//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++//------------------------------------------------------------------------------// <Név: RP Regisztrációs rendszer>// <Tulajdonos: Saints_Walls (DoggMann)>//------------------------------------------------------------------------------//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++// <INCLUDE-OK>// <INCLUDE-OK>//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++#include <a_samp>#include <dini>//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++// <VÁLTOZÓK>// <VÁLTOZÓK>//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++new szoveg1[128];new Fajl[256];enum pAdat{ pPenz, pAdmin, pNem, pKor, pSkin, pLeader, pTag, pRang, pReg, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle}new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++// <DEFINICIÓK>// <DEFINICIÓK>//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++#define DIALOG_REGISTER 1#define DIALOG_LOGIN 2#define DIALOG_AGE 3#define DIALOG_SEX 4#define KEK 0x00ccffAA#define ZOLD 0x43e85fAA#define FEHER 0xffffffAA//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++// <SCRIPT>// <SCRIPT>//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++#pragma tabsize 0public OnPlayerConnect(playerid){ SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid)); if(fexist(Fajl)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\"); } return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); JatekosInfo[playerid][X] = x; JatekosInfo[playerid][Y] = y; JatekosInfo[playerid][Z] = z; JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid); GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]); dini_IntSet(Fajl,\"Admin\",JatekosInfo[playerid][pAdmin]); dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",JatekosInfo[playerid][pNem]); dini_IntSet(Fajl,\"Kor\",JatekosInfo[playerid][pKor]); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]); dini_IntSet(Fajl,\"Leader\",JatekosInfo[playerid][pLeader]); dini_IntSet(Fajl,\"Tag\",JatekosInfo[playerid][pTag]); dini_IntSet(Fajl,\"Rang\",JatekosInfo[playerid][pRang]); dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]); dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]); return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { dini_Create(Fajl); dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",25000); dini_IntSet(Fajl,\"Admin\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Kor\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Leader\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Tag\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Rang\",0); SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SEX,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_SEX) { if(response) { if(listitem == 0) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Hány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } if(listitem == 1) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,233); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Hány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_AGE) { if(!response) { Kick(playerid); } else { if(strlen(inputtext)) { new age = strval(inputtext); if(age > 100 || age < 18) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Rossz kor!\\nHány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } else { dini_IntSet(Fajl,\"Kor\",age); format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"%d éves lettél!\",age); SendClientMessage(playerid,ZOLD,szoveg1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen regisztráltál!\"); } } else { return 0; } } } if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { new jelszo[200]; format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\")); if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0) { JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); JatekosInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(Fajl, \"Admin\"); JatekosInfo[playerid][pNem] = dini_Int(Fajl, \"Nem\"); JatekosInfo[playerid][pKor] = dini_Int(Fajl, \"Kor\"); JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][pLeader] = dini_Int(Fajl, \"Leader\"); JatekosInfo[playerid][pTag] = dini_Int(Fajl, \"Tag\"); JatekosInfo[playerid][pRang] = dini_Int(Fajl, \"Rang\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\"); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerColor(playerid,FEHER); SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\"); } } else { Kick(playerid); } } return 1;}
stock Neve(playerid){new Role_Play_Name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, Role_Play_Name, sizeof(Role_Play_Name));for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++) { if(Role_Play_Name == \'_\') { Role_Play_Name = \' \'; }}return Role_Play_Name;}
Admin=0Nem=0Kor=0Skin=60Leader=0Tag=0Rang=0
if(listitem == 0) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Hány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\"); }
dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",JatekosInfo[playerid][pNem]);
if(listitem == 0) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1); JatekosInfo[playerid][pNem] = 1; SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Hány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\"); }
dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]);
Nem ez a gondja. Ha mentesz valamit, utána nem szükséges változtatni az értéket, mert azt menti le ami a változóban van. A változó értéke nem fog változni mentés után.A probléma egyszerû, méghozz: dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]); Remélem feltûnõ a hiba. A változó típusát létrehozásnál kell megadni, amikor felhasználod Nem. \'Float:\' részletet töröld ki, és menni fog. Arra csak akkor van szükség amikor létrehozod, hogy megjelöld a fajtát amit felhasználsz.