Szerző Téma: Kapu nyit/záár  (Megtekintve 548 alkalommal)

Kapu nyit/záár
« Dátum: 2013. december 13. - 22:27:03 »
0 Show voters
Na sziasztok! Azt szeretném megkérdezni azt hogyan tudom megoldani hogy \"/nyit\" akkor kinyissa a kaput? \"/zar\" akkor bezárja.
Igaz egyszerû de nem értek hozzá.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kapu nyit/záár
« Válasz #1 Dátum: 2013. december 13. - 23:38:18 »
+1 Show voters
Idézetet írta: PiCsUUU date=1386970023\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45300\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na sziasztok! Azt szeretném megkérdezni azt hogyan tudom megoldani hogy \"/nyit\" akkor kinyissa a kaput? \"/zar\" akkor bezárja.
Igaz egyszerû de nem értek hozzá.
 
egyszerû :) pl:
 
#new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateDynamicObject(......);//a szokásos object, ez elgyen a zárt állapot
return 1;
}
//zcmd-vel
CMD:nyit(playerid)
{
MoveDynamicObject(kapu, /*nyitott állapotban a koordinátái az objectnek*/,2);//a 2 a sebesség, ezt változtathatod
return 1;
}
CMD:zar(playerid)
{
MoveDynamicObject(kapu, /*Zárt állapotban a koordináti az objectnek*/, 2);
return 1;
}

 
maga az object mozgatás ennyi...ezt variálhatod kedved szerint :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 13. - 23:41:56 írta huhboy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal