csá!
ebben a parancsban hogy lehet megoldani hogy a játékos mikor szint választ elmentse neki a színt
Vagyis ha meghal az illetõ akkor is megmaradjon neki az a szín amit választott
if (strcmp(\"/red\", cmdtext, true) == 0)
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
return 1;
}
Egy példa jól jönne köszönöm!!!
enum dData
{
color
}
new ColorData[ MAX_PLAYERS ][ dData ];
ColorData[ playerid ][ color ] = GetPlayerColor( playerid );
format(
string,
sizeof(
string
),
\"Color=%x\\n\",
ColorData[ playerid ][ color ]
);
Great News. I have a freetime.
#include a_samp
#include <dini>
main() {}
public OnPlayerConnect( playerid )
{
SetPlayerColor( playerid, ( random(0xFF) << 24 | random(0xFF) << 16 | random(0xFF) << 8 | 0xFF ) );
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if( strcmp( \"/RandPlayerColor\", cmdtext, true, 10 ) == 0 )
{
SetPlayerColor( playerid, ( random(0xFF) << 24 | random(0xFF) << 16 | random(0xFF) << 8 | 0xFF ) );
return 1;
}
if( strcmp( \"/SavePlayerColor\", cmdtext, true, 10 ) == 0 )
{
dini_IntSet ( \"color.ini\", \"color\", GetPlayerColor( playerid ) );
return 1;
}
if( strcmp( \"/LoadPlayerColor\", cmdtext, true, 10 ) == 0 )
{
SetPlayerColor(playerid, dini_Int(\"color.ini\", \"color\") );
return 1;
}
return 0;
}