if (strcmp(cmd, \"/szintlépés\", true) == 0)
{
new infostringx[32];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 600)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 299)
{
SetPlayerScore(playerid, 1);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 1;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 600;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-600);
varoskassza += 600;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 300 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 600FT\");
}
if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 1200)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 599)
{
SetPlayerScore(playerid, 2);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 2;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 1200;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-1200)
varoskassza += 1200;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintlépés~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 600 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 1200FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 2)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 2000)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 999)
{
SetPlayerScore(playerid, 3);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 3;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 2000;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-2000)
varoskassza += 2000;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 1000 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 2000FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 3)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 3000)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 1499)
{
SetPlayerScore(playerid, 4);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 4;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 3000;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-3000)
varoskassza += 3000;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 1500 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 3000FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 4)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 4200)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 2099)
{
SetPlayerScore(playerid, 5);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 5;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 4200;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-4200)
varoskassza += 4200;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 2100 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 4200FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 5)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 6000)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 2999)
{
SetPlayerScore(playerid, 6);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 6;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 6000;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-6000)
varoskassza += 6000;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 3000 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 6000FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 6)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 8400)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 4199)
{
SetPlayerScore(playerid,7);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 7;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 8400;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-8400)
varoskassza += 8400;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 4200 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 8400FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 7)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 10600)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 5799)
{
SetPlayerScore(playerid, ;
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 8;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 10600;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-10600)
varoskassza += 10600;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 5600 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 10600FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] ==
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 14000)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 6999)
{
SetPlayerScore(playerid, 9);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 9;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 14000;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-14000)
varoskassza += 14000;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 7000 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 14000FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 9)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 18000)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 8999)
{
SetPlayerScore(playerid, 10);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 10;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 18000;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-18000)
varoskassza += 18000;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 9000 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 18000FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == 10)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 24000)
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] > 11999)
{
SetPlayerScore(playerid, 11);
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 11;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 24000;
SafeGivePlayerMoney(playerid,-24000)
varoskassza += 24000;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1)
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum 12000 XP\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed! A szint ára: 24000FT\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLevel] > 10)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= (PlayerInfo[playerid][pLevel]*2700)*(4/3))
{
if(PlayerInfo[playerid][XP] >= (5000*PlayerInfo[playerid][pLevel]-40000))
{
SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pLevel]+1);
PlayerInfo[playerid][pLevel] += 1;
PlayerInfo[playerid][Penz] -= (PlayerInfo[playerid][pLevel]*2700)*(4/3);
varoskassza += 5000*PlayerInfo[playerid][pLevel]-40000;
Savevaroskassza();
//SetPlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][Penz]);
format(stringx, sizeof(stringx), \"~g~Szintetléptél!~n~~w~Szinted: %d\", GetPlayerScore(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, stringx, 5000, 1);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szintet lép. Új szintje: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,PlayerInfo[playerid][pLevel]);
LoOoG(stringx);
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs elég tapasztalatod: Minimum %d XP\", (5000*PlayerInfo[playerid][pLevel]-40000));
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(infostringx, 256, \"Nincs elég pénzed! (%iFT)\", PlayerInfo[playerid][pLevel]*2700*4/3);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, infostringx);
}
}
} else {
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bejelentkezve!\");
} return 1;
}
Írd át amire kell. (XP-t és pénzt). Ezt a Wirtual World gm-bõl vettem ki.