Megcsináltam.
2 stílust csináltam, amelyik tetszik azt rakod a szerverbe... színezni nem színeztem, szimpla fehér, majd amilyen színût szeretnél olyan színt adsz neki.
Még annyi hogy e helyet: | olyan kis kört rak, ez ilyen editor bug, de sztem így se rossz
Elsõ:
http://kepfeltoltes.hu/130724/elso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"----------------------------------\");
print(\" TextDraw-ok by Nátha - betöltve !\");
print(\"----------------------------------\");
Textdraw0 = TextDrawCreate(235.000000, 430.000000, \"[HUN]Stunt|Drift|World|Race|-------> server\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.600000);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}
Második:
http://kepfeltoltes.hu/130724/masodik_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"----------------------------------\");
print(\" TextDraw-ok by Nátha - betöltve !\");
print(\"----------------------------------\");
Textdraw0 = TextDrawCreate(215.000000, 430.000000, \"[HUN]Stunt|Drift|World|Race|-------> server\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.600000);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}