Egyszerûen abból indulok ki, hogy egy konkrét célal rendelkezõ server/GM nem is adhat nagy RPG érzetet.
Mivel nem a jellemek fognak dominálni, hanem a célok, és ahogy írva is van itt, mivel tárgyak kombinálása, stb nagy szerepet játszik, ezért erõs kalandjték érzete is lesz.
Arról nem is beszélve, hogy számomra ez inkább így egy igen alternatív CnR-hez áll közelebb, mint egy RPG-hez.
Ám gondolj csak bele: Ti lehetnétek az elsõ Kalandjáték sero, ami GTA is, Online is...
De akkor erõsen hajtsatok a kalandelemekre, a kombinálásokra, és arra, hogy rejtvények legyenek, és ha már többjátékos, akkor együtt kelljen megoldani bizonyos dolgokat.
Ezen a nyomvonalon elindultok és haladtok, akkor egyedi lesz a sero, és ebbe RPG elem se kell.
Miért nem lesz ez így RPG: Mint írtam is, a cél fog mindenkinél dominálni, ezért a játékosok IRL jellemei kerülnek elõtérbe, és így IC jellemek nem lesznek, max elvethetõ mennyiségben.
Ám egy kalandjátékba nem kell IC-OOC, csupán -ha abörtönnél maradunk és annál, hogy ne legyen DM-, egy erõs szabályrendszer, ami azt fékezné meg, hogy ne lõjenek egymásra hobbiból a smasszerek.