public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DIALOG_0) { if(response) { if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50); GivePlayerMoney(playerid, -5000); SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy Desert Eagle-t 5000$-ért.\"); } if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 50); GivePlayerMoney(playerid, -7500); SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy Shotgun-t 7500$-ért.\"); } if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 3. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 50); GivePlayerMoney(playerid, -4500); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy Sawnoff Shotgun-t 4500$-ért.\"); } if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 50); GivePlayerMoney(playerid, -3000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy MP5-t 3000$-ért.\"); } if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 50); GivePlayerMoney(playerid, -12000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy AK47-t 12000$-ért.\"); //megjavítja a kocsit } if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 50); GivePlayerMoney(playerid, -12000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy M4A1-t 12000$-ért.\"); } if(listitem == 6) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50); GivePlayerMoney(playerid, -10000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy Sniper-t 10000$-ért.\"); } } }else{//ellentétben SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\"); }}
#define DIALOG_1 2342
CMD:drink(playerid){ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Italok\",\"Narancs kóla\\nCoca Cóla\\nWhiskey\\nBor\",\"Választ\",\"Mégsem\");}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ //A további sorokat teheted a DIALOG_0 alá. if(dialogid == DIALOG_1) //Ha a dialog id-je: DIALOG_1(definálva) { if(response)//Ha a \"Választ\" gombra kattintasz: { if(listitem == 0) //ha a Narancs kólát választod akkor: { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Egy Narancs Kólát vettél!\"); } if(listitem == 1) //ha a Coca Colát választod akkor: { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Egy Coca Colát vettél!\"); } //És így sorba az a lényege hogy a listitem == és a sorszáma.. de nem 1-tõl hanem 0-tól kezdõdik ez nehogy belezavarjon. } } return 1;}
#include #define DIALOG_0 3244#define DIALOG_1 2342CMD:drink(playerid){ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Italok\",\"Narancs kóla\\nCoca Cóla\\nWhiskey\\nBor\",\"Választ\",\"Mégsem\");return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == DIALOG_0){if(response){ if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50); GivePlayerMoney(playerid, -5000); SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy Desert Eagle-t 5000$-ért.\"); } if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 50); GivePlayerMoney(playerid, -7500); SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy Shotgun-t 7500$-ért.\"); } if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 3. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 50); GivePlayerMoney(playerid, -4500); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy Sawnoff Shotgun-t 4500$-ért.\"); } if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 50); GivePlayerMoney(playerid, -3000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy MP5-t 3000$-ért.\"); } if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 50); GivePlayerMoney(playerid, -12000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy AK47-t 12000$-ért.\"); //megjavítja a kocsit } if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 50); GivePlayerMoney(playerid, -12000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy M4A1-t 12000$-ért.\"); } if(listitem == 6) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50); GivePlayerMoney(playerid, -10000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"Vettél egy Sniper-t 10000$-ért.\"); }}}else{SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\");}if(dialogid == DIALOG_1){ if(response) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Egy Narancs Kólát vettél!\"); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Egy Coca Colát vettél!\"); } //... }}return 1;}
#define DIALOG_WEAPON 1
CMD:weapon(playerid){ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WEAPON,DIALOG_STYLE_LIST,\"Weapon\",\"fegyver1\\nfegyver2\\nfegyver3\\nfegyver4\",\"Választ\",\"Mégsem\");}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DIALOG_WEAPON) { if(response) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy fegyvert\"); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy fegyvert!\"); if(listitem == 2) { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy fegyvert!\"); } } } return 1;}
#define DIALOG_DRINK 2
CMD:drink(playerid){ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WEAPON,DIALOG_STYLE_LIST,\"Drink\",\"drink1\\ndrink2\\ndrink3\\ndrink4\",\"Választ\",\"Mégsem\");}
if(dialogid == DIALOG_DRINK) { if(response) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy drinket\"); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy drinket\"); if(listitem == 2) { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Vettél egy drinket\"); } } } return 1;}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DIALOG_0) { if(response) { if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50); GivePlayerMoney(playerid, -5000); SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"{FFFF00}Vettél egy Desert Eagle-t 5000$-ért.\"); } if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 50); GivePlayerMoney(playerid, -7500); SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"{FFFF00}Vettél egy Shotgun-t 7500$-ért.\"); } if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 3. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 50); GivePlayerMoney(playerid, -4500); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy Sawnoff Shotgun-t 4500$-ért.\"); } if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 50); GivePlayerMoney(playerid, -3000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy MP5-t 3000$-ért.\"); } if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 50); GivePlayerMoney(playerid, -12000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy AK47-t 12000$-ért.\"); //megjavítja a kocsit } if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 50); GivePlayerMoney(playerid, -12000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy M4A1-t 12000$-ért.\"); } if(listitem == 6) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50); GivePlayerMoney(playerid, -10000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy Sniper-t 10000$-ért.\"); } } } else { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"{FF0000}Kiléptél a dialogból\"); } if(dialogid == DIALOG_1) { if(response) { if(listitem == 1) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6000); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}Vettél egy üveg pálinkát.\"); } if(listitem == 2) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 4000); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}Vettél egy üveg whiskeyt.\"); } if(listitem == 3) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, 3000); SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER); SendClientMessage(playerid, -1,\"{FFFF00}Vettél egy üveg bort.\"); } if(listitem == 4) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK); SendClientMessage(playerid, -1,\"{FFFF00}Vettél egy üveg kólát.\"); } } } return 1;}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DIALOG_0) { if(response) { if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50); GivePlayerMoney(playerid, -5000); SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"{FFFF00}Vettél egy Desert Eagle-t 5000$-ért.\"); } if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 50); GivePlayerMoney(playerid, -7500); SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"{FFFF00}Vettél egy Shotgun-t 7500$-ért.\"); } if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 3. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 50); GivePlayerMoney(playerid, -4500); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy Sawnoff Shotgun-t 4500$-ért.\"); } if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 50); GivePlayerMoney(playerid, -3000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy MP5-t 3000$-ért.\"); } if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 50); GivePlayerMoney(playerid, -12000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy AK47-t 12000$-ért.\"); //megjavítja a kocsit } if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen.... { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 50); GivePlayerMoney(playerid, -12000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy M4A1-t 12000$-ért.\"); } if(listitem == 6) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50); GivePlayerMoney(playerid, -10000); SendClientMessage(playerid,0x4000000FF, \"{FFFF00}Vettél egy Sniper-t 10000$-ért.\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"{FF0000}Kiléptél a dialogból\"); } } if(dialogid == DIALOG_1) { if(response) { if(listitem == 1) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6000); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}Vettél egy üveg pálinkát.\"); } if(listitem == 2) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 4000); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}Vettél egy üveg whiskeyt.\"); } if(listitem == 3) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, 3000); SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER); SendClientMessage(playerid, -1,\"{FFFF00}Vettél egy üveg bort.\"); } if(listitem == 4) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK); SendClientMessage(playerid, -1,\"{FFFF00}Vettél egy üveg kólát.\"); } } } return 1;}