Szerző Téma: Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?  (Megtekintve 10379 alkalommal)

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Dátum: 2013. Szeptember 19. - 16:30:01 »
+1 Show voters
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
 
Hát igen. Úgy éreztem muszáj megnyitnom ezt a témát, mert tudom, hogy én mit gondolok, de arra is kíváncsi vagyok, hogy TI, hogy gondoljátok ezt az egészet :-\\...
A SA:MP már elég rég óta létezik és mûködik. Ugyebár rengeteg kategóriája van a SA:MP-nak, rengeteg. Az évek során én csak is a Call Of Duty-s, Zombi-s és az RP szervereket szerettem, de mindhárom közül, sõt, szerintem az összes közül egyedül az RP süllyedt le olyan szintre, ami már szinte felháborító. Hová tûntek azok az idõk, amikor cheaterek is ritkák voltak, vagy amikor még az ember tudott RP-zni és nem az admin és az adminsegéd rangra hajtottak, ki tudja erre a választ? Vajon ki miatt süllyedt ilyen szintre az RP? Talán az adminok miatt, vagy a cheaterek miatt? Vagy talán a playerek miatt? Egyszerû a válasz. Ahhoz, hogy egy ilyen szintre sûjedjen az RP, az mind 3 kategória miatt van, de! Mindig vannak és remélem mindig is lesznek kivételek, akik normálisan, és tényleg becsületesen RP-znek, nem azért, hogy adminok legyenek, nem azért, hogy lefoglalják magukat, és unalmukba szétszedik a szervert, hanem azért, hogy szórakozzanak, játszanak. Sajnos, itt minden megfordult. Régen teljesen más volt az RP, ha 2-3 évvel visszanéznék, hogy akkor milyen volt a SA:MP RP, nem is hinnék a szememnek. Ezt viszont senki ne vegye csak magára, hogy csak õ tehet arról, hogy itt tartunk, nem, még egyszer mondom, itt nem 1-2 emberrõl beszélek. Én is hibáztam mindegyikünk hibázott és, hogy újra az a szenvedélyes, becsületes, régi RP legyen, ahhoz mindannyiunknak össze kéne fogni, nem 5-6 embernek, nem csak egy szervernek, hanem mindenkinek. Biztos vagyok benne, hogy nem egy ember szeretne újra RP-zni cheaterek és nonos játékosok nélkül, mert én biztosan. Én szeretnék :yes:! És csak reménykedhetek, hogy egyszer újra helyre áll a rend, én még ebben is hiszek, hinnem kell ebben, ahogy nektek is :thumbsup:.
Remélem ti is így gondoljátok, vagy legalább remélem látjátok, hogy mit akartam ezzel mondani 8), várom a véleményeteket ;)!
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 19. - 16:34:14 írta Loren »

Luciano™

  • Vendég
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #1 Dátum: 2013. Szeptember 19. - 16:59:14 »
+1 Show voters
Valahol, valaki, valamikor leírt egy tökéletes megfogalmazást.

Valahogy így szólt: \"Amikor három-négy éve az RP még RP volt, mi pedig 13-14 évesek, akkor nem azt csináltuk mint a mai 13-14 évesek, hogy felmentünk egy rpg szeróra, és cheateltünk, nem is nonoztunk, mivel nem is jártunk ilyen szerverekre. Csak az idõsebbek voltak ott, ezért volt olyan jó akkor.\"

Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #2 Dátum: 2013. Szeptember 19. - 17:32:48 »
0 Show voters
Régen emlékszem kevés cheater volt, de! Azért ha valaki cheateltés rászólt az admin, hogy:Fejezd be! akkor befejezte. Csak nem értem miért vannak ilyen emberek... Én 10 évesen kezdtem az rp-t (2-2,5 éve) és jöhet minden trágár szó rám de én elnézem, nemérdekel. Itt a játékosokkal van csak baj. Jó van olyan szerver ahol adminok is, de legfeljebb playerek. Mivel azt gondolják, hogy jaj de jó lenne szét cheatelni ezt a szervert, hogy ne járjanak rá és csak a See-n játszanak mert nekem csak ez tetszik. Ezért szerintem.

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #3 Dátum: 2013. Szeptember 19. - 17:49:00 »
0 Show voters
Én is a Seen(Klássz) kezdtem, még annó 90\'.be... Igen, az a baja a mai rpnek, hogy bolt, éhség, szemmozgás, székelési inger, mind, mind script!
Egy baráti társaság szerverét üzemeltetem... 10-20 ember, 3 parancs: /me, /do, /try...
Ennyi kellene

Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #4 Dátum: 2013. Szeptember 19. - 17:55:53 »
0 Show voters
Az a baja a mai rpnek hogy:
1: Sok aberált admin akinek nem hogy admint nem adnék de még RP szerver közelébe se engedném.
2: Bejött anno pár éve a See, onnan kezdõdnek a gondok, mert õk ugye a playerszámra mennek, ezért egyre kevésbé vették komolyan a szabályokat. Ezek a kamu szabályok, kamu rp, beleépült szép lassan az emberek agyába és ha valami nincs scriptelve azt képtelenek leRPzni. Stb lehetne még folytatni napokat a mondókát.
3: Manapság minden hülyét felvesznek adminnak, TESZT nélkül! Hatalmas hiba! Minden admint LE-KELL-TESZTELNI! 1-2-3 oldalas tesztel minimum.
4: Ezek a hülye adminok nem azért akarnak adminok lenni hogy tegyenek valamit a szerverér, hanem pusztán a hatalom miatt. Segíteni nem szoktak, aki 1 picit hibázik megy a ban, és persze hogy csak az adminnak lehet igaza.
Hamarosan a csicska adminok el lesznek takarítva a fay, see és többi szerverrõl jo ideig tarto ....-al

Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #5 Dátum: 2013. Szeptember 19. - 19:18:00 »
0 Show voters
Azért ne általánosítsunk. A külföldi szervereken teljesen máshogy van ez, ugyanis oda felelõsségteljes felnõtt embereket raknak, akiket folyamatosan ellenõriznek.
Kevés ember van, aki eltud vinni egy RP szervert a hátán... De biztos vagyok benne, hogy 10 szervervezetõbõl 8 megbukna egyetlen egy RP kérdésemre. Itt kezdõdik a baj. Egy RP szerver nem olyan, mint egy Stunt vagy DM. Aki nem volt külföldi szerveren, az soha nem tapasztalja meg milyen igazi RP szerveren... Így készülhet 30 szerver (mit beszélek én, készült is), és megy is az összes a süllyesztõbe.

Nem elérhető BigTics

  • 1573
    • Profil megtekintése
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #6 Dátum: 2013. Szeptember 19. - 19:58:22 »
0 Show voters
Ezzel nem a témanyitót se a hozzászólókat nem akarok megbántani azzal amit most írni fogok, de most úgy érzem muszáj.
Rengeteg ilyen téma van, hogy sajnos nem vagyunk jártasak a RP -ben (tisztelet a kivételnek) ezt már mindenki tudja szerintem.
Én személy szerint unalmasnak tartom az állandó sírást, hogy mit hogy kéne és úgy lenne jobb. Ezt mindenki le tudja írni, mindig
a régebbi idõt vagy természetesen MÁSSAL hasonlítjuk össze a szervereket. Szerintem a komoly RP unalmas, ezzel nem azt akarom
írni, hogy non menjen csak, de én nem azért mentem fel régebben egy RP szerverre, hogy csak RP RP RP RP hanem azért, hogy szórakozzak is (és most sem non).
Mert ha mindig a szabályt követjük akkor unalmas lesz. És a SeeRPG ezt jól csinálja. Igaz mondjuk azt,
hogy VANNAK nonos meg minden de õ megtudja úgy csinálni, hogy játékosok is legyenek.
Tisztába vagyok ott semmi KOMOLY RP nem megy, de azt tudom, hogy vannak olyan személyek és adminok is ott akik értenek hozzá.
És ha egy kicsit számolunk akkor nincs is sok. Míg van egy 10 játékos létszámban 2 nonos akkor a 100 játékosnál 20 nonos. Ott más
a játékosszám. Nem kéne irigykedni, hogy ott több a játékos. Mert szerintem az itt lévõ emberek 80% simán elvállalná az ottani
tulajdonos rangot és folytatná ami ott van. És a 13-14 éveseket se kéne lenézni, mert õk azért mennek fel, hogy szórakozzanak
csak egyesek nem tudják mennyi a határ. Én játszottam ott régebben és tudtam egy idõ után, hogy ott nem KOMOLY RP megy,
de ez engem nem izgatott annyira. Mert nem ezért volt jó a szerver hanem azért mert jó volt a közösség, jó volt olyanokkal játszani
akikkel pl. egy frakcióba voltam és valamilyen akciót csináltunk. Jó volt új emberekkel barátkozni, ismerkedni.
Ha valaki komoly RP szervert akar csinálni amiben nem enged egy KICSIT azt csinálja amit akar. És meglátja, hogy hány ember van fent a szerveren akit ugyan olyan stílus érdekli. Ha megvan a megfelelõ játékos létszám akkor tessék elértél amit akartál.
Ezzel a hozzászólásommal semelyik szervert nem akarok lenézni se hirdetni. Tudom, hogy van olyan ember aki nem ért egyet a véleményemmel és ez jó is mert máshogy látja õ a helyzetet más szerver érdekli és máshol fog játszani.

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #7 Dátum: 2013. Szeptember 19. - 21:18:38 »
0 Show voters
Én nem azért nyitottam a témát, hogy sírjak, csak kíváncsi vagyok mások véleményére is, ahogy azt az elsõ mondatban leírtam. És igen, igazad van. Én se szeretek állandóan csak RP-zni és nem is mondtam ilyet. De sokan sajnos nem tudják hol a határ és a végén non-ba megy át sokszor a szórakozás, a legtöbb esetben. Hogy miért a múltat hozom fel? Magam sem tudom, de jó arról a jó, vidám múltról beszélni, amikor még minden a helyén állt. De, ahogy említettem, akárcsak te, mindig vannak kivételek.

Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #8 Dátum: 2013. Szeptember 20. - 13:45:27 »
0 Show voters
Ebben igazad van, vitathatatlan, hogy a See RPG ezen a téren jobban csinálja a dolgokat (vagy akármelyik szerver).
Elvileg én élvezném is az ilyen szervereket, de gyakorlatilag abszolút nem így történik. Én valahogy nem érzem magam jól egy olyan közösségben, ahol mindenki túl fiatal és korlátozott gondolkodásmódja van. Persze ezért nem õk a hibásak, de van, akiben ez a szellem megmarad 16-17 éves korára.
Viszont a komolyabb RP-nek is megvan a bája. Nem is értem, hogy mért találják bonyolultnak, mert aki ismeri az igazi RP-t, az gyerekjátékként fogja fel. Míg a legtöbben seggüket összeszorítva koncentrálnak a szerveren, nehogy nonRP-ért kapják õket, én csak kikapcsolom az agyam és jól érzem magam. Igazából ugyanazt a feelinget adja vissza, mint a GF szerver, de minden részletesebb, komolyabb. Ebbõl is adódik, hogy értelmesebb korosztálynak lett kitalálva.
Egy RP szerver ugyanúgy megadhatja a nagy akciókat és lövöldözést, de a rendõrség nagyon kifinomultan kezeli a dolgokat, így a legtöbb esetben elkapnak. A másik a CK, hisz nem szeretnéd, hogy rögtön kitörlõdjön a karaktered. Az akciók egyébként ezért lesznek sokkal de sokkal jobbak, hisz OOC félelmed is van, így egy lövöldözés is olyan, mint a valóságban.
És aki azt gondolja, hogy az RP lényege a /me parancsok írogatásával merül ki, az laikus. Igazából a /me-vel csak olyan cselekedeteket hajtunk végre, amivel pontosítjuk mit is mûvel a karakterünk. Valamint részben ezzel fejezzük ki a karakterünk sajátosságát, ami egy GF szerveren nincs.
Marha könnyû megtanítani embereket az RP gondolkodásra. Igazából a technikai részét több idõ lenne elmagyarázni, mint magát az RP lényegét.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 20. - 13:47:07 írta Hatebreeder »

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #9 Dátum: 2013. Szeptember 20. - 20:24:25 »
0 Show voters
A rendõrséggel és a bandákkal volt mindig problémám az RP szervereken. És tudod miért :-\\? Azért, mert rohadt nonosok is rendõrnek mennek és szétbasszák az egész közösséget és a szervert is. A bandák meg pláne :facepalm:, de azokkal van aztán a legtöbb bajom, szerintem egyértelmû, hogy miért...
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 20. - 20:26:00 írta Loren »

Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #10 Dátum: 2013. Szeptember 20. - 20:43:13 »
0 Show voters
Erre csak annyit tudok mondani. Amikor a baráti társaságom West Role Play-en játszott még 2-3 éve mikor nem voltam én sem ilyen idõs mint most, hanem 13éves voltam kb. Akkor igenis mentél az utcán és láttad hogy rablások történtek, a Latin banda verette a partykat, söröztek, vettek be tagokat. Igenis be mentél a Grove Street-re, nem az volt mint ahogy a mostani SeeRPG-n bemész, A KURVA ÉDES! *Lelõnek* tessék, ide süllyedt le az RP színvonal.. mert mindenki meg szállta a SA:MP RolePlay világát, ezek a habi 9éves gyerekek. Amikor SeeMTA-n voltunk haveromékkal, amikor õk bekerültek adminba, egy idõ után mikor tv-ztek engem az adminok, Szuper Adminok, Tulajdonos Thommas is tv-zett engem. Egyszer Admin meeting volt.. és be ajánlottak, és sikerrel jártam Adminba bekerültem. Tv-ztem a gyerekeket, 1nap alatt kb 110 admin jailt osztottam ki.. akkor még meg tanulták hogy mi a szitu nem nonoztak, de amikor el jöttünk nem volt már ott semmi. Hogy is mondjam, én mindig is azt hittem a SeeRPG a nonRP-rõl híres, egyrészt arról híres, mivel ezzel gondolom mindenki tisztában van, de amikor tvztem a nagyobb emberkéket, pl Cosa nostra tagokat, mindenhol volt RP, csak amikor a nokedlik fel jöttek akkor sajnos.. SeeRPG mindig a Nonról lesz mostmár híres. Ezt nem nyali képpen, de ami MO-n játszható szerver volt, az West RolePlay volt.. ott nem volt sohasem nonRP, 1-2 ember volt, de azok is el mentek olvasni és ment tovább az RP. Hát nekem ennyi mondani valóm van.. remélem meg értettetek.  :)

Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #11 Dátum: 2013. Szeptember 20. - 20:43:48 »
0 Show voters
Igaz 13éves vagyok 2éve RP-zek és õszintén lehet nem igazán lenne beleszólásom,de tényleg lehetett RP-zni 2-3éve,nem az a sok nonos,cheater és adminra hajtó emberek voltak!
1.Emlék: RoLuX-al gémeltünk (1.napon SAMP-oltam)
és találtunk egy Ev0Luti0nRPG nevû szervert na az RPG szerver volt!!
Ott tanultam meg mindent és ha lehetne a mai napig köszönném!
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 20. - 20:46:25 írta Mr.Burma »

Luciano™

  • Vendég
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #12 Dátum: 2013. Szeptember 20. - 20:52:23 »
+3 Show voters
Felmennék ma pár \"RP\" szerverre, és megkérdezném a \"Costa Nostratól\" aki ooc tart egy ic dolgot ( jelentkezést ) már eleve az hogy jelentkezés is hülyeség, rl nem írsz egy jelentkezési lapot a mafiához., hogy õk hogy képzelik el a mafia rp-t? :) Jókat kacagnék, az biztos.

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #13 Dátum: 2013. Szeptember 20. - 22:02:12 »
0 Show voters
Luciano rátapintott a lényegre. Ami talán a legjobban feldühít, hogy mennyien keverik az IC-t és az OOC-t és, hogy mennyien nem tudják az RP szabályait és arra nem képesek, hogy megtanulják azt RENDESEN!

Nem elérhető UppeR!

  • 1134
    • Profil megtekintése
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Válasz #14 Dátum: 2013. Szeptember 20. - 22:17:43 »
0 Show voters
Én egyszerûbben összefoglalnám a dolgot:
Van tényleges magyar RP?  :o

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal