New York-os játékok közül ami tetszett, az a True Crime: New York volt. El voltam a genyó rendõrstílussal, csak az árkádos beütése volt, ami kissé unszimpatikus számomra. Hozzátenném, PS2-n toltam nagyon sokat. Jó volt azon vezetni, meg kézreesett. Ami elsõre megtetszett a játékban, az a nagy forgalom PC-n már nem tudott lefoglalni. Ott nincs is nagy forgalom a PS2 változathoz képest.[/color][/size][/font]
NA igen, a GTA4 a fizikája miatt (mint ahogy Gentle is mondta) valamivel jobb lenne RPG-re.
NA igen, a GTA4 a fizikája miatt (mint ahogy Gentle is mondta) valamivel jobb lenne RPG-re. Az igen RP,s hogy ringybabaként esel át a szélvédõn, ha elcsapsz egy kukát és pattogsz a s*ggeden...GTA IV fizika... Még a SA-ban is több realitás van. [/quote]Azért ez eléggé nagy butaság volt. Hol álmodtad meg ezt a szélvédõs dolgot? Én állandóan pukkanok mindennek, de nem esek ki valami gyakran.
NA igen, a GTA4 a fizikája miatt (mint ahogy Gentle is mondta) valamivel jobb lenne RPG-re. Az igen RP,s hogy ringybabaként esel át a szélvédõn, ha elcsapsz egy kukát és pattogsz a s*ggeden...GTA IV fizika... Még a SA-ban is több realitás van. [/quote]Nem a kis pista ütötte össze a szakkörön unatkozásképpen a fizikai motort (nagrészt Euophoria, van benne valami kis Bullet is, egyébként le lehet tölteni pl. az Endorphin egy 3d anim tool, ami hasonló az Euphoriához [u.a. a cég], el lehet vele lenni, ha valakit érdekel a fizika). A játékbeli bugokat ne hasonlítsd össze a fizikai motorral.Amit te mondasz az, leszámítva azt, hogy esetleg a GTA IV-ben elrontottak valami collision modelt (nem hiszem, hogy az IV erában használnák már, SAba még vannak, és elég sz*rul néznek ki), vagy rossz értéket adtak egy modellnek (pl: anyaga, young-modulus, etc...), ami elõfordulhat, mert az emberek tévedhetnek, lehetetlen. p.s.: Egyébként én összesen ha 10-15 alkalommal estem ki a szélvédõn, pedig végigvittem a játékot többször is.
Mafia 2-ben lehetne még jól. Nagyon jó hangulata van és túlzottan CSI vonalakba sem lehet elterelni a játékot (ha olyan szerepet alakít valaki).