Teljesen felesleges regényt írni, mivel a fórumozók nagy része úgy sem olvasnák el.
Mivel elég sokan panaszkodnak ill. panaszkodtak fejlesztésekkel és javításokkal kapcsolatosan, ezért
úgy gondoltam alapítok egy kisebb vagy talán nagyobb közösséget arra hogy összefogjunk és írjunk egy kiegészítõt
SA-MP számára. Mivel a SA-MP-ot részben és egészben nem módosíthatjuk ezért csak kiegészíteni tudjuk.
Hivatalosan itt lesz elérhetõ a SA-MP Evolution kiegészítõ és némi funkció leírások és használati útmutatók.
* removed *
Ez a projekt valójában nyílt forráskódú ( ahogy a cím is említi ), vagyis a kiegészítõ teljes forráskódja fel lesz töltve
az említett címre és bárki tudja módosítani és tovább fejleszteni is.
Tehát aki részt szeretne venni a ( C++ ) fejlesztésben akkor írjon nekem privát üzenetet.
Ha a vendégek is olvassák ezt a témát és szeretnének õk is csatlakozni akkor
[email protected]-os
e-mail címen el tudtok érni.
Funkció ötletekrõl lehet szó.
Eddigi összeállítások
native EvolutionInit( bool:mode );
native bool:IsPlayerUsingEvolution( playerid );
native GetPlayerEvolutionVersion( playerid );
native GetPlayerEvolutionKey( playerid );
native ShowRadar( bool:mode );
native ShowPlayerRadar( playerid, bool:mode );
native IsImageValid( imageid );
native CreateImage( source[ ] );
native GetImageWidth( imageid );
native GetImageHeight( imageid );
native SetImagePos( imageid, Float:x, Float:y );
native GetImagePos( imageid, Float:x, Float:y );
native SetImageSize( imageid, Float:width, Float:height );
native GetImageSize( imageid, Float:width, Float:height );
native SetImageTransparent( bool:mode );
native ShowImageForPlayer( playerid, imageid, bool:mode );
native ShowImageForAll( imageid, bool:mode );
native DestroyImage( imageid );
native ChangeImageTo( imageid, source[ ] );
native SetImageRGBColor( imageid, red = -1, green = -1, blue = -1 );
native GetImageRGBColor( imageid, red, green, blue );
native MoveImageTo( imageid, Float:x, Float:z );
native SetImageAlpha( imageid, alpha );
native CreateActor( );
native DestroyActor( actorid );
native bool:IsActorValid( actorid );
native GetActorState( actorid );
native SetActorSkin( actorid, skinid );
native GetActorSkin( actorid );
forward OnPlayerPressEvolutinKey( playerid, keyid );