Helló! Megcsináltam neked!
Itt a kódos változata:
/*
* ---Teleport Script---
* by: Edy (Zalakaka45)
*/
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Teleport Script by Edy\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.0); // A 0.0,0.0,3.0 az a koordinátája hogy hova tegye a játékost
return 1;
}
return 1;
}
/* Ha a többit is beszeretnéd tenni akkor csak kimásolod
if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.0);
return 1;
}
és átirod a kódot, majd a koordinátákat hogy hova rakja */
Itt a dialogos változata ha esetleg ez jobban tetszene:
/*
* ---Teleport Script---
* by: Edy (Zalakaka45)
*/
#include <a_samp>
#define Teleportok 0
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Teleport Script by Edy\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/teleportok\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_LIST,\"Teleportok\",\"DM2\\nCircuit\\nLV-FB\\nLV\\nSF\\nLS\\nAA\\nLS-FB\",\"Teleportálás\",\"Kilépés\"); // A LS-FB után folyathatod ugyan így.
return 1;
}
return 1;
}
public OnDialogResponse ( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] )
{
if( dialogid == 0)
{
if( listitem == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.0); // a 0.0,0.0,3.0 a koordináták, azt te is áttod állitani
return 1;
}
if( listitem == 1)
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.0);
return 1;
}
return 1;
}
return 0;
}
/* Itt mindig rá megy a következõhöz +1,
a következõnél pl: if ( listitem == 1), következõnél if( listitem == 2) szal mindig rámegy egy +1 */
Volt tesztelve! Mûködik!
Remélem segitettem! Helló :)