GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerver bemutatása => Archívum => A témát indította: Clausen - 2013. December 18. - 21:15:07

Cím: Bayside RPG
Írta: Clausen - 2013. December 18. - 21:15:07
\"un3x.jpg\"
 
A szerver rendszere egy szokatlan felfogáson alapulna. A lényege az, hogy amikor valaki regisztrál ír egy elõtörténetet és felmérik az RP tudását (egy komoly teszt ami nem egy \"mi az a DM?\" jellegû). Ezek után ésszerrû határokon belül (felmérési szintjéhez képest) kérhet házat, jármûvet, pénzt. Nem arról szólna, hogy monoton munkákat végzel egy kis pénzért, hogy utána RP-zni tudj, hanem egybõl elkezdhetõ az RP.
Dolgozni kreatív ötletek alapján más játékosoknak lehetne akik a fentebb említett felmérési szintjükhöz képest több juttatást kaptak. Így a munka is RP lenne. Ez alól kivétel a rendõrség. Ez lenne az egyetlen frakció, mivel a többi vagy felesleges 5000 player alatt vagy RP is megoldható.
Parancsok:
/register
/login
/me
/b
/re - report
/en - enter
/ex - exit
/a - admin chat a playerek felé
/ac - adminok közötti chat
/kick [id] [ok]
/ban [id] [ok]
/goto [id]
/gethere [id]
/ar [id] [idõ]- börtönbe zárás
/r - rádió
/g [id] [houseid/vehicleid] - ház/jármû átadás
/gc [id] [mennyiség]- pénz átadás
/gw [id] [fegyverid] [lõszer]- fegyver átadás
/o - jármû/ház kinyitása
/c - jármû/ház bezárása
Cím: Bayside RPG
Írta: Gaborka123 - 2013. December 19. - 09:20:20
Hát ez ténylegesen kicsit furcsán hangzik mert végülis egy szerepjátékot kell el játszani egy adott képzeletbeli karakterrel és ha most én fel szeretnék menni egy szereverre játszani akkor ne legyen az hogy egy admin oda jön és körbe vezet hogy mi hol van a városban,településen vagy legyen az bárhol, és az hogy autó/pénzrõl szól ez megint csak butaság mert nincs meg az a játék élmény hogy fel megyek és el kell érjek valamit a városban meg hal szinte a karakterem története élete, hogy házam és autóm van.. ennyi erõvel mindenki kezdõnek adhatnál adminnal 5miliót tegyem fel és kész is... ez olyan dolognak jön le nekem hogy cuccvisszaadás van ennyi erõvel azt is ki írhattad volna csak te ügyesebben meg fogalmaztad , persze értem én hogy te mit szeretnél ezzel el érni de én nem tudnám támogatni az ilyet, mert akkor felesleges szinte minden munka és frakció.. nekem ez a kis véleményem errõl a dologról.
:)
Cím: Bayside RPG
Írta: returnfalse - 2013. December 19. - 10:20:44
Ez mind nagyon jó, és szép amit te gondolsz, együtt érzek veled. De, sajnos ilyen szerver nem kell a magyar RP közösségnek. Unalmas lenne, könnyen megunnák. Igaz, kezdeti 1-2 hétben lehet tele lenne a szeró, de utána semmi. Egy idõ után így megunja az ember, hogy nincs kihívás, nincs olyan cél amit el kéne érnie. Mint például egy házat megvenni, vagy akár egy kocsit. Viszont én szívesen segítek bármiben, scriptben nem, ahhoz nem értek, de egyéb másban szívesen.
Cím: Bayside RPG
Írta: Clausen - 2013. December 20. - 23:54:59
Idézetet írta: Gaborka123 date=1387441220\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
egy szerepjátékot kell el játszani egy adott képzeletbeli karakterrel
 
Én felfogásomban ez az RP és nem a fejlõdés/pénzszerzés.
 

ennyi erõvel mindenki kezdõnek adhatnál adminnal 5miliót tegyem fel és kész is.
 
[/quote]
A pénz, ház és jármúadás természetesen nem mindenkinek adatna meg. A regisztráló játékos kérése alapján el tudom dönteni, hogy van-e értelme annak, hogy kapjon bármit is és itt játszon. Akinek van egy kis esze az nem gondtalan gazdag maffiózó szeretne lenni.
 

mert akkor felesleges szinte minden munka és frakció
 
[/quote]
Az az egyetlen egy frakció nem értem miért lenne felesleges. Bûnöldözés a lényege nem a pénzkeresés. Dolgozni meg dolgozhatsz olyan játékosnak akinek van pénze elõtörténete remek megírásából és RP szintje felmérésébõl adódva.
 

Unalmas lenne, könnyen megunnák.
 
[/quote]
Én eddig ahol játszottam nekem semmi sem a munkáról szólt hanem a többi játékossal eltöltött idõrõl. Én pontosan a monoton munkába untam bele, hogy legyen egy házam miközbe egy olyan embert RP-zek aki itt lakik több, mint 30 éve a városban él.
Ez a szerver semmikép sem az akitvságról szólna. Nem is hinném, hogy lenne normálisan RP-zõ, intelligens embereknek annyi ideje játszani, hogy naphosszakat üljön a gép elõtt és játsszon egy szerveren.
Cím: Bayside RPG
Írta: MichaelScott - 2013. December 21. - 10:42:41
Nagyon jó ötlet, tetszik. Igazad van, a robotolás semmiféleképpen sem RP.
Cím: Bayside RPG
Írta: Clausen - 2014. Január 09. - 18:56:07
Úgy érzem, hogy elég jó kis közösséget lehetne összehozni, ha elindulna a szerver. Elkezdtem írogatni a scriptet, több-kevesebb sikerrel. Egy programozó jelentkezését szívesen várnám, hiszen így tudna elindulni legkönnyebben a szerver. A scriptet egyszerûnek tartom mivel elég kevés dolgot kéne programozni hozzá, nem úgy mint a mai túlscriptelt \"RP szervernek\" nevezett valamikhez.
Szívesen várom az ötleteket, hogy még milyen programozott \"dolgok\" lennének benne (pl.: parancsok).
Cím: Bayside RPG
Írta: EnterR - 2014. Január 10. - 17:00:43

Nagyon jó ötlet, tetszik. Igazad van, a robotolás semmiféleképpen sem RP.
 
[/quote]
Látom tisztában vagy az RP fogalmával. A valóságban is pottyan alád egy Bugatti Veyron, 11 apartmanod van, 8 nyaralód, és 999999 dollárod a bankban. Gratulálok...
Tudod, a való életben meg kell küzdeni minden egyes forintért. Nagyon egyszerû dolga lenne az embernek, ha születése után a biológiai fejlõdésen kívül semmit sem kellene csinálni, mert úgyis õ lesz az atyaúristen.


Én nem hiszem, hogy ez hosszútávon mûködne. Viszont abban tökéletes, hogy a sok RP-hez nem értõ 12 éves gyerek kiélje a gyermekkorát a szerveren. Nem kell 2 hét ahhoz, hogy a játékosok beleunjanak a semmittevésbe.
Szerk.:
A szavazásod nagyon meglepõ, ugyanis kiderül, hogy neked halvány lila gõzöd nincs arról, hogy mi az RP.
 
Szívesen játszanál itt?
 Igen, mert szeretnék végre ténylegesen RP-zni.
 Nem, mert az RP hülyéknek való. Éljen a robotolás!
[/quote]
Attól RP az RP, hogy beregisztrálsz, és megvan mindened? Máshol az ember egy normális RP szerveren hónapokat dolgozik, órákat öl bele.
 
Nem, mert az RP hülyéknek való. Éljen a robotolás![/quote] Tehát ha már meg kell mozdítani a segged azért, hogy elérj valamit, az már hülyeség?
Cím: Bayside RPG
Írta: music.ryder - 2014. Január 10. - 20:56:23
Érdekes felvetés, de valahol igazad is van...
Maga a karaktered történetébe is bele lehet vinni a házat, kocsit és a többit... \" Mami meghot azt megörökölted vagy nyertél a lottón \" pusztán fantázia kérdése...
Az nem vitás, hogy tényleg 2-3 hétig nagyon komolyan menne a szerver, sõt folyamatosan is, mivel a játékosok cserélõdnének... de lássuk be, ez kell a játékosoknak... Mi megy az összes szerveren? Dolgoznak, hogy legyen valamijük és kb ennyibe kimerül a játék...
EnterR: mint fentebb írtam... elõtörténetileg megoldható, amúgy meg ehhez csupán még annyit fûznék... Az emberek kikapcsolódni járnak fel szerverekre és nem azért, hogy ott is sz*pjanak... ( nézõpont kérdése természetesen a dolog... )
Cím: Bayside RPG
Írta: EnterR - 2014. Január 10. - 21:15:54

Érdekes felvetés, de valahol igazad is van...
Maga a karaktered történetébe is bele lehet vinni a házat, kocsit és a többit... \" Mami meghot azt megörökölted vagy nyertél a lottón \" pusztán fantázia kérdése...
Az nem vitás, hogy tényleg 2-3 hétig nagyon komolyan menne a szerver, sõt folyamatosan is, mivel a játékosok cserélõdnének... de lássuk be, ez kell a játékosoknak... Mi megy az összes szerveren? Dolgoznak, hogy legyen valamijük és kb ennyibe kimerül a játék...
EnterR: mint fentebb írtam... elõtörténetileg megoldható, amúgy meg ehhez csupán még annyit fûznék... Az emberek kikapcsolódni járnak fel szerverekre és nem azért, hogy ott is sz*pjanak... ( nézõpont kérdése természetesen a dolog... )
 
[/quote]
Most az miért volna szopás, hogy valaki dolgozik azért, hogy kezdjen valamit az életében? Üdvözöllek a valóvilágban.
Cím: Bayside RPG
Írta: krisk - 2014. Január 10. - 21:28:56
Én ezt nem így csinálnám. Sokkal jobb lenne, ha kidolgoznátok egy olyan \"munkarendszert\", amelyben konkrét munkát nem kell végezni, de viszont kevés pénzt kapnál a munkáért. Egy teljesen reális $1000-$5000-vel élettörténettõl függõen kezdhetnél és akkor \"dolgozhatnál\" több pénzért. Ezzel meg lenne oldva a robotolás kérdése de más részrõl viszont reálisabb lenne az egész.
Más részrõl viszont ez a rendszer nem lesz jó, egyszerûen azért, mert nem fogják az emberek eljátszani az alapvetõ szükségleteiket (itt most ne a hugyozásra gondolj): a ház után nem fizetnek rezsit, kaját/italt nem fognak venni, a jármûveket/házakat nem tartják karban és a többi. Ettõl rohadtul egyenetlen lesz a gazdaság. A legegyszerûbb lenne egy olyan rendszert kidolgozni (ha az RP-re mentek rá), hogy mindenkinek a script önmagától levonja a rezsit és adja a pénzt a \"munkája\" után (esetleg megkérdezi, hogy mit fizet be és mit nem).
Cím: Bayside RPG
Írta: music.ryder - 2014. Január 10. - 22:09:33

Most az miért volna szopás, hogy valaki dolgozik azért, hogy kezdjen valamit az életében? Üdvözöllek a valóvilágban.
 
[/quote]
Azért, mert ez egy játék és nem a való világ... ; )
Továbbá tudom, hogy milyen a való élet... ( már amennyire tudhatom a 23 éves fejemmel ), de kérdem én, hogy egy 12 éves kis iskolás honnan tudja? Az én korosztályom zöme már alig található meg RP szervereken ( ismerõsi körömbõl kiindulva, mivel a 7-8 fõbõl maradtunk ketten, de mi is 1 héten ha 1 órát felmegyünk rp szerverekre ), így maradnak a 12-13 évesek elsõsorban akiktõl az RP szerverek tulajai olyanokat várnak el, melyekrõl semmi tudása sincs a játékosnak, sõt még magának a szerver tulajnak se... természetesen vannak kivételek...
illetve szerintem ezt itt be is kéne fejeznünk, a lényeg, hogy míg te a kõ kemény RP-t keresed, mert gondolom még élvezed, addig én már inkább egy laza, szórakoztató kikapcsolódást, mert a kõkemény RP-bõl nekem elég a való élet : )
Cím: Bayside RPG
Írta: Blaise - 2014. Január 10. - 22:29:12
Nem, mert az RP hülyéknek való. Éljen a robotolás![/quote]
Szóval, ha nekem nem tetszik az ötleted, akkor \"hivatkozzak\" erre? Istenem :facepalm:
Van valami abban amit mondasz, de azért csak úgy mindent egyszerûen nem LEHET RP-zni, sampba. Azaz lehet, de az szerintem a magyar társadalomba kb senkinek sem fog tetszeni
Cím: Bayside RPG
Írta: Clausen - 2014. Január 11. - 00:52:37
A szavazás kapcsán bevallom melléfogtam. Köszönöm a kritikát, el tudom fogadni. Javítom. Igazából én csak nyomatékosítani akartam azt amit el szeretnék érni ezzel az RP-vel kapcsolatban. Az pedig az, hogy az RP ne folyamatos \"farmolás\" legyen mint teszem azt a WoW-ban.
 
Idézetet írta: EnterR date=1389384954\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most az miért volna szopás, hogy valaki dolgozik azért, hogy kezdjen valamit az életében? Üdvözöllek a valóvilágban.
 
A való világ semmikép sem valósítható meg egy játékban. Ha dolgozni szeretnél minden egyes centért, hogy legyen ennivalód, házad, jármûved, számlákra pénzed akkor várd meg míg felnõsz és csinálhatod azt igazából. Elõre szólok nem fogod élvezni. Attól, hogy egy játékban akár még a végtelen robotolás élvezetet okoz neked, hogy egymás ePénisz méregetése közben meg tudd mutatni, hogy „háhá, én többet kockultam, több pénzem van, ezért én vagyok a király” attól még nem fogsz többre jutni.
 

...abban tökéletes, hogy a sok RP-hez nem értõ 12 éves gyerek kiélje a gyermekkorát a szerveren. Nem kell 2 hét ahhoz, hogy a játékosok beleunjanak a semmittevésbe...
 
[/quote]
A sok 12 éves gyerek nem tudja kiélni itt magát. Ha figyelmesen végigolvastad volna a leírást akkor láthattad volna, hogy van egy RP szintfelmérés (megnyugtatlak nem egy „mi az a DM” jellegû). Elég nehéz lesz és csak kevesen juthatnak komolyabb pénzhez az elején.
Csak az unja meg a játékot aki kocka. Aki nem egész nap ül a  gép elõtt és folyamatosan SAMP-ozik hanem felmegy esténként kikapcsolódni egy kicsit 1-2 órára az nem fog beleunni.
 

Más részrõl viszont ez a rendszer nem lesz jó, egyszerûen azért, mert nem fogják az emberek eljátszani az alapvetõ szükségleteiket (itt most ne a hugyozásra gondolj): a ház után nem fizetnek rezsit, kaját/italt nem fognak venni, a jármûveket/házakat nem tartják karban és a többi. [/quote]
RP közben nincs szükség ilyenekre. Szerintem ez az ami a szerverek 100%-ban benne van és egy baromság. Az RP nem egy életszimulátor hanem egy szerepjáték és nem akkor érzed jól magad pl.: amikor elviszed a jármûved a szervizbe, mert felsértette a járdaszegély hanem inkább akkor két banda harcol.
Aki régen ismerte a HRP-t az biztosan tudja mire gondolok. Könnyû volt ott a pénzszerzés és szinte  az ment ott amit itt szeretnék elérni.
Cím: Bayside RPG
Írta: krisk - 2014. Január 11. - 09:57:39
\"RP közben nincs szükség ilyenekre. Szerintem ez az ami a szerverek 100%-ban benne van és egy baromság. Az RP nem egy életszimulátor hanem egy szerepjáték és nem akkor érzed jól magad pl.: amikor elviszed a jármûved a szervizbe, mert felsértette a járdaszegély hanem inkább akkor két banda harcol.\"
Nem, ez nem igaz. Egy akármilyen komoly szerverre is kell gazdaság. Persze, azt elhiszem, hogy a HRP-n a maga 6 playerjével nem kellett, mert ott mindenki tök jól elvolt egymással (ez nem feltétlen rossz dolog), de amint egy nagyobb playerbázis kezd lenni, a pénznek mozognia kell. Ha az ember kap a kezdéskor 10k-t (ez egy normális új kocsira se elég Amerikában), akkor mibõl lesz több pénze? Eleve ha valaki azt mondja, hogy \"én profi rendõr vagyok\" vagy \"én profi mentõs vagyok\", hol lesz a szervezettség az egészbõl, hogy fogjátok tudni, hogy a másik tudja a dolgokat? Mi lesz, ha kifogy az embernek a kezdõpénze, honnan szerez többet, átfogalmazva, honnan lesz az embernek folyamatos pénzutánpótlása? Hogyan fogod elérni, hogy a gazdaság egy ilyen ingatag rendszerben ne dõljön össze, ne legyen infláció de legyen pénze az embernek? Ezekre gondolni kell, akármennyire is nem akarod, mert ha nem, akkor az lesz a vége, hogy vagy mindenki csóró lesz és nem tud csinálni semmit, vagy mindenkinek $999999999949-ja lesz és egy ház értéke mondjuk egymilliárd dollár lesz, mert annyira nagy lett az infláció.
Persze tök jó lenne kikerülni a pénz kérdését, de nem lehet. A pénzzel persze nincs baj mikor 5-en leültök RPG-zni egy kis szerverre/otthon, asztal mellett/etc., mert ott EGY szituációt játszotok EGY adott ideig egyszerre. Egy RPG szerveren azonban az egész képlékeny.
Cím: Bayside RPG
Írta: EnterR - 2014. Január 11. - 10:05:57
„háhá, én többet kockultam, több pénzem van, ezért én vagyok a király”[/quote]
Akkor most gondolkozz. Felmegy egy újonc játékos, átvergõdi magát a teszten, és megvan pénze, háza, autója. Szerinted ezek után ki fog dolgozni? Megvan mindenük, semmi ambiciózust nem fognak érezni, nem fognak hajtani azért, hogy pénzük legyen. Akkor elég annyit csinálni, hogy leraksz 50 házat, 50 autót, meg egy givecash parancsot, és készen is vagy.Ha az ember úgy is kikapcsolódni jár fel, akkor hanyagold a munkák, egyes leaderes frakciók scriptelését.
Cím: Bayside RPG
Írta: krisk - 2014. Január 11. - 10:25:45
Ebben nem teljesen értek egyet veled, viszont. Ha tényleg az RP-re menne rá a szerver, akkor nem lenne olyan nagy probléma, ha nem kéne robotolni, de valamilyen módon a munkát mindneképpen meg kell oldani, máskülönben nem lesz pénze a playereknek, ahogyan azt részletesebben ki is fejtettem korábban.
Cím: Bayside RPG
Írta: Loren - 2014. Január 11. - 11:08:31

Akkor most gondolkozz. Felmegy egy újonc játékos, átvergõdi magát a teszten, és megvan pénze, háza, autója. Szerinted ezek után ki fog dolgozni? Megvan mindenük, semmi ambiciózust nem fognak érezni, nem fognak hajtani azért, hogy pénzük legyen. Akkor elég annyit csinálni, hogy leraksz 50 házat, 50 autót, meg egy givecash parancsot, és készen is vagy.Ha az ember úgy is kikapcsolódni jár fel, akkor hanyagold a munkák, egyes leaderes frakciók scriptelését.
 
[/quote]
Ezzel én is egyetértek. Sajnos sok olyan szerveren jártam, ahol berakták az RP Tesztet, hogy ezzel is hitessék el a feljött mitsem sejtõ játékossal, hogy húde mekkora RP szerver, aztán amikor azt megcsinálta egy hatalmas meglepetés várja, ami sokaknak az elején jó, de pár napon belül megunja az egész szervert. Az meg aki TÉNYLEG RP-ni akar az meg hoppon marad az ilyenek miatt. Arról nem is beszélve, hogy sok esetben az admin hozzád teleportál, és még ad pontot, pénzt, minden mást, ja és megkérdi mi kell még.


A pénzügyrõl annyit mondanék, hogy arányosan be kell osztani a pénzt. Megkell találni azt az egyensúlyt, amirõl krisk is beszélt. Bizony az is sok esetben elõfordult már, hogy elegendõ pénzt kap a játékos egy autó/motor megvásárlásához (egy tragacs autó/motor), ez nagy hiba. Igaz ugyan, hogy nem egy verseny autó, sõt még az átlagnál is aluli, de legalább a játékosokat egy kicsit megtanítaná arra, hogy milyen súlya van még a játékban is a pénznek, nemhogy a valóságban, és, hogy mennyit kell dolgoznia az embernek nap mint nap, a családért, és nem egy autóért.
Az én véleményem igazság szerint az lenne, hogy még jobban szigorítani kellene a pénz értékét, és a vásárlásoknál is, mint pl.: jármûveknél, boltok, szerelés,... , mert ha ezek a minimum alatt lesznek, a játékosok úgymond elkurvúnak, és azt hiszik (a 8-11 évesek fõként), hogy ilyen könnyû manapság a pénzszerzés, és a mai világban a munkához is így fognak álni, vagyis sehogy.
Azonban sajnos ha szigorítjuk még jobban a pénz értékét, akkor a játékosok nagy része ismét elmegy a szerverrõl, mert nem bírja a munkát egy kis  tragacsért, ez nagy hiba. Ugyanis igazából az ember nem 1-2 napig dolgozik egy 10 éves autóért. Sajnos a RolePlay nem lehet szerintem egy igaz, valódi RolePlay, pont ezért.
Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy a játékos játszani jön fel, kikapcsolódni, szórakozni. Ebbõl a szempontból viszont teljes mértékben megértem õket.
Remélem nem voltam unalmas ;)!
Cím: Bayside RPG
Írta: Clausen - 2014. Január 11. - 14:20:34
A pénznek csak szimbolikus jelenléte lenne. Aki még mindig nem érti az valószínû nem is tudná megcsinálni a tesztet. A lényeg még mindig a azon van, hogy kikapcsolódjanak egymással az emberek.
 

...és azt hiszik (a 8-11 évesek fõként), hogy ilyen könnyû manapság a pénzszerzés, és a mai világban a munkához is így fognak álni, vagyis sehogy...
 
[/quote]
Egy 8-11 évesnek nem lesz olyan RP tudása 99,999999%-ba, hogy meg tudja csinálni a tesztet hiszen ehhez érettség is kellesz (még egyszer mondom nem \"mi az a DM\" jellegû). Ez még mindig egy játék, NEM A VALÓSÁG.
 

...Ha az ember úgy is kikapcsolódni jár fel, akkor hanyagold a munkák, egyes leaderes frakciók scriptelését.
 
[/quote]
Pontosan errõl van szó. Nem lesz scriptelt munka, nem lesznek boltok, csak jelképesen, nem lesz teletömve felesleges frakciókkal, csak amire tényleg szükség van az RP-hez.
 

...HRP-n a maga 6 playerjével...[/quote]
Az a 6 player az tudott RP-zni, bármilyen különösebb funkciók nélkül (hiába volt a szerver tele scriptelt munkákkal/frakciókkal) talált élvezetet a játékban. Nem kellet hozzá sok, csak néhány bolt/szórakozóhely/hivatal interiora betéve a hangulat megteremtése érdekében, pár  jármû és játékosok akik maguknak kialakították a hatalmukat.
Nem túl nagy játékosbázisra számítok mivel akik szerették a szerepjáték részét a szerepjátéknak azok már lassan kiöregednek és csak néhány új, normális játékos van. Hiába mondhatja bárki, hogy a mai RPG szervereken õ mekkora RP-s (tisztelet a kivételnek, mert szerencsére van egy-kettõ), nem lesz az mivel nagy valószínûséggel a pénz ami formálja a hatalmat szinte az összes mai szerveren és e szerint fog játszani õ is. Ez alakítja a mai magyar SAMP RPG-s társadalmat lassan egy MMORPG-s társadalommá és ugye amilyen a szerver olyan lesz a játékos.
Cím: Bayside RPG
Írta: Loren - 2014. Január 11. - 14:34:21

...és azt hiszik (a 8-11 évesek fõként), hogy ilyen könnyû manapság a pénzszerzés, és a mai világban a munkához is így fognak álni, vagyis sehogy...
Egy 8-11 évesnek nem lesz olyan RP tudása 99,999999%-ba, hogy meg tudja csinálni a tesztet hiszen ehhez érettség is kellesz (még egyszer mondom nem \"mi az a DM\" jellegû). Ez még mindig egy...
[/quote]
Igen, csak tudod sok gyerek azt hiszi, hogy a játék az valóság. Én általánosan mondtam. Ami pedig a tesztet illeti, ha egy gyerek be akar jutni, akkor elõbb utóbb bejut.
Cím: Bayside RPG
Írta: Clausen - 2014. Január 11. - 14:36:49
Ha bármilyen hatalmas csoda folyamán bejut akkor se lenne semmi gond. Nem fogja felfogni a lényeget. Megunja majd elmegy.
Egyébként meg nem a mi dolgunk az, hogy megtanítsuk a gyerekeket a felnõtt létre. Ennyi erõvel az összes társasjátékot le lehetne ugatni.
Cím: Bayside RPG
Írta: Asdelon - 2014. Január 11. - 19:09:41
Nem rossz, de azért én azt meghagynám, hogy az RP az nem a valóság, és nem is arra kellene, hogy épüljön,  hanem a szórakozásra, játékra..  :-*
Cím: Bayside RPG
Írta: krisk - 2014. Január 12. - 10:47:52

Az a 6 player az tudott RP-zni, bármilyen különösebb funkciók nélkül (hiába volt a szerver tele scriptelt munkákkal/frakciókkal) talált élvezetet a játékban. Nem kellet hozzá sok, csak néhány bolt/szórakozóhely/hivatal interiora betéve a hangulat megteremtése érdekében, pár  jármû és játékosok akik maguknak kialakították a hatalmukat.
 
[/quote]
Megemlíteném, hogy ebben a mondatban semmi negatívum nem volt. Ez egy tény, ha kevesen vagyok, tök mindegy, kinek mennyi a pénze, de ha már 20-nál több átlagplayer van, az már szívás, ha nincs egy rendes gazdaság. Az egy dolog, hogy szimbolikus jelentõsége lenne a pénznek, de eleve hogyan lehetséges az, hogy valaki a pénzét pótolni tudja, ha esetleg elveszíti?
Te egyébként egy olyan emberrel beszélsz, aki már 6 éve RP-zik és eddig összesen 3-szor vett házat az elsõ két évében. Elhiheted, hogy a pénzt pont lekaksizom magasról, de a gazdaságnak ettõl függetlenül még üzemelnie kell, mert lehet, hogy valaki szeretne venni valamit a szerveren, és ahhoz kelleni fog neki pénz. Na most, itt jön, amit én mondtam, hogy elhiszem, ha 6 ember játszik akkor az, hogy \"leRP-zem\", hogy odaadom a pénzt, az elég, de 20-25 embernél már nem, ellenõrízni kell az embereket, mert akármennyire jó RP-sek, ki fogják használni a helyzetet.
Cím: Bayside RPG
Írta: Max_Morgen - 2014. Február 09. - 20:21:53
Ennek így tényleg nem sok értelme lenne!Ugyan azt tudnám írni mint elöttem egy jópáran!Egy idõ után elköltené az ember pénzéts és utána honnan fogja pótolni?