Voltam én is egy olyan szerveren, ami RP szerver, de egészen más, alap chatbox, nincsenek rp-s szabályok stb. nekem nagyon nem tetszett, inkább megyek partyzni máshová.
Nextgen RPG volt? Az valami ilyesmi. De aki RPnek nevezi, az sincs képben.
Az az alap GF-et követi Legyél minnnél hatalmasabb, legyen minnél több vagyonod, pénzed. Hiszen a GF erre a stíusra készült és nem RPG-re.
Szóval Gentleman, ez már létezik, mmint az ötleted.
Én egy hasonló ötletet találtam ki (le is van írva, azt keresem), szintén hasonló felállású, csak taktikus TDM-et helyez elõtérba.)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 22. - 04:09:24 )
Tessék, itt van, amirõl beszéltem:
\"Ám ilyenre nem lenne rossz LS, csak szektorokra kellene bontani.
Pl külön a getto részben lehetne 3-4 szektor egymás felett/alatt, ezekben lehetnének üzletek, házak, itt zajlana a játék.
A szektorok persze ne szorosan kapcsolódjanak egymáshoz, hanem legyenek semleges területek közöttük.
A szektoroknál kellene éreztetni, hogy melyik hol kezdõdik és végzõdik, mondjuk erre ott vannak a kerítés-fal objectelések.
A szektorokon belül lenne minden üzlet, és a szektor uralma nem CPre és hasonlókra menne, hanem az elfoglalt üzletek mennyiségére. Lenne pl minden szektoron belül 5 üzlet, amelyik csapat ebbõl uralna 3-at, azé lenne a szektor, de pl a nem elfoglalt üzleteket nem kapnák meg, így terror is lehetne, mert pl 1-es csapat uralja aszektort, de 2-es csapatnak maradnak bent üzletei, így vagy félve és okosan bemennek a szektorba kivenni a hasznuk a bizniszbõl, vagy nem veszik ki, így nem lesz pénzük, elszegényednek.
Az üzleteket felvásárlással vagy a tulajdonos megölésével lehetne elfoglalni, akitõl a tulajdonjogot az venné át automatikusan, aki megölte a tagot.
Persze nem lenne mindnekinek tulajdonjoga, így azon is agyalni kellene, kire érdemes vadászni, ha valamelyik üzletet egy szektoron belül el akarod foglalni, így menne a taktikázás, agyalás meg szövetségek is kialakulnának akár a team-ek között.
Gondolok itt arra, hogy 1-es csapatnak a 2-es csapat szektorában már csak 1 üzlet joga kell. Viszont van ott a 3-as csapatnak üzlete, akivel akár köthetnének alkut is, hogy vagy üzletet cserélnek és ez után 2-en próbálják eltiporni a 3-as csapatot, ezzel kiszorítva õket.
Kiszorítás: ha egy csapat szektor nélkül maradna, akkor ugyan úgy bent maradnának a játékban, de az üzleteik nem termelnének hasznot, így muszáj lenne más üzleteket kirabolniuk, hogy tudjanak fegyvereket venni, legyen erejük támadosákat indítani, hogy üzlettulajok megölése álltal szektort tudjanak ismét szerezni.
Rablásnál a TULAJnak jelezne, hogy rabolják valamelyik üzletét, a többi csapattagnak csak a szektor villogna, így fontos lenne akommunikáció egy csapaton belül, mivel atulaj tudna csak szólni, hogy \"hello, rabolják a bizniszem, megmondom hol van\".
Rablás meg úgy zajlana, hogy X percig kell tartani a frontot, ha a rablók élve jutnak ki, akkor nyertek, és a termelt haszon a bizniszbõl az övéké lenne.
Ha bemenne az ellenség a szektorodba, azt is jelezné a szektor villogásával. De neked kellene már megtalálnod, hogy hol a betolakodó.
A házakban meg a fegyverzetet lehetne tárolni.
Az üzletek lennének valójában a CP-k, csak kissé bonyolultabban és ez álltal taktikázni is kellene.
A bizniszek percenként termelnének hasznot, de csak akkor, ha fent vana tulaj, így elõnyös lenne minden csapatnak az aktív játékosok kezébe adni a bizniszeket.
Ha kiszedi a tulaj a hasznot, akkor rendelkezhetne a pénz felett, ám százalékra termelne, így minnél több pénzt hagysz bent, annál többet termel.
Így taktikázni kellene azon is, hogy mikor veszed ki a pénzt, mert ha pl nem veszed ki jó idõben, akkor a rablók is kiszedhetik belõle, és akkor hiába kapzsiskodsz, hogy többet termeljen, bukod az egészet, mert kipakolták, kezdõdik a móskuskerék elõlrõl.
Egyenként 1 darab fegyverüzlet lenne minden szektorban, csak hogy mindegyikben más fegyverek közül lehetne választani, így erre is lehetne taktikát kiépíteni. Fegyverbolt soha sem tulajé lenne, hanem a szektoré.
Ha valaki vásárolna a fegyverüzletekben, akkor az összeg befolyna a szektort uraló csapat kasszájába, így pl érdemes lenne a jobb felszereléssel rendelkezõ fegyverboltot elfoglalni.
Ám ha valaki vásárol az ellenség szektorában található fegyverboltban, akkor azzal is számolni kell, hogy az ellenséget gazdagabbá teszi.
Az üzletekbõl meg fegyverboltokból, és persze üzletrablásokból befolyó pénzek pedig arra lennének jók, hogy ebbõl vásároljanak jobb jármûveket, fegyverzetet és akár kivásároljanak másoktól bizniszt, ha a taktika úgy kívánja.
Közös pénz csak a fegyverboltokból folyna be, ami a csapatvezetõknél összpontosulna, akik a cspatot el kellene hogy lássák felszereléssel.
Az üzletek haszna az üzlettulajokhoz kerülne, akik a szabadcsapataikat tudnák ebbõl felszerelni, vagy amit akarnak.
NA, ilyen TDM-en el tudnék lenni!
Copyright: Indi!!!\"
Persze alap, hogy nem RPG sero lenne, így nem lennének RPG szabályok, de sok dolgot örökölne az RPG serokról. Nem lenne IC-OOC.
Lényegében TDM lenne, átörökölve az RPGbõl a birtoklás-rendszert, a minimapon nem lennének a játékosnak jelek, lokális chat mûködne, de ez mellet lenne sima, nem-lokális is.
Lenne benne láblövés, ezzel elõsegítve a taktikus harcokat, és elkerülve a hentelést. Fõleg, hogy sok vesztenivalója lenne az embernek, ha meghal.
ÉS itt valóban kellene a csapatjáték és egy terület elfoglalása nem annyiból állna, hogy ledarálsz mindenkit, hanem akár 1 napos agyalás is lehetne.
Gentleman, ez hasonló, mint a te ötleted is, kicsit visszaolvastál volna beszélgetõs témák között, akkor megtalálod.