Szerző Téma: Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?  (Megtekintve 1232 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?
« Dátum: 2012. február 20. - 11:06:23 »
0 Show voters
Jelenleg van egy szerverünk Fl0riannal amin  RPG mod van de mivel látok itt rengeteg kiírást hogy jó volna egy TDM elgondolkodtam hogy lehet hogy ilyet kéne csinálni de nem tudom összetudnánk dobni egy jó szervert de nem tudom hogy inkább folytassuk a 70% os RPG mododt vagy kezdjük elõrõl egy TDM el meiknek lenne nagyobb sikere?

Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 20. - 12:53:43 »
0 Show voters
RP annyi van mint a nyüg :D a TDM kezdi visszanyerni régi fényét de még mindig sajnos kevés van belõle(magyar)
énis 1x írtam tdm-et de megvádoltak h lopott a mod (WTH? XD) és akinek írtam hitt neki és bezárta, utána jött könyörögni h folytassam mer tévedés volt
na de vissza a kérdésedre.. sztem kivehetõ a \"szavaimból\" h melyik lenne jobb :D TDM4EVER  :thumbsup: :yes:

Nem elérhető tonyo

  • 1335
  • Moderális Generátor
    • Profil megtekintése
Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 20. - 13:08:41 »
0 Show voters
Mindkettõ kemény dió. RP rengeteg van, és a legtöbb játékos már letelepedett valahol. TDM jóval kevesebb van, de játékosok is sokkal kevesebben vannak. Bár mostanság újra egyre nagyobb a kereslet, de amíg a 3 darab 3 betû-s RPG szerón lénygében TDM-et játszhatnak, elég jól kidolgozott modokon, addig ez sosem lesz akkora egy TDM szerveren a játékosmezõny, mint anno a Nagy Magyar idejében... =( Bár lehet, ha egy TMD szerver elérne valahogy olyan stabil 50 fõt, onnan kezdve átvándorolnának a TDM-RP-krõl az emberek. Fene se tudja...
Megfelelõ marketinggel, és jól kidolgozott moddal talán inkább TDM.

Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?
« Válasz #3 Dátum: 2012. február 20. - 13:47:20 »
0 Show voters
egyet is értek az elöttem szolóval és nemis :D

no mind1  :shifty: sztem a többség inkább \"gyilkolászik\" egy szerón mint h szabályok közé zárják õket, én így vagyok vele, ezér is nemszeretem az RP-t (szerettem de már nagyon nem  :doubt:)


szabályok (vagy minimális szabályok) nélkül jobb játszani, mint h felmek egy RP szerverre amit szinte mindent tiltanak a szabályok


ez az én véleményem :D

Nem elérhető tonyo

  • 1335
  • Moderális Generátor
    • Profil megtekintése
Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 20. - 14:29:32 »
0 Show voters
Pont ez a baj a 3betûsökkel. A TDM-hez sok szabályuk van, az RP-hez meg nem tartják be eléggé az alap szabályokat sem... Így aztán amolyan átmenet :D

Nem elérhető IXT

  • 2502
  • Steph Curry
    • Profil megtekintése
Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?
« Válasz #5 Dátum: 2012. február 20. - 15:50:49 »
0 Show voters
Szerintem meg,mindenki leírja hogy csináld TDM-t,arra járni fogunk! Unjuk az rpt.
Ez szerintem csak átverés.
Mindenki leírja hogy csinálj TDM-et ott leszek rajta fent mindig,és senki nem lesz rajta,figyeld meg :(

Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?
« Válasz #6 Dátum: 2012. február 20. - 16:09:52 »
0 Show voters
IXT ez is igaz de az RP már  elavúlt (meglátásom szerint) jönnek vissza a TDM/DM-ek
vlami újat kéne kitalálni :P

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?
« Válasz #7 Dátum: 2012. február 21. - 20:41:30 »
0 Show voters
Nekem nem az a fõ célom hogy legyünk 50en a szerveren, abból 48 játékos bunkó, 2 pedig tisztességesen játszik, betartja a szabályokat és tiszteli a játékosokat, hanem az, hogy legyen 5-10 szabályokat betartó, egymást tisztelõ, stb.. játékos.
Nem ezt akartam leírni, de végül megfeledkeztem a témáról és ezt írtam. :D
Szerintem megéri DM/TDM/GANGWAR szervert készíteni.
Ne feledd, attól, hogy kevés a játékos még lehet jót játszani! ;)
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 21. - 20:43:36 írta Cannonn »

Szerintetek érdemes volna belevágni egy jó TDM be?
« Válasz #8 Dátum: 2012. február 22. - 03:52:23 »
0 Show voters
Adok egy tippet!
A 70%-os RPG rendszeredben, ha megvan a biznisz- ház- fegyver- jármûrendszer, egybeteszed az ötletemmel, akkor abból olyan TDM-et tudsz csinálni némi GF style-al, hogy besz*rás.
Teszel bele egy kis láblövést, ez esetén animot, hogy ne CoD-Quake szerû hentelés menjen, hanem taktikus harcok, és ösztönzöd a játékosokat erre is. Mivel is ösztönzöd? Hogy ha meghalnak, legyen mit veszíteniük. Az én ötletemben meg rengeteget lehet egy halállal veszíteni.
Valójában ez egy olyan TDM ötlet, amit RPG ötletbõl indítottam ki TDM-el egybeolvasztva (de nincs IC-OOC, meg iylen alapszabályok), mert nem az a lényege, hogy öljétek egymást, hanem hogy minnél jobb területeket foglalj el és kommunikálj a csapattársaiddal.
Még anno azért fundáltam ki, mert mindig is utáltam TDM-ekben, hogy nincs igazi csapatjáték, nincs taktikus harc, stb. Valljuk be, a SEE-t ezért szerettem: ott rendes, taktikus harcok voltak. Igaz, nem is TDM, de az lett belõle a sok frakció miatt. :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 22. - 04:09:50 )

Tessék, itt van, amirõl beszéltem:
\"Ám ilyenre nem lenne rossz LS, csak szektorokra kellene bontani.
Pl külön a getto részben lehetne 3-4 szektor egymás felett/alatt, ezekben lehetnének üzletek, házak, itt zajlana a játék.
A szektorok persze ne szorosan kapcsolódjanak egymáshoz, hanem legyenek semleges területek közöttük.
A szektoroknál kellene éreztetni, hogy melyik hol kezdõdik és végzõdik, mondjuk erre ott vannak a kerítés-fal objectelések.
A szektorokon belül lenne minden üzlet, és a szektor uralma nem CPre és hasonlókra menne, hanem az elfoglalt üzletek mennyiségére. Lenne pl minden szektoron belül 5 üzlet, amelyik csapat ebbõl uralna 3-at, azé lenne a szektor, de pl a nem elfoglalt üzleteket nem kapnák meg, így terror is lehetne, mert pl 1-es csapat uralja  aszektort, de 2-es csapatnak maradnak bent üzletei, így vagy félve és okosan bemennek a szektorba kivenni a hasznuk a bizniszbõl, vagy nem veszik ki, így nem lesz pénzük, elszegényednek.
Az üzleteket felvásárlással vagy a tulajdonos megölésével lehetne elfoglalni, akitõl a tulajdonjogot az venné át automatikusan, aki megölte a tagot.
Persze nem lenne mindnekinek tulajdonjoga, így azon is agyalni kellene, kire érdemes vadászni, ha valamelyik üzletet egy szektoron belül el akarod foglalni, így menne a taktikázás, agyalás meg szövetségek is kialakulnának akár a team-ek között.
Gondolok itt arra, hogy 1-es csapatnak a 2-es csapat szektorában már csak 1 üzlet joga kell. Viszont van ott a 3-as csapatnak üzlete, akivel akár köthetnének alkut is, hogy vagy üzletet cserélnek és ez után 2-en próbálják eltiporni a 3-as csapatot, ezzel kiszorítva õket.
Kiszorítás: ha egy csapat szektor nélkül maradna, akkor ugyan úgy bent maradnának a játékban, de az üzleteik nem termelnének hasznot, így muszáj lenne más üzleteket kirabolniuk, hogy tudjanak fegyvereket venni, legyen erejük támadosákat indítani, hogy üzlettulajok megölése álltal szektort tudjanak ismét szerezni.
Rablásnál a TULAJnak jelezne, hogy rabolják valamelyik üzletét, a többi csapattagnak csak a szektor villogna, így fontos lenne  akommunikáció egy csapaton belül, mivel atulaj tudna csak szólni, hogy \"hello, rabolják a bizniszem, megmondom hol van\".
Rablás meg úgy zajlana, hogy X percig kell tartani a frontot, ha a rablók élve jutnak ki, akkor nyertek, és a termelt haszon a bizniszbõl az övéké lenne.
Ha bemenne az ellenség a szektorodba, azt is jelezné a szektor villogásával. De neked kellene már megtalálnod, hogy hol a betolakodó.
A házakban meg a fegyverzetet lehetne tárolni.
Az üzletek lennének valójában a CP-k, csak kissé bonyolultabban és ez álltal taktikázni is kellene.
A bizniszek percenként termelnének hasznot, de csak akkor, ha fent vana tulaj, így elõnyös lenne minden csapatnak az aktív játékosok kezébe adni a bizniszeket.
Ha kiszedi a tulaj a hasznot, akkor rendelkezhetne a pénz felett, ám százalékra termelne, így minnél több pénzt hagysz bent, annál többet termel.
Így taktikázni kellene azon is, hogy mikor veszed ki a pénzt, mert ha pl nem veszed ki jó idõben, akkor a rablók is kiszedhetik belõle, és akkor hiába kapzsiskodsz, hogy többet termeljen, bukod az egészet, mert kipakolták, kezdõdik a móskuskerék elõlrõl.
Egyenként 1 darab fegyverüzlet lenne minden szektorban, csak hogy mindegyikben más fegyverek közül lehetne választani, így erre is lehetne taktikát kiépíteni. Fegyverbolt soha sem tulajé lenne, hanem a szektoré.
Ha valaki vásárolna a fegyverüzletekben, akkor az összeg befolyna a szektort uraló csapat kasszájába, így pl érdemes lenne a jobb felszereléssel rendelkezõ fegyverboltot elfoglalni.
Ám ha valaki vásárol az ellenség szektorában található fegyverboltban, akkor azzal is számolni kell, hogy az ellenséget gazdagabbá teszi.
Az üzletekbõl meg fegyverboltokból, és persze üzletrablásokból befolyó pénzek pedig arra lennének jók, hogy ebbõl vásároljanak jobb jármûveket, fegyverzetet és akár kivásároljanak másoktól bizniszt, ha a taktika úgy kívánja.
Közös pénz csak a fegyverboltokból folyna be, ami a csapatvezetõknél összpontosulna, akik a cspatot el kellene hogy lássák felszereléssel.
Az üzletek haszna az üzlettulajokhoz kerülne, akik a szabadcsapataikat tudnák ebbõl felszerelni, vagy amit akarnak.
NA, ilyen TDM-en el tudnék lenni! 
Copyright: Indi!!!\"
Persze alap, hogy nem RPG sero lenne, így nem lennének RPG szabályok, de sok dolgot örökölne az RPG serokról. Nem lenne IC-OOC.
Lényegében TDM lenne, átörökölve az RPGbõl a birtoklás-rendszert, a minimapon nem lennének a játékosnak jelek, lokális chat mûködne, de ez mellet lenne sima, nem-lokális is.
Lenne benne láblövés, ezzel elõsegítve a taktikus harcokat, és elkerülve a hentelést. Fõleg, hogy sok vesztenivalója lenne az embernek, ha meghal.
ÉS itt valóban kellene a csapatjáték és egy terület elfoglalása nem annyiból állna, hogy ledarálsz mindenkit, hanem akár 1 napos agyalás is lehetne.
Gentleman, ez hasonló, mint a te ötleted is, kicsit visszaolvastál volna beszélgetõs témák között, akkor megtalálod. :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 22. - 04:10:35 írta Indi »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal