P3ti-nek van olyan sa-mp kliense,aminek megvan a forráskódja Nem mondod Neked is meglehet: http://sampforum.hu/index.php?topic=11552.0De Ti kevesek vagytok hozzá h bármihez is kezdjetek vele.. sõt, elég régi cucc, 0.3-ba már sokkal másabb az egész rendszer. [/quote]Ami ott van hiányos, hibás. Nekem mûködõ van. És hidd el belekezdhetnénk elég komolyan, ismerek pár külföldi arcot akik kenik vágják a c++-ot, reverse engineeringet.. Persze nekem sok idõm nincs és egy SA-MP klón multiplayert hülyeség lenne elkezdeni.. Maximum annyit tervezek, hogy kiadok egy szerverfájlt(persze forráskóddal) ami megengedi a 0.3e kliensek csatlakozását és szerver oldalon 0.2.2 funkciókkal. [/quote]Lehetetlen, hogy, felengedje a 0.3e klienseket.Nincsenek meg rá a packetek, nem tudnád meg írni.És a kliensbe is belekéne turkálnod.
P3ti-nek van olyan sa-mp kliense,aminek megvan a forráskódja
P3ti-nek van olyan sa-mp kliense,aminek megvan a forráskódja Nem mondod Neked is meglehet: http://sampforum.hu/index.php?topic=11552.0De Ti kevesek vagytok hozzá h bármihez is kezdjetek vele.. sõt, elég régi cucc, 0.3-ba már sokkal másabb az egész rendszer. [/quote]Ami ott van hiányos, hibás. Nekem mûködõ van. És hidd el belekezdhetnénk elég komolyan, ismerek pár külföldi arcot akik kenik vágják a c++-ot, reverse engineeringet.. Persze nekem sok idõm nincs és egy SA-MP klón multiplayert hülyeség lenne elkezdeni.. Maximum annyit tervezek, hogy kiadok egy szerverfájlt(persze forráskóddal) ami megengedi a 0.3e kliensek csatlakozását és szerver oldalon 0.2.2 funkciókkal. [/quote]Lehetetlen, hogy, felengedje a 0.3e klienseket.Nincsenek meg rá a packetek, nem tudnád meg írni.És a kliensbe is belekéne turkálnod. [/quote]Hidd el megoldható, a kliensbe való beleturkálás nélkül. A RakSAMP is írt szerverfájlt, csak nem sok benne a funkció.
Jézusom, ez a RakSAMP tök f***a LUA-ra épül, és a RakSAMP szervere felengedi a sima SA-MP klienset is, és emelet 1000 játékos is lehet f***a egyedi szervert lehet így létrehozni
Meg törölték a 0.3e RC topicot, ideje volt