Szerző Téma: SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ  (Megtekintve 1903 alkalommal)

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Dátum: 2013. február 27. - 00:31:35 »
+4 Show voters
Teljesen felesleges regényt írni, mivel a fórumozók nagy része úgy sem olvasnák el. :D
Mivel elég sokan panaszkodnak ill. panaszkodtak fejlesztésekkel és javításokkal kapcsolatosan, ezért
úgy gondoltam alapítok egy kisebb vagy talán nagyobb közösséget arra hogy összefogjunk és írjunk egy kiegészítõt
SA-MP számára. Mivel a SA-MP-ot részben és egészben nem módosíthatjuk ezért csak kiegészíteni tudjuk.
Hivatalosan itt lesz elérhetõ a SA-MP Evolution kiegészítõ és némi funkció leírások és használati útmutatók.
* removed *
Ez a projekt valójában nyílt forráskódú ( ahogy a cím is említi ), vagyis a kiegészítõ teljes forráskódja fel lesz töltve
az említett címre és bárki tudja módosítani és tovább fejleszteni is.
Tehát aki részt szeretne venni a ( C++ ) fejlesztésben akkor írjon nekem privát üzenetet.
Ha a vendégek is olvassák ezt a témát és szeretnének õk is csatlakozni akkor [email protected]-os
e-mail címen el tudtok érni.
Funkció ötletekrõl lehet szó.
Eddigi összeállítások
 

native EvolutionInit( bool:mode );
native bool:IsPlayerUsingEvolution( playerid );
native GetPlayerEvolutionVersion( playerid );
native GetPlayerEvolutionKey( playerid );
native ShowRadar( bool:mode );
native ShowPlayerRadar( playerid, bool:mode );
native IsImageValid( imageid );
native CreateImage( source[ ] );
native GetImageWidth( imageid );
native GetImageHeight( imageid );
native SetImagePos( imageid, Float:x, Float:y );
native GetImagePos( imageid, Float:x, Float:y );
native SetImageSize( imageid, Float:width, Float:height );
native GetImageSize( imageid, Float:width, Float:height );
native SetImageTransparent( bool:mode );
native ShowImageForPlayer( playerid, imageid, bool:mode );
native ShowImageForAll( imageid, bool:mode );
native DestroyImage( imageid );
native ChangeImageTo( imageid, source[ ] );
native SetImageRGBColor( imageid, red = -1, green = -1, blue = -1 );
native GetImageRGBColor( imageid, red, green, blue );
native MoveImageTo( imageid, Float:x, Float:z );
native SetImageAlpha( imageid, alpha );
native CreateActor( );
native DestroyActor( actorid );
native bool:IsActorValid( actorid );
native GetActorState( actorid );
native SetActorSkin( actorid, skinid );
native GetActorSkin( actorid );
forward OnPlayerPressEvolutinKey( playerid, keyid );
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 03. - 20:51:22 írta divkn »

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #1 Dátum: 2013. február 27. - 20:06:50 »
0 Show voters
Jó ötlet láttam legalábbis érdekes dolgot benne

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #2 Dátum: 2013. február 27. - 20:08:47 »
0 Show voters
Eddig C#-pal programoztam. Ha adsz egy kis idõt, átképzem magam C++-ra és csaphatunk a lecsóba. :D

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #3 Dátum: 2013. február 27. - 20:16:00 »
0 Show voters
Actor/Image/Radar funkciók nagyon faszák lennének,fõleg ha bekerülnének a hivatalos verzióba :(

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #4 Dátum: 2013. február 27. - 20:17:18 »
0 Show voters
Az Actor mit rejt magában?

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #5 Dátum: 2013. február 27. - 20:21:20 »
0 Show voters
NPC féleség

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #6 Dátum: 2013. február 27. - 21:05:42 »
0 Show voters
Szerintem olyanok, mint single-be a járókelõk.

SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #7 Dátum: 2013. február 27. - 21:25:26 »
0 Show voters
Na most bánom,azt,hogy nem értek C++-hoz,mert szívesen segítenék.Ha ezeket megvalósítjátok le a kalappal. :)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #8 Dátum: 2013. március 01. - 09:54:49 »
0 Show voters
Tetszik nagyon az ötlet! Én már tanulom a C++ de nem értem anyira.. :D Azért megprobálom megtanulni :D  ;) Már olvastam róla: http://hu.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B#T.C3.B6rt.C3.A9nete
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 01. - 09:59:17 írta ZyZu »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #9 Dátum: 2013. március 01. - 20:52:21 »
0 Show voters
Úgy képzelted el, ahogy az Audio plugin van megcsinálva?

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #10 Dátum: 2013. március 01. - 22:19:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: Csabesz date=1362167541\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34229\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Úgy képzelted el, ahogy az Audio plugin van megcsinálva?
 
Igen.
Elõször a úgy voltam vele hogy a SA-MP 0.2.5 kliens és 0.2.2 szerver összeírjuk mûködõképesre, majd ezt továbbfejleszteni, de mivel
nem módosíthatjuk a klienst csak magát a játékot ezért maradtam az Audio kiegészítõs ötletnél. Szerintem máshogy nem megoldható.

Nem elérhető Zharko

  • 1955
  • Future House <3
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #11 Dátum: 2013. március 03. - 19:25:02 »
0 Show voters
Nem tudom hogy ezek lehetségesek-e:
 

Képekhez:
forward OnPlayerClickImage( imageid );
Különbözõ mouse dolgok:
native GetMouseXYPos( &posx, &posy );
forward OnPlayerMouseClick(posx, posy);

 
Egyelõre ennyi jutott eszembe :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 03. - 19:26:53 írta Zharko »

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #12 Dátum: 2013. március 03. - 20:38:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zharko date=1362335102\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34229\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom hogy ezek lehetségesek-e:
 

Képekhez:
forward OnPlayerClickImage( imageid );
Különbözõ mouse dolgok:
native GetMouseXYPos( &posx, &posy );
forward OnPlayerMouseClick(posx, posy);

 
Egyelõre ennyi jutott eszembe :)
 
A kurzor lekérdezés lehetséges ahogy a billentyû lekérdezés is playerid paraméterrel.
GetCursorPos - http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms648390%28v=vs.85%29.aspx
GetAsyncKeyState - http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms646293%28v=vs.85%29.aspx
OnPlayerClickImage még nem tudom megoldható-e, legalábbis nem találtam olyan D3DX modult ami kijelölné.
Gondolom itt már 2D mátrixban kell majd gondolkozni.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #13 Dátum: 2013. március 03. - 23:03:05 »
0 Show voters
Azt ugye tudod, ha ezt sikerül kivitelezned, akkor maradandót alkotsz a SA-MP világában?
Fõleg, ha ezt mindig frissítenéd, alapból is, meg ha új verzió jön ki akkor is.
Mondjuk félõ, hogy erre bezzeg tudna védelmet írni....

SA-MP Evolution - Nyílt forráskódú SA-MP kiegészítõ
« Válasz #14 Dátum: 2013. március 04. - 17:29:31 »
0 Show voters
http://sampforum.hu/index.php?topic=38956
Hátha kitudsz szedni nyerni pár cuccot,a kép beszúrásosat megcsinálta a srác és ha jól láttam c++-ban íródott. :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal