Nem.Szervered használ filterszkripteket?
Ezek szerint az \'/exitdm\' parancs az összes többi parancsod felett van? (legalábbis a teleportok felett) [/quote]Köszi!
else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Elöbb lépj ki a dm-bõl!\");
Alapból egy kérdés felvetõtödd bennem: else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Elöbb lépj ki a dm-bõl!\"); Ez minek a végére? Az exitdmnek pont az a lényege ha a változó értéke nem -1 akkor DMbõl ki tud lépni.2 lehetséges út van: vagy bent van a DMben vagy nincs. Ha nincs bent akkor bekell lépnie, ha bent van kitud lépni, de azt hogy csinálja hogy \"Elõbb lépj ki a dm-bõl!\"? Ez a sor szerintem felesleges.
Amit készítettünk:A játékosok nem használhatnak más parancsokat míg nem hagyják el a dm zónát. [/quote]
Ha a hiba a 94-es sorban van miért a 64-eset másoltad be?
#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1};public OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" DM zóna\");print(\" Készítõ: Lancer\");print(\" Ez alapján:\");print(\" http://sampforum.hu/index.php?topic=3967.0\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid,reason){dmid[playerid] = -1;return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){ case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be} case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be} case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0){ if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,0xbc0000, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");dmid[playerid] = -1;SpawnPlayer(playerid);return SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Elöbb lépj ki a dm-bõl!\");if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0){dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolásaSendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Ez még csak egy teszt parancs.\");return 1;}if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0){dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolásaSendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Ez még csak egy teszt parancs.\");return 1;}if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0){dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolásaSendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Ez még csak egy teszt parancs.\");return 1;}return 0;
#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>#pragma tabsize 0static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1};public OnFilterScriptInit(){ print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" DM zóna\"); print(\" Készítõ: Lancer\"); print(\" Ez alapján:\"); print(\" http://sampforum.hu/index.php?topic=3967.0\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid,reason){ dmid[playerid] = -1; return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){ switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,0xbc0000, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Elöbb lépj ki a dm-bõl!\");if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Ez még csak egy teszt parancs.\"); return 1; }if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Ez még csak egy teszt parancs.\"); return 1; }if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Ez még csak egy teszt parancs.\"); return 1;}return 0;}
(Nem ajánlom a definálást x)