
[/quote]
Én arra gondoltam, hogy nem ciklus futna végig hanem mikor a játékos disconnectelne akkor frissülne a lista tehát akik a héten nem is voltak fent azoknak nem futna végig.
UI:
A személyek akik kint vannak az én nevemen kívül mind Chatbotok lesznek.
Az Anti-Cheat Rambo Árpád lesz a többiek tippeket fognak adni a játékosoknak.
Cím: Team in Fortress
Írta: James_Raynor - 2011. november 30. - 15:08:28
Katonának oldd meg a rocket jumpot... Anélkül nem ér sokat.
A felderítõ nélkülözhetetlen, a szállító meg overpowered.
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. november 30. - 15:21:53
Idézetet írta: James_Raynor date=1322662108\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Katonának oldd meg a rocket jumpot... Anélkül nem ér sokat.
A felderítõ nélkülözhetetlen, a szállító meg overpowered.
 
Szállító nem owerpowered mert 50Hp + 25 armour az nem sok :D Minden osztálynak más élete lesz :D Illetve ilyen csatahelikopterek tankok nem lesznek csak páncélautó (FBI TRUCK) ami tényleg páncélozott lesz scriptileg :D
Rocket Jumpon is gondolkozok hogyan lehetne de sajnos sok a hibalehetõség benne :(
A szerver jelenleg zárolva fut a következõ IP címen: 91.82.84.98:8009
Cím: Team in Fortress
Írta: ChrisJ - 2011. november 30. - 17:12:15
Annyira vártam már egy ilyen Mini-Games szerû szervert, HAJRÁÁ :D :D
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. december 01. - 12:44:03
Fejlemény: Jelenpillanatban az alap játéktípuson dolgozom ami a robbanótöltet GM. Ebben egy robbanóanyaggal megrakott autót kell eljuttatni az ellenfél bázisára. Összesen 4 darab robbanótöltet autója lesz a kék csapatnak. A küldetésre rendelkezésre álló idõ 15 perc lesz.
edit
Butaságot írtam bocsánat. Vagyis a sima Robbanótöltet küldetést írtam le. A robbanótöltet versenyben egy célba kell eljuttatni a robbanótöltetet. Amelyik csapat hamarabb eléri a 10
robbantást az nyer.
Robbanótöltet verseny: 67%ban kész
Cím: Team in Fortress
Írta: travisbarker - 2011. december 01. - 16:31:28
fasza. kíváncsi leszek rá . Am sok sikert!
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. december 01. - 17:42:30
Hosszú szenvedés után elkészült a TEAM FORTRESS logója SAMP ba!
\"iSooG.jpg\"
\"CgRBn.jpg\"
Cím: Team in Fortress
Írta: Pyenix - 2011. december 01. - 19:01:12
Látom, sokáig tartott berakni a konvertálóba egy képet. Amúgy várom én is, már ha lesz sikere :D
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. december 01. - 19:10:15
Idézetet írta: Pyenix date=1322762472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látom, sokáig tartott berakni a konvertálóba egy képet. Amúgy várom én is, már ha lesz sikere :D
 
A probléma az volt hogy a kép pixelrátája mindig túl magas volt bárhogyan csökkentgettem. Majd egyszer csak natúr elfogadta amin meglepõdtem de hát örülök, hogy mûködik.
Robbanótöltet verseny-játékmód állása: 80%.
Hiányzó elemek:

Az alapmóddal nagyon jól haladok utána már csak a pozíciókat kell cserélgetni ami nem nagy cucc :D
Cím: Team in Fortress
Írta: ChuckNorris - 2011. december 01. - 19:32:55
Idézetet írta: Gentleman date=1322660428\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
Sehogy. Képzeld el hogy regisztrál rengeteg játékos,mindegyiknek van egy azonosító fájlja,és tegyük fel hogy sokan regisztrálnak. Ahogy nõ a fájlok száma és minnél több adat tárolódik el bennük, annál instabilabb lesz a rendszer. Képzeld el hogy az esetlegesen több száz fájlt végigolvasni (Megnyit-Olvas-Bezár) és kielemezni mennyi ideig tartana a SA:MP-nek. Lehet hogy az elején mûködne a dolog, de hosszú távra ne tervezz.
A logikus megoldást a MySql jelentené.
Amúgy az ötlet jó  :)
 
[/quote]
Én arra gondoltam, hogy nem ciklus futna végig hanem mikor a játékos disconnectelne akkor frissülne a lista tehát akik a héten nem is voltak fent azoknak nem futna végig.
UI:
A személyek akik kint vannak az én nevemen kívül mind Chatbotok lesznek.
Az Anti-Cheat Rambo Árpád lesz a többiek tippeket fognak adni a játékosoknak.
 
[/quote]
Az a baj,hogy amikor magát a listát legenerálod, mindenképpen végig kell fuss a fájlokon hogy megnézd kié a legnagyobb, akkor is ha disconectnél frissíted az végig kell fusson azon a tömérdek mennyiségû adaton az összehasonltás kedvéért.
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. december 01. - 19:39:38
Mikor elkezdtem csinálni belebolondultam az elágazásokba és inkább hagytam a fenébe  :@
Most az lesz, hogy egy fájlba fogom menteni a KÉK PIROS és ZÖLD pontjait és minden pályagyõzelemnél frissülne ez így tehát nem játékosverseny hanem csapatverseny lenne.
Az ilyen kis küldetés modokkal az a jó, hogy egyszerû scriptelni õket (többnyire) :DDDDD
Cím: Team in Fortress
Írta: travisbarker - 2011. december 01. - 20:08:12
fasza lesz. kb mikorra várható ?
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. december 01. - 20:18:47
Idézetet írta: travisbarker date=1322766492\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
f***a lesz. kb mikorra várható ?
 
Nyitást akkor terveztem mikor legalább 3 játékmód és egyenként hozzájuk tartozva 5 darab pálya fog tartozni. Tehát 15 küldetés amint elkészül. A hosszabb folyamat az elsõ 3 elkészítése utána már nagyon könnyen hozzáadhatóak új küldetések.
Cím: Team in Fortress
Írta: James_Raynor - 2011. december 01. - 20:37:27
Egy CP foglalós map lehetne Chilliadon... Jármûvek nélkül. Na AZ pörgõs tud lenni.
Csinálhatnál Sniper kasztot is. Loadoutja: Sniper, Baseball ütõ (Kukuri párjaként ez a legjobb. ami eszembe jutott. xD)
Demoman is lehetne. Gránátvetõ helyett dobálni tudna gránátot. Azzal meg van oldva. Melee fegyvere: Katana
(Mivel TF2-ben is a legerõsebb közelharcos kaszt a Demoman.)
Tudtommal a fegyverek sebzését is lehet változtatni, szóval a Medic sem megoldhatatlan. Negatív sebzés a 9mm-re.
A Felderítõ kaphatna inkább Sawn-Off-ot. TF2-ben is azzal rohan. 1 kezesre butítva.
A Spy tudtommal csak MTA-ban megoldható (Mármint a láthatatlanság végett.)
Cím: Team in Fortress
Írta: trave - 2011. december 01. - 21:18:47
Sose TF-eztem, de ezt mindenképpen kifogom próbálni, sok sikert ;)
Cím: Team in Fortress
Írta: travisbarker - 2011. december 01. - 23:58:18
Esetleg ötletnek : search and destroy modot nem akarsz belecsempészni ? :D
Cím: Team in Fortress
Írta: James_Raynor - 2011. december 02. - 06:36:59
És azt hogy? Attack/Defend rendszerrel? Egyik csapat védi, a másiknak célja lezúzni az adott tárgyat?
Még tipp: A Demoman (ha megcsinálod) kaphatna táska töltetet inkább. Az jobban megfelel a \"Stickybomb Launcher\"-nek
Cím: Team in Fortress
Írta: travisbarker - 2011. december 02. - 12:16:04
Pl mint a codban.. Lenne 1 tárgy amit fel kell robbantani. Csak itt van c4ed. És idõzítõs lenne. A másik csapatnak az lenne a dolga hogy megvédje.
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. december 02. - 13:07:16
A robbanótöltet verseny játékmódban a kasztok még nem sokban hasonlítanak a TF kasztokhoz. Ezt azért így oldottam meg mert lesz 2 játékmód a késõbbiekben amiben nagyon fognak hasonlítani.
Kis Spoiler:



{ff0000}Piros {ffffff} csapat osztályai\",\"Pyro (Lángszóró, Molotov, Shotgun)\\nFelderítõ(Pisztoly, Shotgun, Mesterlövész)\\nKatona(Rakétavetõ, Shotgun, Gránát)\\nSzállító (Helikopter, Shotgun, Hangtonpítós Pisztoly\",\"Kiválaszt\",\"\");
 
Arra nem számítottam, hogy ilyen nagy érdeklõdés lesz egy \"mezei\" TDM mód után. Az ötletek amiket írtatok tetszetõsek és nagyon jó érzés az, hogy ekkora az érdeklõdés még a készülõ stádiumban.
Játékmód típusok amiket tervezek elkészíteni:
Robbanótöltet-verseny: Piros és Kék versenyzik abban, hogy ki tud több pontot felrobbantani. 5 célpontot kell megsemmisíteni idõhatár nélkül.
Robbanótöltet:Piros védi a bázisát KÉK pedig be kell juttatnia a robbanótöltetes furgonját. 2 darab furgont kell bejuttatni a bázis két pontjára. Pirosnak 20 percig kell védenie a bázisát. Ha sikerül neki védenie 20 percig akkor õ nyert.
Autóverseny:Zöld és Kék versenyzik egymással egy pályán. Amelyik csapatnak bármely tagja elõször elér a célba az a csapat nyeri meg a kört.
DD-MeccsMagas, szûk éles kanyaros pályán Zöld és Piros harcol jármûvekkel. Amikor leesik egy csapattag az ellenfél kap egy pontot. Amelyik csapat elõbb eléri az 50 pontot az nyer.
Információ rablás:Piros és Kék harcol újra. Cél megszerezni az ellenfél információit és biztonságosan visszajuttatni a saját bázisra, közben meg kell védened a saját információidat. (Az információ az egy aktatáska lesz mint a TFben.) Egy kör 20 percig fog tartani VAGY 5 darab információ foglalásig.
Robbanótöltet Lopás: Zöld Piros és Kék harcol egymással. Feladat a kéknek és a pirosnak ellopni a ZÖLD robbanótölteteit (ez egy furgon!). Ebben a játékmódban már 3 csapat harcol egymással tehát itt megnehezedik a feladat. Cél 5 darab robbanótöltet eltulajdonítás. Zöldnek 20 percig kell védenie a robbanótölteteit.
Ezek csak tervek amiket fent leírtam nem garantálom, hogy pont ilyen lesz lehet jobb de lehet, hogy rosszabbul sikerül. Persze igyekezni fogok a legjobbra :)
EDIT:
Új IP cím: 87.229.103.144:8009
Kis információ a játékmódról:
 
  • Belekezdtem a regisztrációs rendszer kiépítésébe. Az autologin rendszer még nem készült el mivel az IP címet valószínûleg hibásan menti a szerver.

  • Hangokat folyamatosan vágom. Ha minden jól megy márpedig úgy kellene mennie akkor körök végén visszaköszön a VICTORY és YOU FAILED hangsorozat

  • Checkpointba belépésnél hibásan számolt a visszaszámláló de már javítva


Kiegészítés 2011.12.03.
Már dél óta ezen az IP cím mentésen dolgozom és a hiba folyamatosan azonosan fent áll. Pár kisebb hibát fixáltam, illetve a map váltáson dolgozok ami nem nagyon szeretne átváltani de már megvan a szolúsön.
Cím: Team in Fortress
Írta: trave - 2011. december 03. - 20:14:46
IP cím mentés felesleges szerintem. Nagyon sok embernek dinamikus IP-je van.
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. december 03. - 20:30:56
Idézetet írta: trave date=1322939686\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
IP cím mentés felesleges szerintem. Nagyon sok embernek dinamikus IP-je van.
 
Az autologin rendszerhez használnám mivel 15 perces pályáknál zavaró hosszútávon jelszót beírogatni.
Jelen pillanatban bepöccentem az IP mentés miatt (butának érzem magam, hogy nem jövök rá a megoldásra).
Tehát most épp az admin rendszer készül.
Az admin rendszer így fog kinézni:
 \"[Moderátor I] /say [adminírás] /achat [adminchat] /apm [adminpm] /info [információk lekérése] /saveall [játékosadatok elmentése]

 \"
[Moderátor II] /kick [kidobás] /mute [némítás] /unmute [némítás levétele] /figyel [játékos figyelése] /figyelki [figyelés abbahagyása]

 \"
[Admin I] /ban [kitiltás] /goto [teleportálás] /mapcsere [pályacsere];

 \"
[Admin II] /ipban [ipcím] /gethere [magadhoz hívás] /megol [játékos megölése]

 \"
[FõAdmin] /aset [admin rang módosítása]

 \"
[Tulajdonos] Immúnis az admin parancsokra.
Ezek szintén csak tervek lehet jóval több parancsot építek ki. De ezeket biztosan megcsinálom
EDIT: Admin rendszer elkészült.
EDIT2: RobbanóTöltet-Verseny alap játékmód elkészült! Ma elkészítek még 3 pályát hozzá :D
A két fõ játékmóddal végeztem most már csak a pályákat kell elkészíteni amikkel jól haladok.
Ha minden jól megy akkor a jövõhéten nyitás. (Ha addig elkészül a versenyzõs mód is :D)
Viszont:
Moderátor I es rangra lehet jelentkezni itt a témában.
A jelentkezéshez a következõkre felelj:
 

Végeztem a DD móddal tehát béta nyitás eszközölve.
Moderátor áthelyezné ezt a témát a megnyitott szerverek közé?
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. december 05. - 20:40:27
Nos egy eléggé komoly esemény történt: A CarDD játékmód úgy gondolta magát, hogy bekrepál és meg is tette. (Egyik napról a másikra :O) Miután a javítás nem megoldható (hiba oka teljesen ismeretlen) ezért kénytelen vagyok újraírni a játékmódot.
Cím: Team in Fortress
Írta: James_Raynor - 2011. december 06. - 00:09:41
A Medic is megoldható... Most néztem. Van rá FS, hogy tudd módosítani a fegyverek sebzését... akár negatív értékkel.
Cím: Team in Fortress
Írta: Gentleman - 2011. december 10. - 09:10:05
A szerverrõl a jelszót levettem. Újra elérhetõ a közönség számára.
Viszont: A CarDD hibájára még mindig nem jöttem rá tehát a CarDD modok nem elérhetõek. Remélem hamarosan sikerül orvosolni a hibát. Addig türelmet kérek.
Bekerült egy új pálya: rt_ab
Mai nap folyamán még tervezek 3 pályát berakni.
Cím: Team in Fortress
Írta: travisbarker - 2011. december 13. - 02:30:21
Úgyérzem felnézek :D
Cím: Team in Fortress
Írta: James_Raynor - 2011. december 13. - 05:39:40
Jó kis szerver. :)
A nyílt tesztjén illetve a zárt állapotú debugolásán ott voltam. :)
Ha megindulna a szekér HATALMAS sikere lenne.
Cím: Team in Fortress
Írta: James_Raynor - 2011. december 19. - 13:03:05
Bocsánat a dupla postért. A szervernek van egy TF2 specialistája. A legtöbb kasztot megoldjuk.
A CP, KOTH, CTF módok meg lesznek oldva. A fegyverkiosztás stimmelni fog. Igyekszünk Skin-hasonlóságot is megoldani.
Todo list:
- A fent említett módok csiszolása
- HUD lehetõleg hasonlatossá varázsolása a TF2-höz.
- Szeretetcsomag a Jézuskától. :P
Cím: Team in Fortress
Írta: trave - 2012. január 15. - 22:27:46
[mod]Zárok, másik mód fut ezen az IP címen.[/mod]