Szerző Téma: Unknown gamemode  (Megtekintve 564 alkalommal)

Unknown gamemode
« Dátum: 2013. július 26. - 23:49:00 »
0 Show voters

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
#include <dini>
#include <dudb>
#include <dutils>
#define regisztracio 0
#define bejelentkezes 1
#define KEK 0x0000FFAA
#define ZOLD 0x33AA33AA
#define PIROS 0xFF0000FF
#if defined FILTERSCRIPT
#define Lila 0xC2A2DAAA
#define Sarga 0xFFFF00AA
#define Szurke 0xAFAFAFAA
#define Grad2 0xBFC0C2FF
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" A játékmódot készítette Marton Benjámin\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Gamemodem\");
AddPlayerClass(129, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0,43,50,0,0,0);
AddPlayerClass(26,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,43,50,0,0,0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new udvozlouzenet[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(udvozlouzenet,128,\"%s Csatlakozott a szerverre!\",nev);
print(\"Egy játékos bejelentkezett a szerverre\");
SendClientMessageToAll(KEK,udvozlouzenet);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new elkoszono[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(elkoszono,128,\"%s lecsatlakozott a szerverrõl.\",nev);
printf(elkoszono);
SendClientMessageToAll(PIROS,elkoszono);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Meghalt a karaktered ezért új életet kell kezdened! \\n Nem mehetsz vissza a tett helyszínére. Nem ismered az elkövetõt stb...\");
SendClientMessage(playerid, KEK, \"Mivel ez egy rp szerver értsd meg\");
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/gyogyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new Float:HP;
GetPlayerHealth(playerid, HP);
SetPlayerHealth(playerid, HP+50);
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Bekötözted a sebeidet és így nyertél 50hp-t!\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"A /help parancs még fejlesztés alatt ál\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
CMD:ruha(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new skinid;
    if(sscanf(params,\"i\",skinid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /ruha [skinID]\");
{
   if(skinid <= 299 && skinid >= 0) //Skin id-nek kisseb vagy egyenlõnek kell lennie mint 299 és nagyobnak vagy egyenlõnek mint 0;
   {
       SetPlayerSkin(playerid,skinid);
       GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
       printf(\"%s megváltoztatta a skinjét %d-ra/re!\",nev,skinid);
       SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Sikeresen megváltoztattad a skinedet! Nagyon szép vagy!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A skin ID-nek 0 és 299 között kell lennie!\");
   }
}
else SendClientMessage (playerid,PIROS,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
CMD:baseballuto(playerid, params[])
{
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed a fegyverre!\"); // Ha kevesebb mint 2000$-ja van, kiírja ezt az üzenetet.
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
    GivePlayerMoney(playerid, -5000);
    SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Gratulálok! Vettél egy baseball ütõt\");
    return 1;
    }
    public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\" Megmotoz Script betöltve!\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
                if(strcmp(cmd, \"/megmotoz\", true) == 0)
        {
            giveplayerid = GetClosestPlayer(playerid);
                {
            if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
                        {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
                        {
                            new fegyvertext1[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver1] == 1) { fegyvertext1 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext1 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext2[40];
                                    if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) { fegyvertext2 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext2 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext3[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) { fegyvertext3 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext3 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext4[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) { fegyvertext4 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext4 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext5[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) { fegyvertext5 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext5 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext6[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) { fegyvertext6 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext6 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext7[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) { fegyvertext7 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext7 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext8[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver8] == 1) { fegyvertext8 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext8 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext9[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) { fegyvertext9 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext9 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext10[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver10] == 1) { fegyvertext10 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext10 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext11[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver11] == 1) { fegyvertext11 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext11 = \"Nincs\"; }
                                new fegyvertext12[40];
                                if(PlayerInfo[playerid][fegyver12] == 1) { fegyvertext12 = \"Van\"; }
                                else { fegyvertext12 = \"Nincs\"; }
                                            new nev[32];
                                            new keszpenz[32];
                                                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                            format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte megmotozni %s -t!\",nev,rag(giveplayer,3));
                                ProxDetector(30.0, playerid, stringx, Lila,Lila,Lila,Lila,Lila);
                                format(stringx, sizeof(stringx), \"%s befejezte a megmotozást!\",nev);
                                SendClientMessage(giveplayerid,Grad2,stringx);
                                                GetPlayerName(giveplayerid, sendername, sizeof(sendername));
                                                format(string, 256, \"Neve: %s.\",sendername);
                                                SendClientMessage(playerid, Sarga2,string);
                            format(keszpenz, sizeof(keszpenz), \"Készpénz: %d$.\",PlayerInfo[giveplayerid][Penz]);
                                SendClientMessage(playerid,Sarga,keszpenz);
                                SendClientMessage(playerid,Sarga,\"Fegyverek:\");
                                            format(stringx,sizeof(stringx), \"Boxer: %s, darab: %d | Baseball ütõ#245;: %s, darab: %d | Kés: %s, darab: %d | 9mm-es: %s, töltény: %d\",fegyvertext1,PlayerInfo[playerid][tolteny1],fegyvertext2,PlayerInfo[playerid][tolteny2],fegyvertext3,PlayerInfo[playerid][tolteny3],fegyvertext4,PlayerInfo[playerid][tolteny4]);
                                    SendClientMessage(playerid,Szurke,stringx);
                                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Desert Eagle: %s, töltény: %d | Mp5: %s, töltény: %d | Ak-47: %s, töltény: %d | M4: %s, töltény: %d\",fegyvertext5,PlayerInfo[playerid][tolteny5],fegyvertext6,PlayerInfo[playerid][tolteny6],fegyvertext7,PlayerInfo[playerid][tolteny7],fegyvertext8,PlayerInfo[playerid][tolteny8]);
                                    SendClientMessage(playerid,Szurke,stringx);
                                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Shotgun: %s, töltény: %d | Spray: %s, töltény: %d | Füst gránát: %s, töltény: %d | Gumi bot: %s, darab: %d\",fegyvertext9,PlayerInfo[playerid][tolteny9],fegyvertext10,PlayerInfo[playerid][tolteny10],fegyvertext11,PlayerInfo[playerid][tolteny11],fegyvertext12,PlayerInfo[playerid][tolteny12]);
                                    SendClientMessage(playerid,Szurke,stringx);
                        }
                        else SendClientMessage(playerid,Grad2,\"Nincs a közeledben senki!\");
                    }
                    else SendClientMessage(playerid,Grad2,\"Nincs a közeledben senki!\");
                }
                return 1;
        }
        return 0;
}
#endif

 
Bocsi a felesleges sorokért
A lényeg az, hogy amikor beírom a mod nevét a gamemodeshez akkor azt írja unkown (a modehoz) amikor belépek akkor meg eldob egy helyre és a modból semmi se mûködik. Aki tud segítsen kérem.sscanf.dll ma lett frissítve a mod ma lett \"írva\" és azt írja Script[gamemodes/gamemodem.amx: Run time error 20: \"Invalid index parameter bad entry pont)\" Nagyon köszizném a segítséget
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 27. - 00:19:59 írta Benike1997 »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Unknown gamemode
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 27. - 08:15:11 »
+1 Show voters
Cseréld le a pluginokat

Unknown gamemode
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 27. - 12:38:18 »
0 Show voters
Megvolt. Megpróbáltam definiálni is mert angol oldalakon is utána néztem de semmi.

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Unknown gamemode
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 27. - 12:43:44 »
+1 Show voters
Az összes plugint és include-od amit a mód használ töltsd le belõlük a legfrissebbet, cseréld ki a régiekkel, majd a mód .pwn fájlát futtasd át pawnoval és mûködni fog.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal