Szerző Téma: Robbanás és elspawnolás  (Megtekintve 1586 alkalommal)

Robbanás és elspawnolás
« Dátum: 2013. december 16. - 21:23:53 »
0 Show voters
Üdv.
Segítséget kérnék olyanban, h ha a jármûvem felrobban, akkor egy bizonyos pontra elspawnoljon és a helyén egy virág obj legyen.
Elõrre is köszönöm a segítséget.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Robbanás és elspawnolás
« Válasz #1 Dátum: 2013. december 16. - 21:28:32 »
0 Show voters
Lekérdezed a kocsi koordinátáit, és a helyére raksz egy virág objectet, a kocsit pedig egyszerûen áthelyezed. Ennyi.

Robbanás és elspawnolás
« Válasz #2 Dátum: 2013. december 16. - 21:38:23 »
0 Show voters
Így elmondva igen egyszerû, de scriptben nem vagyok annyira jártas, h ezt egyedül meg is írjam, esetleg megtudnád csinálni?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Robbanás és elspawnolás
« Válasz #3 Dátum: 2013. december 16. - 21:49:20 »
0 Show voters
Ha mindent megcsinálnak helyetted, akkor sose, fogsz megtanulni programozni. Azonban elárulom, mely függvények kellenek majd hizzá javarészt:
 
GetPlayerVehicleId
GetVehiclePos
SetVehiclePos
CreateObject

 
Elkészíteni pedig nem fogom, hogy tanulj is egy kicsit, de ennyit segítettem. Na meg most tabon vagyok, szóval itt nem igen fogok most forráskódokat írogatni sem neked, sem másnak, sem pedig magamnak.

Robbanás és elspawnolás
« Válasz #4 Dátum: 2013. december 16. - 21:51:27 »
0 Show voters
Ezzel nem lettem kisegítve, de azért köszönöm.
Valaki help me.

Robbanás és elspawnolás
« Válasz #5 Dátum: 2013. december 16. - 23:29:33 »
0 Show voters

Ezzel nem lettem kisegítve, de azért köszönöm.
Valaki help me.
 
[/quote]
Hello keress rá Dfoglalo által írt függvényekre a googlebe és rájössz hogy mennyit segítettvele.
De így össze visszába lírom.
 
public VehicleDeath(killerid,playerid)
{
        new kocsi;
        kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
         new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
         GetVehiclePos(kocsi, vehx, vehy, vehz);
        CreateObject(870,vehx,vehy,vehz,0.0,0.0,0.0);
         SetVehiclePos(kocsi,x,y,z);///neked kell megadni
}

 
valahogy így nézhet ki.!
De jobb lenne ha utána olvasnál , mert így nem fogsz \"fejlõdni\"!!!

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Robbanás és elspawnolás
« Válasz #6 Dátum: 2013. december 17. - 02:18:20 »
0 Show voters

Ezzel nem lettem kisegítve, de azért köszönöm.
Valaki help me.
 
[/quote]
Nem dísznek van a Google keresõje.. azért mert most írsz egy témát azt nem jelenti azt, hogy minden kódot részletesen kötelesek vagyunk megírni neked, probáld saját magad.. így soha nem fogsz egy rövid szkriptet sem megírni.. nem, hogy még szervert.
Milyen vírágot szeretnél te? Pontosabban, hogy képzelted el? felrobban a kocsi és simán egy vírág legyen ott?

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Robbanás és elspawnolás
« Válasz #7 Dátum: 2013. december 17. - 07:41:36 »
0 Show voters
látom ti sem találkoztatok még a wikis linkekkel :D ha rákattintasz ezekre akkor bejön a wikis oldaluk ( kivéve 1. azt alul linkeltem )
 

 
GetPlayerVehicleId
GetVehiclePos
SetVehiclePos
CreateObject

 

[/quote]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerVehicleID
az aláírásomban találsz még pár wikis linket ha érdekel a scriptelés azok alapján eltudod kezdeni a tanulást :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Robbanás és elspawnolás
« Válasz #8 Dátum: 2013. december 17. - 11:28:23 »
0 Show voters

 

Ezzel nem lettem kisegítve, de azért köszönöm.
Valaki help me.
 
[/quote]
Nem dísznek van a Google keresõje.. azért mert most írsz egy témát azt nem jelenti azt, hogy minden kódot részletesen kötelesek vagyunk megírni neked, probáld saját magad.. így soha nem fogsz egy rövid szkriptet sem megírni.. nem, hogy még szervert.
Milyen vírágot szeretnél te? Pontosabban, hogy képzelted el? felrobban a kocsi és simán egy vírág legyen ott?
 
[/quote]
Segítséget kértem, nem utasítást adtam és ha akárhogy is nézem, egyáltalán nem voltam bunkó, hanem normálisan kértem. Úgy képzeltem el, h ha a jármû hp-ja lemegy pl 30alá akkor elméletileg már robban, akkor az autó helyére ahol felrobban letegyen egy objectet, jelen helyzetbe egy virágot, de az object-idt már énis betom helyettesíteni, és az autót ami felrobbant, azt meg elspawnolja a tengerbe valahova. Ez lenne az elképzelésem.

Nem elérhető Szasza

  • 388
    • Profil megtekintése
Robbanás és elspawnolás
« Válasz #9 Dátum: 2013. december 17. - 18:13:24 »
0 Show voters

Csakhogy, nem mûködik, a kocsit nem spawnolja arra a koordinátára amit megadok neki és virág se jelenik meg.
 
[/quote]
Akkor talán másold be a CODE-t amit írtál... így hogy mondjuk meg mi a baj vele?

Robbanás és elspawnolás
« Válasz #10 Dátum: 2013. december 17. - 20:56:45 »
0 Show voters
forward VehicleDeath(killerid,playerid);
}
public VehicleDeath(killerid,playerid)
{
           new kocsi;
           kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
            new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
            GetVehiclePos(kocsi, vehx, vehy, vehz);
           CreateObject(OBJID,vehx,vehy,vehz,0.0,0.0,0.0);
            SetVehiclePos(kocsi,0.0,0.0,0.0);///neked kell megadni

 
így csináltam....
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 19. - 22:52:20 írta ZyZu »

Nem elérhető Szasza

  • 388
    • Profil megtekintése
Robbanás és elspawnolás
« Válasz #11 Dátum: 2013. december 17. - 21:35:24 »
0 Show voters

forward VehicleDeath(killerid,playerid);
}
public VehicleDeath(killerid,playerid)
{
            new kocsi;
            kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
             new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
             GetVehiclePos(kocsi, vehx, vehy, vehz);
            CreateObject(OBJID,vehx,vehy,vehz,0.0,0.0,0.0);
             SetVehiclePos(kocsi,0.0,0.0,0.0);///neked kell megadni
így csináltam....
 
[/quote]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDeath

Nem elérhető Elen

  • 222
  • Elen
    • Profil megtekintése
Robbanás és elspawnolás
« Válasz #12 Dátum: 2013. december 17. - 22:00:37 »
+1 Show voters
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
         new Float:xk,Float:yk,Float:zk;
         GetVehiclePos(vehicleid,xk,yk,zk);
         CreateObject(325,xk,yk,zk,0,0,0,0);//ha lebeg az object akkor a zk-t állítsd át pl: zk-0.7 vagy zk-0.3 vagy majd megtudod
         SetVehiclePos(vehicleid,0.0,0.0,0.0);
return 1;
}

 
Nem tudom, hogy jó e, mivel én nem jármû robbanásnál raknám odébb a kocsit, hanem amikor spawnol, tehát így nem tudom, hogy mûködik e, mert ugye felrobban xyz poson és spawnoláskor visszakerül az eredeti helyére.. itt a prioritások is számítanak..
nem teszteltem mert böngészõben írtam
Ha nem mûködik írj és segítek

Robbanás és elspawnolás
« Válasz #13 Dátum: 2013. december 17. - 22:01:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dfoglalo date=1387312998\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45363\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na jó, én neked sem segítek többet, mert egyszerûen nem vagy képes megérteni semmit sem... :facepalm: Ez az utolsó hszem számodra, nagyon remélem. Code taget meg használj már istenem! Az object idt, meg a koordinátát át kéne írni, meg az object magasságát és rotációját sem ártana beállítani, stb.! Na én ezt a temát hanyagoltam, csõ. :facepalm:
 
Nagy segítség vagy, kár a hsz-ért. Ha valaki nem ért valamit nem bunkózni kell, meg lekezelõen viselkedni, HANEM SEGÍTENI addig amíg rá nem jön. Ez az én véleményem, te se úgy estél ki valahonnan, h ezt tudtad egybõl, most kezdtem, nem csoda, h nem értem. Mit állítsak be rajta? Elmondtam, h azt akarom, h a kocsi helyére rakja, ahol felrobbant, arra a koordinátára, ha tudnám, h h kell, nem itt irkálnék hanem megcsinálnám, de más kezdõ ha ezt látja biztos nem ír, mert nem égeti le õ is magát, meg nem akarja senki, h ilyen lekezelõen viselkedjenek vele, ha nem értem, hát bocsánat, azért vagyok itt, h hátha megértem, hátha elmagyarázza valaki, de úgylátom olyan ember itt nem nagyon akad.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 17. - 22:01:48 )


 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
          new Float:xk,Float:yk,Float:zk;
          GetVehiclePos(vehicleid,xk,yk,zk);
          CreateObject(325,xk,yk,zk,0,0,0,0);//ha lebeg az object akkor a zk-t állítsd át pl: zk-0.7 vagy zk-0.3 vagy majd megtudod
          SetVehiclePos(vehicleid,0.0,0.0,0.0);
return 1;
}

 
Nem tudom, hogy jó e, mivel én nem jármû robbanásnál raknám odébb a kocsit, hanem amikor spawnol, tehát így nem tudom, hogy mûködik e, mert ugye felrobban xyz poson és spawnoláskor visszakerül az eredeti helyére.. itt a prioritások is számítanak..
nem teszteltem mert böngészõben írtam
Ha nem mûködik írj és segítek
 
[/quote]
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet, máris nézem.
Elen soraival hibátlanul mûködik, nagyon szépen köszönöm neki. :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 17. - 22:23:23 írta miranda47 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal