Szerző Téma: Malibu RPG v3.0  (Megtekintve 30439 alkalommal)

Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 12. - 00:31:38 »
+13 Show voters
\"iVsQmez.png\"
Elérhetõségek
_____________________________________________________________________________________
[mod]ELTÁVOLÍTVA[/mod]
Bevezetés
_____________________________________________________________________________________
Miután EscC és Rupert megegyezett, hogy továbbviszik Malibut, azonnal nekiálltak fejleszteni a modot, és kijavítani az esetleges hibákat, amik nagyrészt meg is történtek. Tisztában vagyunk vele, hogy a szervernek ez már nem az elsõ nyitása,  de mivel annyira nagy lendülettel ugrottunk neki az egésznek ( ez köszönhetõ a legutóbbi fejlesztésnek is, ami mérföldkõ szintû a magyar SA:MP RPG világában, de késõbb fejtjük ki ), hogy szétvetnek minket az ötletek. A scriptelésért nagyrészt Rupert felel, míg a fõadmini pozíciót pedig James RAJnor (alias én) és EnterR látja el. Jelenleg a játéktér Blueberry-re és Dillimore-ra van kihegyezve.
Nyitási idõ: 2014. 07. 13. (vasárnap) 18:00
Frakciók és sima munkák
_____________________________________________________________________________________
A szerveren jelenleg megtalálható a jól ismert SD (Sheriff\'s Department), mint rendvédelem, az EMD, tehát segélyszolgálat (magába foglalja a tûzoltókat és a mentõsöket), a szerelõk, és a rádiósok.
A frakcióknak jelentõsen több dolguk lesz, mint régebben, ez fõként a mentõsöknél fog látszódni, ugyanis a játékosok élete ezúttal már mentésre kerül kilépéskor, így a HP növelését csak az EMD végezheti el, még az ételek/italok fogyasztása sem fogja ezt megoldani. A rádiósoknak már mûködik egy egyszerûbb lehallgatóhálózat, amelyet a stúdió jármûveibõl üzemeltethetnek, és maximum 50 méteres körzetbõl történhet a folyamat. (Tehát nem egy NSA-re kell gondolni...) A jármûvek gyakrabban fognak lefulladni, meghibásodni, természetesen a javítást a szerelõk végezhetik majd el. Az SD-nek inkább IG változásai lesznek, és nem script-i, de természetesen az MDC-nk megmaradt.
A sima munkákat nem lehet nagyon taglalni; illetve mégis. A szerver egyik alapköve a kereskedelemrendszer. Ha nincs sajt, hús, vagy kenyér a megye élelmiszerraktárában, akkor sajnos nem lehet ételt fogyasztani vagy (v)enni semmilyen kiszolgálóhelyen. A kereskedelemrendszert az összetett mezõgazdasági munkák éltetik. A játékosoknak le kell aratnia a búzát, azt leõrölni, majd kisütni, és a kész kenyeret leszállítani. Ugyanígy, le kell vágni a marhákat, és a húst elvinni. A sajt készítésérõl remélem nem kell semmit mondanom, ugye a játékosok megfejik a teheneket, majd tejterméket készítenek és elfuvarozzák. Ide kapcsolható még az üzemanyagszállítás kamionokkal. Ha nincs üzemanyag a megyei tartályban, akkor nincs tankolás sem.
A mezõgazdaság mellett természetesen vannak olyanok is, mint a pizzafutár, a postás, az úttisztító, vagy mint a kukás, de ezek nem többek holmi CP-n szaladgálástól. Az árufuvarozón kívül (ami Dillimore-ban kapott helyet) minden munka Blueberry-ben található meg.
 
Bõvebben a gazdaságról
_____________________________________________________________________________________
A kereskedelemrendszer mellett természetesen a pénznek is forognia kell a városokban. A polgármester állíthatja a különféle adókat, pl. ingatlanadó, jármûadó, vagy kereskedelmi adó. Utóbbi alatt nem reklámadót kell érteni, hanem a bizniszekre (ezekrõl késõbb...) kivetett adókat. Szintén lehet állítani a frakciók és sima munkák fizetéseit is.
Minden pénzt, amit a játékos elkölt, a városkasszába kerül, és minden pénzt, amit a játékos a szervertõl kap, a városkasszából kerül levonásra. Természetesen folyamatosan számon kell tartani a gazdaság alakulását, mert egy csõd miatt nagy bajba kerülhet az élet a szerveren.
Jármû, ház, biznisz, és interior rendszer
_____________________________________________________________________________________
Minden, a címben felsorolt rendszer dinamikus. Oda teszünk le jármûvet, házat, bizniszt, vagy interiort, ahova akarunk, és ilyen könnyedén törlünk is. Jármûvet a helyi jármûkereskedésbõl lehet venni, amit folyamatosan mi alakítunk. Lehet hogy egyik nap van Huntley a kereskedésben, lehet hogy a másik nap nincs; az ár is ugyanígy változhat. A kocsik bármikor lefulladhatnak vagy meghibásodhatnak. Vezetéskor a képernyõ alján látható a mûszerfal, amely az alábbiakat jeleníti meg: indexek, felkapcsolt lámpa állapota, futott km-ek száma, aktuális sebesség, és a tank szintje. A javítás az autó részeiként külön-külön végezhetõ. A játékosok autóvételkor kapnak kettõ kulcsot a jármûvükhöz.
A házrendszerrõl annyit, hogy 3 megvehetõ háztípus van: olcsó (50.000$), közepes áru (100.000$), és legdrágább.(150.000$). A játékosok szintén 2 kulcsot kapnak az adott házhoz. Ha a házhoz látható módon van garázs, természetesen scriptileg is rakunk le garázsokat. Egy kocsi bevitelekor meghatározott módon spawnol le a garázsban, nem fog összebugolni a másikkal (két slotos garázs esetében). A házak nyithatóak és zárhatóak. Kívülrõl lehet kopogni, amit a bent lévõk egy /do kíséretében \"hallanak\".
A házrendszerhez tartoznak még a hotelszobák, amiket 150$/nap értékben lehet bérelni.
A jármû- és házkulcsokat a játékosok másoltathatják a városházán.
Az interior rendszerrõl annyit, hogy bármilyen interiort bármilyen helyre tehetnek le a szerveren, így színesítve a játékteret.
A bizniszeket ugyanígy szerkeszhetjük, de ezeknek persze már van ára. Aki megvesz egy bizniszt, az állíthatja esetlegesen a belépõ árát, a biznisz nevét, a bizniszen belül pedig adhatunk hozzá és törölhetünk árukat. Meghatározhatjuk, hogy ételt vagy italt adunk hozzá, utóbbi esetében pedig hogy alkoholos-e. A vevõk kérhetik elvitelre vagy ott fogyasztásra az árukat.
Inventory
_____________________________________________________________________________________
Az inventory rendszert az alábbiakra tudom szétosztani: játékos, jármû, ház, világ, és kuka. Lehet bármennyi tárgy egy játékosnál, de egy idõ után annyira elviselhetetlenül lassú lesz a karakter, hogy inkább érdemes kukákba dobni vagy jármûbe rakni az itemeket. A tárgyakat eldobhatjuk (ez maga a világi része a dolognak), a szerver pedig menti azokat. Ezeket a tárgyakat mozgathatjuk a /move paranccsal, vagy felvehetjük /item-mel. (Így teljesen reális, hogy lehet bútorokat rendezni, stb...)
A felvett ruhadarabokat, pl. sapkákat a játékosnak be kell állítani felvételkor, viszont a pozíciók szintén mentõdnek, ezért nem kell ezt késõbb újból megcsinálni.
A tárgyakat szintén kivehetjük vagy berakhatjuk a jármûvekbõl/be, amennyiben az ajtói nyitva vannak! A ház inventory, mint széf, csak annak mûködik akinek kulcsa van a házhoz.
Kukákat szintén dinamikusan rakhatunk le. Nem kell taglalnom, hogy nyugodtan guberálhatunk belõle, vagy begórhatjuk használat holmijainkat.
 
Interaktív NPC-k és questek
_____________________________________________________________________________________
Ez a legutolsó fejlesztésünk, és úgy véljük, hogy rendkívül egyedi. Az NPC-k MMORPG szintûen társalognak a játékosokkal, ami az összehangolt és dinamikus SQL-lel összekapcsolt rendszerünknek köszönhetõ. Az NPC-k questeket adhatnak, vagy egyszerûen szóba sem állnak velünk ha épp  dolguk van. A questek teljesítése után karizmánk növelõdik, amik késõbb rendkívül hasznosak lesznek esetleges fegyverdealer NPC esetében. A regisztráló játékos egy NPC buszba kerül, amirõl csak Blueberry-ben szállhat le, és nem kötelezõen el is végezheti elsõ, úgymond küldetését. Azt hiszem, ez így leírva nem tûnik valami nagy számnak, pedig a megtervezésével eltöltött idõ igenis meghozta a gyümölcsét, de errõl majd a képek bõvebb információt is nyújtanak.
Tervek a jövõre
_____________________________________________________________________________________
Sorry, spoilers!
Képek
\"sa_mp_000.png\"
\"sa_mp_001.png\" \"sa_mp_002.png\"
\"sa_mp_003.png\" \"sa_mp_004.png\" \"sa_mp_005.png\"
\"sa_mp_006.png\" \"sa_mp_007.png\"
\"sa_mp_008.png\"
\"sa_mp_009.png\"
\"sa_mp_010.png\"
\"sa_mp_011.png\"
_____________________________________________________________________________________
Végszó
_____________________________________________________________________________________
Nem nevezzük magunkat GF-nek, de RPG-nek sem, bár utóbbihoz közelebb állunk. A játékhoz nincs szükség karakterlapra, de szépen megírt elõtörténeteket jutalmazni fogunk. Az újonnan elkészített interaktív quest és NPC rendszerünk annyi, de annyi lehetõséget rejt magában, hogy észre fogjátok venni: nem azért játszotok, hogy sok pénzetek legyen, hanem azért játszotok, hogy a karakteretek fejlesszétek, jó- vagy rossz irányba tereljétek, illetve, hogy a megkeresett pénzetek kötelezõen elköltsétek (ezt késõbb megértitek) ;) Hétfõn nyitunk, azt hogy pontosan, holnap mondjuk meg.
Köszönjük, hogy elolvastad a témát: EnterR, James Raynor és Rupert. (Van még egy fõ, õ megkért hogy jelenleg ne írjam be; pedig scriptel is és sün!)
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 05. - 09:46:08 írta divkn »

Nem elérhető JamesA

  • 350
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #1 Dátum: 2014. július 12. - 00:51:03 »
+1 Show voters
Örülök, hogy a régi emberek (fõleg Nyuszi) nincsenek a csapatban. Idáig is játszottam (legalábbis még az elején), valószínûleg ez után is.

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #2 Dátum: 2014. július 12. - 01:16:50 »
+2 Show voters
Igyekszunk egy uj szerver latszatat kelteni, meg ha nem is az. A kulonfele szinektol kezdve eleg sok minden gyokeresen megvaltozott. Holnap bovitjuk a leirast foleg kepekkel. Szeretnem, hogy a jatekosok tiszta lappal forduljanak a szerverhez.

Malibu RPG v3.0
« Válasz #3 Dátum: 2014. július 12. - 01:24:13 »
0 Show voters
Az NPC rendszerrel teljesen új stílusirányt kapott a mód, valamint az alapjaiban megújult, más filozófiát követõ staff okán kijelenthetjük, hogy egy új szerverrõl van szó. :)

Nem elérhető rowel

  • 599
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #4 Dátum: 2014. július 12. - 01:38:29 »
0 Show voters
Jól hangzik,hajrá.

Nem elérhető Legend

  • Adminisztrátor
  • 1830
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #5 Dátum: 2014. július 12. - 01:45:19 »
0 Show voters
Hajrá, sok sikert. A bugokra pedig figyeljetek oda, hogy ne legyenek. :D

Malibu RPG v3.0
« Válasz #6 Dátum: 2014. július 12. - 01:47:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: Legend date=1405122319\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hajrá, sok sikert. A bugokra pedig figyeljetek oda, hogy ne legyenek. :D
 
Fontos célunk még a következetesség. Minden szempontból. Célzok itt a Staff munkájára és a történeti elemekre is.

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #7 Dátum: 2014. július 12. - 06:50:39 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Legend date=1405122319\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hajrá, sok sikert. A bugokra pedig figyeljetek oda, hogy ne legyenek. :D
 
Mi az a bug?  ??? Ilyenrõl még sose hallottam. :D


Egy egytõl Malibuig terjedõ skálán a Malibu fokozatot ütjük meg a fejlesztések terén.

Nem elérhető Kick

  • 613
  • :)
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #8 Dátum: 2014. július 12. - 09:00:20 »
0 Show voters
Najsz, majd meglatyuk mi lesz. Mellesleg szerintem a nyitás dátumát elírtátok kicsit. :D

Nem elérhető Geno

  • 209
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #9 Dátum: 2014. július 12. - 09:27:26 »
0 Show voters
Kíváncsi leszek, hogy mi fog kisülni belôle. Igen, a dátum nem tudom hogy jött össze. :D

Nem elérhető Blaise

  • 1002
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #10 Dátum: 2014. július 12. - 09:32:13 »
0 Show voters
Baszki már :D Ennek örülök :D Sok sikert!
A nyitási dátum meg gondolom augusztus 11 akart lenni csak félre írta :D

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #11 Dátum: 2014. július 12. - 09:38:05 »
0 Show voters
Nem, julius 14 (hetfo) ;) Ma megnyitjuk a forumot amire el lehet kezdeni regisztralni.  A leaderekrol elmondok kicsit kesobb par infot.

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Malibu RPG v3.0
« Válasz #12 Dátum: 2014. július 12. - 09:49:13 »
0 Show voters
Amint elérhetõ lesz a Whalehosting, azonnal nyitva lesz a fórum. Megközelítõleg 1-2 óra magasságában már tudunk weboldallal is szolgálni.
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 12. - 10:17:32 írta EnterR »

Malibu RPG v3.0
« Válasz #13 Dátum: 2014. július 12. - 09:53:20 »
0 Show voters
Nekem is bejön, remélem jó fog kisülni belõle, leírás alapján eddig jó.  :D sok sikert

Malibu RPG v3.0
« Válasz #14 Dátum: 2014. július 12. - 10:06:59 »
+3 Show voters
Speciel én most reggel így kaja közben,nagyon megörültem ahogy megláttam a két adott dolgot...
\"Malibu RPG\" -\"James_Raynor\"
Egy részt azon téren,hogy régen nagy kedvencem volt a szerver,más téren pedig azért,mert látom hogy jelenleg is megbízható,hozzáértõ emberek kezébe került a project.
Régen még mikor CRU3L is tagja volt a projectnek,szintén felvettek,mint maper.Csak Rupert valahogy úgy döntött hogy nem folytatjuk tovább,vagy nem tudom.Nem kaptam konkrét érvelést senkitõl.Csak úgy eltüntek az emberek.Abban az idõben tán még Dzsorden ,még egy személy,és én lettem felvéve mapernek.
Sok szerencsét.Én alig várom már ! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal