-
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy szeretném ha, az autóval neki ütközik a játékos a falnak elég nagy sebességgel akkor a játékosnak jelezze hogy pl. (Ütköztél! ezért szédülni kezdtél!), hogy oldható ez meg ? nem tudok rájönni vagy ha esetleg tudtok valami ehhez hasonló leírást,vagy tudtok benne segíteni akkor írjatok! Köszi elõre is.
-
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ütköztél!\");
return 1;
}
-
Köszi,de ha kicsit karcolodok akkor ne írja ki.
Csakha izomból szállnék a falnak mondjuk. Azt nemtudod?
-
Lekérdezed a jármû életét.. mondjuk X számnál írja.. és akkor kiírja neked: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleHealth
-
Zyzu valami ilyesmire gondolhatott..
#include a_samp
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid) {
new Float:vh;
GetVehicleHealth(vehicleid, vh);
if(vh < 900.0) {
SendClientMessage(playerid, -1, \"Ütköztél! ezért szédülni kezdtél!\");
}
return 1;
}
-
Flash, szerintem nem arra gondolt, hanem arra, hogyha hirtelen nagyot ugrik a jármû élete, csak akkor írja ki a szöveget. A te megoldásod pedig akkor mutatja, ha az élete 900 alá esik a jármûnek akkor írja.
-
Köszönöm eddigi válaszokat.
ppatrik amit írt pont úgy akarnám hogy ha hirtelen ütközik nagyot a falnak akkor írná ki. valaki hatudja segítsen:D
-
#include <a_samp>
new Float:JarmuHP[MAX_VEHICLES];
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:jhp;
GetVehicleHealth(vehicleid,jhp);
if(JarmuHP[vehicleid]-100.0 <= jhp)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Ütköztél egy nagyot!\");
JarmuHP[vehicleid] = jhp;
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
JarmuHP[vehicleid] = 1000.0;
return 1;
}
Így csak akkor fogja kiírni az üzenetet, hogyha ütközésnél a jármû HPja több, mint 100-at esett.
-
Razo köszi, ez nekem is jól jön! + :thumbsup:
-
Nincsmit, egyébként most, hogy így átnéztem, eszembe jutott, hogy lehet néhány jármû, ami több HP-val spawnol, mint 1000, bármint ez gyakori a játékmódokban. Tehát akkor az OnVehicleSpawn valahogy így kell kinézzen:
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
new Float:jhp;
GetVehicleHealth(vehicleid,jhp);
JarmuHP[vehicleid] = jhp;
return 1;
}
-
[mod]Témát zártam! Ha nem oldódott meg a problémád, írj PÜ-t, és kérésre megnyitom a témát![/mod]
-
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy szeretném ha, az autóval neki ütközik a játékos a falnak elég nagy sebességgel akkor a játékosnak jelezze hogy pl. (Ütköztél! ezért szédülni kezdtél!), hogy oldható ez meg ? nem tudok rájönni vagy ha esetleg tudtok valami ehhez hasonló leírást,vagy tudtok benne segíteni akkor írjatok! Köszi elõre is.
-
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ütköztél!\");
return 1;
}
-
Köszi,de ha kicsit karcolodok akkor ne írja ki.
Csakha izomból szállnék a falnak mondjuk. Azt nemtudod?
-
Lekérdezed a jármû életét.. mondjuk X számnál írja.. és akkor kiírja neked: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleHealth
-
Zyzu valami ilyesmire gondolhatott..
#include a_samp
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid) {
new Float:vh;
GetVehicleHealth(vehicleid, vh);
if(vh < 900.0) {
SendClientMessage(playerid, -1, \"Ütköztél! ezért szédülni kezdtél!\");
}
return 1;
}
-
Flash, szerintem nem arra gondolt, hanem arra, hogyha hirtelen nagyot ugrik a jármû élete, csak akkor írja ki a szöveget. A te megoldásod pedig akkor mutatja, ha az élete 900 alá esik a jármûnek akkor írja.
-
Köszönöm eddigi válaszokat.
ppatrik amit írt pont úgy akarnám hogy ha hirtelen ütközik nagyot a falnak akkor írná ki. valaki hatudja segítsen:D
-
#include <a_samp>
new Float:JarmuHP[MAX_VEHICLES];
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:jhp;
GetVehicleHealth(vehicleid,jhp);
if(JarmuHP[vehicleid]-100.0 <= jhp)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Ütköztél egy nagyot!\");
JarmuHP[vehicleid] = jhp;
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
JarmuHP[vehicleid] = 1000.0;
return 1;
}
Így csak akkor fogja kiírni az üzenetet, hogyha ütközésnél a jármû HPja több, mint 100-at esett.
-
Razo köszi, ez nekem is jól jön! + :thumbsup:
-
Nincsmit, egyébként most, hogy így átnéztem, eszembe jutott, hogy lehet néhány jármû, ami több HP-val spawnol, mint 1000, bármint ez gyakori a játékmódokban. Tehát akkor az OnVehicleSpawn valahogy így kell kinézzen:
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
new Float:jhp;
GetVehicleHealth(vehicleid,jhp);
JarmuHP[vehicleid] = jhp;
return 1;
}
-
[mod]Témát zártam! Ha nem oldódott meg a problémád, írj PÜ-t, és kérésre megnyitom a témát![/mod]