Szerző Téma: Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015  (Megtekintve 62796 alkalommal)

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #255 Dátum: 2014. június 30. - 20:02:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: Melvin date=1404132916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Még mivel nem vagytok kész a nyitásra? Meg még mindig úgy van,hogy fórum megnyitása után 1-2 hét a nyitás ?:)
Ja és a szerveren lehet majd váltogatni a ruhát,az megmarad az invertoryban vagy mindig újra kell venni?
 
Megnyitásig az alábbi teendõk vannak még:
 
  • telefon vétel/eladás, errõl majd késõbb

  • terminálok/számítógépek/hálózatok, hackelés

  • keycard rendszer

  • levelup/xp/perkek

  • legalább egy tutorial misszió (ezt lehet, nem sikerül így az elején berakni, de ki tudja).


Egyelõre úgy néz ki, hogy tartani tudjuk a beígért indulási dátumot, de természetesen ez a feladatok komplexitásától függõen változhat.

Nem elérhető #Nexus#

  • 1374
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #256 Dátum: 2014. július 01. - 16:49:14 »
0 Show voters
Hát elég rég jártam erre :))), de csak annyit tudok mondani hogy remélem egy héten belül elkészültök és újra kipróbálom majd magam a sampban :) Sok sikert

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #257 Dátum: 2014. július 04. - 13:41:33 »
0 Show voters
A telefon rendszer alapjai lényegében készen vannak. Lehet hívni, SMS-t küldeni, kapcsolatokat hozzáadni és törölni, lehet hívni a 911-et is. A bemérés is változáson esett át, mivel mostmár nem játékost, hanem telefonszámot kell bemérni.
Egy játékosnál több telefon is lehet, az inventorykból lehet kiválasztani, hogy éppen melyik az, amelyiket aktívan szeretnéd használni.
Telefonból egyelõre kettõ van, elõfizetéses és feltöltõkártyás. A feltöltõkártyás telefont drágább megvenni, drágább üzemeltetni (több pénzbe kerülnek a hívások), cserébe azonban nem jelenik meg a neved az adatbázisban (tökéletes illegális életet élõ személyeknek). Hogy ezt kompenzáljuk, aki elõfizetéses telefont vesz, annak függetlenül attól, hogy van-e hamis személyije vagy nem, az eredeti nevén fogja a rendszer beregisztrálni a telefont.
A telefonok közt küldött SMS-ek szövege, valamint a hívások ténye logolva van, ezeket a rendõrség a terminálokon keresztül meg tudja tekinteni. Az eldoható/feltöltõkártyás telefon esetében azonban a telefonszámhoz nem tartozik név. A feltöltõs telefon ideális ugye ún. burner phone-ra, tehát anonimitásra ha valaki kevéssé legális dolgokat kíván végezni a szerveren.
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 04. - 13:49:43 írta krisk »

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #258 Dátum: 2014. július 05. - 01:55:30 »
0 Show voters
Ez is királyul hangzik:D Ezek szerint inventory rendszer is lesz ha jól értem? Megtudhatnám milyen fajta(dialogos vagy textboxban esetleg más)?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #259 Dátum: 2014. július 05. - 04:11:35 »
0 Show voters
Egy egyszerû és normális kérdéssel fordulok a csapathoz. Ha mondjuk egy nap lenne egy rendõrségi üldözés és az XYZ játékos lelép a szerverrõl akkor mit csináltok? :D Mit tudjuk ez nem valami RP -s szituáció.. mivel büntetitek és hogyan mentitek ezeket a dolgokat? :)

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #260 Dátum: 2014. július 05. - 11:45:29 »
+1 Show voters
Idézetet írta: £y£u. date=1404526295\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy egyszerû és normális kérdéssel fordulok a csapathoz. Ha mondjuk egy nap lenne egy rendõrségi üldözés és az XYZ játékos lelép a szerverrõl akkor mit csináltok? :D Mit tudjuk ez nem valami RP -s szituáció.. mivel büntetitek és hogyan mentitek ezeket a dolgokat? :)
 
A rendszer mindent logol. Egy syslogd-szerû logolást kell elképzelni, az alábbi szintekkel: emergency, alert, critical, error, warning, notice, info, debug.
A debug szintû hibák általában backtracking esetén jönnek elõ, ha például egy crashelést vagy egyebeket kell kibogarászni, ezért a debug szintû üzenetek mentését egy külön direktíva beiktatásával (ISDEBUG) lehet elindítani.
Az információk közé tartozik minden beírt parancs, minden leírt üzenet, a kapcsolódási és a disconnect adatok. A disconnect adatok, például, az alábbi log formátumot kapják:
 

OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) - Player_Neve, X: 0.0, Y: 0.0, Z: 0.0, TerületNév

 
Minden logolt adatot idõbélyeggel látunk el, így könnyedén vissza lehet keresni az adatbázisban.
A notice lehet olyan üzenet, mint például az anticheat report, a kickek, a banok és egyebek, ezek egyébént külön táblában el is vannak tárolva és meg lehet õket tekinteni (/arecords).
A warning valamilyen olyan hiba, amelyet orvosolni kellene, de nem sürgõs. Ilyenek például bizonyos sscanf hibák, a konzol által kiadott figyelmeztetések (pl. ACKflood, max player attack, stb.), vagy hogy túlságosan nagy az sql binlog/sql debug log.
Error és critical szintû hibáink egyelõre nincsenek, ezek lehetnek pl. VPS-en a netkapcsolat elvesztése vagy egyebek. A critical és error szintû üzeneteket az adminisztrátorok megkapják.
Az emergency szintû üzenet végzetes hiba, és ezért azonnali szerverleállást igényel (\"rcon exit\"). Ilyenek például a netkapcsolat vagy sql kapcsolat elvesztése, esetleg nem tervezett VPS-leállás.



Egy egyszerû és normális kérdéssel fordulok a csapathoz. Ha mondjuk egy nap lenne egy rendõrségi üldözés és az XYZ játékos lelép a szerverrõl akkor mit csináltok? :D Mit tudjuk ez nem valami RP -s szituáció.. mivel büntetitek és hogyan mentitek ezeket a dolgokat? :)
 
[/quote]
A standard procedúra ilyenkor az, hogy várunk vele öt percet, hogy visszajöjjön. Ha nem jön vissza, az ott levõ rendõrök írnak fórum jelentést, képekkel alátámasztva, hogy kilépett a személy. Ha ez bizonyítható, akkor AJ-t kap, mivel kilépett RP szituáció elõl. A fórumunkon egyébként le vannak írva a teendõk részletesen:
 

Jelentés menete
Csak akkor keress fel IG adminisztrátort jelentés céljából, ha:
az RP szituáció esetén a hibás fél egyértelmûen megtalálható (a játékos nem tud/nem hajlandó RP-zni/a játékos echte elkövet valamilyen szabálysértést)
a szituáció olyan, hogy az azonnali admin elbírálás létfontosságú (cheater/ninjajacker/bugkihasználó/etc).
ha a személyes megbeszélés a játékossal nem sikerült
Jelents IG az adminisztrátoroknak, ha (például):
egy játékossal való RP-zés folytán nem válaszol a /me-kre vagy a /do-kra;
ha egy játékos folyamatosan helytelenül RP-zik, nem veszi figyelembe a parancsok helyes használatát;
ha a játékos ninjajackel a kocsidból kirángat;
ha a játékos DM-el;
ha a játékos bugot használ ki a szemed láttára, vagy neked cheatelt pénzt ad át.
Ne jelentsd IG az adminisztrátoroknak, ha (például):
egy RP szituációban valamiféle nonRP folytán te lettél vesztes;
ha egy személy RK-zott;
ha egy személy sorozatosan nonRP-zik, OOC trollkodik veled; egyebek;
ha egy személy kilép az RP/letartóztatás/egyéb elõl;
ha egy személy feltételezhetõen MG-bõl szerzett adatokkal játszik.
Általánosan, ha egy admin a szituációval IG könnyen el tud bánni, akkor jelentsed számára IG. Ha az állításodat valamivel alá kell támasszad, vagy a jelentésed nem teljesen elmagyarázható IG, akkor írj panaszt.
 
[/quote]
(a phpBB-s formázást nem tudom átrakni SMF-be hírtelen, de szerintem így is olvasható).



Ez is királyul hangzik:D Ezek szerint inventory rendszer is lesz ha jól értem? Megtudhatnám milyen fajta(dialogos vagy textboxban esetleg más)?
 
[/quote]
Igen, természetesen lesz. A SAMP-ban látott eddigi legrobosztusabb és legtöbb funkcióval rendelkezõ inventory rendszere lesz nálunk. Minden tárgyhoz társítható hat statisztika, amelyek alapján egy item több \"tulajdonsággal\" rendelkezhet (egy fegyvernél pl. gyártási év, sorozatszám, CND [állapot]). Mivel rengeteg dologra egyszerûen nincs megfelelõ object SAMP-ban, ezért dialog alapú a rendszerünk. A másik indok az, hogy az eléggé szûkös TD limitet más dolgokra szeretnénk használni.
Tervbe volt egy \"dialog wrapper\", ami a már meglévõ, szerverben látható dialog listákat állította volna át egy bal oldalt, a chat alatt lévõ TD alapú menüre, de sajnos a SAMP chat nem viselkedik jól alacsonyabb felbontásokon, ezért ezt az ötletet elvetettük.
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 05. - 12:57:18 írta krisk »

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #261 Dátum: 2014. július 06. - 09:47:48 »
0 Show voters
Eyoooooooooooooooooo.
Ugyan, ez nem volt benne a \"készlegyéanyitásrapasztmek\" listánkban, de mivel valami értelmet kell adni a \"sötétített üveg van a kocsin\" dolognak, így szórakoztunk vele kicsit.
Nem egy nagy találmány, de praktikus lehet. A szerelõk (értsd: Elegendõ REPR skillel rendelkezõ játékos) vehetnek / szerezhetnek ablakfóliát a jármûvekre, amely X ideig, Y sikerességgel rakható fel. Értelemszerûen, ha elrontja, akkor lesz valami kevésbé jó hatása, vagy éppen semmi, viszont amennyiben sikeresen fel tudja tenni a sötétítõt, úgy a játékosok nametagjei és személyleírásai halványabban fognak megjelenni (legalábbis, ami a 3dtextet illeti).
[hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QBYUX0tvAwMDXghPEwVQ[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QBYUX0tvAwMDXghPEAVQ[/hs]

Nem elérhető Kick

  • 613
  • :)
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #262 Dátum: 2014. július 06. - 11:01:44 »
0 Show voters
Najsz. Gondolom a nyitásra szánt scriptekbõl a \"levelup/xp/perkek\" fogja elvenni a legtöbb idõt, a többi rendszerrel hogy álltok?

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #263 Dátum: 2014. július 06. - 11:23:20 »
0 Show voters
Az XP és a perk rendszer egyáltalán nem fog annyi idõt elvenni, mint amennyire bonyolultnak hangzik. Sajnos a shop rendszer volt az, ami a legtöbb idõt (kb. 2-3 hétnyi fejlesztési idõt) vett el, fõleg az inventory rendszer bonyolultsága miatt.
Visszatérve az XP és a perk rendszerre: A SPECIAL szabálykönyv konkrétan megmondja, hogy mennyi XP után jár a szintlépés, és hogy a szintlépésekkor hány pontot kell adni a játékosnak.
Annyit kell tudni, hogy a nehezén már túlvagyunk (talán), és mostmár csak a terminálok, a hackelés, a CK/halál rendszer, illetve az XP/levelup van hátra. Vannak persze egyéb simítások is, de ezek nem külön \"rendszerek\".
U.i.: A háttérben az egyik teszt shopot láthatjátok, amin keresztül tesztelgettük a különbözõ rendszereket.
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 06. - 11:27:56 írta krisk »

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #264 Dátum: 2014. július 07. - 20:49:45 »
0 Show voters
Hellokaa!  :D
A mai napon végeztünk a terminálos-hackelõs dolog elsõ simításával. Az elsõ képen az látható, amikor a hackelést megkezdvén a szerver összeomlik, és kiokádja a memóriacímeket, amelyben a megjelenõ stringek tartalmazzák \"valahol\" a jelszót, amely az adatbázishoz szükséges.
A második képen a karaktertömegbõl kiemelt jelszó (természetesen csak próba, és mert szeretjük Rupertet <3 )
A jelszavakkal többször lehet egymás után próbálkozni, amelyrõl visszajelzést is kapunk. Amennyiben a beírt próbajelszó karakterei közül szerepel a jelszóban valamelyik/valamennyi, akkor azt a szerver tudatja velünk -akkor is persze, ha egyik se stimmel-.
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/140707/797477224sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/140707/termnialka_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #265 Dátum: 2014. július 07. - 22:22:23 »
0 Show voters
Hát basszus erre tényleg nem tudok mit mondani, egyszerûen nagyon jó lesz.

Nem elérhető Wes

  • 335
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #266 Dátum: 2014. július 08. - 09:34:18 »
0 Show voters
Szerintem túl egyszerû lesz, ki ne venne észre egy értelmes szót a sok katyvasz között?

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #267 Dátum: 2014. július 08. - 09:40:09 »
0 Show voters
Idézetet írta: Firefox date=1404804858\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem túl egyszerû lesz, ki ne venne észre egy értelmes szót a sok katyvasz között?
 
Nyilván nem fognak egy értelmes szót jelszónak rakni.
 


Egyébként meg dögöljetek meg, Nyuszi. k?

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #268 Dátum: 2014. július 08. - 09:52:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: Firefox date=1404804858\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem túl egyszerû lesz, ki ne venne észre egy értelmes szót a sok katyvasz között?
 
Egyáltalán nem, itt azért lett \"értelmes* szó\" a jelszó, hogy szemléltetõ példaként szolgáljon.
A különbözõ adatbázisok jelszavait természetesen a tulajdonosok, rendszergazdák, etc. fogják tudni állítani. Egy random karakterekbõl összerakott, rövidebb jelszó nyilván kevésbé fog a katyvaszban feltûnni, mint egy szó, vagy több szó együttes használata. Csak is a játékosokon múlik, mennyire leleményesek. :D
Ja, amikor elõszõr láttam, rohadjak meg nem vettem észre. :D
Spoiler for *:
Rupert-> |                                                                                           | <- értelem  :D

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #269 Dátum: 2014. július 09. - 10:14:23 »
0 Show voters
Mivel rengeteg statisztika nem volt közvetlenül kihasználva, az alábbi fejlesztések jöttek be (ezek a fejlesztési listámon is rajta voltak, csak nem gondoltam még bele, hogy hogy kéne megcsinálni):
 

  • Strength: felelõs a maximális cipelõ kapacitásért, bizonyos fejlesztések véghezviteléért, bizonyos itemek használatáért, stb.


  • Perception: egyelõre még nem használható semmire, azonban késõbb bizonyos, a látóhatárodban lévõ kamerák kifürkészésére lehet használni.


  • Endurance: közvetlenül felelõs például a maximális életerõdért vagy azért, hogy mennyit tudsz egyszerre futni/úszni.


  • Charisma: egyelõre semmire nem lehet használni, azonban a questek során skill checkek során sokszor elõ fog jönni.


  • Intelligence: a szintlépéskor beváltható skillpontokat határozza meg.


  • Agility: egyelõre nem használható semmire, de késõbb egy update-be bekerülõ harcrendszerben az AP-k (Action Points) mennyiségét fogja meghatározni.


  • Luck: sok helyen használjuk, elsõsorban 50-50-ben elõforduló eseményeket lehet a saját javadra fordítani vele.


A SPECIAL szabálykönyv továbbá lehetõséget ad a \"condition\"-okra. Ezek a karaktered lehetséges állapotait mutatják meg. Ilyen conditionok egyelõre:
 
  • Overencumbered (túlterhelt): a játékosnál több dolog van, mint amennyit a karkatere elbír, ezért nem tud futni, csak sétálni.

  • Crippled (bénult/roncsolt): a játékos által kapott lövéseket a rendszer elemzi, és a sérülési helynek megfelelõen az adott testrészre menti. Mivel egy karaktert, feltételezhetõen, az emberek több ideig szeretnének használni, amelyet nagyban segít az általunk bevezetett /heal mindenkinek rendszer, ezért szerettünk volna egy komolyabb sérülésrendszert, amely figyelembe veszi, hogy a kissé orvosolt személyek testrészei még nem az igaziak. Ez az ún. \"crippling\" vagy bénulás, amely az alábbiak szerint mûködik: ha a játékos karakterének egy testrészébe egy adott HP mennyiségnél több sérülést kapott az eddigi karakterélet során (függetlenül attól, hogy hányszor \"segítették fel\", etc.), akkor az alábbi effektusok történnek:
    • Fej: a személy képernyõje 10 másodpercenként elsötétül (kb. félig), majd újra visszajön.

    • Lábak: nem tud futni és járni, hasonlóan, mint például a túlterhelés esetén.

    • Kezek: ha az egyik kezed bénul le, nem tudod kezelni a többkezes fegyvereket. Ha mindkét kezed lebénult, akkor nem tudsz semmilyen fegyvert sem kezelni. A közelharci támadást, a javításokat és egyebeket ez nem befolyásolja.


    A roncsolt testrészeket csak orvos/mentõs tudja megjavítani, ha a /heal parancsot õ használja, akkor minden roncsolódás eltûnik.
     
    • Tervezzük további condition-ként az éhséget, szomjúságot, álmosságot (HC perkkel), valamint a függõséget (ha a drogok bekerülnek).





Magazinok: magazinokat vegyesboltban lehet venni, melyek bizonyos skilljeidet adott ideig növelhetik.
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 09. - 14:47:15 írta krisk »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal