Direkt hagytuk ki, mert nem lesz szerelõ, mint frakció. Lesz mindenkinek repair skillje, aztán szerel ahogy tud. Ezzel is kialakítva egykis versengést a játékosok között, hiszen bárki alapíthat majd céget...lehet épp egy szervízcéget alapítanak majd, ha pedig van két cég, akkor azok egymásnak versenytársai, és már fel is lendülhet az ipar, vagy az üzlet. Röviden: bárki tud majd szerelni, ha elég magas hozzá a szakértelme.Csoportok kialakítása pedig leginkább a rendvédelmet érinti, illetve késõbb a moderátori/glob.moderátori csoportot. Semmi extra.
Direkt hagytuk ki, mert nem lesz szerelõ, mint frakció. Lesz mindenkinek repair skillje, aztán szerel ahogy tud. Ezzel is kialakítva egykis versengést a játékosok között, hiszen bárki alapíthat majd céget...lehet épp egy szervízcéget alapítanak majd, ha pedig van két cég, akkor azok egymásnak versenytársai, és már fel is lendülhet az ipar, vagy az üzlet. Röviden: bárki tud majd szerelni, ha elég magas hozzá a szakértelme.Csoportok kialakítása pedig leginkább a rendvédelmet érinti, illetve késõbb a moderátori/glob.moderátori csoportot. Semmi extra. Ez dejó már..És legalább így nem a városkasszából megy a szerelõknek a külön fizetés, mint ezernyi \"RP/RPG\" szerveren. [/quote]http://kepfeltoltes.hu/140622/koszonjukszepen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Nagyobb képért ide kattTovábbá nem szeretnék semmilyen szervert,se játékos csoportot lenézni,továbbá lealacsonyítani.De aki ilyen kaliberû közösségben játszik légyszíves ne....Nem vitaszításnak szánom,csupán kicsit unalmas hogy mára már olyan emberek is RolePlay Kritikust,illetve nagy RolePlay játékost akarnak játszani,továbbá megmondani a frankót ,akik maguk sincsenek tisztába még akár az alap dolgokkal.Ez nem személyes,nem igazán ismerlek,de kb ennyi jött le a mondani valóidból.Tévedés esetén elnézésedet kérem.ON:Azt szeretném megkérdezni,hogy Loot rendszerbe meglesz szabva a \"táska\" mérete?Továbbá megoldható az hogy a karakteren látszódjanak a táskák,amiben hordja a tárgyakat?Illetve lerakni a házba a nem használt eszközöket?Már ha a játékosnak van háza?Továbbá illegális dolgok közé megoldható lenne az hogy a jármûben lehessen drogszármazékokat,és egyebeket csempészni?Persze ezeket a rendõrök megfelelõ skill-el megtudnák keresni?Ez a kettõ dolog eléggé érdekelne engem.
Azt szeretném megkérdezni,hogy Loot rendszerbe meglesz szabva a \"táska\" mérete?
Továbbá megoldható az hogy a karakteren látszódjanak a táskák,amiben hordja a tárgyakat? [/quote]\"Táska\", mint olyan, egyelõre nincs. A rendszer teljesen képes arra, hogy késõbb carrier itemek legyenek belerakva, például táskák, ládák, vagy egyebek, amelyekbe szintén lehet itemeket pakolni, és egybe átadni másoknak. Illetve lerakni a házba a nem használt eszközöket?Már ha a játékosnak van háza? [/quote]Itemeket el lehet dobni, az itemeknek menti az összes statisztikáját, a pozícióját, az interiorját és a virtuális világát, tehát igen, le lehet dobni dolgokat, ha van ingatlanod (meg akkor is, ha nem). Ezért nem is írtunk külön \"házszéf\" scriptet, mert fölöslegesnek éreztük. Továbbá illegális dolgok közé megoldható lenne az hogy a jármûben lehessen drogszármazékokat,és egyebeket csempészni? [/quote]Egyelõre nem lehet drogokat készíteni vagy szerezni, mert a gyógyszerek és a vegyszerek, valamint a craftelés még nem elérhetõ funkciók. Indulás után, ahogyan írtam, viszonylag hamar be fog kerülni a craftelés, amivel már lehet ilyeneket csinálni.\"Csempészni\" úgymond lehet, kocsiba lehet rakni itemeket. A rendõrség alapjáraton, mint IRL amerikában, nem kutathatja át a jármûvedet, tehát ez viszonylag tiszta ügy.Questeket majd lehet csinálni, a legális frakciókban lévõknek legális, a civileknek pedig legális illetve illegális questeket. A rendszer az alapján kategorizál be valamelyik \"oldalra\", hogy mennyi ilyen küldetést csináltál meg (egyfajta karma rendszer). Természetesen a karmádnak semmi köze nincs ahhoz, hogy melyik frakcióba léphetsz be és hogy melyik munkákat vállalhatod el, csak egy kis jelzés számodra, hogy a script a tetteid alapján hogyan értékeli a te \"emberségedet\". Persze ezeket a rendõrök megfelelõ skill-el megtudnák keresni? [/quote]A kocsiba beletekintéshez nem kell skill.
Illetve lerakni a házba a nem használt eszközöket?Már ha a játékosnak van háza? [/quote]Itemeket el lehet dobni, az itemeknek menti az összes statisztikáját, a pozícióját, az interiorját és a virtuális világát, tehát igen, le lehet dobni dolgokat, ha van ingatlanod (meg akkor is, ha nem). Ezért nem is írtunk külön \"házszéf\" scriptet, mert fölöslegesnek éreztük. Továbbá illegális dolgok közé megoldható lenne az hogy a jármûben lehessen drogszármazékokat,és egyebeket csempészni? [/quote]Egyelõre nem lehet drogokat készíteni vagy szerezni, mert a gyógyszerek és a vegyszerek, valamint a craftelés még nem elérhetõ funkciók. Indulás után, ahogyan írtam, viszonylag hamar be fog kerülni a craftelés, amivel már lehet ilyeneket csinálni.\"Csempészni\" úgymond lehet, kocsiba lehet rakni itemeket. A rendõrség alapjáraton, mint IRL amerikában, nem kutathatja át a jármûvedet, tehát ez viszonylag tiszta ügy.Questeket majd lehet csinálni, a legális frakciókban lévõknek legális, a civileknek pedig legális illetve illegális questeket. A rendszer az alapján kategorizál be valamelyik \"oldalra\", hogy mennyi ilyen küldetést csináltál meg (egyfajta karma rendszer). Természetesen a karmádnak semmi köze nincs ahhoz, hogy melyik frakcióba léphetsz be és hogy melyik munkákat vállalhatod el, csak egy kis jelzés számodra, hogy a script a tetteid alapján hogyan értékeli a te \"emberségedet\". Persze ezeket a rendõrök megfelelõ skill-el megtudnák keresni? [/quote]A kocsiba beletekintéshez nem kell skill.
Továbbá illegális dolgok közé megoldható lenne az hogy a jármûben lehessen drogszármazékokat,és egyebeket csempészni? [/quote]Egyelõre nem lehet drogokat készíteni vagy szerezni, mert a gyógyszerek és a vegyszerek, valamint a craftelés még nem elérhetõ funkciók. Indulás után, ahogyan írtam, viszonylag hamar be fog kerülni a craftelés, amivel már lehet ilyeneket csinálni.\"Csempészni\" úgymond lehet, kocsiba lehet rakni itemeket. A rendõrség alapjáraton, mint IRL amerikában, nem kutathatja át a jármûvedet, tehát ez viszonylag tiszta ügy.Questeket majd lehet csinálni, a legális frakciókban lévõknek legális, a civileknek pedig legális illetve illegális questeket. A rendszer az alapján kategorizál be valamelyik \"oldalra\", hogy mennyi ilyen küldetést csináltál meg (egyfajta karma rendszer). Természetesen a karmádnak semmi köze nincs ahhoz, hogy melyik frakcióba léphetsz be és hogy melyik munkákat vállalhatod el, csak egy kis jelzés számodra, hogy a script a tetteid alapján hogyan értékeli a te \"emberségedet\". Persze ezeket a rendõrök megfelelõ skill-el megtudnák keresni? [/quote]A kocsiba beletekintéshez nem kell skill.
Persze ezeket a rendõrök megfelelõ skill-el megtudnák keresni? [/quote]A kocsiba beletekintéshez nem kell skill.
Továbbá nem szeretnék semmilyen szervert,se játékos csoportot lenézni,továbbá lealacsonyítani.De aki ilyen kaliberû közösségben játszik légyszíves ne....
Pedig arra számítottam hogy lesz valami szépítgetés, mint Malibun (Fórumra értem) esetleg egy dark, s light téma. [/quote]Nem lesz, mégpedig azért nem, mert az UCP a fórumhoz hasonló témával fog rendelkezni, és ha át lehetne állítani a fórum témáját, akkor elidegenedne a kettõ. Azt szeretném megkérdezni hogy lesz-e lehetõség rá, hogy maximálisra feltoljunk minden skillt? Persze sok játék után. [/quote]A statisztikákat csak bizonyos perkekkel lehet majd feljebb vinni (valamint ideiglenesen a karizma és az itelligencia perkeket dolgok elfogyasztásával), tehát azokat általánosságban NEM.A kezdõstatisztikákból levezett skilleket azonban ki lehet maxolni, a script és a szabálykönyv úgy van megírva, hogy maximum 100-as skilled lehet mindenbõl. Skillek fejlesztésére elosztható pontokat szintlépéskor kapsz.A maximális bescriptelt szint a húszas, az felett páros szintenként nem lehet perkeket szerezni, de a skillpontokat ugyanúgy el lehet majd osztani.
Azt szeretném megkérdezni hogy lesz-e lehetõség rá, hogy maximálisra feltoljunk minden skillt? Persze sok játék után. [/quote]A statisztikákat csak bizonyos perkekkel lehet majd feljebb vinni (valamint ideiglenesen a karizma és az itelligencia perkeket dolgok elfogyasztásával), tehát azokat általánosságban NEM.A kezdõstatisztikákból levezett skilleket azonban ki lehet maxolni, a script és a szabálykönyv úgy van megírva, hogy maximum 100-as skilled lehet mindenbõl. Skillek fejlesztésére elosztható pontokat szintlépéskor kapsz.A maximális bescriptelt szint a húszas, az felett páros szintenként nem lehet perkeket szerezni, de a skillpontokat ugyanúgy el lehet majd osztani.
ha az egyik személy nem rendelkezik Hardcore perkkel, akkor a halált elszenvedett személy választhat, hogy CK-zik, vagy újraéled.[/quote]Újraéled. Ezt valahogy kifejthetnétek,hogy ilyenkor -mert számomra ez egy máig megfejtetlen kérdés,ahol nincs CK- hogy kell ezt felfogni?Vázolom a helyzetet:-John megöli Chris-t,mivel nincs,csak egyiknek Perkje,ezért Chris nem kér CK-t.Akkor itt most Chris,mint létezõ ember/karakter nem halt meg,csak valami csoda folytán megmenekült,mindenre emlékszik és éli életét tovább,John meg azt hiszi,hogy megölte,nem?Mert ez vitatható lehet,mivel ha egy vonat alá dobja Christ,akkor az 100% és a szeme elõtt halt meg.Akkor ezt John,vagy John irányítójának hogy is kellene felfogni? Mivel jó,lelöki szikláról,túlélheti stb,de ha fejen lövi? AKkor John biztos nézni fog egyet,hogy ***dmeg ezt fejbelõttem.E: Na most végiggondoltam amit írtam és megmagyarázható ez,ha nagyon meg akarjuk Végülis én a nem CK-s szervereken nem szoktam tudni felfogni,hogy ilyenkor mi van.(ugye megölik C-t,1 óra múlva meg elõtte sétál el J elõtt,és lehet ugyan azzal a névvel/személyiséggel összebarátkoznak ...ez számomra kissé zavaros )Ja és a másik Dolog:A börtönt hogy akarjátok kialakítani?2X3-as négyszögben végigülni 10 percet,vagy valami reálisabbat?Normálisabb,szabadterûbb börtön pl 1 ic év-1 rl órának megfelelõjeként?
Most újra olvastam a leírást,és a CK résznél megakadt a szemem.újraéled.Újraéled. Ezt valahogy kifejthetnétek,hogy ilyenkor -mert számomra ez egy máig megfejtetlen kérdés,ahol nincs CK- hogy kell ezt felfogni?Vázolom a helyzetet:-John megöli Chris-t,mivel nincs,csak egyiknek Perkje,ezért Chris nem kér CK-t.Akkor itt most Chris,mint létezõ ember/karakter nem halt meg,csak valami csoda folytán megmenekült,mindenre emlékszik és éli életét tovább,John meg azt hiszi,hogy megölte,nem?Mert ez vitatható lehet,mivel ha egy vonat alá dobja Christ,akkor az 100% és a szeme elõtt halt meg.Akkor ezt John,vagy John irányítójának hogy is kellene felfogni? Mivel jó,lelöki szikláról,túlélheti stb,de ha fejen lövi? AKkor John biztos nézni fog egyet,hogy ***dmeg ezt fejbelõttem.E: Na most végiggondoltam amit írtam és megmagyarázható ez,ha nagyon meg akarjuk Végülis én a nem CK-s szervereken nem szoktam tudni felfogni,hogy ilyenkor mi van.(ugye megölik C-t,1 óra múlva meg elõtte sétál el J elõtt,és lehet ugyan azzal a névvel/személyiséggel összebarátkoznak ...ez számomra kissé zavaros )
Ja és a másik Dolog:A börtönt hogy akarjátok kialakítani?2X3-as négyszögben végigülni 10 percet,vagy valami reálisabbat?Normálisabb,szabadterûbb börtön pl 1 ic év-1 rl órának megfelelõjeként? [/quote]A büntetés rendszer azonban nem ilyen kategória. 25 perc felel meg egy IG büntetési évnek a kaliforniai BTK szerint, tehát a legtöbb szabálysértés 25 perc alatt bütnetendõ. Ezt felrakhatjuk, ha úgy gondoljuk, hogy a börtönnek nincs elég elrettentõ ereje.Egyelõre még nincs bescriptelve a \"prison\", csak a fogda, ami PD alatt van. Szeretnénk, ha a prison meglenne nyitásra, de errõl nem tudok sajnos mondani semmit egyelõre.
Bo,cs de most lehet kötekedni fogok ez ügyben Nem fontos válaszolni,csak nekem nem tiszta a kép.Na,de ha John megölt,elfelejti õ is és C is a halál körülményeit,csak annyit tud,hogy megölt valakit,de hogy miért,azt nem?Illetve J elfeledte ezt a meggyilkolt embert,-vagyis cscak a halál körülményeit,-ha a sors úgy dönt,akkor ismét össze hozza õket.Tegyük fel,ezek 2-en egy maffia emberei voltak és azt a feladatot kapta J,hogy ölje meg C-t,mert besúgó.Szóval,ha netalántán újra \"összejönnének\" és mesélnének egymásnak az eddig életükrõl(amit szerveren töltöttek el,csak a halálról nem,mivel az felejtõs) akkor most elmondja mindenki a magáét és rájönnek végül,hogy te kurvára hasonlítasz valakire,sõt te pontosan a barátomra.Meg,akkor most C-t \"kirúgják\" a maffiából ilyenkor,vagy ugyan úgy benne lesz,csak ez a halál eset elfelejtõdik?Mert gondolom,ha C egy kis spicli besúgót játszik,de ,ha elsõre,akkor másodjára is besúgnia kellene,ha kap egy jó ajánlatot(mind1 ,jellemtõl függ)szóval,ha idõ után rájönnek,akkor újra kill.Ja,és ebben a halálesetben a rendõrség nem is tud nyomozni,mivel a haláleset felejtve lett. ?Hát,ez eléggé hülyén jön le,számomra biztos,valahogy én nem tudom megérteni ezt a megszokott kórházban éledõs halált. Egyébként röviden tömören a kérdés azt takarná,hogy ilyenkor hogy kell a killernek és a halottnak viszonyulnia egymásnak ,ha találkoznak.
Más téma:Polgármesterként mennyire kötöttek a kezeim például?Megszabhatok ilyeneket,hogy a különbözõ rasszok mennyi fizetést kapjanak mondjuk úttisztítóként? (igen,ez rasszista volt)Vagy ezekhez(jó nem a legjobb példa volt) inkább script kell és mondjuk inkább a saját \"illúzióimra \"támaszkodjak,hogy kitalálok városi eseményeket és azokat összehozom?Mintpl: Azért kellett most új rendõrfõkapitány,mert a elõzõ elhunyt és rendezünk egy tiszteletreméltó szertartást neki,erre várok 5 rendõrt,1 papot stb? (Bár ez meg inkább egy rendezvényszervezõ vagy tudomisénki dolga lenne,na de mindegy,remélem érzékelitek a példákat )vagy scriptileg a VÁrosháza mennyire van \"bekötve\" úgymond.
POLGÁRMESTER[ ] John Smith[ ] Ho Lee FukKÉPVISELÕI LISTA[ ] John Smith listája:Ben DerhoverJonathan CrossFred FuchsBen Dover[ ] Ho Lee Fuk listája:Ho Lee FukAl CoholicStu PeidMike Hunt