Szerző Téma: Visszaszámláló kiegészítés  (Megtekintve 1210 alkalommal)

Nem elérhető b4zsY

Visszaszámláló kiegészítés
« Dátum: 2011. Augusztus 13. - 07:59:27 »
0 Show voters
Hali!
Van egy adott visszaszámláló (Hivatalos SA-MP fórumról), ezzel kapcsolatba annyi kérdésem lenne,
hogy mivel kellene kiegészíteni, hogy az lent leírtakkal mûködjön.
Pl.: XY játékos elindítja, és amint lejárt netudja újra elindítani, hanem várnia kelljen, úgy körülbelül ~45mp-t.
(Azt már megoldottam, hogy egyszerre többen ne tudják elindítani!)
+  : # <zcmd> -be van megoldva.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 13. - 20:47:46 írta b4zsY »

Nem elérhető b4zsY

Visszaszámláló kiegészítés
« Válasz #1 Dátum: 2011. Augusztus 13. - 08:32:52 »
0 Show voters
A változtatásom: magyarosítottam illetve színeztem a szavakat.
[pawn]forward count();
new ctimer=-1, ccc[128];
public count() {
if(ctimer == 1) {
ctimer = -1;
for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++)
if(IsPlayerConnected(integer) && IsPlayerInAnyVehicle(integer))
GameTextForPlayer(integer,\"~g~GO\",2000,5);
return 1; }
ctimer--;
format(ccc,128,\"%d\",ctimer);
for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++)
if(IsPlayerInAnyVehicle(integer) && IsPlayerConnected(integer))
GameTextForPlayer(integer,ccc,1000,5);
SetTimer(\"count\",1000,0);
return 1; }
CMD:count(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"** {DBD7D2}Csak {E9D66B}jármûben {DBD7D2}indíthatsz {E9D66B}visszaszámlálást{DBD7D2}!\");
if(ctimer != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"** {DBD7D2}Jelenleg {E9D66B}megy {DBD7D2}a {E9D66B}visszaszámláló{DBD7D2}! Kérlek várd meg míg {E9D66B}lejár{DBD7D2}!\");
ctimer = 5;
count();
return 1;
}[/pawn]

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Visszaszámláló kiegészítés
« Válasz #2 Dátum: 2011. Augusztus 13. - 09:12:56 »
+1 Show voters
[pawn]forward count();
forward counter();
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Counter\", 4500, true);
return 1;J
}
new ctimer=-1, ccc[128];
new bool:timer1 = false;
public count() {
if(ctimer == 1) {
ctimer = -1;
for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++)
if(IsPlayerConnected(integer) && IsPlayerInAnyVehicle(integer))
GameTextForPlayer(integer,\"~g~GO\",2000,5);
return 1; }
ctimer--;
format(ccc,128,\"%d\",ctimer);
for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++)
if(IsPlayerInAnyVehicle(integer) && IsPlayerConnected(integer))
GameTextForPlayer(integer,ccc,1000,5);
SetTimer(\"count\",1000,0);
return 1; }
CMD:count(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"** {DBD7D2}Csak {E9D66B}jármûben {DBD7D2}indíthatsz {E9D66B}visszaszámlálást{DBD7D2}!\");
if(ctimer != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"** {DBD7D2}Jelenleg {E9D66B}megy {DBD7D2}a {E9D66B}visszaszámláló{DBD7D2}! Kérlek várd meg míg {E9D66B}lejár{DBD7D2}!\");
if(timer1 == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\" Még nem indíthatsz visszaszámlálást!\");
ctimer = 5;
count();
timer1 = true;
return 1;
}
public Counter()
{
timer1 = false;
}[/pawn]

Nem elérhető b4zsY

Visszaszámláló kiegészítés
« Válasz #3 Dátum: 2011. Augusztus 13. - 09:40:48 »
0 Show voters
Teszteltem, és remekül mûködik! Köszönöm! :D
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 13. - 20:47:28 írta b4zsY »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal