-
Sziasztok!
Valaki tudna készíteni nekem egy olyan scriptet ami egy szövegben random szineket sorsol be.
Példa: SendClientMessage(playerid, -1, \"{\"random\"}Véletlenszerû szín {\"random\"}Ez is más szín\");
És a ezt a 3 színt használja fel véletlenszerû szín sorsolásnál:
0x00ff3cAA
0x0000ffAA
0x00ccffAA
-
[mod]A témát áthelyeztem, a címet pedig légyszíves pontosítsd![/mod]
-
Nem helyettesítem be a színekkel, hogy lásd, mi mindent be lehet oda írni.
#define ZOLD 0x00FF00FF
new szinek[] = {ZOLD, 0x00FF00FF, -1};
new karil[192];
format(karil, sizeof(karil), \"{%06x}valami {%06x}valami\", szinek[random(sizeof(szinek))], szinek[random(sizeof(szinek)));
SendClientMessage(playerid, -1, karil);
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
-
Nem helyettesítem be a színekkel, hogy lásd, mi mindent be lehet oda írni.
#define ZOLD 0x00FF00FF
new szinek[] = {ZOLD, 0x00FF00FF, -1};
new karil[192];
format(karil, sizeof(karil), \"{%06x}valami {%06x}valami\", szinek[random(sizeof(szinek))], szinek[random(sizeof(szinek)));
SendClientMessage(playerid, -1, karil);
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
Ha megengeded, kijavítottam a kódodat, hiszen a színrõl lekel szedni az Alpha értéket(átlátszóságot).
Tehát, helyesen így:
#define ZOLD 0x00FF00FF
new szinek[] = {ZOLD, 0x00FF00FF, -1}; //létrehozunk egy tömböt de nem adjuk meg az elemszámát, ezt a fordítóra bizzuk
new sz_str[144];
format(sz_str, sizeof(sz_str), \"{%06x}valami {%06x}valami\", szinek[random(sizeof(szinek))]>>> 8, szinek[random(sizeof(szinek))>>> 8);
SendClientMessage(playerid, -1, sz_str);
-
Bakker tényleg. Rosszul másoltam a régi témámból. :D
-
Sziasztok!
Valaki tudna készíteni nekem egy olyan scriptet ami egy szövegben random szineket sorsol be.
Példa: SendClientMessage(playerid, -1, \"{\"random\"}Véletlenszerû szín {\"random\"}Ez is más szín\");
És a ezt a 3 színt használja fel véletlenszerû szín sorsolásnál:
0x00ff3cAA
0x0000ffAA
0x00ccffAA
-
[mod]A témát áthelyeztem, a címet pedig légyszíves pontosítsd![/mod]
-
Nem helyettesítem be a színekkel, hogy lásd, mi mindent be lehet oda írni.
#define ZOLD 0x00FF00FF
new szinek[] = {ZOLD, 0x00FF00FF, -1};
new karil[192];
format(karil, sizeof(karil), \"{%06x}valami {%06x}valami\", szinek[random(sizeof(szinek))], szinek[random(sizeof(szinek)));
SendClientMessage(playerid, -1, karil);
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
-
Nem helyettesítem be a színekkel, hogy lásd, mi mindent be lehet oda írni.
#define ZOLD 0x00FF00FF
new szinek[] = {ZOLD, 0x00FF00FF, -1};
new karil[192];
format(karil, sizeof(karil), \"{%06x}valami {%06x}valami\", szinek[random(sizeof(szinek))], szinek[random(sizeof(szinek)));
SendClientMessage(playerid, -1, karil);
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
Ha megengeded, kijavítottam a kódodat, hiszen a színrõl lekel szedni az Alpha értéket(átlátszóságot).
Tehát, helyesen így:
#define ZOLD 0x00FF00FF
new szinek[] = {ZOLD, 0x00FF00FF, -1}; //létrehozunk egy tömböt de nem adjuk meg az elemszámát, ezt a fordítóra bizzuk
new sz_str[144];
format(sz_str, sizeof(sz_str), \"{%06x}valami {%06x}valami\", szinek[random(sizeof(szinek))]>>> 8, szinek[random(sizeof(szinek))>>> 8);
SendClientMessage(playerid, -1, sz_str);
-
Bakker tényleg. Rosszul másoltam a régi témámból. :D