Szerző Téma: [ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!  (Megtekintve 11371 alkalommal)

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Dátum: 2011. június 21. - 23:05:41 »
+3 Show voters

Mta Mapok berakása Szerverbe!

Elöszõr is letöltünk egy mta-t


Mta 1.0.3 (Én ezt használom, És tökéletes !)

Mta 10.3

Mta 1.0.4

Mta 1.0.4

Mta 1.0.5 (Leguljabb)

Mta 1.0.5

Persze ezeken kívül van még ...


És elkészítünk vele egy mapot 


(AmIlyen néven elmentettük a mapot mta-ban olyan nevû mappát keresünk)


Most pedig jöhet a Konvertálás: Amit itt tudunk elvégezni


http://gtamap.delux-host.com/

Ha nem használunk streamert akkkor PAWN Code for SA:MP -ra álitsuk


Streamer esetében pedig a streamerhez megfelelõ Kodba konvertáljuk!


Legismertebb streamer  Streamer Plugin v2.5.2  (Incognito Streamer)


Szükség esetén itt megtalálható  : 
http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0

Térjünk vissza a konvertáláshoz Incognito streamert fogom megmutatni...


Incognito streamert- esetében ezt válaszuk ki:  Y_less Script Includes Objeckt streamer


Ha ezt megvan nincs más dolgunk mint beTallozni a .map filet


A .map filet itt tanáljuk meg:


Sajátgép--->C mMeghajtó--->Program Files---->Mta San Andreas--->Server--->Mods-->Deathmatch-->Resources


Ilyet fogunk kapni


CreateDynamicObject(11305, 1067.8505859375, 1236.4443359375, 15.025178909302, 0, 0, 270);  (Persze nem ugyan ezt a koordinátát)


Ez meg is volna Következõ lépés  Beillesztjük a gamemodba mapot Vagyis a koordinátákat

 
 public OnGameModeInit()
{
Ide Közé rakjuk a koordinátákat!
return 1;
}

 
Példa:
 

 public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(616, 1058.8941650391, 1248.8385009766, 9.6703119277954, 0, 0, 23.999633789063);
CreateDynamicObject(1363, 1093.21484375, 1235.8153076172, 10.681854248047, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1350, 1072.5764160156, 1357.5446777344, 9.5953159332275, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1346, 1090.8563232422, 1361.28515625, 11.171318054199, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1346, 1088.103515625, 1361.2427978516, 11.171318054199, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1346, 1084.603515625, 1361.3156738281, 11.171318054199, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1346, 1081.0993652344, 1361.3642578125, 11.171318054199, 0, 0, 0);
return 1;
}

 
És elmentjük az egészet (Compile/run) És kész is vagyunk.

Remélem segítettem !
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 22. - 14:01:26 írta ChuckNorris »

[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 22. - 14:01:02 »
0 Show voters
Szép leírás! Viszont leírhatnál alternatív megoldásokat is. ( LoadMtaMap... )

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #2 Dátum: 2011. június 22. - 17:17:08 »
0 Show voters
Idézetet írta: ChuckNorris date=1308744062\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9056\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép leírás! Viszont leírhatnál alternatív megoldásokat is. ( LoadMtaMap... )
 
Köszi!
Van olyan leirásom is abba benne van az Mtamap
http://sampforum.hu/index.php?topic=11555.0

[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #3 Dátum: 2011. június 22. - 19:55:21 »
0 Show voters
Akkor ezt linkeld ki a fõposztba  ;)

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #4 Dátum: 2011. július 20. - 22:07:48 »
0 Show voters
Hello nekem lenne egy oja problemam h amikor egy ugyanien scriptet megirok meg minden mükszik beadja a mapot miko pl áll 30 object böl demiko má áll 600 objectböl akkor a gamemodban lévö mapokat nem tölti be tudtok rá vmit orvosságot?
Fontos és köszi elöre is

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #5 Dátum: 2011. július 20. - 22:11:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: Armani date=1311192468\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9056\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello nekem lenne egy oja problemam h amikor egy ugyanien scriptet megirok meg minden mükszik beadja a mapot miko pl áll 30 object böl demiko má áll 600 objectböl akkor a gamemodban lévö mapokat nem tölti be tudtok rá vmit orvosságot?
Fontos és köszi elöre is
 
Streamert használsz?

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #6 Dátum: 2011. július 29. - 02:19:15 »
0 Show voters
az mi jelent? am sztem nem

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #7 Dátum: 2011. július 29. - 17:38:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: Armani date=1311898755\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9056\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az mi jelent? am sztem nem
 
Itt a leírás róla
http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
 
obo[T] link=topic=13021.msg159871#msg159871 date=1311929748]
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ  :\'( :\'( :\'(
bocs off
 
[/quote]
Te meg mit offolsz -.-\" legalább értelmeset írnál

Nem elérhető IXT

  • 2502
  • Steph Curry
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #8 Dátum: 2012. január 01. - 19:15:32 »
0 Show voters
szép leírás

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #9 Dátum: 2012. március 19. - 10:28:11 »
0 Show voters
Szép leirás grat :) amugy télleg az incognito streamer a legjonn szerintem szine mindenki azt használja :)

[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #10 Dátum: 2012. március 21. - 21:19:03 »
0 Show voters
Jó leírás! Én csak annyit szeretnék kérdezni, hogy az MTA -val készített mapra tettem jármûveket és azokat nem teszi be.
Elrontottam valamit vagy alapból van így?
Ha alapból így van akkor meg lehet valahogy oldani, hogy betudjam tenni a jármûveket is?

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #11 Dátum: 2012. március 21. - 21:20:44 »
0 Show voters
Evvel konvertáld : http://www.convertffs.com/

[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #12 Dátum: 2012. március 21. - 21:39:47 »
0 Show voters
>\" post=\"242576\" timestamp=\"1332361244\"]
Evvel konvertáld : http://www.convertffs.com/
 
[/quote]
Az itt átkonvertált scripttel baja van a pawno -nak. :S
Input:
MTA 1.0 Object
MTA 1.0 Vehicle
Output:
SA-MP CreateObject
SA-MP AddStaticVehicleEx
Ez a helyes beállítás?
Csak ezt kapom bármit állítok be outputnak vagy inputnak:
<map edf:definitions=\"editor_main\">
    <vehicle id=\"vehicle (Fire Truck) (1)\" paintjob=\"3\" model=\"407\" plate=\"O2KISM7\" interior=\"0\" dimension=\"0\" posX=\"-2021.9000244141\" posY=\"84.199996948242\" posZ=\"28.39999961853\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"270\"></vehicle>
...
Ez nem az MTA 1.0 map???
Szerk.: Bocsánat a lowságomért.  ??? Megoldottam. Nagyon Köszönöm a Segítséget!  :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 21. - 23:51:33 írta MR.T-17 »

Nem elérhető xBond

  • 190
    • Profil megtekintése
[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #13 Dátum: 2012. március 23. - 17:42:05 »
0 Show voters
Egész jó. Köszi a segítséget!  :yes:

[ Leirás ]Mta Mapok berakása Szerverbe!
« Válasz #14 Dátum: 2012. augusztus 01. - 16:49:29 »
0 Show voters
Szép leírás.
De ebbõl nem derült valami sok ki hogy kell berakni de azért érthetõ :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal