A hangüzenetek szerintem ne kerüljenek pontba ... hiszen csak szórakozási elem és olyan csalódott voltam, amikor rájöttem mitõl van kevés pontom... :confused:
Nagyon tetszik a szerver. Ötlet: Vásárolt fegyókat a kör végéig elmenteni. Szerintem nemjó ötlet:) megszerzed pl minigunt és egész körben csak te fogsz ölni.Nincs értelme.Szerintem így a jó ha leszednek kezdõ fegyókat kapod meg [/quote]Nehézfegyverek ki lesznek szedve. Minigun, RPG, Heat seeking rocket [/quote]Mirõl beszélsz? És ezt mi mikor tárgyaltuk meg?Leírom ide, még harmincadjára is: a minigunt, rpg-t stb.-t csak 500 pontért lehet megvenni, ami azt jelenti, hogy 250-szer kell ölj ahhoz, hogy alkalmazni tudd!Most a teszt szerón mindenkinek dobáltam a pontokat mint a vak a darts nyilakat... Egyszeri alkalom volt! A hangüzenetek szerintem ne kerüljenek pontba ... hiszen csak szórakozási elem és olyan csalódott voltam, amikor rájöttem mitõl van kevés pontom... :confused: [/quote]És az miért jó ha teli floodoljátok a szerót a tömeges hangokkal? Sokkal gyorsabban megunja az ember...Direkt csináltuk úgy, hogy pontot kérjen érte. De lehet lecsökkentem.
Nagyon tetszik a szerver. Ötlet: Vásárolt fegyókat a kör végéig elmenteni.
A hangüzenetek szerintem ne kerüljenek pontba ... hiszen csak szórakozási elem és olyan csalódott voltam, amikor rájöttem mitõl van kevés pontom... :confused: [/quote]És az miért jó ha teli floodoljátok a szerót a tömeges hangokkal? Sokkal gyorsabban megunja az ember...Direkt csináltuk úgy, hogy pontot kérjen érte. De lehet lecsökkentem.
Nagyon tetszik a szerver. Ötlet: Vásárolt fegyókat a kör végéig elmenteni. Szerintem nemjó ötlet:) megszerzed pl minigunt és egész körben csak te fogsz ölni.Nincs értelme.Szerintem így a jó ha leszednek kezdõ fegyókat kapod meg [/quote]Nehézfegyverek ki lesznek szedve. Minigun, RPG, Heat seeking rocket [/quote]Mirõl beszélsz? És ezt mi mikor tárgyaltuk meg?Leírom ide, még harmincadjára is: a minigunt, rpg-t stb.-t csak 500 pontért lehet megvenni, ami azt jelenti, hogy 250-szer kell ölj ahhoz, hogy alkalmazni tudd!Most a teszt szerón mindenkinek dobáltam a pontokat mint a vak a darts nyilakat... Egyszeri alkalom volt! [/quote]Szerintem nem való ide ilyen fegyverek. De majd Skype -n megbeszéljük.
Nekem inkább a playerek hozzáállásával volt bajom: Az NEM TDM skill, hogy rambózva rohangálsz sawn-nal/9mm-mel, mint valami speedes kisgyerek a suliból a 7./8. kerületben.A rohangálós mûfaj elfér FFA-ban, meg miniDM-ben, de nem TDM-be való.Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem a jó TDM kiosztás a Desert, MP5, Tasibomba (azzal óvatosan: van egy kis szinkronizációs hibája). Tipp: Kéne valami liftajtó, hogy ne lehessen kirobbanni csak úgy belõle és a pittyenést mindenki hallja aki 30 méteren belül van.Meg lépés hang ha nem céloz, Alt-tal sétál az ember ami hangosabb ha futsz.Csapat chat, Valami CoD4-féle skill rendszer, persze a cuccok átnevezve. Pl.: UAV helyett puskázás, stb.Ne jelenjen meg az Audio streamer szövege a chatboxban.Csak pár játékmechanikai ötlet. A streamer üzenetet nem lehet letiltani! (Max., ha beírod hogy /audiomsg)Az, hogy ki hogyan játszik, abba nekem semmi közöm és ezen változtatni nem tudok, sajnos ez nem egy CoD. (Mivel ott ha kimész a színtérre 2 másodperc és lepöffentenek.)Csapat chat-rõl meg is feledkeztem, beleírom. A CoD4-es skillrendszert bõvebben megkellene tervezni, nem elég annyi hogy egy ilyen szükségeltetik. (Ehhez egyenlõre csak a martyrdomhoz van ötletem, máshoz nincs.)Lépéshangról megint azt mondom, ez nem CoD és nem is CS.30 méteren belüli lifthang pedig teljesen felesleges, a /b parancsot is azért terveztem, hogy aki inkább csak play and listen azaz csak játszik és hallgatja a rádiót, annak ne kavarjanak be ezek, valamint a hangüzenetek.A lift pedig egy alap teleportolás, nincs mozgó objektum itt.A robbanás csak gránáttal idézhetõ elõ, de ha minden játékos spawnkor 1-et kap, akkor nem hiszem, hogy ezzel bajlódni kellene. EGYÉB---- MiniTDM-nél letiltottam a fegyvervásárlást, valamint csak két fegyvert kap a játékos, végtelen lõszerrel. (Desert Eagle, MP5) [Raynor ötletére alapozva]---- Mivel senki sem látja a másik nevét, ezért annyiban elõsegítettem a játékmenetet, hogy a fejük fölé tettem egy 3D Textet, ami kiírja, hogy a játékos melyik csapatban van. [Tanár/Diák, BigTicsnek és nekem pedig Igazgató ] (Még nincs letesztelve, de hamarosan sor kerül rá!)---- Az élet, és páncél pickupokat átmeneti idõre felfüggesztettem, tehát kiszedtem. A visszaélés jelentõsége miatt, és hogy senki se reklamáljon.Bárki, aki még fent volt, nyugodtan írhat, nem haragudok meg. S. « Utoljára szerkesztve: 2013. április 24. - 13:58:43 írta ScreaM » Naplózva
Van rá megoldás, hogy visszafogjuk a funolást és a összevissza szaladgálást amivel a csapatmunkát elõnybe részesíti, csak nem hiszem, hogy tetszene egyes játékosoknak. Mert akkor meglehet úgy oldani , hogy mindenkinek csak egy élete van, ha meghalt kész ennyi volt, már csak nézõ marad, és ha már az egyik csapat megölte a másikat kezdõdhet újra és majd jobban oda figyel rá. De ez rossz is, mert azt a játékost amelyiket megölik, az várhat, jó sokáig 5 - 10 percig és nem játszhat, csak nézheti , hogy mit csinál a többi játékos.
Van rá megoldás, hogy visszafogjuk a funolást és a összevissza szaladgálást amivel a csapatmunkát elõnybe részesíti, csak nem hiszem, hogy tetszene egyes játékosoknak. Mert akkor meglehet úgy oldani , hogy mindenkinek csak egy élete van, ha meghalt kész ennyi volt, már csak nézõ marad, és ha már az egyik csapat megölte a másikat kezdõdhet újra és majd jobban oda figyel rá. De ez rossz is, mert azt a játékost amelyiket megölik, az várhat, jó sokáig 5 - 10 percig és nem játszhat, csak nézheti , hogy mit csinál a többi játékos. Két VW? Az egyikbe rohangálhatnak, a másikban pedig taktikai játék menne. A map ugyanaz, csak a fegyverkiosztás más. (Esetleg a második VW-ben a sprintet letiltani?)Szerverre belépéskor odarakná az orrod elé a panelt: Melyik iskolába lépsz be: Hiperaktívak, Stréberek. [/quote]Már az lesz, hogy MiniTDM pályákon lesz ez a lehetõség hogy csak Deagle és Mp5 vagy más lesz.Tervbe is van az is, hogy egy deagle,mp5,sniper pályát építek és ott megmutathatod amit tudsz. De jelenleg elfoglalt vagyok.
bugok tiltva lesznek? (cbug, glitch stb.) szerintem lehetne õket tiltani, mindenképp elõnyt szereznek a játékosok.amit rajnor mond az is igaz, elég nontdm volt, hanem inkább hülyéskedés és rohangálás az a TDM. de errõl és ez ellen nem tehetnek annyira a scripterek és adminok.
bugok tiltva lesznek? (cbug, glitch stb.) szerintem lehetne õket tiltani, mindenképp elõnyt szereznek a játékosok.amit rajnor mond az is igaz, elég nontdm volt, hanem inkább hülyéskedés és rohangálás az a TDM. de errõl és ez ellen nem tehetnek annyira a scripterek és adminok. A scripterek nem, de az adminok tehetnének érte. MiniTDM téren azért lehetõség szerint ne 2 m2 legyen a map.A Sniper szerintem nehezen beleilleszthetõ ebbe a sulis feelingbe. [/quote]Nem hiszem el, hogy neked ilyen nehéz felfogni ezt. :facepalm:Leírtam ,hogy MiniTDM -ek vannak azok nem az iskolára vannak építve, nem is akar hasonlítani az iskolára,és az nem is a iskola a lényeg a minitdm helyeken. HANEM lesznek más mappok ami direkt egy ilyenfegyverekre lesznek kitalálva. De ha ennyire nem tetszik neked csinálj másikat, és kész.Mert mi is láttuk mi folyik ott. És leírtam , hogy milyen megoldás is van erre, de az még drasztikusabb.És ez SAMP , SAMPot nem tudjuk megváltóztatni. Nem tudjuk megváltóztatni a játékosok \"taktikáját.\"