GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: attila91 - 2012. április 22. - 12:34:47

Cím: Szervkereskedõ
Írta: attila91 - 2012. április 22. - 12:34:47
Üdv kellene nekem egy olyan script \"szerv kereskedõ\" ezt lehetséges megirni úgy képzeltem el h valakit elkapok /boncol id/név
és a játékos meghalna és a szerveket a valahol le lehetne adni /szervlead parancsal!A segitséget köszönöm!
Cím: Szervkereskedõ
Írta: zeteni - 2012. április 22. - 12:55:45
Hogy érted, hogy elkapod? Ott vagy a közelében vagy mi?
Cím: Szervkereskedõ
Írta: attila91 - 2012. április 22. - 13:04:52
autóba berántjuk vagy ilyesmi...
Cím: Szervkereskedõ
Írta: #Nexus# - 2012. április 25. - 15:55:18
Anyám .............
Na most az autóba berántás parancs megvan nem ?
Cím: Szervkereskedõ
Írta: attila91 - 2012. április 25. - 16:52:56
az nem kell csak az kell amit leirtam...
Cím: Szervkereskedõ
Írta: sza23 - 2012. április 28. - 18:05:23
Ugy akarja,hogy ha valakit megölsz akkor elveti a szerverit.
Tehát nagyjából a felépitése olyan mint amikor eldobja a fegyvert amikor megöltél valakit
Cím: Szervkereskedõ
Írta: attila91 - 2012. április 28. - 20:57:11
Nem nekem olyan kell h valakit elkapok ((ez legyen az én gondom hogy)) berakom kocsi beirom /boncol id/név és kiszedem szerverit és meghal.
Cím: Szervkereskedõ
Írta: zeteni - 2012. április 28. - 22:56:11
Írd ide az elkapás parancsát és megcsinálom
Cím: Szervkereskedõ
Írta: attila91 - 2012. április 28. - 23:00:17
csak a /boncol és /szervleader kellene és ty
Cím: Szervkereskedõ
Írta: Rexii - 2012. április 29. - 19:20:45
Tessék, megírtam!
Nem teszteltem,de valószínûleg mûködik!
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
#pragma tabsize 0
#define A_Szerv 1
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPVarInt(playerid, \"Szerv\", 0);
return 1;
}
CMD:boncol(playerid, params[])
{
new jozsi; //playerid
if(sscanf(params, \"ui\", jozsi)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /boncol <ID/Játékos név>\");
if(playerid == jozsi) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Magadat nem boncolhatod!\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Elkezdted boncolni a playert!\");
SendClientMessage(jozsi, 0xFFFFFF, \"Elkezdtek boncolni!\");
SetTimerEx(\"Boncolás\", 10000, 0,\"i\",playerid,jozsi);
SetPVarInt(playerid, \"Szerv\", A_Szerv);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Sikeresen felboncoltad a playert!Megkaptad a szerveit!\");
SendClientMessage(jozsi, 0xFFFFFF, \"Felboncoltak!\");
return 1;
}
CMD:szervlead(playerid, params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Szerv\"))
{
GivePlayerMoney(playerid, 25000); //itt átírhatod a pénzt
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Leadtad a szerveket és kaptál $25,000 -t!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Nincsenek eladható szerveid!\");
}
return 1;
}
Cím: Szervkereskedõ
Írta: Gabor.. - 2012. április 29. - 19:32:02
A timer álltal elindított eljárás nem írtad bele, de sebaj. :D Célnak megfelel.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
#define A_Szerv 1
public OnPlayerConnect(playerid)
{
                SetPVarInt(playerid, \"Szerv\", 0);
                return 1;
}
CMD:boncol(playerid, params[])
{
        new jozsi;
        if(sscanf(params, \"ui\", jozsi)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /boncol <ID/Játékos név>\");
        if(playerid == jozsi) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Magadat nem boncolhatod!\");
       
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Elkezdted boncolni a playert!\");
        SendClientMessage(jozsi, 0xFFFFFF, \"Elkezdtek boncolni!\");
       
        SetTimerEx(\"Boncolas\", 10000, 0,\"i\", jozsi);
       
        SetPVarInt(playerid, \"Szerv\", A_Szerv);
        TogglePlayerControllable(jozsi, 0);
       
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Sikeresen felboncoltad a playert!Megkaptad a szerveit!\");
        SendClientMessage(jozsi, 0xFFFFFF, \"Felboncolnak\");
        return 1;
}
CMD:szervlead(playerid, params[])
{
        if(GetPVarInt(playerid, \"Szerv\"))
        {
        GivePlayerMoney(playerid, 25000); //itt átírhatod a pénzt
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Leadtad a szerveket és kaptál $25,000 -t!\");
        }
        else
        {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Nincsenek eladható szerveid!\");
        }
        return 1;
}
forward Boncolas(playerid);
public Boncolas(playerid)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Felboncoltak!\");
   
}
Cím: Szervkereskedõ
Írta: Rexii - 2012. április 29. - 19:35:25
Igaz :D Boccs siettem...
Köszi Gábor!
Cím: Szervkereskedõ
Írta: attila91 - 2012. április 29. - 22:16:46
kössz, de 1 error van!
 
(36336) : error 017: undefined symbol \"params\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

 

if(sscanf(params, \"ui\", jozsi))
Cím: Szervkereskedõ
Írta: asdasd[gtaforum] - 2012. április 30. - 09:11:12
Szedd le az SSCANF-ot. aztán #include <sscanf2>
Cím: Szervkereskedõ
Írta: Ryuuzaki - 2012. április 30. - 09:24:57
if(sscanf(params, \"ui\", jozsi)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /boncol <ID/Játékos név>\");

 
Helyett
 
if(sscanf(params, \"u\", jozsi)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /boncol <ID/Játékos név>\");

 
Egyel több paraméter van megadva...
Cím: Szervkereskedõ
Írta: attila91 - 2012. április 30. - 16:39:08
igyis ugyan az a error :(
Cím: Szervkereskedõ
Írta: asdasd[gtaforum] - 2012. május 13. - 16:45:12
zcmd-t használtál, vagy átirtad másra?
Cím: Szervkereskedõ
Írta: asdasd[gtaforum] - 2012. május 13. - 16:45:12
zcmd-t használtál, vagy átirtad másra?