Helló! Nem régen gondolkoztam, hogyan lehetne meg csinálni, hogy jobb és könyebben lehessen átlátható a módunk a sok objectõl! Hát egy dologra jutottam és mégpedig az, hogy egy külön forward segítségével betöltjük a mappokat az OnGameModeInit függvény alá! Ez azért jó mert a szerveren lévõ objecteket újra tudják tölteni az adminisztrátorok úgy, hogy ne keljen egy restart se a szerverre!
Mód elejére létrehozunk egy külön változót:
forward ObjectekBetoltese( );
Második dolog amit csinálhatunk létre hozunk egy public függvényt:
public ObjectekBetoltese( ) {
//objectek...
return 1; }
Harmadik dolog, hogy betöltsük az objecteket amiket a szerverre mappoltunk:
public OnGameModeInit( ) {
ObjectekBetoltese( );
return 1; }
Miért jó? Ez a módszer azért jó mivel sok függvényt írunk az OnGameModeInit alá inkább a mappok külön helyen legyen külön egy forwardban és újratölteni is lehetségess!
Egy újratöltési parancs példáúl:
#include < a_samp >
#include < zcmd >
CMD:orespawn( playerid, params[ ] ) { ObjectekBetoltese( ); return 1; }
Több mindent lehetséges így betölteni a módba ez lehet kocsi, objectek vagy más egyébb függvények .. Remélem érthetõ volt!
Frissítve: 2013.02.8
Szerintem, elég egy szimpla stock is. :)
Legalábbis én így használom, tökéletes.
public OnGameModeInit( ) {
LoadMaps( );
}
stock LoadMaps( ) {
CreateObject( 1000, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0 );
return 1;
}
Egy újratöltési parancs példáúl:
#include < a_samp >
#include < zcmd >
CMD:orespawn( playerid, params[ ] ) { ObjectekBetoltese( ); return 1; }
??!
Újra töltõ? Ez csak létrehozza megint.. (Object, object hátán)