Szerző Téma: Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015  (Megtekintve 61927 alkalommal)

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #195 Dátum: 2014. június 22. - 17:13:49 »
+1 Show voters
Direkt hagytuk ki, mert nem lesz szerelõ, mint frakció. Lesz mindenkinek repair skillje, aztán szerel ahogy tud. Ezzel is kialakítva egykis versengést a játékosok között, hiszen bárki alapíthat majd céget...lehet épp egy szervízcéget alapítanak majd, ha pedig van két cég, akkor azok egymásnak versenytársai, és már fel is lendülhet az ipar, vagy az üzlet.  :D
Röviden: bárki tud majd szerelni, ha elég magas hozzá a szakértelme.
Csoportok kialakítása pedig leginkább a rendvédelmet érinti, illetve késõbb a moderátori/glob.moderátori csoportot. Semmi extra.

Nem elérhető Diego_Enrique

  • 235
  • Maciii
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #196 Dátum: 2014. június 22. - 18:02:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: Nyuusziii date=1403450029\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Direkt hagytuk ki, mert nem lesz szerelõ, mint frakció. Lesz mindenkinek repair skillje, aztán szerel ahogy tud. Ezzel is kialakítva egykis versengést a játékosok között, hiszen bárki alapíthat majd céget...lehet épp egy szervízcéget alapítanak majd, ha pedig van két cég, akkor azok egymásnak versenytársai, és már fel is lendülhet az ipar, vagy az üzlet.  :D
Röviden: bárki tud majd szerelni, ha elég magas hozzá a szakértelme.
Csoportok kialakítása pedig leginkább a rendvédelmet érinti, illetve késõbb a moderátori/glob.moderátori csoportot. Semmi extra.
 
Ez dejó már..És legalább így nem a városkasszából megy a szerelõknek a külön fizetés, mint ezernyi \"RP/RPG\" szerveren.

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #197 Dátum: 2014. június 22. - 18:33:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: Diego_Enrique date=1403452941\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Direkt hagytuk ki, mert nem lesz szerelõ, mint frakció. Lesz mindenkinek repair skillje, aztán szerel ahogy tud. Ezzel is kialakítva egykis versengést a játékosok között, hiszen bárki alapíthat majd céget...lehet épp egy szervízcéget alapítanak majd, ha pedig van két cég, akkor azok egymásnak versenytársai, és már fel is lendülhet az ipar, vagy az üzlet.  :D
Röviden: bárki tud majd szerelni, ha elég magas hozzá a szakértelme.
Csoportok kialakítása pedig leginkább a rendvédelmet érinti, illetve késõbb a moderátori/glob.moderátori csoportot. Semmi extra.
 
Ez dejó már..És legalább így nem a városkasszából megy a szerelõknek a külön fizetés, mint ezernyi \"RP/RPG\" szerveren.
 
[/quote]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140622/koszonjukszepen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Nagyobb képért ide katt
Továbbá nem szeretnék semmilyen szervert,se játékos csoportot lenézni,továbbá lealacsonyítani.De aki ilyen kaliberû közösségben játszik légyszíves ne....
Nem vitaszításnak szánom,csupán kicsit unalmas hogy mára már olyan emberek is RolePlay Kritikust,illetve nagy RolePlay játékost akarnak játszani,továbbá megmondani a frankót ,akik maguk sincsenek tisztába még akár az alap dolgokkal.Ez nem személyes,nem igazán ismerlek,de kb ennyi jött le a mondani valóidból.Tévedés esetén elnézésedet kérem.
ON:
Azt szeretném megkérdezni,hogy Loot rendszerbe meglesz szabva a \"táska\" mérete?Továbbá megoldható az hogy a karakteren látszódjanak a táskák,amiben hordja a tárgyakat?Illetve lerakni a házba a nem használt eszközöket?Már ha a játékosnak van háza?
Továbbá illegális dolgok közé megoldható lenne az hogy a jármûben lehessen drogszármazékokat,és egyebeket csempészni?Persze ezeket a rendõrök megfelelõ skill-el megtudnák keresni?
Ez a kettõ dolog eléggé érdekelne engem.

Nem elérhető Wes

  • 335
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #198 Dátum: 2014. június 22. - 18:46:03 »
0 Show voters
Szép kis reklámot vágtál be a másik szervernek ide ;)

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #199 Dátum: 2014. június 22. - 18:52:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: Larceny date=1403454829\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt szeretném megkérdezni,hogy Loot rendszerbe meglesz szabva a \"táska\" mérete?
 
Nem lesz megszabva a hordozható tárgyak MENNYISÉGE, azonban meg lesz szabva a TÖMEGÜK. A maximum viselhetõ tömeg közvetlenül az STR skillbõl számítódik, egy ún. levezetett statisztika. Ha annál több dolog van nálad, akkor a mozgásod korlátozva van (overencumbered), és ezért csak sétálva tudsz közlekedni. Ezt úgy kell képzelni, hogy akár rendesen mész elõre, vagy akár, ha futsz, azonnal berak a járás animba. Az anim annyira folyamatos, amennyire lehet, az egyetlen hiba benne, hogy az egered mozgásával nem tudod terelni a karatert (ez sajnos tõlünk kívül álló dolgok miatt nem megvalósítható).
 

Továbbá megoldható az hogy a karakteren látszódjanak a táskák,amiben hordja a tárgyakat?
 
[/quote]
\"Táska\", mint olyan, egyelõre nincs. A rendszer teljesen képes arra, hogy késõbb carrier itemek legyenek belerakva, például táskák, ládák, vagy egyebek, amelyekbe szintén lehet itemeket pakolni, és egybe átadni másoknak.
 

Illetve lerakni a házba a nem használt eszközöket?Már ha a játékosnak van háza?
 
[/quote]
Itemeket el lehet dobni, az itemeknek menti az összes statisztikáját, a pozícióját, az interiorját és a virtuális világát, tehát igen, le lehet dobni dolgokat, ha van ingatlanod (meg akkor is, ha nem). Ezért nem is írtunk külön \"házszéf\" scriptet, mert fölöslegesnek éreztük.
 

Továbbá illegális dolgok közé megoldható lenne az hogy a jármûben lehessen drogszármazékokat,és egyebeket csempészni?
 
[/quote]
Egyelõre nem lehet drogokat készíteni vagy szerezni, mert a gyógyszerek és a vegyszerek, valamint a craftelés még nem elérhetõ funkciók. Indulás után, ahogyan írtam, viszonylag hamar be fog kerülni a craftelés, amivel már lehet ilyeneket csinálni.
\"Csempészni\" úgymond lehet, kocsiba lehet rakni itemeket. A rendõrség alapjáraton, mint IRL amerikában, nem kutathatja át a jármûvedet, tehát ez viszonylag tiszta ügy.
Questeket majd lehet csinálni, a legális frakciókban lévõknek legális, a civileknek pedig legális illetve illegális questeket. A rendszer az alapján kategorizál be valamelyik \"oldalra\", hogy mennyi ilyen küldetést csináltál meg (egyfajta karma rendszer). Természetesen a karmádnak semmi köze nincs ahhoz, hogy melyik frakcióba léphetsz be és hogy melyik munkákat vállalhatod el, csak egy kis jelzés számodra, hogy a script a tetteid alapján hogyan értékeli a te \"emberségedet\".
 

Persze ezeket a rendõrök megfelelõ skill-el megtudnák keresni?
 
[/quote]
A kocsiba beletekintéshez nem kell skill.

Nem elérhető Diego_Enrique

  • 235
  • Maciii
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #200 Dátum: 2014. június 22. - 20:30:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: Larceny date=1403454829\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Továbbá nem szeretnék semmilyen szervert,se játékos csoportot lenézni,továbbá lealacsonyítani.De aki ilyen kaliberû közösségben játszik légyszíves ne....
 
Spoiler for Üzenet neked.:
Hát figyelj. Menjek arra az S betûs nevezetû szerverre? Inkább ott, mint S-en.S még engem sosem láttál játszani. Majd talán ha egyszer együtt RP-zünk, mondj véleményt. Ne úgy hogy nem is ismersz. Tényleg, nem értem mért kell belekötni minden egyes dologba. Nem találtam normális szervert. Majd ha megnyillik a San Fierro boldogan fogok felmenni.S majd kiderül, hogy jó játékosnak bizonyulok e. Szerintem egy embert a tudása alapján kell megítélni, illetve hogy miket éltetek át együtt, nem arról, hogy hol játszik. Továbbá nem vagyok a közösség tagja. Csak lazítani megyek fel. Gondolom, azért volt fent a kedvencek közt, mert nem voltál rajta egyszer sem. De talán, ha te is itt fogsz játszani, örömöt fogunk lelni egymásban, s figyelmen kívül veszem a hozzászólásodat is, bár eléggé rosszul esett.Egy kicsit el is tántorított az egésztõl.. :wall:
Pedig arra számítottam hogy lesz valami szépítgetés, mint Malibun (Fórumra értem) esetleg egy dark, s light téma...Azt szeretném megkérdezni hogy lesz-e lehetõség rá, hogy maximálisra feltoljunk minden skillt? Persze sok játék után.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 22. - 20:37:58 írta Diego_Enrique »

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #201 Dátum: 2014. június 22. - 20:59:13 »
0 Show voters

Pedig arra számítottam hogy lesz valami szépítgetés, mint Malibun (Fórumra értem) esetleg egy dark, s light téma.
 
[/quote]
Nem lesz, mégpedig azért nem, mert az UCP a fórumhoz hasonló témával fog rendelkezni, és ha át lehetne állítani a fórum témáját, akkor elidegenedne a kettõ.
 

Azt szeretném megkérdezni hogy lesz-e lehetõség rá, hogy maximálisra feltoljunk minden skillt? Persze sok játék után.
 
[/quote]
A statisztikákat csak bizonyos perkekkel lehet majd feljebb vinni (valamint ideiglenesen a karizma és az itelligencia perkeket dolgok elfogyasztásával), tehát azokat általánosságban NEM.
A kezdõstatisztikákból levezett skilleket azonban ki lehet maxolni, a script és a szabálykönyv úgy van megírva, hogy maximum 100-as skilled lehet mindenbõl. Skillek fejlesztésére elosztható pontokat szintlépéskor kapsz.
A maximális bescriptelt szint a húszas, az felett páros szintenként nem lehet perkeket szerezni, de a skillpontokat ugyanúgy el lehet majd osztani.

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #202 Dátum: 2014. június 22. - 21:49:48 »
0 Show voters
:yes:
Nagyon szépen haladtok, remélem mihamarabb tudunk játszani rajta, szerintem megfogja érni.

Nem elérhető Melvin

  • 809
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #203 Dátum: 2014. június 22. - 22:44:35 »
0 Show voters
Most újra olvastam a leírást,és a CK résznél megakadt a szemem.
Nos.
ha az egyik személy nem rendelkezik Hardcore perkkel, akkor a halált elszenvedett személy választhat, hogy CK-zik, vagy újraéled.[/quote]
Újraéled. Ezt valahogy kifejthetnétek,hogy ilyenkor -mert számomra ez egy máig megfejtetlen kérdés,ahol nincs CK- hogy kell ezt felfogni?
Vázolom a helyzetet:
-John megöli Chris-t,mivel nincs,csak egyiknek Perkje,ezért Chris nem kér CK-t.
Akkor itt most Chris,mint létezõ ember/karakter nem halt meg,csak valami csoda folytán megmenekült,mindenre emlékszik és éli életét tovább,John meg azt hiszi,hogy megölte,nem?
Mert ez vitatható lehet,mivel ha egy vonat alá dobja Christ,akkor az 100% és a szeme elõtt halt meg.
Akkor ezt John,vagy John irányítójának hogy is kellene felfogni? Mivel jó,lelöki szikláról,túlélheti stb,de ha fejen lövi? AKkor John biztos nézni fog egyet,hogy ***dmeg ezt fejbelõttem.
E: Na most végiggondoltam amit írtam és megmagyarázható ez,ha nagyon meg akarjuk :)
Végülis én a nem CK-s szervereken nem szoktam tudni felfogni,hogy ilyenkor mi van.
(ugye megölik C-t,1 óra múlva meg elõtte sétál el J elõtt,és lehet ugyan azzal a névvel/személyiséggel összebarátkoznak ...ez számomra kissé zavaros :D )
Ja és a másik Dolog:
A börtönt hogy akarjátok kialakítani?
2X3-as négyszögben végigülni 10 percet,vagy valami reálisabbat?
Normálisabb,szabadterûbb börtön pl 1 ic év-1 rl órának megfelelõjeként?
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 22. - 22:48:30 írta Melvin »

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #204 Dátum: 2014. június 22. - 23:02:18 »
0 Show voters
Fején találtad a szöget.
Újraéled, elfelejti a halála körülményeit, azonban nem csak neki \"kell\" felejteni OOC szempontból.
A gyilkosára is hasonló sors vár: Nem mondhatja el magáról John, hogy megölte Christ. Megölt egy embert, és pont. A világ legidiótább megoldása, ha engem kérdezel, azonban ügyelnünk kell arra is, hogy késõbbiekben ha a régebbi játékosaink sorra csesztetnék az újakat, egy idõ után egyáltalán nem maradna player, hiszen nem kapnának esélyt arra, hogy esetleg felnõhessenek a többiekhez, legalábbis szint tekintetében. Ezért is lett ez a perkesdi úgy kialakítva, ahogy.
A börtön egy viszonylag nagy épület lesz, még talán udvar is lehet hozzá. Nem tervezünk ugyan horribilis büntetéseket adni (adatni) a bûnözõk számára, de rá kell õket bírni egyfajta módon, hogy vegyenek vissza a bûnözésbõl, ha már too much.
És lesz börtön, lesz börtön RP. Az a 2x3-as blokk, amire te gondolsz, az maximum a fogda lesz, ha nem bírunk egyszerre minden beszállítottal foglalkozni (kihallgatás, etc.)

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #205 Dátum: 2014. június 22. - 23:16:24 »
0 Show voters
Idézetet írta: Melvin date=1403469875\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most újra olvastam a leírást,és a CK résznél megakadt a szemem.
újraéled.
Újraéled. Ezt valahogy kifejthetnétek,hogy ilyenkor -mert számomra ez egy máig megfejtetlen kérdés,ahol nincs CK- hogy kell ezt felfogni?
Vázolom a helyzetet:
-John megöli Chris-t,mivel nincs,csak egyiknek Perkje,ezért Chris nem kér CK-t.
Akkor itt most Chris,mint létezõ ember/karakter nem halt meg,csak valami csoda folytán megmenekült,mindenre emlékszik és éli életét tovább,John meg azt hiszi,hogy megölte,nem?
Mert ez vitatható lehet,mivel ha egy vonat alá dobja Christ,akkor az 100% és a szeme elõtt halt meg.
Akkor ezt John,vagy John irányítójának hogy is kellene felfogni? Mivel jó,lelöki szikláról,túlélheti stb,de ha fejen lövi? AKkor John biztos nézni fog egyet,hogy ***dmeg ezt fejbelõttem.
E: Na most végiggondoltam amit írtam és megmagyarázható ez,ha nagyon meg akarjuk :)
Végülis én a nem CK-s szervereken nem szoktam tudni felfogni,hogy ilyenkor mi van.
(ugye megölik C-t,1 óra múlva meg elõtte sétál el J elõtt,és lehet ugyan azzal a névvel/személyiséggel összebarátkoznak ...ez számomra kissé zavaros :D )
 
Igen, én sem tudom megfelelõ módon feldolgozni az RK/PK fogalmát, paradoxikus, de a kötelezõ CK-t (más néven az 1K1É-t) eléggé nehezen akartuk kötelezõvé tenni egy olyan RPG rendszerben, ahol a karaktered fejlesztése az egyik fõ cél, ezzel ugyanis sokaktól elvehetjük a játékkedvet. Ezen kívül ez egy viszonylag jó anti-DM rendszer is, hiszen ha valaki feljön, majd vesz magának fegyvereket és elkezd DM-elni, akkor nem fogja megszívni az, aki az áldozata lesz, hanem választhat úgy, hogy újraéled. (Természetesen, feltételezve, hogy a személy nem akar Level 4-ig várni azzal, hogy gyilkoljon, ami a legtöbb causal cheaterre igaz.)
A PK pontos kivitelezését még nem tudjuk megmondani, amit Nyuszi írt, az csak egy egyszerû vázlat, a pontos menetét ennek a szerverszabályzat fogja tartalmazni.
 

Ja és a másik Dolog:
A börtönt hogy akarjátok kialakítani?
2X3-as négyszögben végigülni 10 percet,vagy valami reálisabbat?
Normálisabb,szabadterûbb börtön pl 1 ic év-1 rl órának megfelelõjeként?
 
[/quote]
A büntetés rendszer azonban nem ilyen kategória. 25 perc felel meg egy IG büntetési évnek a kaliforniai BTK szerint, tehát a legtöbb szabálysértés 25 perc alatt bütnetendõ. Ezt felrakhatjuk, ha úgy gondoljuk, hogy a börtönnek nincs elég elrettentõ ereje.
Egyelõre még nincs bescriptelve a \"prison\", csak a fogda, ami PD alatt van. Szeretnénk, ha a prison meglenne nyitásra, de errõl nem tudok sajnos mondani semmit egyelõre.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 22. - 23:18:16 írta krisk »

Nem elérhető Melvin

  • 809
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #206 Dátum: 2014. június 22. - 23:20:22 »
0 Show voters
Bo,cs de most lehet kötekedni fogok ez ügyben :) Nem fontos válaszolni,csak nekem nem tiszta a kép.
Na,de ha John megölt,elfelejti õ is és C is a halál körülményeit,csak annyit tud,hogy megölt valakit,de hogy miért,azt nem?
Illetve J elfeledte ezt a meggyilkolt embert,-vagyis cscak a halál körülményeit,-ha a sors úgy dönt,akkor ismét össze hozza õket.
Tegyük fel,ezek 2-en egy maffia emberei voltak és azt a feladatot kapta J,hogy ölje meg C-t,mert besúgó.
Szóval,ha netalántán újra \"összejönnének\" és mesélnének egymásnak az eddig életükrõl(amit szerveren töltöttek el,csak a halálról nem,mivel az felejtõs) akkor most elmondja mindenki a magáét és rájönnek végül,hogy te kurvára hasonlítasz valakire,sõt te pontosan a barátomra.
Meg,akkor most C-t \"kirúgják\" a maffiából ilyenkor,vagy ugyan úgy benne lesz,csak ez a halál eset elfelejtõdik?
Mert gondolom,ha C egy kis spicli besúgót játszik,de ,ha elsõre,akkor másodjára is besúgnia kellene,ha kap egy jó ajánlatot(mind1 ,jellemtõl függ)szóval,ha idõ után rájönnek,akkor újra kill.
Ja,és ebben a halálesetben a rendõrség nem is tud nyomozni,mivel a haláleset felejtve lett. ?
Hát,ez eléggé hülyén jön le,számomra biztos,valahogy én nem tudom megérteni ezt a megszokott kórházban éledõs halált.
 :D
Egyébként röviden tömören a kérdés azt takarná,hogy ilyenkor hogy kell a killernek és a halottnak viszonyulnia egymásnak ,ha találkoznak.
Más téma:
Polgármesterként mennyire kötöttek a kezeim például?
Megszabhatok ilyeneket,hogy a különbözõ rasszok mennyi fizetést kapjanak mondjuk úttisztítóként? (igen,ez rasszista volt)
Vagy ezekhez(jó nem a legjobb példa volt) inkább script kell és mondjuk inkább a saját \"illúzióimra \"támaszkodjak,hogy kitalálok városi eseményeket és azokat összehozom?
Mintpl: Azért kellett most új rendõrfõkapitány,mert a elõzõ elhunyt és rendezünk egy tiszteletreméltó szertartást neki,erre várok 5 rendõrt,1 papot stb? (Bár ez meg inkább egy rendezvényszervezõ vagy tudomisénki dolga lenne,na de mindegy,remélem érzékelitek a példákat :D)
vagy scriptileg a VÁrosháza mennyire van \"bekötve\" úgymond.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 22. - 23:33:17 írta Melvin »

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #207 Dátum: 2014. június 22. - 23:30:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: Melvin date=1403472022\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bo,cs de most lehet kötekedni fogok ez ügyben :) Nem fontos válaszolni,csak nekem nem tiszta a kép.
Na,de ha John megölt,elfelejti õ is és C is a halál körülményeit,csak annyit tud,hogy megölt valakit,de hogy miért,azt nem?
Illetve J elfeledte ezt a meggyilkolt embert,-vagyis cscak a halál körülményeit,-ha a sors úgy dönt,akkor ismét össze hozza õket.
Tegyük fel,ezek 2-en egy maffia emberei voltak és azt a feladatot kapta J,hogy ölje meg C-t,mert besúgó.
Szóval,ha netalántán újra \"összejönnének\" és mesélnének egymásnak az eddig életükrõl(amit szerveren töltöttek el,csak a halálról nem,mivel az felejtõs) akkor most elmondja mindenki a magáét és rájönnek végül,hogy te kurvára hasonlítasz valakire,sõt te pontosan a barátomra.
Meg,akkor most C-t \"kirúgják\" a maffiából ilyenkor,vagy ugyan úgy benne lesz,csak ez a halál eset elfelejtõdik?
Mert gondolom,ha C egy kis spicli besúgót játszik,de ,ha elsõre,akkor másodjára is besúgnia kellene,ha kap egy jó ajánlatot(mind1 ,jellemtõl függ)szóval,ha idõ után rájönnek,akkor újra kill.
Ja,és ebben a halálesetben a rendõrség nem is tud nyomozni,mivel a haláleset felejtve lett. ?
Hát,ez eléggé hülyén jön le,számomra biztos,valahogy én nem tudom megérteni ezt a megszokott kórházban éledõs halált.
 :D
Egyébként röviden tömören a kérdés azt takarná,hogy ilyenkor hogy kell a killernek és a halottnak viszonyulnia egymásnak ,ha találkoznak.
 
Természetesen megértjük a problémát, én is utálom az RK rendszert. Sajnos egyelõre még nem sikerült jó megoldást találni erre a problémára, de gondolkoztunk egy olyanon, hogy a \"PK\" abból álljon, hogy meg kell változtatnod a nevedet, valamint törlõdik az inventoryid. Ekkor egy teljesen új karaktert kezdel, VISZONT a korábbi karaktered skilljei, statisztikai és egyéb tulajdonai megmaradnak (ezt akár öröklés, akár más módon le lehet RP-zni). A frakció tagságodat pedig a leader dönti el, ha akarja, RP-zheted úgy, hogy eddig is a frakcióban vagy, vagy úgy, hogy új tag vagy.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 22. - 23:32:22 írta krisk »

Nem elérhető Melvin

  • 809
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #208 Dátum: 2014. június 22. - 23:34:23 »
0 Show voters
na ez már ésszerûbben hangzik.
 
Idézetet írta: Melvin date=1403472022\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Más téma:
Polgármesterként mennyire kötöttek a kezeim például?
Megszabhatok ilyeneket,hogy a különbözõ rasszok mennyi fizetést kapjanak mondjuk úttisztítóként? (igen,ez rasszista volt)
Vagy ezekhez(jó nem a legjobb példa volt) inkább script kell és mondjuk inkább a saját \"illúzióimra \"támaszkodjak,hogy kitalálok városi eseményeket és azokat összehozom?
Mintpl: Azért kellett most új rendõrfõkapitány,mert a elõzõ elhunyt és rendezünk egy tiszteletreméltó szertartást neki,erre várok 5 rendõrt,1 papot stb? (Bár ez meg inkább egy rendezvényszervezõ vagy tudomisénki dolga lenne,na de mindegy,remélem érzékelitek a példákat :D)
vagy scriptileg a VÁrosháza mennyire van \"bekötve\" úgymond.
 

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #209 Dátum: 2014. június 23. - 00:22:22 »
0 Show voters
A polgármester a fizetéseket nem fogja állítani, hiszen IRL sem a polgármester mondja meg, hogy mennyit kapjon például a Logger Beer fuvarozója. A munkák még nem lettek implementálva, ezért az állami munkák esetében ez még kérdés, errõl még nem tudok mondani semmit.
A választás során megengedtük magunknak az IRL-tõl való eltérést, és inkább kicsit egyediesítettük az egészet. Ideális esetben legalább két jelölt jelentkezik, akik szigorúan NEM PARTIZÁNOK (mint IRL), tehát pártaffilitásukat nem jelzik a szavazólapokon, valamint ezért egy pártból több képviselõ is indulhat. Például tegyük fel, hogy az alábbi két fõ indul:
1. JELÖLT: John Smith (Demokraták)
2. JELÖLT: Ho Lee Fuk (Demokraták)
Ezzel együtt nem csak polgármesterek, de képviselõk is jelentkeznek. A képviselõk partizánok, tehát vagyis a párttal együtt jelentkeznek. A párt készít egy listát, amelyen az általa támogatott képviselõk vannak (maximum 5), ha a képviselõk partizánok.
Tegyük fel, hogy az alábbi rendszer áll fent:
1. JELÖLT KÉPVISELÕI:
Ben Derhover
Jonathan Cross
Fred Fuchs
Ben Dover
2. JELÖLT KÉPVISELÕI:
Ho Lee Fuk
Al Coholic
Stu Peid
Mike Hunt
A szavazás a képviselõkre és a polgármesterre külön történik.
Például, Ho Lee Fuk-ot 62%-ban, míg John Smith-et 39%-ban támogatták. Ekkor Ho Lee Fuk a polgármester.
A listán viszont tegyük fel, hogy Ho Lee Fuk listáját csak 41%-ban, míg John Smith-ét 59%-ban támogatták. Ekkor Ho Lee Fuk listájából 4*0.41 = 1.67, vagyis két embert, míg John Smith-ébõl 4*0.59=2.36, vagyis szintén két embert szerez a tanácsba.
A párt által jelölt képviselõk akkor kerülnek be a tanácsba, ha az általa kapott szavazatok, szorozva a listájuk tagszámával, meghaladja a 0.5-öt, ekkor az elsõ jelölt maga, és senki más nem kerül be a tanácsba abból a pártból. Ez a maximális 5 személynél pontosan 10% (ezért a limit 5, nagyobb számnál össze-vissza jött volna ki, így viszont eléggé konzisztens).
A polgármester jogköre a városi tisztviselõk, mint például a rendõrség vagy az FD vezetõjének kinevezése, hasonlóan a bíróság, az iskoláztatás, és egyéb rendszerek vezetõinek kinevezése.
A városi tanács feladata a törvények meghozása, tehát õk hozzák azokat a városi érvényû törvényeket, amelyek a megyei és az állami törvényekkel nem állnak ellent (tipikusan egyedi adók, várostervezési törvények, ingatlantörvények, telkek), tehát a kérdésedre is válaszolva, rasszokra lebontva nem lehet fizetést állítani, mivel az ellentmond néhány US Code paragrafusnak. A városi tanács a polgármester nélkül dönt, azonban a döntést a polgármester vétózhatja.


Ez lehet, hogy hosszúnak tûnk, de igazából a szavazónak rohadtul kevés dolga van vele (ez egy másik cél volt). A szavazati lapon annyi lenne, hogy:
 

POLGÁRMESTER
[ ] John Smith
[ ] Ho Lee Fuk
KÉPVISELÕI LISTA
[ ] John Smith listája:
Ben Derhover
Jonathan Cross
Fred Fuchs
Ben Dover
[ ] Ho Lee Fuk listája:
Ho Lee Fuk
Al Coholic
Stu Peid
Mike Hunt

 
A lakosnak két egyszerû döntést kell meghoznia.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 23. - 00:31:59 írta krisk »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal