Szerző Téma: Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015  (Megtekintve 55570 alkalommal)

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #105 Dátum: 2014. Június 04. - 16:09:57 »
0 Show voters
Sziasztok mindenki!
Közeledve a cél felé, mostani állomásunk a karakterek egyediségét tükrözõ személyleírás kialakítása volt.
Természetesen, hoztam képeket is, de elõtte egy kis magyarázós rizsa.
A játékosok feje felett lebegõ is 3d textek különbözõ távolságokról fognak megjelenni. A személyleírás távolabbról fog látszani, a nametag viszont ennél valamivel kisebb távolságon belül lesz látható. Ugyanakkor, az skillrendszer lehetõvé teszi, hogy ezeket a távolságokat kitoljuk; a \"STLT\" értéktõl fog függni, mekkora lesz ez a távolság.
A többi képen egy kis dialogot láthattok majd, amely tartalmazni fogja a karakter adatait.
Ide tartozik a személyleírás, magasság, kor, súly, fizikum, sérülés, és az esetleges lõtt sérülések.
Ez utóbbiak megállapításában a WEPN és MEDC skillek lesznek segítségre. Magasabb MEDC-nél láthatóvá válik, hogy milyen kaliberû lövedék sértette meg az emberünket, magasabb WEPN skillnél pedig a fegyver típusának, vagy éppen sorozatszámának lenyomozása is lehetõvé válik. Ezen információk a karakter közvetlen közelében, várhatóan a H gomb lenyomására fognak elõbukkanni (illetve, kinek mire van téve a duda  :D)
Legvégül pedig egy kép a bankhoz kapcsolódóan.  :D Jó csemegézést
U.i.: Néhány képen felfedezhetõvé válik hû segítõtársunk, az ID1-es, fekete Landstalker, aki a project kezdetétõl jelen volt a tesztek során. Boldog \"születésnapot\", pajti.  :D

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #106 Dátum: 2014. Június 04. - 20:38:17 »
0 Show voters
Ennek a Landstalkernek lesz majd egy emlékmûve a szerveren :D :D

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #107 Dátum: 2014. Június 04. - 22:03:55 »
0 Show voters
Idézetet írta: Bandosz date=1401907097\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ennek a Landstalkernek lesz majd egy emlékmûve a szerveren :D :D
 
Neszpojlerkedjé\'.  :D Egyébként az csak poén volt.

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #108 Dátum: 2014. Június 05. - 20:31:45 »
0 Show voters
Pár rendszert nagyon lebonyolítotok, de attól függetlenül kíváncsi leszek rá, és már várom.  :thumbsup:

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #109 Dátum: 2014. Június 05. - 21:10:37 »
0 Show voters
Idézetet írta: Patrick date=1401993105\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pár rendszert nagyon lebonyolítotok, de attól függetlenül kíváncsi leszek rá, és már várom.  :thumbsup:
 
Csak elsõre tûnik bonyolultnak (bevallom, amikor a koncepciót felállítottuk, én is csak pislogtam egy-két helyen, hogy \"úúristen, milesz ebbõ\' ...\"), de pár perc alatt bele lehet szokni a dolgokba, mivel a dolgok látszata ellenére egész felhasználóbarátra sikeredtek a dolgok.
A másik része a dolognak pedig az, hogy hónapok óta hallgatjuk már (van, ahonnan évek óta), hogy RPG-t akarnak, RPG-t akarnak...van, aki azt mondja, sipirc falloutozni, vagy dnd-zni. Mi azt mondjuk, oldjuk meg SAMP-on belül. :D

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #110 Dátum: 2014. Június 05. - 23:06:35 »
0 Show voters
Egyébként szerintem, nincs abban semmi baj, ha valaki az LS:RP-t \"kopizza\", mert ha azt sikerül \"kopizni\" és megteremteni, azokat a hasonló körülményeket.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 12. - 21:24:23 írta TEnrico »

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #111 Dátum: 2014. Június 06. - 15:01:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: TEnrico date=1402002395\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Biztatónak tûnik. Elsõre tényleg (túl)bonyolultnak látszik, azonban lehetséges csak az újdonságok miatt.
Kíváncsian várom -egyenlõre- a fórumon kialakuló játékosréteget / hangulatot.
 
A skill rendszer olyan szépen van integrálva a GM-be, hogy csak akkor fogod észrevenni, ha épp valamihez nincs elég belõle. Kezdetben az lehet nagyon visszataszító, hogy mennyi lehetõséget adtunk a játékosok kezébe. Szinte minden illegális dolog a játékos számára elérhetõ, beleértve a zárfeltörést, a terminálok és adatbázisok (PD, bankok, DMV, adótornyok), a gyógyítást, a jármûvek szétszedését és összerakását, a jármûfestést, a jármû- és fegyverjavítást. Ezek mind-mind elérhetõek lesznek játékosoktól függetlenül, melyekbe olyan játékmecahnikai elemek kerülnek, amelyek a legkisebb részletig meghatározóak (a jármû zárát például nem kell feltörni, ha ki van törve az ablak vagy meg van sérülve valamelyik ajtó, a jármûvet szét lehet elemenként szedni, amelyeken alkatrészszámok vannak, és a többi). Ez a sok lehetõség lehet az, amely kezdetben elrettentheti a játékosokat, azonban tervezünk egy komoly tutorialt, amely ezen végigvezet.
Az inventory az egyetlen dolog, amely úgy-ahogy bonyodalmakat okozhat, de azt is megpróbáltuk teljesen eliminiállni azzal, hogy slot ID-ket kérnek a parancsok, amelyeket az inventorydból ki tudsz nézni. Így nem kell mindent az inventoryból elintézni, mert azt több csapattag és játékos véleménye alapján a legtöbb esetben körülményes és nehézkes kezelni. Az inventory gyors elérését három féle módszer biztosítja: el lehet érni a /inv paranccsal, a standard tab+klikk módszerrel [ami a leglassabb], és végül jármûben a submission (2) gombbal, míg gyalog a gyaloglás+yes gombbal (LALT+Y).
(Ezutóbbira egyébként van egy tervezett ötlet, amely egyelõre maradjon titok.)
Apropó: a tömegközlekedés is viszonylag új módon lett megvalósítva. A villamosok és a hajók kihasználtságát növelni szeretnénk. SF keleti részébõl a nyugati részbe komphajó, a kábelesek pedig a sínen haladnak. Úgy gondoltuk, hogy azért használják viszonylag kevesen a tömegközlekedést a szerveren, mert túlságosan ritkán jár. A mi villamosaink és kompjainkból 5 darab, 2 percenként spawnolódik le (ez összesen 10 perc, a villamosjárat 15, a kompjárat körülbelül 15-20 perc), ezért nem fognak összeütközni. A tömegközelekdést le lehet állítani egy paranccsal (sajnos streamer problémák miatt ez kicsit bugos, de errõl nem mi tehetünk), hogy baleseti helyszíneléskor ne taroljon el mindent (ez tapasztalatból beszélve kellemetlen).
A taxik használata pedig teljesen új értelmet fog nyerni. Errõl akkor fogunk szót ejteni, amikor a fejlesztési fázis ott tart.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 06. - 15:13:00 írta krisk »

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #112 Dátum: 2014. Június 06. - 16:41:09 »
0 Show voters
Igazán tetszetõs a leírás alapján. Tuti, hogy játszani fogok. :D

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #113 Dátum: 2014. Június 06. - 17:26:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1402059706\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Biztatónak tûnik. Elsõre tényleg (túl)bonyolultnak látszik, azonban lehetséges csak az újdonságok miatt.
Kíváncsian várom -egyenlõre- a fórumon kialakuló játékosréteget / hangulatot.
 
A skill rendszer olyan szépen van integrálva a GM-be, hogy csak akkor fogod észrevenni, ha épp valamihez nincs elég belõle. Kezdetben az lehet nagyon visszataszító, hogy mennyi lehetõséget adtunk a játékosok kezébe. Szinte minden illegális dolog a játékos számára elérhetõ, beleértve a zárfeltörést, a terminálok és adatbázisok (PD, bankok, DMV, adótornyok), a gyógyítást, a jármûvek szétszedését és összerakását, a jármûfestést, a jármû- és fegyverjavítást. Ezek mind-mind elérhetõek lesznek játékosoktól függetlenül, melyekbe olyan játékmecahnikai elemek kerülnek, amelyek a legkisebb részletig meghatározóak (a jármû zárát például nem kell feltörni, ha ki van törve az ablak vagy meg van sérülve valamelyik ajtó, a jármûvet szét lehet elemenként szedni, amelyeken alkatrészszámok vannak, és a többi). Ez a sok lehetõség lehet az, amely kezdetben elrettentheti a játékosokat, azonban tervezünk egy komoly tutorialt, amely ezen végigvezet.
 
[/quote]
Ez a sok lehetõség az ami miatt olyan biztos,hogy játszani fogok a szerveren mint amilyen biztos,hogy itt ülök a gépem elõtt!!!Szerintem nagyon jó dolog,hogy ilyen sok lehetõséget kínáltok egy karakter vagy ha úgy nézzük egy játékos számára mert megunhatatlanná teszitek vele a játékot.Ha kipróbál egy adott szerepet,sokat játszik abban a szerepben mondjuk például ha valaki rendõr és megunja azt akkor még rengeteg kipróbálható dolog van számára.Nem tudom sikerült -e érthetõen leírnom mire célzok de mindegy is a lényeg,hogy hajrá!Minnél elöbb szeretnénk játszani!!

Nem elérhető Kick

  • 613
  • :)
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #114 Dátum: 2014. Június 07. - 22:10:36 »
0 Show voters
Nice. Meglátjuk, hogy mi kerekedik ki ebbõl.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #115 Dátum: 2014. Június 07. - 22:22:06 »
0 Show voters
Ha a Fallout 3-éhoz hasonló zár- és terminálfeltörés rendszer lesz, nagyon sokat fogok feljárni.
Szerk.: Jaaaa, hogy SF. Ezesetben vedd a pluszomat duplán.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 16. - 21:39:49 írta KovaNovik »

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #116 Dátum: 2014. Június 07. - 22:37:32 »
0 Show voters
Fórum mikorra várható? Egyébként elsõ ránézésre nem rossz, jók az ötletek, és legalább normális a Staff :).

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #117 Dátum: 2014. Június 07. - 23:50:19 »
0 Show voters
A fórum várhatóan a nyitás elõtt kettõ, legfeljebb három héttel lesz elérhetõ a nagyérdemû számára.
Egyrészt, még dolgozunk rajta, másrészt, adódott egy ici-pici bökkenõ az UCP-ben (krook balf*szkodott), szóval kissé átvariáljuk a weboldalt, aztán pedig átköltöztetjük a végleges tárhelyére, ahol szabadon lehet majd koptatni a billentyûzeteket a nyitásig (és persze azután). :D
Ja, és köszi mindenkinek, nagyon nagyok vagytok.

Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #118 Dátum: 2014. Június 08. - 23:57:20 »
0 Show voters
Volt alkalmam fellépni, és mit ne mondjak, lenyûgözött a script. Komplex, és mégis letisztult. Hajrá!

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Válasz #119 Dátum: 2014. Június 09. - 00:03:29 »
0 Show voters
A személyleírás rendszer és a most következõ shop/üzlet rendszer között úgy gondoltuk, hogy itt az ideje elkezdeni fejleszteni a 2D/GUI interfészt. Ennek a több részes mûveletnek az elsõ, és legfeltûnõbb lépése a szerveren lévõ üzenetek kiiktatása. A régi fejlesztési képeken látható Info: szöveg üzeneteket kicseréltük egy textdraw alapú infoboxra, amely a pénzmutató alatt jelenik meg, ezzel gyakorlatilag kiiktatva a \"chatflood\"-ot. Mostmár a chatben csak a beszélgetéseket lehet látni, ahogyan annak kellene lennie.
A GUI további részei lesznek még a Health/Armor/Lung Capacity hármast eltakaró egyéb progressbarok, és egy XP bar, amit majd XP szerzés után láthatsz.
Egyébként a képen az látható, ahogyan valaki megiszik egy Budweißert.
\"QBZPCktvAwMDUFJPQAVQ\"
A továbbiakban további képeket és videókra számíthattok, melyekben bizonyos feature-öket fogunk bemutatni.
Apropó, a mód ma lépte át a tízezredik sorát (jelenleg 10898 sornál állunk).
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 09. - 00:05:07 írta krisk »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal