#include <a_samp> //samp inc..#include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat#include <zcmd> //parancs feldolgozó
new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunknew szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani..
enum pInfo{admin //admin ebben tárolunk}new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
public OnPlayerDisconnect(playerid){ GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre.. format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát. if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra.. } else { dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]); //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában. }}
public OnPlayerConnect(playerid){ GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét. format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat. if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre.. dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével. dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen. PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja. } else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is.. PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett! } //zárási rész.. return 1;}
PlayerInfo[playerid][Pontok]++;
PlayerInfo[playerid][Pontok] += 100;
PlayerInfo[playerid][Pontok] -= 100;
PlayerInfo[playerid][Pontok]--;
PlayerInfo[playerid][Pontok]
new valtozo[MAX_PLAYERS][24];
enum pInfo{admin = 5};new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];printf(\"%i\", PlayerInfo[0][admin] );
const ADMIN = 0;const LEVEL = 1;new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][2];for( new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++ ){ PlayerInfo[ADMIN] = 0; PlayerInfo[LEVEL] = 0; printf(\"%i\", PlayerInfo[ADMIN] );}
enum TEST{ e_ONE, // konstans értéke 0 e_TWO, //1 e_THREE, // 2 e_FOUR = 12, // 12 e_FIVE, // 13 e_SIX // 14};
enum TEST{ e_ONE, // konstans értéke 0 e_TWO, //1 e_THREE, // 2 e_FOUR[5], // 3, 4, 5, 6, 7 e_FIVE, // 8 e_SIX // 9};
printf(\"%i\"_:TEST);
enum TEST{ e_ONE = 5, // konstans értéke 5 e_TWO, //6};new TEST:valtozo = e_ONE; //A változó értéke mostmár 1.
enum TEST{ E_ONE = 5, // konstans értéke 5 E_TWO, //6};new valtozo = TEST:E_ONE; //Warning, mert a valtozo változónak nincs TEST tagjeenum e_TEST{ e_ONE = 5, // konstans értéke 5 e_TWO, //6};new valtozo = e_TEST:e_ONE; //Nincs warning