new JID = GetClosestVehicle(playerid, 10.00);RepairVehicle(JID);ChangeVehicleColor(JID , 6, 6);stock GetClosestVehicle(playerid, Float:range){new Float:vx, Float:vy, Float:vz;new v=1,vehicleid,Float:distance;while(GetVehicleModel(v)){ GetVehiclePos(v,vx,vy,vz); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,range,vx,vy,vz) && !IsPlayerInVehicle(playerid,v)) { if(!distance || GetDistanceFromPoint(playerid,vx,vy,vz) < distance) { distance = GetDistanceFromPoint(playerid,vx,vy,vz); vehicleid = v; } } v++;}return vehicleid;}
while(GetVehicleModel(v))
400,421,0,560,521
szerintem ez a sor nem jó ide: while(GetVehicleModel(v)) van 4 jármû és közben 1 törölt: 400,421,0,560,521 akkor csak 2 jármûvet ellenõriz...szóval az 1. \"rés\" után levõket nem ellenõrzi [/quote]10 másodperces guglizás
szerintem ez a sor nem jó ide: while(GetVehicleModel(v)) van 4 jármû és közben 1 törölt: 400,421,0,560,521 akkor csak 2 jármûvet ellenõriz...szóval az 1. \"rés\" után levõket nem ellenõrzi [/quote]10 másodperces guglizás [/quote]a kódod vagy a megoldás? mondjuk én már a hecc kedvéért is magamnak írnám meg csak gondoltam, jelzem, hogy itt ez a hiba fent áll
szerintem ez a sor nem jó ide: while(GetVehicleModel(v)) van 4 jármû és közben 1 törölt: 400,421,0,560,521 akkor csak 2 jármûvet ellenõriz...szóval az 1. \"rés\" után levõket nem ellenõrzi [/quote]10 másodperces guglizás [/quote]a kódod vagy a megoldás? mondjuk én már a hecc kedvéért is magamnak írnám meg csak gondoltam, jelzem, hogy itt ez a hiba fent áll [/quote] Amúgy az jó, ha jelzed, hiszen én nem igazán csekkolom, hogy mükszik e a dolog. Csak leírom, segítségül - elvégre nem muszáj tökéletes választ adni. Csak legalább lássa, hogy kell hozzá egy custom függvény, és lássa, hogyan kell festeni, stb. Csak hogy elinduljon valamin Meg ha bugos a függvény, keres/ír másikat (keres, mert írni úgysem fog). Linkelhettem is volna, de az sem biztos, hogy jó lett volna, saaatöbbbíííí... Amúgy látom is a sok kommenteden, hogy kicsit \"tudományoskodsz\" pluszban, meg csekkolgatod a megoldásokat, javítgatsz rajtuk, pont pont pont..
Amúgy az jó, ha jelzed, hiszen én nem igazán csekkolom, hogy mükszik e a dolog. Csak leírom, segítségül - elvégre nem muszáj tökéletes választ adni. [/quote]Ha segítsz akkor tökéletes megoldást adj, mert azért neked se volt mindegy, hogy elsõben a tanítónõd a \"b\" betût \"á\"-nak tanította, ugyan úgy itt se mindegy. stock GetClosestVehicleID(playerid){ new Float:Pos[3], Float:dist, Float:closedist=15.0, closeveh; for(new i=0; i < MAX_VEHICLES; i++) { if(GetVehiclePos(i, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) { dist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); if(dist < closedist && GetPlayerVehicleID(playerid) !=i) { closedist = dist; closeveh = i; } } } return closeveh;} Ez viszont tökéletes, annó én írtam át saját magamnak milliószor tesztelve volt szóval nincs vele probléma.Ha a distanceon állítani akarsz akkor Float:closedist=15.0, itt teheted meg, a float (lebegõpontos - magyarán tizedestört) változót állítsd kisebb értékre pl: 5.0 vagy hasonló.
stock GetClosestVehicleID(playerid){ new Float:Pos[3], Float:dist, Float:closedist=15.0, closeveh; for(new i=0; i < MAX_VEHICLES; i++) { if(GetVehiclePos(i, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) { dist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); if(dist < closedist && GetPlayerVehicleID(playerid) !=i) { closedist = dist; closeveh = i; } } } return closeveh;}
Float:closedist=15.0,
szerintem ez a sor nem jó ide: while(GetVehicleModel(v)) van 4 jármû és közben 1 törölt: 400,421,0,560,521 akkor csak 2 jármûvet ellenõriz...szóval az 1. \"rés\" után levõket nem ellenõrzi [/quote]10 másodperces guglizás [/quote]a kódod vagy a megoldás? mondjuk én már a hecc kedvéért is magamnak írnám meg csak gondoltam, jelzem, hogy itt ez a hiba fent áll [/quote] Amúgy az jó, ha jelzed, hiszen én nem igazán csekkolom, hogy mükszik e a dolog. Csak leírom, segítségül - elvégre nem muszáj tökéletes választ adni. Csak legalább lássa, hogy kell hozzá egy custom függvény, és lássa, hogyan kell festeni, stb. Csak hogy elinduljon valamin Meg ha bugos a függvény, keres/ír másikat (keres, mert írni úgysem fog). Linkelhettem is volna, de az sem biztos, hogy jó lett volna, saaatöbbbíííí... Amúgy látom is a sok kommenteden, hogy kicsit \"tudományoskodsz\" pluszban, meg csekkolgatod a megoldásokat, javítgatsz rajtuk, pont pont pont.. [/quote]én nem tudományoskodom csak ha valaki kérdez akkor illik rá megfelelõ választ adni pl ha autószerelõ scriptet akar akkor nem másolok be neki egy ban parancsot de átadom neked a válaszolási lehetõséget 1000 hsz után visszavonulok ismét a fórumozástól egy idõre ma még nézegetem a fórumot aztán holnaptól megint pár hónap pihi am ha jól emlékszem az alap GFRP-ben a lock parancs jó alap lett volna ide, csak ugye a lock helyett festés és javítás funkció
#include #include #include stock GetClosestVehicleID(playerid){ new Float:Pos[3], Float:dist, Float:closedist=3.0, closeveh; for(new i=0; i < MAX_VEHICLES; i++) { if(GetVehiclePos(i, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) { dist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); if(dist < closedist && GetPlayerVehicleID(playerid) !=i) { closedist = dist; closeveh = i; } } } return closeveh;}CMD:szerel(playerid){RepairVehicle(GetClosestVehicleID(playerid));return 1;}CMD:fest(playerid, params[]){new alapszin, masodszin;if(sscanf(params, \"ii\", alapszin, masodszin)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /fest [szín ID] [szín ID]\");if(alapszin < 255 && masodszin < 255){ChangeVehicleColor(GetClosestVehicleID(playerid), alapszin, masodszin);SendClientMessage(playerid, -1, \"Az autó le lett festve, elviheti a tulaja\");}else{SendClientMessage(playerid, -1, \"HIBA:A két szín ID 0-255 között kell legyen\");}return 1;}