Én nem mondanám feltétlenül, hogy Malibu rosszabb, de mindenképpen más, valószínû bizonyos embereknek nem fog tetszeni Malibu, és bizonyos embereknek a mi stílusunk nem fog tetszeni. Lehet itt mondani hasonlatokat, Battlefield v. ARMA, GTA v. True Crime, Fallout 3 v. Diablo.
Mivel az induláskor hackelhetõ dolgok meg lettek scriptelve, ezért nekiállhatunk a questek kidolgozásának, amiket már ígértünk is korábbiakban. Az egyik legelsõ questek a munkák lesznek, nálunk ugyanis nem a sablonos \"felveszem-dolgozok-keresek\" munkarendszer lesz, hanem egy questekkel egybefont, viszonylag új kialakítású megoldás. Az alap munkarendszer sajnos nem illik bele a jelenlegi karakterfejlõdési rendszerbe, ezért mindenképpen új megoldásokon dolgozunk.
A questekrõl annyit kell tudni, hogy a scriptelésük statikus (nyilván), de a karakterdialógusok és minden egyéb SQL-en keresztül vezérelhetõ, így új válaszokat vagy választási lehetõségeket berakni csak pár kattintás lesz számunkra. Hasonlóan, mivel mi döntjük el, hány slotos szervert akarunk (a VPS nem fogja megszabni), ezért viszonylag sok NPC-t rakhatunk be a játékba. Az NPC-kkel kapcsolatban lett volna egy igazán f***a bemutatóvideó, de sajnos a jelenlegi harmadik féltõl származó keretrendszerünk nem megfelelõ hozzá. Reméljük minnél elõbb ki lesz javítva.