Szerző Téma: Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015  (Megtekintve 62332 alkalommal)

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #60 Dátum: 2014. május 15. - 21:11:55 »
0 Show voters

\"nAl2GjN.png\"
Vissza a jövõbe...
 
 


Weboldalunk:
http://ladls.ga/
Lájkolj a Facebookon:
https://www.facebook.com/ladlsRPG

IP cím: 178.248.200.34:7855


TS3 IP: ladls.ga



 

\"Flaticon_46031_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Bevezetés
Szerverünk csapata talán már mindenki számára ismert emberekbõl áll, noha együtt még sosem dolgoztunk a jelenlegi formációban. A Malibu RP kezdeti csapatától egészen a legkülönbözõbb, akár sampforumon, akár játékszervereken tevékenykedõ emberekbõl kovácsolódtunk össze. Célunk -ahogy azt mottónk is elárulja-, egy olyan szerver létrehozatala, amely az igazi RPG hangulatát lesz képes adni. Voltak erre kísérletek, azonban egy sem sikerült igazán hosszútávúra, avagy mûködõképesre. 
Az alap koncepción sokáig gondolkoztunk, míg végül a játék színterévé San Fierrot választottuk. Ennek több oka is van.
Az elsõ, hogy SF a többi kis -és nagy várossal ellentétben egyáltalán nem felkapott RP részérõl, sõt, mondhatni teljesen kihalt. Újdonság, mely talán nagyobb kedvet biztosít a játékosoknak, hiszen a többi apróság mellett már maga az ezeknek helyet biztosító alap is viszonylag újnak tekinthetõ.
A második, hogy míg LS egy amolyan \"gettóváros\", LV pedig inkább a gazdagok gyülekezõ helye, ebbõl következik, hogy az illegalitást nehéz kiegyensúlyozni az utcai bandák, és az alvilág nagykutyái között, ellenben San Fierroval, ahol mindkettõ kategória teret tud hódítani.
A szerver scriptelése közben leginkább a lehetõségek tárházára fektettünk hangsúlyt, ilyen például a dinamikus frakciórendszer, vagy akár a fegyverválasztékok bõvítése, esetleg az új generációs jármûzárfeltörés.
De ezekhez hogyan is juthat hozzá az ember?
RPG-hez híven, különbözõ skillek illetve statisztikák vannak, melyek változó mértékben befolyásolják a karakter cselekvõképességét, hozzáértését adott dolgokhoz, mind szerepjáték, mind játékmechanikai szempontból.
A statisztikák azon alapvetõ tulajdonságai a karakterednek, amik a születésedtõl megvannak. Nevezhetjük õket adottságoknak is. A statisztikáidat regisztrációkor kell megadni, és azokon csak kivételes esetekben módosíthatsz.
A skillek, vagy képességek, a statisztikákból levezethetõ, játékmechanikailag döntõ tényezõk. A skillek határozzák meg a játékban jelen lévõ feature-ök elérhetõségeinek mértékét és módját.
A leírásban (*)-al jelöltük azokat a dolgokat, amelyek a legelsõ adandó alkalommal a játékmódba kerülnek, de az induláskor nem fognak rendelkezésre állni.
\"Flaticon_45766_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Statisztikák
Agilitás (AGL)

Az agilitás meghatározza a karaktered gyorsaságát és reflexeit. Minnél nagyobb az agilitásod, annál jobban tudsz reflexbõl cselekedni.


Karizma (CHA)

A karizma határozza meg, hogy a karaktered mennyire vonzó és mennyire járatos társasági környezetekben. Minnél nagyobb a karizmád, annál jobban tudsz az NPC-kkel beszélni, interakcióba lépni, embereket meggyõzni vagy nekik szívességeket adni.


Kitartás (END)

A kitartás statisztika jellemzi a karaktered fizikai fittségét. Minnél nagyobb, annál jobban tudsz mozogni, futni, úszni, annál jobban vagy ellenálló a különbözõ mérgekkel és vírusokkal szemben.


Tapasztalati pont (EXP)

Minden cselekedeted, amely bizonyos képességeid használatát igényli, tapasztalati pontot ad. A tapasztalati pontok segítségével szintet léphetsz.


Azt, hogy a jelenlegi tapasztalati pontjaiddal hányadik szinten vagy, a floor[(1+sqrt(EXP/125 + 1))/2], ahol EXP a tapasztalati pontod, sqrt() a négyzetgyök-függvény és floor() az egészrész-függvény.


Magasság (HGH)

A karaktered magassága, amit késõbb nem módosíthatsz.


Intelligencia (INT)

Egy karakter intelligenciája meghatározza a karakter gondolkód- és érvelõképességét. Magas intelligenciájú emberek könnyebben sajátítanak el tudományokkal kapcsolatos dolgokat, például zárfeltörést, orvoslást, javítást vagy egyéb technikai ismereteket.


Szerencse (LCK)

A szerencse a karakter egészét hatja át. Minnél nagyobb az értéke, annál jobban sikerülnek neki a véletlenszerü cslekevések.


Szint (LVL)

Bármi olyan cselekedetért, amely valamilyen skilledet növelné, tapasztalati pontot kapsz. A tapasztalati pont segítségével szintet léphetsz. A szintek lépésekor extra skillpontokat oszthatsz el és páros szintlépésekkor jellemvonásokat is választhatsz, melyek a skillpontjaidat módosíthatják mint pozitív, mint negatív irányba.


Érzékelés (PER)

Az érzékelési statisztikád meghatározza, hogy milyen mértékben tudod felfogni a világból érkezõ ingereket. Minnél nagyobb az érzékelési skilled, annál távolabbról szúrhatsz ki személyeket, annál jobban érzékeled a zajokat és annál jobb a kézügyességed.


Rassz (RCE)

A rasszod meghatározza a karaktered bõrszínét és kultúráját.


Erõsség (STR)

A karaktered erõssége meghatározza a fizika erõsségét és az izomzatát. Minnél nagyobb az erõsséged, annál jobban tudsz dolgokat cipelni, ütni és verekedni. Bizonyos fegyverek használatához adott erõsségponttal kell rendelkezned.


Súly (WGH)

A súlyod meghatározza a karaktered mozgásának sebességét.

\"Flaticon_45849_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Képességek
Alku (BRTR)

Ez a skill határozza meg karaktered alkuképességét. Minnél nagyobb a skill, annál jobban tud a karaktered a boltokban vagy más játékoskkal, NPC-kkel alkudozni és megegyezni.


A skill kezdeti értéke: 10+(2*CHA).


Vegyészet (CHEM)

Ez a skill határozza meg a kémiai képességeidet. Minnél nagyobb, annál különbözõbb vegyületeket vagy képes elõállítani boltban kapható dolgok segítségével.


A skilled kezdeti értéke: 10+(2*INT).


Beolvadás (DISG)

Néha szükséges lehet az, hogy valaki teljesen más legyél, mint aki eredetileg szeretnél lenni. Ez a skill lehetõvé teszi, hogy adott idõtartamra más kinézettel jelenj meg a játékban.


A nagyobb beolvadás skill lehetõvé teszi, hogy frakcióspecifikus kinézeteket is alkalmazhass, ezek azonban nem adnak hozzáférést a frakcióparancsok alkalmazásához.


Minnél nagyobb a skilled, annál különbözõbb kinézeteket vethetsz magadra. A skill kezdeti értéke: 10+PER+CHA.


Robbanószerek (EXPL)

Ez a skill felelõs a különbözõ robbanószerek vagy pirotechnikai eszközök kezeléséért. Minnél nagyobb a skill értéke, annál nagyobb valószínüséggel tudsz biztonságosan szétszerelni, összerakni vagy javítani robbanószereket.


A skill kezdeti értéke: 10+(2*PER).


Lõfegyverek (GUNS)

Ez a skill adja meg a lõfegyverhasználati tudásodat. Minnél nagyobb a skill, annál jobban kezeled a fegyveredet és annál pontosabban tudsz lõni. A skill kezdeti értéke: 10+PER+AGL.


Zárfeltörés (LCKP)

Ez a skill határozza meg, hogy mennyire vagy jó a zárak feltörésében és a riasztók kikapcsolásában.


A skill kezdeti értéke: 10+(2*PER).


Orvoslás (MEDC)

Ez a skilled határozza meg a képességedet az emberek gyógyításához. Minnél nagyobb a skilled, annál jobban fog menni a gyógyítás és az életpont regenerálása. A skill alkalmazása limitálva van, csak bizonyos frakciók tagjai alkalmazhatják õket tetszõleges idõtartamban.


A skill kezdeti értéke 10+(2*INT), ami meghatározza a regenerálható életpontok számát.


A skill alkalmazásához szükséges idõ percben: d5-2*(MEDC/30).


Vezetés (PILT)

Ez a skilled határozza meg, hogy milyen jól tudsz vezetni. Minnél nagyobb az értéke, annál biztosabban tudod a jármüveket az úton tartani és annál kevesebb idõbe telik korrigálni.


A skill kezdeti értéke: 10+(2*AGL).


Javítás (REPR)

Ez a skill határozza meg a karaktered javítási képességét. Ezen képesség hasonlóan müködik, mint az orvoslás (MEDC), mert csak bizonyos idõközönként és bizonyos mértékben tudod a sérült vagy használt eszközöket megjavítani.


A skill kezdeti értéke: 10+INT+PER.


Beszéd (SPCH)

Ez a skill határozza meg a retorikai készségeidet. Minnél nagyobb az értéke, annál jobban tudsz kommunikálni a többi karakterrel, és annál jobban tudod õket meggyõzni, megfélemlíteni, megvezetni vagy elcsábítani.


A skilled kezdeti értéke: 10+(2*CHA).


Állóképesség (STAM)

Ez a skill határozza meg, hogy milyen nagy az állóképességed. Minnél nagyobb a skill, annál tovább tudsz úszni, biciklizni, merülni, futni, edzeni.


A skilled kezdeti értéke: 10+AGL+STR.


Lopakodás (STLT)

Ez a skill határozza meg a láthatóságod mértékét. Minnél nagyobb ez a skilled, annál kisebb távról fognak csak téged észrevenni.


A skilled kezdeti értéke: 10+(2*AGL).


Technológia (TECH)

Ez a skill határozza meg a technológia jártasságodat. Minnél nagyobb a skill, annál biztosabban tudod a müszaki cikkek vagy jármüvek hibáit diagnosztizálni és annál jobban tudsz titkos rendszerekbe és riasztókba betörni, vagy azokat hatástalanítani.


A skill kezdeti értéke: 10+(2*INT).


Alapfegyverek (WEPN)

Ez a skill felelõs az alapvetõ, dobható és hajítható fegyverek, valamint a közelarci fegyverek kezeléséért. Minnél nagyobb a skilled, annál nagyobb sebzést tudsz okozni ezen fegyverekkel.


Ütõ- és közelharci fegyverek esetén a skill értéke segít meghatározni azon alapsebzést, amit a fegyverrel ejtesz. A skill alapértéke: 5+END+STR.



\"Flaticon_45769_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Dinamikus rendszerek
A szerveren, néhány kivételtõl eltekintve, minden dinamikus. Ez azt jelenti, hogy az adminisztrátorok egy paranccsal, vagy SQL-en belül restart nélkül szinte mindent kezelésbe vehetnek.
\"Flaticon_4449_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Itemek és inventory
Az itemek, vagy hordozható tárgyak a szerver alapvetõ részét képezik. Minden itemhez társítható maximum 6 statisztika, amelyek típusát a különbözõ itemek határozzák meg. Egy fegyvernél például statisztika lehet az élet, a gyártási szám és a gyártás éve; egy kulcsnál a típus és az ID, amihez tartozik; egy festéknél pedig a szín. Mindezek csökkentik a szükséges itemek számát.
Az itemek eredendõ statisztikája a tömeg (grammban mérve). Az itemek tömege hozzájárul a karaktered fizikai tulajdonságaihoz, egy adott tömeg felett túl leszel terhelve, és a mozgásod súlyosan korlátozva lesz. Különbözõ itemek különbözõ skilljeid vagy statisztikáid ideiglenes javítását tehetik lehetõvé. Egy alkoholos ital például javíthatja a kitartási (END) statisztikádat, de csökkentheti az intelligencia-pontjaidat, valamint bizonyos cselekedeteket korlátozhat.
\"Flaticon_13759_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Frakciók
Igyekeztünk a frakciók presztizsét, ahogy csak lehet, csökkenteni. A frakciók természetesen jelen vannak, de a szokásos szerelést, gyógyítást vagy fuvarozást minden játékos számára megnyitottuk. A szerelõ és a mentõs frakciók azonban lényeges elõnyre tesznek szert, ugyanis a skill ellenõrzések alól fel vannak mentve.
A frakciók, legyenek legálisak vagy illegálisak, sok roleplay szituáció alapvetõ részét képezik. Éppen ezért gondoltuk úgy, hogy minden frakció megérdemli a hivatalos tagságot. Amennyiben a szervezet megfelelõ fórum igénylést ír, a frakciót az adminisztrátor IG hozzáadja, és el is kezdheted a szervezet felügyeletét.
\"Flaticon_40189_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Fegyverek és sérülés
A fegyverek teljesen át lettek gondolva. A skill-alapú játékmenettel nem összeegyeztethetõ, San Andreas sebzések teljesen át lettek dolgozva. Az alap sebzések el lettek vetve, helyette komplex, skill, terep-, távolság-, lövési hely- és fegyverspecifikus sebzési rendszerek lettek bevezetve, így növelve a skillek és a karakterek statisztikáinak szerepét. A fenti rendszernek több elõnye is van. A San Andreas Multiplayer által kínált szûkös fegyvermennyiséget kibõvítendõ egy SAMP-fegyverre több, különbözõ fegyvertípus is helyezhetõ. Ezzel megnövelhetjük a fegyverek számát, és a választások is bõvülnek. Egy Desert Eagle-re például sok, hozzá hasonló fegyver is kerülhet, illetve egy fegyver több típusa is helyet kaphat.
A fegyverek elengedhetetlen \"társa\" a lõszer. A lõszereknek megvan az a lehetõségük, hogy a különbözõ típusok különbözõ célpontok ellen legyenek használhatóak. Ezt a potenciált játékmód egyelõre nem használja ki, de a késõbbi fejlesztések során teret kaphat.
\"Flaticon_46107_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Hálózatok (*)
A számítógépes hálózatok a mai világ megkerülhetetlen részei. Azonban kevés szerver nyújtott eddig lehetõséget arra, hogy a hálózatokat IG is szimulálhassuk. A szerver indulásakor megfelelõ alapokkal fog rendelkezik egy komoly, számítógépes hálózatokat szimuláló rendszerrel.
Ez induláskor csak az SFPD bûnügyi adatbázisára koncentrálódik, de a szerver szinte minden IG tranzakciót ment: beleértve az ATM-nél lévõ személy személyleírását, a kivett és átultalt összegeket, valamint az egyes személyek bankszámla-egyenlegét. Ezen adatokat a megfelelõ, általában meglehetõsen nagy képzettségû hacker meg is próbálhatja szerezni, több, de inkább kevesebb sikerrel.
\"Flaticon_4423_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Ingatlanok
Filozófiánkhoz híven megpróbálunk mindent a legegyszerûbben megvalósítani. A házakat, az üzleteket és az \"interiorokat\" egy közös rendszer alá vittük, hiszen úgy gondoltuk, hogy szinte semmi sem különbözik a háromban. Az ingatlanok eladható és megvehetõ, belsõ térrel rendelkezõ objektumok.
\"Flaticon_24765_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Boltok
Boltokat ingatlanokon belül bárki alapíthat, akinek megvan hozzá a szükséges tõkéje. A boltokba árukat megadott nagykereskedõi áron lehet eladni, amely árukra megadott, globális profittal lehet eladni. A boltok ezen kívül használt tárgyak bevételével is foglalkoznak. A játékosok a használt, nem szükséges tárgyaikat megadott árért visszaválthatják, amely nagyban segítheti az itemek eltûnését.
\"Flaticon_4417_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Szint/perkek
A szintek minden roleplay szabálykönyv alapjait képezik. A szinteket tapasztalati pontjaid gyûjtésével növelheted, melynek során két fontos dolgot kapsz: skillpontokat és perkeket.
A perkeket páros szintenként kapod, és valamilyen karaktertulajdonságot növel vagy változtat meg. Ezen perkek nagyon értékesek, mivel sokat segíthetnek az egyébként viszonylag korlátolt statisztikáid feltornászásában is.
A késõbbiekben a Hardcore Perk egyéb levezetett statisztikákat és skilleket is maga után vonhat, mint az éhség vagy a szomjúság.
\"Flaticon_32178_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Halál, hardcore, CK, loot
Egy meglehetõsen radikális újítással álunk elõ, amely nagyban megváltoztathatja a CK rendszer betarthatóságát. A CK, mint lehetõség, a hardcore perk kiválasztásával érhetõ el (level 4). A Hardcore perk segít különválasztani a komoly és a kevésbé komoly roleplay játékosokat.
Ha meghalsz, az alábbiak történnek:
 
  • ha öngyilkos leszel, instant CK

  • ha mindkét személy Hardcore perkkel rendelkezik, akkor instant CK

  • ha az egyik személy nem rendelkezik Hardcore perkkel, akkor a halált elszenvedett személy választhat, hogy CK-zik, vagy újraéled.


A CK-zott személy karaktere azonnal zárolva lesz, azonban a hullája a halál helyén marad, és a nála lévõ itemek megszerezhetõk (loot).
\"Flaticon_45881_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Lopakodás, anatómia, személyleírás, ujjlenyomat
A rendszer regisztrációkor mindenkinek egy hasht oszt ki (4-5 karakter). Ez a hash jellemzi a személy személyleírását. Hasonló módon kapsz egy komplex SHA hasht, ami az ujjlenyomatod. Az ujjlenyomatodról egy úgynevezett imghasht kapsz, ami egyfajta ASCII-kép. Ezzel tudod te, és a rendõrök, megerõsíteni, hogy egy ujjlenyomat kihez tartozik. Az orvoslási (MEDC) skilled segítségével bõvebb információkat is megtudhatsz a személyek haláláról, például a lövés irányáról, annak közelségérõl és a halál idejérõl, ezzel segítve a gyilkosok felkutatását.A nametag is jelentõs változáson esik át. A standard, életet és páncélt is tartalmazó nametaget felváltja egy, kizárólag a nevet vagy személyleírást mutató tag. A lopakodás skilled megmondja, hogy mekkora mértékben tudsz észrevétlenül, a nametagod megjelenése nélkül az emberekhez közel férkõzni.
\"Flaticon_24570_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Telefon és rádió
A telefonod és a rádiód segítségével tarthatsz kapcsolatot a többi játékossal. A telefonnal azonban különösen kell vigyázni, azonban van esély a meglógásra. A rendõrség, habár be tudja mérni a készüléked, csak meghatározott pontossággal.
A rádiók és a telefonok is egy adott számú vevõállomással rendelkeznek. Amennyiben a vevõállomás hatókörén kívülre kerülsz, nem fogod tudni a rádióadásokat illetve a telefonos hívásokat fogadni.
Hasonló módon, ha a rendõrség megpróbál bemérni, a három, hozzád legközelebbi rádióadót mutatja meg (gangzone), ahol az összeérõ terület adja a valószínû pozíciót.
\"Flaticon_31251_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Keycard
Hasonlóan a hálózatokhoz, bizonyos ajtókat csak kulcskártyákkal lehetséges kinyitni. Ezen kártyák \"master kódját\" a tulaj a rendszer megvételekor állítja be, és ezzel a kóddal tud másoknak kártyákat adni. A kártya tulajdonosai megpróbálhatják kitalálni a master kódot, amivel egyéb kártyákat tudnak reprodukálni.
\"Flaticon_40168_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Zárfeltörés és hackelés (*)
A zárfeltörés (induláskor elérhetõ) az egyik legfontosabb elérhetõ skill. Segítségével zárt ingatlanokba vagy jármûvekbe törhetsz be. A zárfeltörés lényege, hogy a három tût a megfelelõ mértékben nyomd meg úgy, hogy kinyíljon a zár. A lehetséges permutációk száma a zár szintjével növekedik, így fontos az idõ és a türelem. A jármûvet nem kell feltörni, ha valamelyik ajtó (csomagtartó vagy a két elsõ ajtó valamelyike) hiányzik, ekkor ugyanis magától kinyílik az autó, ezzel ösztönözve a javításra az embereket.
A jármûvet, miután feltörted, indításgátló berendezés segítségével tudod elindítani. Az indításgátlóhoz komoly mûszaki (TECH) skill szükséges, máskülönben hamar a rendõrök, és a tulajdonos célkeresztjében találhatod magadat.
\"Flaticon_429_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Javítás
A javítás a szerver egyik fõ funkciója. Az itemek használat közben állapotpontot vesztenek.
A rossz állapotú itemek jobban romlanak és ezért mielõbb meg kell õket javítani. A javítással megbízhatsz egy szakembert, de megfelelõ javítás (REPR) skillel akár te magad is megteheted mindezt.
A javítási skill segítségével festheted le jármûveidet, javíthatod meg tárgyaidat. A javításnak két típusa van:
 
  • Javítás két item kombinálásával

  • Javítás alkatrésszel


Egyelõre csak jármûvek és fegyverek javítása elérhetõ, de a késõbbiekben ez bõvülni fog, updatek formájában.
A jármûvekre az eddigi legkomolyabb javítási és szétszedési scriptet készítettük. A jármûvek karosszériáját alkatrészenként lehet szétszedni, majd azokat eladni, ezzel komoly chop shopokat lehet üzemeltetni. Vigyázz, azonban: a jármû összes alkatrésze VIN-számos, és ezért könnyedén lebukhatsz vele.
\"Flaticon_1075_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Gyógyítás
A gyógyítás a javításhoz hasonlóan mûködik, csak a javítási skilljeid helyett az orvoslás (MEDC) skillek szükségesek hozzá. A személy a statisztikáinak megfelelõ életpontokkal kezd (ún. levezetett statisztikák formájában), amelyeket megfelelõ idõ után más, vagy akár saját maga is, kisebb mértékben, fel tud tölteni.
\"Flaticon_18112_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Vezetés
A vezetés az egyik legfontosabb dolog, amit egy személy csinál a szerveren. Éppen ezért megpróbáltuk minél jobban a skillrendszerbe integrálni azt. A vezetési (PILT) skilledtõl függõen alkalomadtán kipördülhetsz vagy felgyorsíthatsz, amelyre oda kell figyelned.
A vezetési skill egyedi abban, hogy azt levelup során szerzett skillpontokkal nem növelheted, csupán magával a vezetéssel szerezhetsz tapasztalatot.
\"Flaticon_33727_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Realisztikus jármû sebzõdés
A jármû sebzõdések a karosszériához, és nem az életpont vesztéshez kötõdnek. Ezzel elkerülhetõek azon események, amikor egy, a jármûn keresztül leadott lövés miatt áll le a motor. A jármûvek csak keveset bírnak, ezzel ösztönözve, hogy mind a bûnözõk, mind a rendõrök, mind a civilek fokozottan figyelnek a vezetési stílusukra.
\"Flaticon_37652_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Lõtér és edzés (*)
A lõtér segítségével növelheted a fegyver skilljeidet, hasonlóan, edzéssel növelheted bizonyos, elõre meghatározott statisztikáidat vagy skilljeidet.
\"Flaticon_1562_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Riasztók (*)
A riasztókat ingatlanokba vagy jármûvekbe helyezheted. Az ingatlanok vagy a jármûvek védelmét riasztókkal lehet megoldani. A riasztókat lehet közvetlenül a tulajdonoshoz, vagy a rendõrséghez kötni.
Bizonyos területek, mind például a bankok vagy az ATM-ek, speciális, scriptelt riasztókkal vannak ellátva. Ha gyanús esemény történik, például egy maszkos ember próbál pénzt kivenni ATM-bõl, vagy egy ilyen ember lépbe a bankba, azonnal értesítve lesznek a hatóságok.
\"Flaticon_43289_www.kepfeltoltes.hu_.png\" Továbbiak
És hogy mi lehet még ennél is jobb? A listánk, amin a szerverre tervezett újításokat tartalmazza, csupán egy harmadát listáztuk le ide. Az indulás után a többinek is nekilátunk, ilyen például a szerencsejáték, a kamerák, egy teljesen újragondolt taxis rendszer, helikopterekre, fegyverekre szerelhetõ eszközök és sok egyéb. A játék sosem fog unalmassá válni.
\"Flaticon_47352_www.kepfeltoltes.hu_.png\" A csapat
Ahogy azt már a bemutatásban is említettem, csapatunk az évek során összeszokott emberekbõl kovácsolódott össze.
 

  • Nyuusziii - Fõadminisztrátor, project vezetõ


  • krisk - Fõadminisztrátor, scripter


  • krook - Főadminisztrátor, webmester, mapper


  • anGeL - Kettes adminisztrátor


  • Gh0st - Kettes adminisztrátor


  • Metaxa - Egyes adminisztrátor

« Utoljára szerkesztve: 2014. december 23. - 18:06:45 írta Nyuusziii »

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #61 Dátum: 2014. május 15. - 22:24:42 »
0 Show voters
Ez most valami kalandjáték, élet szimulátor, vagy RP szerver?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #62 Dátum: 2014. május 15. - 22:30:37 »
0 Show voters
Nyuusziii - Fõadminisztrátor, project vezetõ
krisk - Fõadminisztrátor, scripter
krook - Kettes adminisztrátor, webmester, mapper
Gh0st - Egyes adminisztrátor
[/quote]
Na lássuk mire lesz képes ez a nagy csapat.. kíváncsi leszek nagyon, hogy milyen szervert fogtok megírni ti együtt. :) Sok sikert hozzá.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #63 Dátum: 2014. május 15. - 22:32:04 »
0 Show voters

Ez most valami kalandjáték, élet szimulátor, vagy RP szerver?
 
[/quote]
Nem. Ez egy RPG szerver, olyan elemekkel, amik egy normális asztali vagy elektronikus RPG-ben vannak. Az RP színvonalt megpróbáljuk minnél magasabban tartani.
Lásd d20 (Dungeons & Dragons), GURPS, SPECIAL (Fallout sorozat), és rengeteg más, presztizzsel rendelkezõ, idõtálló és tesztelt RPG szabálykönyv. Az, hogy eddig ilyen nem volt SAMP-ban, az azért van, mert senki nem merte/tudta/akarta megcsinálni.
A mi szabálykönyvünk nagy részben a SPECIAL erõsen módosított változata, tekintve, hogy az a szabálykönyv képviseli azt a mûfajt leginkább, amit a SAMP-féle Real Life Roleplay megvalósít.
Ezeket ne is vessük össze a Dotával meg a LoL-lal, esetleg a Diablóval, közük nincsen ahhoz, amit ez a szerver és a fent említett egyéb mûfajok képviselni akarnak.
A skillekbõl és a karaktered történetébõl karakterlapot kell írni az UCP-n (amirõl késõbb rakunk ki képeket). Korábban, rengeteg szerverrel, az volt a baj, hogy nem volt mód, hogy bárki is ellenõrízze a karakterlapokat játék közben (nem volt kalandmester). Ezzel a skill-alapú játékmechanizmussal megoldottuk ezt a problémát.
 

Na lássuk mire lesz képes ez a nagy csapat.. kíváncsi leszek nagyon, hogy milyen szervert fogtok megírni ti együtt. :) Sok sikert hozzá.
 
[/quote]
A leírásban nem szerepelt a szerver megírására vonatkozó információ, de már legalább 1 hónapja írjuk a módot. Április 26-án volt a feature lock, amikor az utolsó, a szerverbe kerülendõ feature lett letisztázva. A szerver jó 70-75%-a elkészült. Köszönjük, megpróbáljuk a legjobbakat kihozni a lehetõségeinkbõl.
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 15. - 22:41:28 írta krisk »

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #64 Dátum: 2014. május 15. - 22:46:02 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1400185924\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez most valami kalandjáték, élet szimulátor, vagy RP szerver?

 
Nem. Ez egy RPG szerver, olyan elemekkel, amik egy normális asztali vagy elektronikus RPG-ben vannak. Az RP színvonalt megpróbáljuk minnél magasabban tartani.
Lásd d20 (Dungeons & Dragons), Fallout (1-2-3,New Vegas), és rengeteg más, presztizzsel rendelkezõ, idõtálló és tesztelt RPG. Az, hogy eddig ilyen nem volt SAMP-ban, az azért van, mert senki nem merte/tudta/akarta megcsinálni.
 
Végre! Bár itt az SA-MP-ben már az RPG nem az jelenti, mint pl. ez (Ami egyébként elég nagy baj, és ezért is tartom hülyeségnek a GF jelzõt is, hiszen az is RPG-hez sorolható, csak nem ragaszkodik annyira a valósághoz, és sokkal inkább önközpontúak a karakterek, míg az RPG-nek nevezett játékstílusban inkább a karakterbe fektetett szerep a lényeg, de lényegében nem tér el.. (Lás: Metin 2, szintén RPG, de semmi köze a való élethez,és a karaktereket sem kell \"eljátszani\"). Nincs ezzel baj, csak imádom amikor okoskodnak, hogy ez nem RP az nem RP, holott maximum a SAMP keretein belül fogalmazódott meg az RPG téves eszméje, miszerint a szerepjátékot sokan szó szerint értelmezik ..
Bár ez csak az én véleményem.
De egyébként kíváncsian várom.

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #65 Dátum: 2014. május 15. - 22:48:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: Sramm date=1400185482\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez most valami kalandjáték, élet szimulátor, vagy RP szerver?
 
Az RP és az RPG között csupán -és szeretném hangsúlyozni, hogy csak LÁTSZÓLAG ilyen kicsi- egyetlen egy betû a különbség, még is, egymástól bizonyos szinten eltérõ mûfajt képviselnek.
Magyarországon, de akár vehetjük példának az egész világot talán még nem volt példa arra, hogy egy ilyen játékmechanikai trükközéssel oldják meg azt, hogy az adott szerver \"megérdemelje\" az \"RPG\"-t, mint jelzõt SAMP-on belül. Az megint más, hogy amiket az esetek 99%-ában találsz, azok RP szerverek. Elõfordulhat felületes karakterlap, történet, sõt, valahol talán még \"kötelezik\" is az adott játékost különféle baromságokkal arra, hogy ezeket megírják, azonban ettõl az egész teljesen üres lesz, hiszen nem lesz kihatással a késõbbi játékmenetre.
Vizuáld, hogy fogsz egy karakterlapot, beleírod, hogy tisztességes vagy, meg egyszerû, polgári rétegbe tartozó állampolgár, ezt vegyíted egy karaktertörténettel, aztán még is folyamatosan a hatóságokkal bajlódsz, nyílt utcán ölsz embereket, ráadásul teljesen, az afro-amerikai, utcai bandásokra jellemzõ vonásokkal. Ezt idõbe telne minden egyes játékosnál leellenõrizni, utána pedig valami \"ejnye-bejnye\" dolgot kitalálni neki, így inkább ezzel a kis trükkel oldottuk meg.
Erre annak idején volt egy \"kezdetleges\", ám meglehetõsen népszerû, és sokak által elismert próbálkozás, amely a PDRP név alatt futott..a bevezetés részben is írtam, hogy megpróbáljuk AZT az élményt visszahozni, ami ott, akkor volt.
@ZyZu.: Köszönjük! :)

Nem elérhető rowel

  • 599
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #66 Dátum: 2014. május 16. - 07:16:07 »
0 Show voters
jól hangzik,sok sikert.

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #67 Dátum: 2014. május 16. - 07:39:07 »
0 Show voters
Hát gyerekek.
Öszintén kibebaszottul várom a dolgot, mivel az admin team /csak 2 embert ismerek, nyusziii & krook, de csak LSL rõl/
kibaszottul jól RP-znek. És végre az admin team fog tudni példát mutatni. Lesznek azon a szerveren higgyétek el :)
És persze fasza ez az új rendszer is, bár szerintem mindenki itt meg a pénz helyett a skillekre fog hajtani, de bármi kisülhet belõle.
Béke!

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #68 Dátum: 2014. május 16. - 08:32:56 »
0 Show voters
Köszönjük mindenkinek!
@Menyus: Dehogy nem ismered krisket...õ a harmadik Risk. :D
Egyébként a skillrehajtós dologra annyit, hogy ezzel rá lesznek úgymond \"kényszerítve\" az RP-zésre, hiszen ahhoz, hogy bizonyos képességet elérjenek, szükségük lesz arra, hogy meglegyen a hozzá szükséges feltétel. Amihez pedig muszáj lesz RP-zni, hiszen az óránkénti XP nem lesz erre elég, és a munkáktól sem lesz két napon belül kigyúrva a karakter.
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 16. - 08:52:12 írta Nyuusziii »

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #69 Dátum: 2014. május 16. - 09:54:32 »
0 Show voters
Téééényleeeeg :DDDDDDD
Ja értem, ezesetben teljesen fasza. Ment is PÜ...

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #70 Dátum: 2014. május 16. - 10:32:53 »
0 Show voters
A skillek sokkal fontosabbak lesznek a játékban, mint a pénz. Habár valóban igaz, hogy ez elõidézheti azt, hogy az ember a skillekre fog hajtani, ez még mindig jobb, mintha a bankszámláját szeretné megduzzasztani.
A legtöbb XP-t adó funkció, mint például a javítás vagy az újraélesztés, illetve a hackelés, olyan, hogy idõigényes, a skilljeidtõl függõ munka (1-6/7 perc). A végrehajtásig nem tudsz mozogni, éppen ezért rá vagy kényszerítve, hogy azon idõtartam alatt RP-zz valamit.
Hasonlóan, ezért komolyan meg kell gondolni a döntéseidet. Nem állhatsz neki fegyvert csinálni (avagy \"matizni\") [Crafting az egyik legfontosabb update feature lesz], miközben lõnek össze-vissza, mint mondjuk egy GF alapú szerverben, mert az téged is komoly hátrányba tenne.

Nem elérhető Sentor

  • 227
  • Cappsy védence :D
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #71 Dátum: 2014. május 16. - 11:50:07 »
0 Show voters
Fasza lesz! Még a végén megyek Tibi atyáskodni :D

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #72 Dátum: 2014. május 16. - 13:30:56 »
0 Show voters
Jááááj, fasza lesz eeeeeeeeeez


Nyuszkó olvass PÉEMET

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #73 Dátum: 2014. május 16. - 13:36:33 »
0 Show voters
Köszi-köszi! :D
@Menyus, a spoiler nem mûködik nálam sem, ámbár sejtem, mit tartalmazhat; nem véletlenül nem reagáltam a PM-ekre, mivel ez a \"jajj lécci had segíccskem áá valami pliiiz maplok megm inden\" kategóriájú úgynevezett jelentkezés nálunk azonnal ignorálandó. Amennyiben szükségünk lesz további segítségekre, arról tájékoztatva lesz mindenki, ezzel is megadva bárki számára a lehetõséget.
Mindenesetre azért köszönjük, és öröm látni, hogy ilyen lelkes emberek is akadnak még erre felé. :)
u.i.: Ha annyira akarsz bizonyítani, dobj össze valami kórház interiort, aztán küldj képeket, és meglátjuk.
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 16. - 13:38:57 írta Nyuusziii »

Nem elérhető Awide

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #74 Dátum: 2014. május 16. - 14:41:09 »
0 Show voters
Sok sikert!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal