Szerző Téma: Team in Fortress  (Megtekintve 3093 alkalommal)

Team in Fortress
« Válasz #15 Dátum: 2011. December 01. - 20:37:27 »
0 Show voters
Egy CP foglalós map lehetne Chilliadon... Jármûvek nélkül. Na AZ pörgõs tud lenni.
Csinálhatnál Sniper kasztot is. Loadoutja: Sniper, Baseball ütõ (Kukuri párjaként ez a legjobb. ami eszembe jutott. xD)
Demoman is lehetne. Gránátvetõ helyett dobálni tudna gránátot. Azzal meg van oldva. Melee fegyvere: Katana
(Mivel TF2-ben is a legerõsebb közelharcos kaszt a Demoman.)
Tudtommal a fegyverek sebzését is lehet változtatni, szóval a Medic sem megoldhatatlan. Negatív sebzés a 9mm-re.
A Felderítõ kaphatna inkább Sawn-Off-ot. TF2-ben is azzal rohan. 1 kezesre butítva.
A Spy tudtommal csak MTA-ban megoldható (Mármint a láthatatlanság végett.)

Nem elérhető trave

  • 840
    • Profil megtekintése
Team in Fortress
« Válasz #16 Dátum: 2011. December 01. - 21:18:47 »
0 Show voters
Sose TF-eztem, de ezt mindenképpen kifogom próbálni, sok sikert ;)

Team in Fortress
« Válasz #17 Dátum: 2011. December 01. - 23:58:18 »
0 Show voters
Esetleg ötletnek : search and destroy modot nem akarsz belecsempészni ? :D

Team in Fortress
« Válasz #18 Dátum: 2011. December 02. - 06:36:59 »
0 Show voters
És azt hogy? Attack/Defend rendszerrel? Egyik csapat védi, a másiknak célja lezúzni az adott tárgyat?
Még tipp: A Demoman (ha megcsinálod) kaphatna táska töltetet inkább. Az jobban megfelel a \"Stickybomb Launcher\"-nek

Team in Fortress
« Válasz #19 Dátum: 2011. December 02. - 12:16:04 »
0 Show voters
Pl mint a codban.. Lenne 1 tárgy amit fel kell robbantani. Csak itt van c4ed. És idõzítõs lenne. A másik csapatnak az lenne a dolga hogy megvédje.

Team in Fortress
« Válasz #20 Dátum: 2011. December 02. - 13:07:16 »
0 Show voters
A robbanótöltet verseny játékmódban a kasztok még nem sokban hasonlítanak a TF kasztokhoz. Ezt azért így oldottam meg mert lesz 2 játékmód a késõbbiekben amiben nagyon fognak hasonlítani.
Kis Spoiler:



{ff0000}Piros {ffffff} csapat osztályai\",\"Pyro (Lángszóró, Molotov, Shotgun)\\nFelderítõ(Pisztoly, Shotgun, Mesterlövész)\\nKatona(Rakétavetõ, Shotgun, Gránát)\\nSzállító (Helikopter, Shotgun, Hangtonpítós Pisztoly\",\"Kiválaszt\",\"\");
 
Arra nem számítottam, hogy ilyen nagy érdeklõdés lesz egy \"mezei\" TDM mód után. Az ötletek amiket írtatok tetszetõsek és nagyon jó érzés az, hogy ekkora az érdeklõdés még a készülõ stádiumban.
Játékmód típusok amiket tervezek elkészíteni:
Robbanótöltet-verseny: Piros és Kék versenyzik abban, hogy ki tud több pontot felrobbantani. 5 célpontot kell megsemmisíteni idõhatár nélkül.
Robbanótöltet:Piros védi a bázisát KÉK pedig be kell juttatnia a robbanótöltetes furgonját. 2 darab furgont kell bejuttatni a bázis két pontjára. Pirosnak 20 percig kell védenie a bázisát. Ha sikerül neki védenie 20 percig akkor õ nyert.
Autóverseny:Zöld és Kék versenyzik egymással egy pályán. Amelyik csapatnak bármely tagja elõször elér a célba az a csapat nyeri meg a kört.
DD-MeccsMagas, szûk éles kanyaros pályán Zöld és Piros harcol jármûvekkel. Amikor leesik egy csapattag az ellenfél kap egy pontot. Amelyik csapat elõbb eléri az 50 pontot az nyer.
Információ rablás:Piros és Kék harcol újra. Cél megszerezni az ellenfél információit és biztonságosan visszajuttatni a saját bázisra, közben meg kell védened a saját információidat. (Az információ az egy aktatáska lesz mint a TFben.) Egy kör 20 percig fog tartani VAGY 5 darab információ foglalásig.
Robbanótöltet Lopás: Zöld Piros és Kék harcol egymással. Feladat a kéknek és a pirosnak ellopni a ZÖLD robbanótölteteit (ez egy furgon!). Ebben a játékmódban már 3 csapat harcol egymással tehát itt megnehezedik a feladat. Cél 5 darab robbanótöltet eltulajdonítás. Zöldnek 20 percig kell védenie a robbanótölteteit.
Ezek csak tervek amiket fent leírtam nem garantálom, hogy pont ilyen lesz lehet jobb de lehet, hogy rosszabbul sikerül. Persze igyekezni fogok a legjobbra :)
EDIT:
Új IP cím: 87.229.103.144:8009
Kis információ a játékmódról:
 
  • Belekezdtem a regisztrációs rendszer kiépítésébe. Az autologin rendszer még nem készült el mivel az IP címet valószínûleg hibásan menti a szerver.

  • Hangokat folyamatosan vágom. Ha minden jól megy márpedig úgy kellene mennie akkor körök végén visszaköszön a VICTORY és YOU FAILED hangsorozat

  • Checkpointba belépésnél hibásan számolt a visszaszámláló de már javítva


Kiegészítés 2011.12.03.
Már dél óta ezen az IP cím mentésen dolgozom és a hiba folyamatosan azonosan fent áll. Pár kisebb hibát fixáltam, illetve a map váltáson dolgozok ami nem nagyon szeretne átváltani de már megvan a szolúsön.
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 03. - 18:00:37 írta Gentleman »

Nem elérhető trave

  • 840
    • Profil megtekintése
Team in Fortress
« Válasz #21 Dátum: 2011. December 03. - 20:14:46 »
0 Show voters
IP cím mentés felesleges szerintem. Nagyon sok embernek dinamikus IP-je van.

Team in Fortress
« Válasz #22 Dátum: 2011. December 03. - 20:30:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: trave date=1322939686\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
IP cím mentés felesleges szerintem. Nagyon sok embernek dinamikus IP-je van.
 
Az autologin rendszerhez használnám mivel 15 perces pályáknál zavaró hosszútávon jelszót beírogatni.
Jelen pillanatban bepöccentem az IP mentés miatt (butának érzem magam, hogy nem jövök rá a megoldásra).
Tehát most épp az admin rendszer készül.
Az admin rendszer így fog kinézni:
 \"[Moderátor I] /say [adminírás] /achat [adminchat] /apm [adminpm] /info [információk lekérése] /saveall [játékosadatok elmentése]

 \"
[Moderátor II] /kick [kidobás] /mute [némítás] /unmute [némítás levétele] /figyel [játékos figyelése] /figyelki [figyelés abbahagyása]

 \"
[Admin I] /ban [kitiltás] /goto [teleportálás] /mapcsere [pályacsere];

 \"
[Admin II] /ipban [ipcím] /gethere [magadhoz hívás] /megol [játékos megölése]

 \"
[FõAdmin] /aset [admin rang módosítása]

 \"
[Tulajdonos] Immúnis az admin parancsokra.
Ezek szintén csak tervek lehet jóval több parancsot építek ki. De ezeket biztosan megcsinálom
EDIT: Admin rendszer elkészült.
EDIT2: RobbanóTöltet-Verseny alap játékmód elkészült! Ma elkészítek még 3 pályát hozzá :D
A két fõ játékmóddal végeztem most már csak a pályákat kell elkészíteni amikkel jól haladok.
Ha minden jól megy akkor a jövõhéten nyitás. (Ha addig elkészül a versenyzõs mód is :D)
Viszont:
Moderátor I es rangra lehet jelentkezni itt a témában.
A jelentkezéshez a következõkre felelj:
 
  • Neved amit fogsz használni:

  • Korod:

  • Mennyire vagy ingerlékeny (10es skálán):

  • Helyesírásod:

  • Felfogóképességed (10es skálán):

  • Admin tapasztalatok:


Végeztem a DD móddal tehát béta nyitás eszközölve.
Moderátor áthelyezné ezt a témát a megnyitott szerverek közé?
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 04. - 15:11:28 írta Gentleman »

Team in Fortress
« Válasz #23 Dátum: 2011. December 05. - 20:40:27 »
0 Show voters
Nos egy eléggé komoly esemény történt: A CarDD játékmód úgy gondolta magát, hogy bekrepál és meg is tette. (Egyik napról a másikra :O) Miután a javítás nem megoldható (hiba oka teljesen ismeretlen) ezért kénytelen vagyok újraírni a játékmódot.

Team in Fortress
« Válasz #24 Dátum: 2011. December 06. - 00:09:41 »
0 Show voters
A Medic is megoldható... Most néztem. Van rá FS, hogy tudd módosítani a fegyverek sebzését... akár negatív értékkel.

Team in Fortress
« Válasz #25 Dátum: 2011. December 10. - 09:10:05 »
0 Show voters
A szerverrõl a jelszót levettem. Újra elérhetõ a közönség számára.
Viszont: A CarDD hibájára még mindig nem jöttem rá tehát a CarDD modok nem elérhetõek. Remélem hamarosan sikerül orvosolni a hibát. Addig türelmet kérek.
Bekerült egy új pálya: rt_ab
Mai nap folyamán még tervezek 3 pályát berakni.

Team in Fortress
« Válasz #26 Dátum: 2011. December 13. - 02:30:21 »
0 Show voters
Úgyérzem felnézek :D

Team in Fortress
« Válasz #27 Dátum: 2011. December 13. - 05:39:40 »
0 Show voters
Jó kis szerver. :)
A nyílt tesztjén illetve a zárt állapotú debugolásán ott voltam. :)
Ha megindulna a szekér HATALMAS sikere lenne.

Team in Fortress
« Válasz #28 Dátum: 2011. December 19. - 13:03:05 »
0 Show voters
Bocsánat a dupla postért. A szervernek van egy TF2 specialistája. A legtöbb kasztot megoldjuk.
A CP, KOTH, CTF módok meg lesznek oldva. A fegyverkiosztás stimmelni fog. Igyekszünk Skin-hasonlóságot is megoldani.
Todo list:
- A fent említett módok csiszolása
- HUD lehetõleg hasonlatossá varázsolása a TF2-höz.
- Szeretetcsomag a Jézuskától. :P

Nem elérhető trave

  • 840
    • Profil megtekintése
Team in Fortress
« Válasz #29 Dátum: 2012. Január 15. - 22:27:46 »
0 Show voters
[mod]Zárok, másik mód fut ezen az IP címen.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal