if(strcmp(\"/alkatrész\", cmdtext, true, 10) == 0)
if(strcmp(\"/fülke\", cmdtext, true, 10) == 0)
enum pAdat{pAlkatresz}new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];CMD:alkatresz(playerid,params[]){pInfo[ playerid ][ pAlkatresz ] += 1;SendClientMessage (playerid, -1\"\")}CMD:fulke(playerid,params[]){ new Float: pX, pY, pZ, Float: pY, Float F = 1; GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ); if(pInfo[ playerid ][ pAlkatresz ] >= 1) { pInfo[ playerid ][ pAlkatresz ] -= 1; SendClientMessage(playerid, -1,\"Leraktál egy fülkét\" ); Fulke[F] = CreateObject(/*fülke id*/, pX, pY, pZ);}else SendClientMessage(playerid, PIROS,\"Nincs alkatrészed!\" );}
De se baj ott a ZCMD konvertáló
Ja.. töröltem mert közbe rájöttem, hogy vissza felé nem konvertál XD
Írhatod , mert nekem full error lett az egész XD
#include <a_samp>#define COLOR_RED 0xFF0000FF#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFFenum pAdat{pAlkatresz}new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if(!strcmp(cmdtext, \"/alkatrész\")){ pInfo[playerid][pAlkatresz] += 1; SendClientMessage (playerid, COLOR_WHITE, \"Vettél egy alkatrészt, ingyen.\"); // Rakjak rá árat? return 1;}if(!strcmp(cmdtext, \"/fülke\")){new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z);if(pInfo[playerid][pAlkatresz] >= 1){ pInfo[playerid][pAlkatresz] -= 1; SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Leraktál egy fülkét.\"); CreateObject(100, x, y, z, 0, 0, 0);} else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincsen alkatrészed!\" );}return 1;}return 0;}
#include <a_samp>enum pAdat { pAlkatresz }new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){ if(strcmp(\"/alkatrész\", cmdtext, true, 10) == 0) { pInfo[ playerid ][ pAlkatresz ]++; SendClientMessage (playerid, -1, \"Vettél egy alkatrészt, ingyen.\"); return 1; } if(strcmp(\"/fülke\", cmdtext, true, 10) == 0) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); if( pInfo[ playerid ][ pAlkatresz ] >= 1 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nincs alkatrészed vegyél kérlek egyett!\" ); { pInfo[playerid][pAlkatresz]--; SendClientMessage( playerid, -1, \"Leraktál egy fülkét.\" ); CreateObject( 100, x, y, z, 0, 0, 0 ); } return 1; } return 0;}
Tessék javítottam pár hibát + sok olyan cucc volt ami ténylegesen nem oda való.. :yucky: #include <a_samp>enum pAdat { pAlkatresz }new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){ if(strcmp(\"/alkatrész\", cmdtext, true, 10) == 0) { pInfo[ playerid ][ pAlkatresz ]++; SendClientMessage (playerid, -1, \"Vettél egy alkatrészt, ingyen.\"); return 1; } if(strcmp(\"/fülke\", cmdtext, true, 10) == 0) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); if( pInfo[ playerid ][ pAlkatresz ] >= 1 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nincs alkatrészed vegyél kérlek egyett!\" ); { pInfo[playerid][pAlkatresz]--; SendClientMessage( playerid, -1, \"Leraktál egy fülkét.\" ); CreateObject( 100, x, y, z, 0, 0, 0 ); } return 1; } return 0;}
Tessék javítottam pár hibát + sok olyan cucc volt ami ténylegesen nem oda való.. :yucky: #include <a_samp>enum pAdat { pAlkatresz }new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){ if(strcmp(\"/alkatrész\", cmdtext, true, 10) == 0) { pInfo[ playerid ][ pAlkatresz ]++; SendClientMessage (playerid, -1, \"Vettél egy alkatrészt, ingyen.\"); return 1; } if(strcmp(\"/fülke\", cmdtext, true, 10) == 0) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); if( pInfo[ playerid ][ pAlkatresz ] >= 1 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nincs alkatrészed vegyél kérlek egyett!\" ); { pInfo[playerid][pAlkatresz]--; SendClientMessage( playerid, -1, \"Leraktál egy fülkét.\" ); CreateObject( 100, x, y, z, 0, 0, 0 ); } return 1; } return 0;} Na most meg mégis mi volt a baj azzal, amit én tegnap írtam neki? [/quote]Ha jól látom kiszedte a színeket és helyére \"-1-\"-et írt.