GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: lusta19 - 2011. szeptember 08. - 19:07:35

Cím: szín mentés!
Írta: lusta19 - 2011. szeptember 08. - 19:07:35
csá!
ebben a parancsban hogy lehet megoldani hogy a játékos mikor szint választ elmentse neki a színt
Vagyis ha meghal az illetõ akkor is megmaradjon neki az a szín amit választott
 
if (strcmp(\"/red\", cmdtext, true) == 0)
{
    SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
return 1;
}

 
Egy példa jól jönne köszönöm!!!
Cím: szín mentés!
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 08. - 20:14:05

enum dData
{
    color
}
new ColorData[ MAX_PLAYERS ][ dData ];
ColorData[ playerid ][ color ] = GetPlayerColor( playerid );
format(
    string,
    sizeof(
        string
    ),
    \"Color=%x\\n\",
    ColorData[ playerid ][ color ]
);
Cím: szín mentés!
Írta: lusta19 - 2011. szeptember 08. - 21:26:37
egy mintát tudnál csinálni?
Cím: szín mentés!
Írta: Koncz_Norbert - 2011. szeptember 09. - 14:17:17
Great News. I have a freetime.
 

#include a_samp
#include <dini>
main() {}
public OnPlayerConnect( playerid )
{
    SetPlayerColor( playerid, ( random(0xFF) << 24 | random(0xFF) << 16 | random(0xFF) << 8  | 0xFF ) );
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if( strcmp( \"/RandPlayerColor\", cmdtext, true,    10 ) == 0 )
{
SetPlayerColor( playerid, ( random(0xFF) << 24 | random(0xFF) << 16 | random(0xFF) << 8  | 0xFF ) );
    return 1;
}
if( strcmp( \"/SavePlayerColor\", cmdtext, true, 10 ) == 0 )
{
    dini_IntSet ( \"color.ini\", \"color\", GetPlayerColor( playerid ) );
    return 1;
}
if( strcmp( \"/LoadPlayerColor\", cmdtext, true, 10 ) == 0 )
{
SetPlayerColor(playerid, dini_Int(\"color.ini\", \"color\") );
    return 1;
}
return 0;
}
Cím: szín mentés!
Írta: Sheet - 2011. szeptember 11. - 22:50:42
[mod]Véleményem szerint a kérés megvalósult. Zárok[/mod]