GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Mitsubishi_Lancer - 2011. Január 30. - 13:45:47

Cím: Tuning infernus stb...
Írta: Mitsubishi_Lancer - 2011. Január 30. - 13:45:47
Azt szeretném kérdezni hogy ilyet lehet-e?
kép: http://kepfeltoltes.hu/view/110130/mta-tuningcars_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 ??? ???
infernushoz kéne és lv police-hoz. a feltzer nem fontos.
Ha ez így lehetséges ami a képen van akkor valaki megírná filterscript-ben?
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: herban - 2011. Január 30. - 14:05:04
AttachObjectToVehicle
Bövebben:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: Mitsubishi_Lancer - 2011. Január 31. - 06:48:33
Köszönöm a kommentet, de én még nagyon kezdõ vagyok, azt szeretném kérni, hogy valaki írja meg ezt scriptbe. Jó lenne ezzel a kocsival és alkatrészekkel. A többi autó nem fontos csak az infernus.
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: herban - 2011. Január 31. - 18:35:13
Ha tudnám az object ID-it meg csinálnám
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: InAceX - 2011. Január 31. - 18:39:16
Idézetet írta: herban date=1296495313\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5761\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha tudnám az object ID-it meg csinálnám
 
A képeken ott van az Object ID
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: herban - 2011. Január 31. - 19:42:21
Ottvan
De mivel megprobáltam õket és mindegyikre azt írta hogy ismeretlen
Szóval ezért kérdeztem
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: InAceX - 2011. Január 31. - 19:43:08
Idézetet írta: herban date=1296499341\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5761\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ottvan
De mivel megprobáltam õket és mindegyikre azt írta hogy ismeretlen
Szóval ezért kérdeztem
 
Nekem Hold-Studio 0.3c-vel mindet kihozta.
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: nyE - 2011. Január 31. - 20:41:56
Idézetet írta: InAceX date=1296499388\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5761\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ottvan
De mivel megprobáltam õket és mindegyikre azt írta hogy ismeretlen
Szóval ezért kérdeztem
 
Nekem Hold-Studio 0.3c-vel mindet kihozta.
 
[/quote]
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: Mitsubishi_Lancer - 2011. Február 02. - 07:07:49
Letöltöttem ezt a hold studio-t, de ez csak embernél megy. :( És azt se tudom, hogy ha beforgatom az ak-t a hátához akk h csináljam meg hog /ak47 és megjelenjen neki? Szóval azt szeretném kérni, hogy ha lehetséges akkor valaki írja meg pls ezt a tuning infernust fs-ben.
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: ►ѕтa - 2011. Február 03. - 10:30:26
Tuning Infernus:
 

if (strcmp(\"/tuninginf\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new object, object2, object3, object4;
new veh;
new Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:pAngle;
GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, pAngle);
new pInterior = GetPlayerInterior(playerid);
new pVirtualworld = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
veh = CreateVehicle(411, pX, pY, pZ, pAngle, 0, 0, -1);
LinkVehicleToInterior(veh, pInterior);
SetVehicleVirtualWorld(veh, pVirtualworld);
PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
object = CreateObject(1171, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object, veh, -1.0, 2.1, -0.05, 1.42, 0.2, 1.4);
object2 = CreateObject(1164, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object2, veh, -0.0041, -2.52, 0.3211, 0.0, 0.0, 0.0);
object3 = CreateObject(1144, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object3, veh, 0.40, 1.8888, 0.15, -6.0, 0.0, 0.0);
object4 = CreateObject(1144, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object4, veh, -0.40, 1.8888, 0.15, -6.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}

 
Tuning Feltzer:
 
if (strcmp(\"/tuningfeltz\", cmdtext, true) == 0)
{
new object,object2;
new veh;
new Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:pAngle;
GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, pAngle);
new pInterior = GetPlayerInterior(playerid);
new pVirtualworld = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
veh = CreateVehicle(533, pX, pY, pZ, pAngle, 0, 0, 6000);
LinkVehicleToInterior(veh, pInterior);
SetVehicleVirtualWorld(veh, pVirtualworld);
PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
object = CreateObject(1128, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object, veh, -0.0041, -0.1010, 0.12, 0.0, 0.0, 0.0);
object2 = CreateObject(1162, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object2, veh, -0.0041, -2.52, 0.2, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: Mitsubishi_Lancer - 2011. Február 03. - 13:37:09
Köszönöm a segítséget, ezen a fórumon nagyon saegítõkészek az emberek!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: Rammstein - 2011. Február 03. - 18:03:19
Idézetet írta: Mitsubishi_Lancer date=1296736629\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5761\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm a segítséget, ezen a fórumon nagyon saegítõkészek az emberek!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D
 
ha megoldottad a dolgod, a témát zárd!!!
egyébként mire számítottál? mi vagyunk a legsegítõkészebbek már több mint 2 éve!!!!!
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: Pedró - 2011. Február 03. - 18:10:12
ez tök faxa.. :D am hogy lehet ezeket meghatárolni szal hogyan tom megnézni a kocsin a x y z kordinátákat?
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: Mitsubishi_Lancer - 2011. Február 04. - 13:50:18
\" post=\"110638\" timestamp=\"1296752599\"]

Köszönöm a segítséget, ezen a fórumon nagyon saegítõkészek az emberek!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D
 
[/quote]
ha megoldottad a dolgod, a témát zárd!!!
egyébként mire számítottál? mi vagyunk a legsegítõkészebbek már több mint 2 éve!!!!!
 
[/quote]
Azt látom.  :) Kár hogy nem regisztráltam már több mint két éve!!!!! :D
Cím: Tuning infernus stb...
Írta: Mitsubishi_Lancer - 2011. Február 04. - 13:50:40
zárok, kösz mindent