Az orvoslási (MEDC) skilled segítségével bõvebb információkat is megtudhatsz a személyek haláláról, például a lövés irányáról, annak közelségérõl és a halál idejérõl, ezzel segítve a gyilkosok felkutatását[/quote]Szóval a szerveren már dokinak is megéri lenni,mivel gondolom rendõrök majd halálesetkor kihívják õket ,hogy ezeket a statisztikákat \"megoldják\". Így nem az unalmas semmittevés megy majd,mint általában a többi szerveren Na hát én már nagyon kíváncsi vagyok erre a szerverre
Értem.Na hát,mint RL,itt sem jön be a politika,szóval hanyagoljuk.Bár köszönöm,hogy leírtad.
Még 1-2 kérdés:Az edzés csak a megszokott Sa-s \"gyúrogatás\" lesz-1 kérdés: lehet választani,hogy pl 30 kilót,vagy 70-et tegyen rá a rúdra és ezáltal tudom növelni a karakter erejét,vagy csak ,vegyük fekvenyomást,leveszi magától kinyomja X-szer a súlyt,amit enm lehet kiválasztani,hogy hány Kg és kész(magyarán nem kell nekünk hozzá se nyúlnunk olyankor a karakterhez-vagy,ez úgy néz ki,hogy:-Elsõnek lemegy 20 Kg mellbe,ereje 1-10-es skálán 1-es.-5.- lemegy má megy neki a 35,ereje 1,5-ös.És nyomkodni kell,mint Singleben a szóköz+ egérgomb kombinációval?Ez most kifejezetten érdekel [/quote]Igen, csak súlyemelésre gondoltunk. A súlyemelés és az azzal történõ skill/stat növelést egyelõre nem tettük be, mert muszáj volt valahol meghúzni a határt a fejlesztésekben, amelyek bekerülnek a szerverre nyitáskor, hiszen egyébként sosem végeznénk. Más:Rendõröknél meg lesz az oldva,hogy ha fehér bõrû,akkor fehér skint kapjon,ha néger,akkor meg a Tenpenny skinjét?(És itt kérdezhetném az ázsiait is,de tudom,hogy nincs olyan rendõr skin)Mivel velem már fordult elõ olyan,hogy néger rendõrként (csak ugye fehér volt a skinem)le hópelyheztek és magyaráznom kellett megfele,hogy nem ***dmeg,én is néger vagyok,csak a rendõr skin ilyen. [/quote]A rendõrség tagjai az egyenruhát saját maguk választják ki. Mindent megtettünk, amit tudtunk, hogy a skineket csak a megfelelõ rassz válassza ki (egészen pontosan ez nem igaz, bizonyos DISG skill felett fel tudja venni más rasszú is). A rendõrskinek nem rendelkeznek az ehhez szükséges azonosító kezdõbetûvel (a legtöbb fekete skin nevének kezdõbetûje \'b\', de LAPD-nél ugye \'pulaski\' Pulaski skinjének neve, ezért akárki fel tudja venni). Az a lényeg, te választod ki, hogy melyik skint veszed fel, tehát a rasszodnak megfelelõen fogod választani nyilván, amilyet akarsz. Illetve Az orvoslási (MEDC) skilled segítségével bõvebb információkat is megtudhatsz a személyek haláláról, például a lövés irányáról, annak közelségérõl és a halál idejérõl, ezzel segítve a gyilkosok felkutatását[/quote]Szóval a szerveren már dokinak is megéri lenni,mivel gondolom rendõrök majd halálesetkor kihívják õket ,hogy ezeket a statisztikákat \"megoldják\". Így nem az unalmas semmittevés megy majd,mint általában a többi szerveren [/quote]Igen, pontosan. Eleve bizonyos MEDC skill felett meg tudod nézni a lõtt sérültrõl (ha még nem halt meg), hogy milyen kaliberbõl tüzeltek rá, és ha meghalt, akkor ugyanezeket az adatokat elmenti a világleírás mellé (a halott ember \"személyleírásával\", amit már láttatok egy oldallal ezelõtt kb.). Az is oda lesz írva, hogy körülbelül hány órája lehet halott a személy (egészen pontosan a különbözõ posztmortern szindrómák alapján lesz beazonosítható (egészen pontosan ezek a palor mortis [elfehéredés], algor mortis [kihûlés], rigor mortis [hullamerevség], livor mortis [elkékülés], rothadás, bomlás, csontvázasodás), melyek mellé oda lesz írva, hogy körülbelül mennyi idõbe telhetett ennek az állapotnak az elérése, mert nem csak igazságügyi orvosszakértõk játszank a szerveren. Na hát én már nagyon kíváncsi vagyok erre a szerverre [/quote]Köszönjük. Az igazságot megmondva mi is nagyon várunk rá, kíváncsiak vagyunk, hogy Ti hogyan fogjátok felhasználni a kezetekbe adott lehetõségeket.
Más:Rendõröknél meg lesz az oldva,hogy ha fehér bõrû,akkor fehér skint kapjon,ha néger,akkor meg a Tenpenny skinjét?(És itt kérdezhetném az ázsiait is,de tudom,hogy nincs olyan rendõr skin)Mivel velem már fordult elõ olyan,hogy néger rendõrként (csak ugye fehér volt a skinem)le hópelyheztek és magyaráznom kellett megfele,hogy nem ***dmeg,én is néger vagyok,csak a rendõr skin ilyen. [/quote]A rendõrség tagjai az egyenruhát saját maguk választják ki. Mindent megtettünk, amit tudtunk, hogy a skineket csak a megfelelõ rassz válassza ki (egészen pontosan ez nem igaz, bizonyos DISG skill felett fel tudja venni más rasszú is). A rendõrskinek nem rendelkeznek az ehhez szükséges azonosító kezdõbetûvel (a legtöbb fekete skin nevének kezdõbetûje \'b\', de LAPD-nél ugye \'pulaski\' Pulaski skinjének neve, ezért akárki fel tudja venni). Az a lényeg, te választod ki, hogy melyik skint veszed fel, tehát a rasszodnak megfelelõen fogod választani nyilván, amilyet akarsz. Illetve Az orvoslási (MEDC) skilled segítségével bõvebb információkat is megtudhatsz a személyek haláláról, például a lövés irányáról, annak közelségérõl és a halál idejérõl, ezzel segítve a gyilkosok felkutatását[/quote]Szóval a szerveren már dokinak is megéri lenni,mivel gondolom rendõrök majd halálesetkor kihívják õket ,hogy ezeket a statisztikákat \"megoldják\". Így nem az unalmas semmittevés megy majd,mint általában a többi szerveren [/quote]Igen, pontosan. Eleve bizonyos MEDC skill felett meg tudod nézni a lõtt sérültrõl (ha még nem halt meg), hogy milyen kaliberbõl tüzeltek rá, és ha meghalt, akkor ugyanezeket az adatokat elmenti a világleírás mellé (a halott ember \"személyleírásával\", amit már láttatok egy oldallal ezelõtt kb.). Az is oda lesz írva, hogy körülbelül hány órája lehet halott a személy (egészen pontosan a különbözõ posztmortern szindrómák alapján lesz beazonosítható (egészen pontosan ezek a palor mortis [elfehéredés], algor mortis [kihûlés], rigor mortis [hullamerevség], livor mortis [elkékülés], rothadás, bomlás, csontvázasodás), melyek mellé oda lesz írva, hogy körülbelül mennyi idõbe telhetett ennek az állapotnak az elérése, mert nem csak igazságügyi orvosszakértõk játszank a szerveren. Na hát én már nagyon kíváncsi vagyok erre a szerverre [/quote]Köszönjük. Az igazságot megmondva mi is nagyon várunk rá, kíváncsiak vagyunk, hogy Ti hogyan fogjátok felhasználni a kezetekbe adott lehetõségeket.
Illetve Az orvoslási (MEDC) skilled segítségével bõvebb információkat is megtudhatsz a személyek haláláról, például a lövés irányáról, annak közelségérõl és a halál idejérõl, ezzel segítve a gyilkosok felkutatását[/quote]Szóval a szerveren már dokinak is megéri lenni,mivel gondolom rendõrök majd halálesetkor kihívják õket ,hogy ezeket a statisztikákat \"megoldják\". Így nem az unalmas semmittevés megy majd,mint általában a többi szerveren [/quote]Igen, pontosan. Eleve bizonyos MEDC skill felett meg tudod nézni a lõtt sérültrõl (ha még nem halt meg), hogy milyen kaliberbõl tüzeltek rá, és ha meghalt, akkor ugyanezeket az adatokat elmenti a világleírás mellé (a halott ember \"személyleírásával\", amit már láttatok egy oldallal ezelõtt kb.). Az is oda lesz írva, hogy körülbelül hány órája lehet halott a személy (egészen pontosan a különbözõ posztmortern szindrómák alapján lesz beazonosítható (egészen pontosan ezek a palor mortis [elfehéredés], algor mortis [kihûlés], rigor mortis [hullamerevség], livor mortis [elkékülés], rothadás, bomlás, csontvázasodás), melyek mellé oda lesz írva, hogy körülbelül mennyi idõbe telhetett ennek az állapotnak az elérése, mert nem csak igazságügyi orvosszakértõk játszank a szerveren. Na hát én már nagyon kíváncsi vagyok erre a szerverre [/quote]Köszönjük. Az igazságot megmondva mi is nagyon várunk rá, kíváncsiak vagyunk, hogy Ti hogyan fogjátok felhasználni a kezetekbe adott lehetõségeket.
Az orvoslási (MEDC) skilled segítségével bõvebb információkat is megtudhatsz a személyek haláláról, például a lövés irányáról, annak közelségérõl és a halál idejérõl, ezzel segítve a gyilkosok felkutatását[/quote]Szóval a szerveren már dokinak is megéri lenni,mivel gondolom rendõrök majd halálesetkor kihívják õket ,hogy ezeket a statisztikákat \"megoldják\". Így nem az unalmas semmittevés megy majd,mint általában a többi szerveren [/quote]Igen, pontosan. Eleve bizonyos MEDC skill felett meg tudod nézni a lõtt sérültrõl (ha még nem halt meg), hogy milyen kaliberbõl tüzeltek rá, és ha meghalt, akkor ugyanezeket az adatokat elmenti a világleírás mellé (a halott ember \"személyleírásával\", amit már láttatok egy oldallal ezelõtt kb.). Az is oda lesz írva, hogy körülbelül hány órája lehet halott a személy (egészen pontosan a különbözõ posztmortern szindrómák alapján lesz beazonosítható (egészen pontosan ezek a palor mortis [elfehéredés], algor mortis [kihûlés], rigor mortis [hullamerevség], livor mortis [elkékülés], rothadás, bomlás, csontvázasodás), melyek mellé oda lesz írva, hogy körülbelül mennyi idõbe telhetett ennek az állapotnak az elérése, mert nem csak igazságügyi orvosszakértõk játszank a szerveren. Na hát én már nagyon kíváncsi vagyok erre a szerverre [/quote]Köszönjük. Az igazságot megmondva mi is nagyon várunk rá, kíváncsiak vagyunk, hogy Ti hogyan fogjátok felhasználni a kezetekbe adott lehetõségeket.
Na hát én már nagyon kíváncsi vagyok erre a szerverre [/quote]Köszönjük. Az igazságot megmondva mi is nagyon várunk rá, kíváncsiak vagyunk, hogy Ti hogyan fogjátok felhasználni a kezetekbe adott lehetõségeket.
Ha élettörténetben szerepel,hogy már letartóztattak,az be kerül az IC adataim közé? (Mert így lenne igazságos)Illetve,ha nem,akkor aki be akarja íratni magát,az megoldhatja ezt a \"problémát\" ?
MDC rendszer lesz? [/quote]Az MDC a terminál rendszer egy alegysége, tehát lesz.
egy teljesen újragondolt taxis rendszer[/quote]Ebben mik lesznek a változások? Itt valahogy nem tudom kitalálni,hogy milyen lesz ez az új rendszer.Vagy még nem ezen gondolkodtatok,inkább nyitás utánra marad?
egy teljesen újragondolt taxis rendszerEbben mik lesznek a változások? Itt valahogy nem tudom kitalálni,hogy milyen lesz ez az új rendszer.Vagy még nem ezen gondolkodtatok,inkább nyitás utánra marad? [/quote]Ezt szeretnénk meglepetésként tartogatni a nyitás elõtti napokra.
egy teljesen újragondolt taxis rendszer
Telefon és rádióA telefonod és a rádiód segítségével tarthatsz kapcsolatot a többi játékossal. A telefonnal azonban különösen kell vigyázni, azonban van esély a meglógásra. A rendõrség, habár be tudja mérni a készüléked, csak meghatározott pontossággal.A rádiók és a telefonok is egy adott számú vevõállomással rendelkeznek. Amennyiben a vevõállomás hatókörén kívülre kerülsz, nem fogod tudni a rádióadásokat illetve a telefonos hívásokat fogadni.Hasonló módon, ha a rendõrség megpróbál bemérni, a három, hozzád legközelebbi rádióadót mutatja meg (gangzone), ahol az összeérõ terület adja a valószínû pozíciót. [/quote]Így is elég nehéz lesz pontosan bemérni egy készüléket, nem még, ha mûholdassal is bonyolítjuk.
Igen, pontosan. Eleve bizonyos MEDC skill felett meg tudod nézni a lõtt sérültrõl (ha még nem halt meg), hogy milyen kaliberbõl tüzeltek rá, és ha meghalt, akkor ugyanezeket az adatokat elmenti a világleírás mellé (a halott ember \"személyleírásával\", amit már láttatok egy oldallal ezelõtt kb.). Az is oda lesz írva, hogy körülbelül hány órája lehet halott a személy (egészen pontosan a különbözõ posztmortern szindrómák alapján lesz beazonosítható (egészen pontosan ezek a palor mortis [elfehéredés], algor mortis [kihûlés], rigor mortis [hullamerevség], livor mortis [elkékülés], rothadás, bomlás, csontvázasodás), melyek mellé oda lesz írva, hogy körülbelül mennyi idõbe telhetett ennek az állapotnak az elérése, mert nem csak igazságügyi orvosszakértõk játszank a szerveren.
Krisk, túl sok volt a Dr.Csont?? Amúgy hajrá skacok