GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerver bemutatása => Archívum => A témát indította: Gentleman - 2011. november 29. - 19:20:11
-
A szervert BÉTÁRA megnyitottam PÁR alap pályával.
Ezen az IP címen elérhetitek: [samp]87.229.103.144:8009[/samp] (87.229.103.144:8009)
Moderátor I es rangra lehet jelentkezni itt a témában.
A jelentkezéshez a következõkre felelj:
- Neved amit fogsz használni:
- Korod:
- Mennyire vagy ingerlékeny (10es skálán):
- Helyesírásod:
- Felfogóképességed (10es skálán):
- Admin tapasztalatok:
Elkészült játékmódok:
Robbanótöltet-verseny: Piros és Kék versenyzik abban, hogy ki tud több pontot felrobbantani. 5 célpontot kell megsemmisíteni idõhatár nélkül.
Robbanótöltet: Piros védi a bázisát KÉK pedig be kell juttatnia a robbanótöltetes furgonját. 2 darab furgont kell bejuttatni a bázis két pontjára. Pirosnak 20 percig kell védenie a bázisát. Ha sikerül neki védenie 20 percig akkor õ nyert.
DD-Meccs: Magas, szûk éles kanyaros pályán Zöld és Piros harcol jármûvekkel. Amikor leesik egy csapattag az ellenfél kap egy pontot. Amelyik csapat kevesebbszer esik le mint a másik 30 perc alatt az nyer.
Régi leírás:
Ma belevágtam egy olyan szerver készítésében ahol 5 fajta küldetést kell teljesíteni más más helyeken a Team Fortress mintájára.
A játékmód fõleg TDM lesz persze a küldetések sem törpülnének el.
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
A következõ küldetéstípusok lesznek:
- Robbanótöltet-verseny (TF2 mintájára Robbanó anyaggal teli jármûvet kell eljuttatni egy bizonyos helyre)
- Csapat aprítás (Nem éledsz újra. Amelyik csapat utoljára marad az nyer.)
- Team in Loop (Autókkal kell versenyezni egy pályán. Csakis egy nyerhet)
- DD (Autó lelökõ verseny! Az nyer aki utoljára fent marad a pályán!)
- Protect the Briefcase (Az ellenfél információit [aktatáska] kell ellopnod közben a sajátodat megvédened!)
Amiket tervezek megvalósítani scriptileg (ezek lennének a hangulatfestõ dolgok):
- Statisztika. Heti legjobb játékos plusz pontokat fegyvereket kap.
- Egyedi textdrawokkal összeboronált karakterválasztó, ahol plusz információk lennének egy egy csoportról.
- Osztály rendszer.
- Pontok alapján vásárolható extrák például: Robbanószerek, plusz lõszer, élettöltés
- Halott játékos elejt lõszert amibe ha belemész akkor újratöltõdik a fegyvered
4 osztályt terveztem megvalósítani:
- Szállító(Õ betud ülni tankokba helikopterekbe. Alap felszerelése: SMG, DEAGLE)
- Katona (Nehéz felszereléssel felszerelt. Alap felszerelése: Csak Rakétavetõ)
- Felderítõ (Õ tudna beszállni a robbantós autóba és az aktatáskát is csak õ tudná elfoglalni! Alap felszerelés: Pisztoly)
- Pyro (Gyújtogató a legjobb szó rá. Lángszóró molotov koktél alap felszerelés)
A két csapat akik harcolni fognak:
Zorró
Öregségét
Legalizáljuk
Dániábana
A zöld mellett még a:
Pipiket
Iránból
Rakodjuk
Oroszországba
Sóvonaton
Közvetlen
Érzékeket
Készítõk.
A csapat nevek rövidítésén még gondolkodom mivel nem jut eszembe ötletes név. Ez tudom még bugyuta.
A csapat aki a Játékmódon fog \"dolgozni\":
http://naczivadasz.com/sites/default/files/pictures/picture-2465_807055776.jpg[/img]
Gentleman - Szerver mûködéséért felelõs. Mottója: \"Elemzések segítségével kell sûríteni a világszínvonalú konvergenciákat.\" és \"Legfontosabb feladatom kiterjeszteni a stratégiáknak megfelelõ csapatot.\"

Foghúzó Kálmán - Szerver technikai felelõse, amit õ nem tud meghegeszteni azt más sem tudja. Alap kompozíciója a világról: \"Én asztatsz szondom, hogy hozzatok még két sört.\"


[/img]
Ted Williams - Ötletgazda és túrbóanáldózerfelújító. Legutóbbi javaslata: \"Kreatív módon kell arányosítani a XXI. századi színvonalú marketing-szemléletet.\"

Ching és Wong - Mapperek. Szlogenük: \"Még ma szükséges termékesíteni az átlátható eredményjavító hatást.\"


[/img]
Pókcsavarozó Bence és Paradicsom Pál - Gentleman öltönyeit készítik elõ a megjelenések elõtt. Szlogenjük \"Az öltöny olyan mint a habarás, hót kula az egész és szétmegy ha ráülök.\"
http://img3.indafoto.hu/4/1/118761_fe2471587634f03c45689e0c5e9b0811/10697783_f30874a30b8b66f0c37752dc62ae2f5e_s.jpg[/img]
Kürtös Karesz - Szerveren található Kürtbõl származó bugok kijavítása. \"Kreatív módon kell aggregálni a forradalmian új beszállító-menedzsmentet.\"

Rambo Árpád - Csalók és értelmi fogyatékosok eltávolítása a szerverrõl. Folyamatosan ezt tartja maga elõtt: \"Kiemelt fontosságú feladat betanítani a költséghatékony kezdeményezéseket.\"
http://4.bp.blogspot.com/-Qods0a8Vu_g/Te6mgKMQ1wI/AAAAAAAACPY/dHPuaX0CXLA/s1600/Zladko+%2528ZLAD%2529+Vladciks+-+Elektronik+Supersonik+%25282006%2529+%255Bpicture+2%255D.jpg[/img]
Kukorica Irén - Játékosok problémáival foglalkozó munkatársunk. Véleménye: \"Nem halaszthatjuk el a felszabadított ügyfélbarát mérföldköveket.\"
Kérdéseidet vagy ötleteidet a témában felteheted.
Ötleteket és kritikákat várok amennyiben valaki ezt értelmesen megfogalmazza.
Amit elfelejtettem kifejteni, hogy 80 sloton fog futni.
Tehát maximálisan 40-40 arány lesz.
-
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
[/quote]
Sehogy. Képzeld el hogy regisztrál rengeteg játékos,mindegyiknek van egy azonosító fájlja,és tegyük fel hogy sokan regisztrálnak. Ahogy nõ a fájlok száma és minnél több adat tárolódik el bennük, annál instabilabb lesz a rendszer. Képzeld el hogy az esetlegesen több száz fájlt végigolvasni (Megnyit-Olvas-Bezár) és kielemezni mennyi ideig tartana a SA:MP-nek. Lehet hogy az elején mûködne a dolog, de hosszú távra ne tervezz.
A logikus megoldást a MySql jelentené.
Amúgy az ötlet jó :)
-
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
Sehogy. Képzeld el hogy regisztrál rengeteg játékos,mindegyiknek van egy azonosító fájlja,és tegyük fel hogy sokan regisztrálnak. Ahogy nõ a fájlok száma és minnél több adat tárolódik el bennük, annál instabilabb lesz a rendszer. Képzeld el hogy az esetlegesen több száz fájlt végigolvasni (Megnyit-Olvas-Bezár) és kielemezni mennyi ideig tartana a SA:MP-nek. Lehet hogy az elején mûködne a dolog, de hosszú távra ne tervezz.
A logikus megoldást a MySql jelentené.
Amúgy az ötlet jó :)
[/quote]
Én arra gondoltam, hogy nem ciklus futna végig hanem mikor a játékos disconnectelne akkor frissülne a lista tehát akik a héten nem is voltak fent azoknak nem futna végig.
UI:
A személyek akik kint vannak az én nevemen kívül mind Chatbotok lesznek.
Az Anti-Cheat Rambo Árpád lesz a többiek tippeket fognak adni a játékosoknak.
-
Katonának oldd meg a rocket jumpot... Anélkül nem ér sokat.
A felderítõ nélkülözhetetlen, a szállító meg overpowered.
-
Katonának oldd meg a rocket jumpot... Anélkül nem ér sokat.
A felderítõ nélkülözhetetlen, a szállító meg overpowered.
Szállító nem owerpowered mert 50Hp + 25 armour az nem sok :D Minden osztálynak más élete lesz :D Illetve ilyen csatahelikopterek tankok nem lesznek csak páncélautó (FBI TRUCK) ami tényleg páncélozott lesz scriptileg :D
Rocket Jumpon is gondolkozok hogyan lehetne de sajnos sok a hibalehetõség benne :(
A szerver jelenleg zárolva fut a következõ IP címen: 91.82.84.98:8009
-
Annyira vártam már egy ilyen Mini-Games szerû szervert, HAJRÁÁ :D :D
-
Fejlemény: Jelenpillanatban az alap játéktípuson dolgozom ami a robbanótöltet GM. Ebben egy robbanóanyaggal megrakott autót kell eljuttatni az ellenfél bázisára. Összesen 4 darab robbanótöltet autója lesz a kék csapatnak. A küldetésre rendelkezésre álló idõ 15 perc lesz.
edit
Butaságot írtam bocsánat. Vagyis a sima Robbanótöltet küldetést írtam le. A robbanótöltet versenyben egy célba kell eljuttatni a robbanótöltetet. Amelyik csapat hamarabb eléri a 10
robbantást az nyer.
Robbanótöltet verseny: 67%ban kész
-
fasza. kíváncsi leszek rá . Am sok sikert!
-
Hosszú szenvedés után elkészült a TEAM FORTRESS logója SAMP ba!

-
Látom, sokáig tartott berakni a konvertálóba egy képet. Amúgy várom én is, már ha lesz sikere :D
-
Látom, sokáig tartott berakni a konvertálóba egy képet. Amúgy várom én is, már ha lesz sikere :D
A probléma az volt hogy a kép pixelrátája mindig túl magas volt bárhogyan csökkentgettem. Majd egyszer csak natúr elfogadta amin meglepõdtem de hát örülök, hogy mûködik.
Robbanótöltet verseny-játékmód állása: 80%.
Hiányzó elemek:
- Betöltéskor TF zene
- Regisztráció
- Célpont kijelölése CPvel és a hozzá tartozó robbanásanimáció
- Kick, Ban, Warn, Nextmap parancs hiánya
- Pár apróság még
Az alapmóddal nagyon jól haladok utána már csak a pozíciókat kell cserélgetni ami nem nagy cucc :D
-
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
Sehogy. Képzeld el hogy regisztrál rengeteg játékos,mindegyiknek van egy azonosító fájlja,és tegyük fel hogy sokan regisztrálnak. Ahogy nõ a fájlok száma és minnél több adat tárolódik el bennük, annál instabilabb lesz a rendszer. Képzeld el hogy az esetlegesen több száz fájlt végigolvasni (Megnyit-Olvas-Bezár) és kielemezni mennyi ideig tartana a SA:MP-nek. Lehet hogy az elején mûködne a dolog, de hosszú távra ne tervezz.
A logikus megoldást a MySql jelentené.
Amúgy az ötlet jó :)
[/quote]
Én arra gondoltam, hogy nem ciklus futna végig hanem mikor a játékos disconnectelne akkor frissülne a lista tehát akik a héten nem is voltak fent azoknak nem futna végig.
UI:
A személyek akik kint vannak az én nevemen kívül mind Chatbotok lesznek.
Az Anti-Cheat Rambo Árpád lesz a többiek tippeket fognak adni a játékosoknak.
[/quote]
Az a baj,hogy amikor magát a listát legenerálod, mindenképpen végig kell fuss a fájlokon hogy megnézd kié a legnagyobb, akkor is ha disconectnél frissíted az végig kell fusson azon a tömérdek mennyiségû adaton az összehasonltás kedvéért.
-
Mikor elkezdtem csinálni belebolondultam az elágazásokba és inkább hagytam a fenébe :@
Most az lesz, hogy egy fájlba fogom menteni a KÉK PIROS és ZÖLD pontjait és minden pályagyõzelemnél frissülne ez így tehát nem játékosverseny hanem csapatverseny lenne.
Az ilyen kis küldetés modokkal az a jó, hogy egyszerû scriptelni õket (többnyire) :DDDDD
-
fasza lesz. kb mikorra várható ?
-
f***a lesz. kb mikorra várható ?
Nyitást akkor terveztem mikor legalább 3 játékmód és egyenként hozzájuk tartozva 5 darab pálya fog tartozni. Tehát 15 küldetés amint elkészül. A hosszabb folyamat az elsõ 3 elkészítése utána már nagyon könnyen hozzáadhatóak új küldetések.
-
Egy CP foglalós map lehetne Chilliadon... Jármûvek nélkül. Na AZ pörgõs tud lenni.
Csinálhatnál Sniper kasztot is. Loadoutja: Sniper, Baseball ütõ (Kukuri párjaként ez a legjobb. ami eszembe jutott. xD)
Demoman is lehetne. Gránátvetõ helyett dobálni tudna gránátot. Azzal meg van oldva. Melee fegyvere: Katana
(Mivel TF2-ben is a legerõsebb közelharcos kaszt a Demoman.)
Tudtommal a fegyverek sebzését is lehet változtatni, szóval a Medic sem megoldhatatlan. Negatív sebzés a 9mm-re.
A Felderítõ kaphatna inkább Sawn-Off-ot. TF2-ben is azzal rohan. 1 kezesre butítva.
A Spy tudtommal csak MTA-ban megoldható (Mármint a láthatatlanság végett.)
-
Sose TF-eztem, de ezt mindenképpen kifogom próbálni, sok sikert ;)
-
Esetleg ötletnek : search and destroy modot nem akarsz belecsempészni ? :D
-
És azt hogy? Attack/Defend rendszerrel? Egyik csapat védi, a másiknak célja lezúzni az adott tárgyat?
Még tipp: A Demoman (ha megcsinálod) kaphatna táska töltetet inkább. Az jobban megfelel a \"Stickybomb Launcher\"-nek
-
Pl mint a codban.. Lenne 1 tárgy amit fel kell robbantani. Csak itt van c4ed. És idõzítõs lenne. A másik csapatnak az lenne a dolga hogy megvédje.
-
A robbanótöltet verseny játékmódban a kasztok még nem sokban hasonlítanak a TF kasztokhoz. Ezt azért így oldottam meg mert lesz 2 játékmód a késõbbiekben amiben nagyon fognak hasonlítani.
Kis Spoiler: