Összes szavazó: 24
Akkor most gondolkozz. Felmegy egy újonc játékos, átvergõdi magát a teszten, és megvan pénze, háza, autója. Szerinted ezek után ki fog dolgozni? Megvan mindenük, semmi ambiciózust nem fognak érezni, nem fognak hajtani azért, hogy pénzük legyen. Akkor elég annyit csinálni, hogy leraksz 50 házat, 50 autót, meg egy givecash parancsot, és készen is vagy.Ha az ember úgy is kikapcsolódni jár fel, akkor hanyagold a munkák, egyes leaderes frakciók scriptelését. [/quote]Ezzel én is egyetértek. Sajnos sok olyan szerveren jártam, ahol berakták az RP Tesztet, hogy ezzel is hitessék el a feljött mitsem sejtõ játékossal, hogy húde mekkora RP szerver, aztán amikor azt megcsinálta egy hatalmas meglepetés várja, ami sokaknak az elején jó, de pár napon belül megunja az egész szervert. Az meg aki TÉNYLEG RP-ni akar az meg hoppon marad az ilyenek miatt. Arról nem is beszélve, hogy sok esetben az admin hozzád teleportál, és még ad pontot, pénzt, minden mást, ja és megkérdi mi kell még.A pénzügyrõl annyit mondanék, hogy arányosan be kell osztani a pénzt. Megkell találni azt az egyensúlyt, amirõl krisk is beszélt. Bizony az is sok esetben elõfordult már, hogy elegendõ pénzt kap a játékos egy autó/motor megvásárlásához (egy tragacs autó/motor), ez nagy hiba. Igaz ugyan, hogy nem egy verseny autó, sõt még az átlagnál is aluli, de legalább a játékosokat egy kicsit megtanítaná arra, hogy milyen súlya van még a játékban is a pénznek, nemhogy a valóságban, és, hogy mennyit kell dolgoznia az embernek nap mint nap, a családért, és nem egy autóért.Az én véleményem igazság szerint az lenne, hogy még jobban szigorítani kellene a pénz értékét, és a vásárlásoknál is, mint pl.: jármûveknél, boltok, szerelés,... , mert ha ezek a minimum alatt lesznek, a játékosok úgymond elkurvúnak, és azt hiszik (a 8-11 évesek fõként), hogy ilyen könnyû manapság a pénzszerzés, és a mai világban a munkához is így fognak álni, vagyis sehogy.Azonban sajnos ha szigorítjuk még jobban a pénz értékét, akkor a játékosok nagy része ismét elmegy a szerverrõl, mert nem bírja a munkát egy kis tragacsért, ez nagy hiba. Ugyanis igazából az ember nem 1-2 napig dolgozik egy 10 éves autóért. Sajnos a RolePlay nem lehet szerintem egy igaz, valódi RolePlay, pont ezért.Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy a játékos játszani jön fel, kikapcsolódni, szórakozni. Ebbõl a szempontból viszont teljes mértékben megértem õket.Remélem nem voltam unalmas !
...és azt hiszik (a 8-11 évesek fõként), hogy ilyen könnyû manapság a pénzszerzés, és a mai világban a munkához is így fognak álni, vagyis sehogy... [/quote]Egy 8-11 évesnek nem lesz olyan RP tudása 99,999999%-ba, hogy meg tudja csinálni a tesztet hiszen ehhez érettség is kellesz (még egyszer mondom nem \"mi az a DM\" jellegû). Ez még mindig egy játék, NEM A VALÓSÁG. ...Ha az ember úgy is kikapcsolódni jár fel, akkor hanyagold a munkák, egyes leaderes frakciók scriptelését. [/quote]Pontosan errõl van szó. Nem lesz scriptelt munka, nem lesznek boltok, csak jelképesen, nem lesz teletömve felesleges frakciókkal, csak amire tényleg szükség van az RP-hez. ...HRP-n a maga 6 playerjével...[/quote] Az a 6 player az tudott RP-zni, bármilyen különösebb funkciók nélkül (hiába volt a szerver tele scriptelt munkákkal/frakciókkal) talált élvezetet a játékban. Nem kellet hozzá sok, csak néhány bolt/szórakozóhely/hivatal interiora betéve a hangulat megteremtése érdekében, pár jármû és játékosok akik maguknak kialakították a hatalmukat.Nem túl nagy játékosbázisra számítok mivel akik szerették a szerepjáték részét a szerepjátéknak azok már lassan kiöregednek és csak néhány új, normális játékos van. Hiába mondhatja bárki, hogy a mai RPG szervereken õ mekkora RP-s (tisztelet a kivételnek, mert szerencsére van egy-kettõ), nem lesz az mivel nagy valószínûséggel a pénz ami formálja a hatalmat szinte az összes mai szerveren és e szerint fog játszani õ is. Ez alakítja a mai magyar SAMP RPG-s társadalmat lassan egy MMORPG-s társadalommá és ugye amilyen a szerver olyan lesz a játékos.
...Ha az ember úgy is kikapcsolódni jár fel, akkor hanyagold a munkák, egyes leaderes frakciók scriptelését. [/quote]Pontosan errõl van szó. Nem lesz scriptelt munka, nem lesznek boltok, csak jelképesen, nem lesz teletömve felesleges frakciókkal, csak amire tényleg szükség van az RP-hez. ...HRP-n a maga 6 playerjével...[/quote] Az a 6 player az tudott RP-zni, bármilyen különösebb funkciók nélkül (hiába volt a szerver tele scriptelt munkákkal/frakciókkal) talált élvezetet a játékban. Nem kellet hozzá sok, csak néhány bolt/szórakozóhely/hivatal interiora betéve a hangulat megteremtése érdekében, pár jármû és játékosok akik maguknak kialakították a hatalmukat.Nem túl nagy játékosbázisra számítok mivel akik szerették a szerepjáték részét a szerepjátéknak azok már lassan kiöregednek és csak néhány új, normális játékos van. Hiába mondhatja bárki, hogy a mai RPG szervereken õ mekkora RP-s (tisztelet a kivételnek, mert szerencsére van egy-kettõ), nem lesz az mivel nagy valószínûséggel a pénz ami formálja a hatalmat szinte az összes mai szerveren és e szerint fog játszani õ is. Ez alakítja a mai magyar SAMP RPG-s társadalmat lassan egy MMORPG-s társadalommá és ugye amilyen a szerver olyan lesz a játékos.
...HRP-n a maga 6 playerjével...[/quote] Az a 6 player az tudott RP-zni, bármilyen különösebb funkciók nélkül (hiába volt a szerver tele scriptelt munkákkal/frakciókkal) talált élvezetet a játékban. Nem kellet hozzá sok, csak néhány bolt/szórakozóhely/hivatal interiora betéve a hangulat megteremtése érdekében, pár jármû és játékosok akik maguknak kialakították a hatalmukat.Nem túl nagy játékosbázisra számítok mivel akik szerették a szerepjáték részét a szerepjátéknak azok már lassan kiöregednek és csak néhány új, normális játékos van. Hiába mondhatja bárki, hogy a mai RPG szervereken õ mekkora RP-s (tisztelet a kivételnek, mert szerencsére van egy-kettõ), nem lesz az mivel nagy valószínûséggel a pénz ami formálja a hatalmat szinte az összes mai szerveren és e szerint fog játszani õ is. Ez alakítja a mai magyar SAMP RPG-s társadalmat lassan egy MMORPG-s társadalommá és ugye amilyen a szerver olyan lesz a játékos.
...és azt hiszik (a 8-11 évesek fõként), hogy ilyen könnyû manapság a pénzszerzés, és a mai világban a munkához is így fognak álni, vagyis sehogy...Egy 8-11 évesnek nem lesz olyan RP tudása 99,999999%-ba, hogy meg tudja csinálni a tesztet hiszen ehhez érettség is kellesz (még egyszer mondom nem \"mi az a DM\" jellegû). Ez még mindig egy...[/quote]Igen, csak tudod sok gyerek azt hiszi, hogy a játék az valóság. Én általánosan mondtam. Ami pedig a tesztet illeti, ha egy gyerek be akar jutni, akkor elõbb utóbb bejut.
Az a 6 player az tudott RP-zni, bármilyen különösebb funkciók nélkül (hiába volt a szerver tele scriptelt munkákkal/frakciókkal) talált élvezetet a játékban. Nem kellet hozzá sok, csak néhány bolt/szórakozóhely/hivatal interiora betéve a hangulat megteremtése érdekében, pár jármû és játékosok akik maguknak kialakították a hatalmukat. [/quote]Megemlíteném, hogy ebben a mondatban semmi negatívum nem volt. Ez egy tény, ha kevesen vagyok, tök mindegy, kinek mennyi a pénze, de ha már 20-nál több átlagplayer van, az már szívás, ha nincs egy rendes gazdaság. Az egy dolog, hogy szimbolikus jelentõsége lenne a pénznek, de eleve hogyan lehetséges az, hogy valaki a pénzét pótolni tudja, ha esetleg elveszíti?Te egyébként egy olyan emberrel beszélsz, aki már 6 éve RP-zik és eddig összesen 3-szor vett házat az elsõ két évében. Elhiheted, hogy a pénzt pont lekaksizom magasról, de a gazdaságnak ettõl függetlenül még üzemelnie kell, mert lehet, hogy valaki szeretne venni valamit a szerveren, és ahhoz kelleni fog neki pénz. Na most, itt jön, amit én mondtam, hogy elhiszem, ha 6 ember játszik akkor az, hogy \"leRP-zem\", hogy odaadom a pénzt, az elég, de 20-25 embernél már nem, ellenõrízni kell az embereket, mert akármennyire jó RP-sek, ki fogják használni a helyzetet.