GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Tanuljunk PAWN nyelvet => A témát indította: ZyZu. - 2013. Február 08. - 13:54:09

Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: ZyZu. - 2013. Február 08. - 13:54:09
Helló! Nem régen gondolkoztam, hogyan lehetne meg csinálni, hogy jobb és könyebben lehessen átlátható a módunk a sok objectõl! Hát egy dologra jutottam és mégpedig az, hogy egy külön forward segítségével betöltjük a mappokat az OnGameModeInit függvény alá! Ez azért jó mert a szerveren lévõ objecteket újra tudják tölteni az adminisztrátorok úgy, hogy ne keljen egy restart se a szerverre!
Mód elejére létrehozunk egy külön változót:
 
forward ObjectekBetoltese( );

 
Második dolog amit csinálhatunk létre hozunk egy public függvényt:
 

public ObjectekBetoltese( )  {
//objectek...
return 1;  }

 
Harmadik dolog, hogy betöltsük az objecteket amiket a szerverre mappoltunk:
 

public OnGameModeInit( ) {
ObjectekBetoltese( );
return 1; }

 
Miért jó? Ez a módszer azért jó mivel sok függvényt írunk az OnGameModeInit alá inkább a mappok külön helyen legyen külön egy forwardban és újratölteni is lehetségess!
Egy újratöltési parancs példáúl:
 

#include < a_samp >
#include <  zcmd  > 
CMD:orespawn( playerid, params[ ] ) { ObjectekBetoltese( ); return 1; }

 
Több mindent lehetséges így betölteni a módba ez lehet kocsi, objectek vagy más egyébb függvények .. Remélem érthetõ volt!
Frissítve: 2013.02.8
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: .:Secur:. - 2013. Február 08. - 14:02:42
Egyszerû változó de hasznos, kezdõknek jól jöhet.
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: ZyZu. - 2013. Február 08. - 14:15:20
Nem csak a kezdõknek azoknak is jó akik tudnak már szkriptelni közép színten.. de ez átláthatóbb és sokkal jobb megoldás.. szerintem az a jó amikor a mód utolsó részén található a mappok :D De természetesen kezdõnek is jó mivel így tanulják meg! :) Köszönöm!
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: Josh - 2013. Február 09. - 11:35:23
Ez nagyon hasznos volt számora (igen csak kezdõ vagyok) úgyhogy ezer hála érte.
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: Beckham - 2013. Február 09. - 14:00:13
Ez mondd valamit,hasznos cucc.
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: pisti525 - 2013. Február 11. - 05:49:55
én lehet hogy felhasználom :) kösz. :)
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: Cappsy - 2013. Február 11. - 16:22:53
az én módomba pont így van minden hqnak van egy változó így nem keverednek össze és egy paranccsal  akár  újratölthetem vagy kiszedhetem :)
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: Amf - 2013. Február 11. - 16:46:31
Szerintem, elég egy szimpla stock is. :)

Legalábbis én így használom, tökéletes.

 
public OnGameModeInit( )   {
LoadMaps( );
}
stock LoadMaps( )   {
CreateObject( 1000, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0 );
return 1;
}
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: Rupert - 2013. Február 11. - 19:46:50
Szerintem meg a legegyszerûbb, ha külön scriptbõl vagy include-ból töltitek be a mapokat.
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: ZyZu. - 2013. Február 12. - 12:56:10
úgy is jó fõleg ha inc -be írjuk, de szerintem így is jó valakinek :D
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: ZsOltikaa18 - 2013. Május 22. - 21:37:40
Én ezt a dolgot úgy küszöböltem ki, hogy FilterScriptbe raktam a objektek, így Resi nélkül bebírom rakni(Rconból újra töltöm a FilterScriptet) az új mappolásokat, illetve könnyíti a modnak a fájl mértét. 
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: Csabesz - 2013. Május 22. - 21:43:50
Idézetet írta: ZyZu date=1360328049\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33556\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy újratöltési parancs példáúl:
 

#include < a_samp >
#include <  zcmd  > 
CMD:orespawn( playerid, params[ ] ) { ObjectekBetoltese( ); return 1; }

 

??!
Újra töltõ? Ez csak létrehozza megint.. (Object, object hátán)
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: havasi2001 - 2013. Július 23. - 07:38:39
Már minden módszerrel próbáltam megcsinálni az objectbetöltõt! Kérem aki tud segíteni jelöljön skype-on: havasi01!
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: ZyZu. - 2013. Július 23. - 16:21:03
Mit nem tudsz? ha object betöltést szeretnél IG csinálni akkor úgy csináld, hogy filterscriptbe írod majd reloadfs -vel újra betöltöd a mappokat.. és jösz lesz  ;)
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: kurta999 - 2013. Július 24. - 13:41:00
Fõleg ha a legújabb Streamer Plugint használod, az automatikusan törli az objecteket amit az adott FS-bõl töltöttél be, amint kitöltöd a filterscriptet. Ott a reloadfs tényleges reload :D
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: Rupert - 2013. Július 24. - 15:00:16
Idézetet írta: kurta999 date=1374666060\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33556\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Fõleg ha a legújabb Streamer Plugint használod, az automatikusan törli az objecteket amit az adott FS-bõl töltöttél be, amint kitöltöd a filterscriptet. Ott a reloadfs tényleges reload :D
 
Igen, ez tényleg jó megoldás, Malibun pl mindenki csak néz mikor egyik pillanatról a másikra betöltõdik / újratöltõdik egy map. :D
Cím: Objectek Berakása más módszerrel!
Írta: ZyZu. - 2013. Július 25. - 22:26:26
Nekem is ilyen van a szerveren reloadfs -t használok de egy idõ útán bebugol az object.. és lassa de nagyon lassa tölti be sõt még lehet meg sem jeleniti.  :whistle: