Teljesen felesleges regényt írni, mivel a fórumozók nagy része úgy sem olvasnák el. :D
Mivel elég sokan panaszkodnak ill. panaszkodtak fejlesztésekkel és javításokkal kapcsolatosan, ezért
úgy gondoltam alapítok egy kisebb vagy talán nagyobb közösséget arra hogy összefogjunk és írjunk egy kiegészítõt
SA-MP számára. Mivel a SA-MP-ot részben és egészben nem módosíthatjuk ezért csak kiegészíteni tudjuk.
Hivatalosan itt lesz elérhetõ a SA-MP Evolution kiegészítõ és némi funkció leírások és használati útmutatók.
* removed *
Ez a projekt valójában nyílt forráskódú ( ahogy a cím is említi ), vagyis a kiegészítõ teljes forráskódja fel lesz töltve
az említett címre és bárki tudja módosítani és tovább fejleszteni is.
Tehát aki részt szeretne venni a ( C++ ) fejlesztésben akkor írjon nekem privát üzenetet.
Ha a vendégek is olvassák ezt a témát és szeretnének õk is csatlakozni akkor [email protected]-os
e-mail címen el tudtok érni.
Funkció ötletekrõl lehet szó.
Eddigi összeállítások
native EvolutionInit( bool:mode );
native bool:IsPlayerUsingEvolution( playerid );
native GetPlayerEvolutionVersion( playerid );
native GetPlayerEvolutionKey( playerid );
native ShowRadar( bool:mode );
native ShowPlayerRadar( playerid, bool:mode );
native IsImageValid( imageid );
native CreateImage( source[ ] );
native GetImageWidth( imageid );
native GetImageHeight( imageid );
native SetImagePos( imageid, Float:x, Float:y );
native GetImagePos( imageid, Float:x, Float:y );
native SetImageSize( imageid, Float:width, Float:height );
native GetImageSize( imageid, Float:width, Float:height );
native SetImageTransparent( bool:mode );
native ShowImageForPlayer( playerid, imageid, bool:mode );
native ShowImageForAll( imageid, bool:mode );
native DestroyImage( imageid );
native ChangeImageTo( imageid, source[ ] );
native SetImageRGBColor( imageid, red = -1, green = -1, blue = -1 );
native GetImageRGBColor( imageid, red, green, blue );
native MoveImageTo( imageid, Float:x, Float:z );
native SetImageAlpha( imageid, alpha );
native CreateActor( );
native DestroyActor( actorid );
native bool:IsActorValid( actorid );
native GetActorState( actorid );
native SetActorSkin( actorid, skinid );
native GetActorSkin( actorid );
forward OnPlayerPressEvolutinKey( playerid, keyid );
Nem tudom hogy ezek lehetségesek-e:
Képekhez:
forward OnPlayerClickImage( imageid );
Különbözõ mouse dolgok:
native GetMouseXYPos( &posx, &posy );
forward OnPlayerMouseClick(posx, posy);
Egyelõre ennyi jutott eszembe :)
Nem tudom hogy ezek lehetségesek-e:
Képekhez:
forward OnPlayerClickImage( imageid );
Különbözõ mouse dolgok:
native GetMouseXYPos( &posx, &posy );
forward OnPlayerMouseClick(posx, posy);
Egyelõre ennyi jutott eszembe :)
A kurzor lekérdezés lehetséges ahogy a billentyû lekérdezés is playerid paraméterrel.
GetCursorPos - http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms648390%28v=vs.85%29.aspx
GetAsyncKeyState - http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms646293%28v=vs.85%29.aspx
OnPlayerClickImage még nem tudom megoldható-e, legalábbis nem találtam olyan D3DX modult ami kijelölné.
Gondolom itt már 2D mátrixban kell majd gondolkozni.