-
Sziasztok ebbe a kódba mi a hiba?
forward Vissza();
public Vissza()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(bortonben == 1)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.5, 747.2867,-1399.3510,3001.0859))
{
SetPlayerPos(i,-1,741.9987,-1405.9272,3001.0859);
SendClientMessage(i,VILAGOSKEK,\"(( Nem Szöksz! ))\");
}
}
else return 0;
}
return 1;
}
az kéne történjen ha a megadott pontba belemegy a lecsukott személy akkor visszadobja a cellába, a kordináta pontos viszont ha belemegyek a megadott helybe kidob valahova ls-be,lv-be stb...
mi lehet a hiba?
-
http://weedarr.wikidot.com/interior itt találsz kordinátákat képpel együtt
https://wiki.sa-mp.com/wiki/InteriorIDs itt viszont nincs kép
SetPlayerInterior(playerid, 0);
forward Vissza();
public Vissza()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(bortonben == 1)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.5, 747.2867,-1399.3510,3001.0859)) // gondolom ez itt a pont ahol belemegy
{
SetPlayerPos(i,-1, 741.9987,-1405.9272,3001.0859.); ide meg a fogdának a kordinátájat vagy is az interiorét
SetPlayerInterior(i, 0); //ide írd fogda idjét
SendClientMessage(i,VILAGOSKEK,\"(( Nem Szöksz! ))\");
}
}
else return 0;
}
return 1;
}
és akkor elvileg mennie kell
Elvileg menni kell
-
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(bortonben == 1)
{
// ...
}
else return 0;
}
Elindul a ciklus 0-tól MAX_PLAYER-ig...
HA 0 NINCS börtönben AKKOR return 0 // Tehát nem fut tovább az ellenőrzés a többi játékosra
HA 0 börtönben van AKKOR még lefut az ellenőrzés az 1-es játékosra, viszont ha ő nincs akkor szintén nem fut tovább
Szóval az első játékos aki nincs börtönben \"megmenti a többit\" az ellenőrzéstől...
lehet ez a gond?
-
Na így már jónak kell lennie ... csak egy argumentumot rontottál el, nem hiszem, hogy nem kaptál rá warningot.
forward Vissza();
public Vissza()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(bortonben == 1)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.5, 747.2867,-1399.3510,3001.0859))
{
SetPlayerPos(i, 741.9987,-1405.9272,3001.0859);
SendClientMessage(i,VILAGOSKEK,\"(( Nem Szöksz! ))\");
}
}
}
return 1;
}
SetPlayerPos(i,-1,741.9987,-1405.9272,3001.0859);
E(Ezt már betegen írtam, szóval a fogalmazásért bocs.):
http://weedarr.wikidot.com/interior itt találsz kordinátákat képpel együtt
https://wiki.sa-mp.com/wiki/InteriorIDs itt viszont nincs kép
SetPlayerInterior(playerid, 0);
forward Vissza();
public Vissza()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(bortonben == 1)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.5, 747.2867,-1399.3510,3001.0859)) // gondolom ez itt a pont ahol belemegy
{
SetPlayerPos(i,-1, 741.9987,-1405.9272,3001.0859.); ide meg a fogdának a kordinátájat vagy is az interiorét
SetPlayerInterior(i, 0); //ide írd fogda idjét
SendClientMessage(i,VILAGOSKEK,\"(( Nem Szöksz! ))\");
}
}
else return 0;
}
return 1;
}
és akkor elvileg mennie kell
Elvileg menni kell
Egyáltalán nem szükséges interiort váltani, mivel már amikor bezárják akkor beállítják az interiort. Tehát ha elmegy onnan, csak a pozicióra kell visszarakni.