Szerző Téma: SK Védelem  (Megtekintve 619 alkalommal)

SK Védelem
« Dátum: 2012. szeptember 21. - 14:39:42 »
0 Show voters
Sziasztok!
Egy olyan sk védelmet szeretnék kérni hogy ha a player spawnol és ha nem mozog akkor legyen godba és ha megnyom utána bármelyik billentyût akkor le veszi a godot a playerõl!

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
SK Védelem
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 21. - 21:32:21 »
+1 Show voters
Nem egészen értem. De megírtam neked 2 változatban. Az egyik lefagyasztja, a másik nem, de az is örök életet ad.
Lefagyasztós:
 
#include <a_samp>
new bool: God[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    God[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, false);
    God[playerid] = true;
    SendClientMessage(playerid, -1, \"SK védelem aktiválva! Deaktiváláshoz nyomj meg egy gombot!\");
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(God[playerid])
    {
        God[playerid] = false;
        TogglePlayerControllable(playerid, true);
        SendClientMessage(playerid, -1, \"SK védelem deaktiválva!\");
    }
    return 1;
}

 
Nem lefagyasztós:
 
#include <a_samp>
new bool: God[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    God[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    God[playerid] = true;
    SendClientMessage(playerid, -1, \"SK védelem aktiválva! Deaktiváláshoz nyomj meg egy gombot!\");
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(God[playerid])
    {
        God[playerid] = false;
        SendClientMessage(playerid, -1, \"SK védelem deaktiválva!\");
    }
    return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
    if(God[playerid]) SetPlayerHealth(playerid, 100);
    return 1;
}

Böngészõben írtam tehát nem biztos hogy mûködik.

SK Védelem
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 21. - 22:07:10 »
0 Show voters
Köszi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal